Je weet niet wat de reden is dat die mevrouw perse met die bus moet/wil. Als je bij ons in het dorp je bus mist moet je een uur wachten. Dat het irritant snap ik heus wel, maar een beetje leven en laten leven is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je als moeder niet achterlijk bent opeens? Als de bus stampes vol is wacht ik op de volgende. Daarbij neem ik bij lange na niet zoveel ruimte in.
Dat doe ik ook heus welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:13 schreef Bamba het volgende:
[..]
Je weet niet wat de reden is dat die mevrouw perse met die bus moet/wil. Als je bij ons in het dorp je bus mist moet je een uur wachten. Dat het irritant snap ik heus wel, maar een beetje leven en laten leven is ook niet verkeerd.
Lijkt me ook erg irritantquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heus wel. Maar steeds zo'n buggy in een propvolle bus is gewoon mateloos irritant. En hier gaan de bussen om de tien minuten.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stapte een keer een bushalte te ver uit, dus toen liep ik door tot de bus uit zicht was, draaide me snel om en liep naar huis.
Ik vind iemand als moeder persoonlijk meer achterlijk als je dan evt in de kou of met slecht weer maar een half uur buiten blijft wachten tot er een volgende bus isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem aan dat je als moeder niet achterlijk bent opeens? Als de bus stampes vol is wacht ik op de volgende. Daarbij neem ik bij lange na niet zoveel ruimte in.
Ik ga echt te vaak voor mensen uit de weg, ik kan in Rotterdam bijna geen meter rechtdoor lopenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Mijn god, wat een discussie.![]()
Mensen met buggy's moeten zich gewoon sociaal gedragen. Net zoals mensen zonder buggy's.
Dus als je een buggy hebt: uitkijken waar je loopt en er niet voetstoots vanuit gaan dat iedereen plek voor je maakt![]()
En als je geen buggy hebt: uitkijken waar je loopt en er niet voetstoots vanuit gaan dat iedereen plek voor je maakt![]()
Uiteraard doet iedereen in deze SC dat altijd al.![]()
Wat Cat zegtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Mensen met buggy's moeten zich gewoon sociaal gedragen. Net zoals mensen zonder buggy's.
Dus als je een buggy hebt: uitkijken waar je loopt en er niet voetstoots vanuit gaan dat iedereen plek voor je maakt![]()
En als je geen buggy hebt: uitkijken waar je loopt en er niet voetstoots vanuit gaan dat iedereen plek voor je maakt![]()
Doe niet zo idioot redelijk en rationeel enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Waarom klinkt dit zo herkenbaarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Ik stapte een keer een bushalte te ver uit, dus toen liep ik door tot de bus uit zicht was, draaide me snel om en liep naar huis.
Nee toch, Cat?! Wat een briljant inzicht heb jijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
wat ik veel erger dan een buggy vind, is ongewassen mensen in de bus die naar oud zweet riekenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook heus wel. Maar steeds zo'n buggy in een propvolle bus is gewoon mateloos irritant. En hier gaan de bussen om de tien minuten.
Eindelijk een verstandig mens hierquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Cat22 het volgende:
Oh dat zou echt iets voor mij zijn ook ja!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:18 schreef Harajuku. het volgende:
Nou zeg!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe niet zo idioot redelijk en rationeel enzo.
Daar is geen lol aan![]()
Nee, maar je snapt zelf ook wel dat een bus die om 17":00 gaat waarschijnlijk voller is dan die van een uur eerder of laterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind iemand als moeder persoonlijk meer achterlijk als je dan evt in de kou of met slecht weer maar een half uur buiten blijft wachten tot er een volgende bus isDan maar even irritant voor andere mensen.
(Ik heb vast makkelijk praten, ik heb geen kinderen en ga nooit met de busMaar ik vind moeders niet achterlijk als ze geen half uur - of zelfs tien minuten bij bv slecht weer - op een volgende bus zouden willen wachten
)
Die zijn overal irritant en goor en vreselijk.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat ik veel erger dan een buggy vind, is ongewassen mensen in de bus die naar oud zweet rieken
Nee, je kunt idd beter andere mensen pletten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind iemand als moeder persoonlijk meer achterlijk als je dan evt in de kou of met slecht weer maar een half uur buiten blijft wachten tot er een volgende bus isDan maar even irritant voor andere mensen.
(Ik heb vast makkelijk praten, ik heb geen kinderen en ga nooit met de busMaar ik vind moeders niet achterlijk als ze geen half uur - of zelfs tien minuten bij bv slecht weer - op een volgende bus zouden willen wachten
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |