Maar die stonden er wel eerder met gebrek aan andere ruimte om te staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ruimte is voor die wagen, dan zijn dus echt die mensen die daar staan de asocialen!
Oh, dat doe ik wel vaak latelyquote:
Dan is het pech. Ik heb vorig jaar ook gehad dat ik een bepaalde buslijn moest hebben, maar die zat door eerdere haltes gewoon al stampvol. Er kon echt geen mens bij.quote:
Neh, ik denk niet dat er zich iemand geroepen voelt. Dus misschien wel vriendelijk als jij het ff doetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik Greys nog even op haar typo wijzen of doet iemand anders dat?
GREYS JE TYPTE BOSquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik Greys nog even op haar typo wijzen of doet iemand anders dat?
Waar was je toen ik op het vliegveld voor de security stond met de kinderwagen, de rest al was doorgelopen en ik het ding met geen mogelijkheid dichtgeklapt kreeg?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam eens uit de speeltuin en toen werd ik aangeklampt door een opa en oma die de 2 wagens niet ingeklapt kregen voor in de auto, die stonden er al een half uur met te klooien
De kinderen sliepen al in de stoeltjes op de achterbank![]()
Nah die kunnen lopen die hebben jonge benenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Bamba het volgende:
Ik erger me trouwens meer aan die middelbare scholieren die achterin de bus naar elkaar zitten te gillen welk "kapot vet" liedje je echt op je Ipod moet hebben om hem vervolgens helemaal mee te gaan bleren![]()
Maar ook die hebben recht om met het openbaar vervoer te gaan
Wat een nare mensen hier zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neh, ik denk niet dat er zich iemand geroepen voelt. Dus misschien wel vriendelijk als jij het ff doet
Wij allemaal ook maar meteen voor het gemak?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef LekkerApart het volgende:
Wat mij betreft:
Openbaar vervoer: iedereen die een (volle) bus niet willen delen met 'lastige' mensen zou voor eigen vervoer moeten zorgen.
Sjees, hoop dat jullie niet zwanger raken/oud worden of ernstig ziek. Voor je het weet erger je je rot aan jezelf.
Dan wordt er als het goed is door de buschauffeur gezegd dat de moeder moet wachtenquote:
Nee!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Had ik jullie trouwens al verteld over die labelwedstrijd?
Kut nee zegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Had ik jullie trouwens al verteld over die labelwedstrijd?
Dan nogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die stonden er wel eerder met gebrek aan andere ruimte om te staan.
Daarom word ik ook niet zwangerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef LekkerApart het volgende:
Wat mij betreft:
Openbaar vervoer: iedereen die een (volle) bus niet willen delen met 'lastige' mensen zou voor eigen vervoer moeten zorgen.
Sjees, hoop dat jullie niet zwanger raken/oud worden of ernstig ziek. Voor je het weet erger je je rot aan jezelf.
Ze lacht me uitquote:
Jij boefje!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kut nee zeg
Kun je daar iets mee winnen? Want dan ga ik ff een foto zoeken op i-net (kom d'r maar in Tombo)
Lekker beebietje hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Jij boefje!Je weet er wel al iets van. Jij met je foto.
Dat vind ik veel erger inderdaad, mensen die hun eigen muzieksmaak aan de hele tram opdringen door gewoon muziek te draaien door de speakers van hun telefoonquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Bamba het volgende:
Ik erger me trouwens meer aan die middelbare scholieren die achterin de bus naar elkaar zitten te gillen welk "kapot vet" liedje je echt op je Ipod moet hebben om hem vervolgens helemaal mee te gaan bleren![]()
Maar ook die hebben recht om met het openbaar vervoer te gaan
Neen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb JIJ al meegedaan met de labelwedstrijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |