Maar die stonden er wel eerder met gebrek aan andere ruimte om te staanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ruimte is voor die wagen, dan zijn dus echt die mensen die daar staan de asocialen!
Oh, dat doe ik wel vaak latelyquote:
Dan is het pech. Ik heb vorig jaar ook gehad dat ik een bepaalde buslijn moest hebben, maar die zat door eerdere haltes gewoon al stampvol. Er kon echt geen mens bij.quote:
Neh, ik denk niet dat er zich iemand geroepen voelt. Dus misschien wel vriendelijk als jij het ff doetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik Greys nog even op haar typo wijzen of doet iemand anders dat?
GREYS JE TYPTE BOSquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik Greys nog even op haar typo wijzen of doet iemand anders dat?
Waar was je toen ik op het vliegveld voor de security stond met de kinderwagen, de rest al was doorgelopen en ik het ding met geen mogelijkheid dichtgeklapt kreeg?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam eens uit de speeltuin en toen werd ik aangeklampt door een opa en oma die de 2 wagens niet ingeklapt kregen voor in de auto, die stonden er al een half uur met te klooien
De kinderen sliepen al in de stoeltjes op de achterbank![]()
Nah die kunnen lopen die hebben jonge benenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Bamba het volgende:
Ik erger me trouwens meer aan die middelbare scholieren die achterin de bus naar elkaar zitten te gillen welk "kapot vet" liedje je echt op je Ipod moet hebben om hem vervolgens helemaal mee te gaan bleren![]()
Maar ook die hebben recht om met het openbaar vervoer te gaan
Wat een nare mensen hier zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neh, ik denk niet dat er zich iemand geroepen voelt. Dus misschien wel vriendelijk als jij het ff doet
Wij allemaal ook maar meteen voor het gemak?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef LekkerApart het volgende:
Wat mij betreft:
Openbaar vervoer: iedereen die een (volle) bus niet willen delen met 'lastige' mensen zou voor eigen vervoer moeten zorgen.
Sjees, hoop dat jullie niet zwanger raken/oud worden of ernstig ziek. Voor je het weet erger je je rot aan jezelf.
Dan wordt er als het goed is door de buschauffeur gezegd dat de moeder moet wachtenquote:
Nee!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Had ik jullie trouwens al verteld over die labelwedstrijd?
Kut nee zegquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Dan nogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar die stonden er wel eerder met gebrek aan andere ruimte om te staan.
Daarom word ik ook niet zwangerquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef LekkerApart het volgende:
Wat mij betreft:
Openbaar vervoer: iedereen die een (volle) bus niet willen delen met 'lastige' mensen zou voor eigen vervoer moeten zorgen.
Sjees, hoop dat jullie niet zwanger raken/oud worden of ernstig ziek. Voor je het weet erger je je rot aan jezelf.
Ze lacht me uitquote:
Jij boefje!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kut nee zeg
Kun je daar iets mee winnen? Want dan ga ik ff een foto zoeken op i-net (kom d'r maar in Tombo)
Lekker beebietje hèquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef Cat22 het volgende:
Jij boefje!Je weet er wel al iets van. Jij met je foto.
Dat vind ik veel erger inderdaad, mensen die hun eigen muzieksmaak aan de hele tram opdringen door gewoon muziek te draaien door de speakers van hun telefoonquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Bamba het volgende:
Ik erger me trouwens meer aan die middelbare scholieren die achterin de bus naar elkaar zitten te gillen welk "kapot vet" liedje je echt op je Ipod moet hebben om hem vervolgens helemaal mee te gaan bleren![]()
Maar ook die hebben recht om met het openbaar vervoer te gaan
Neen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb JIJ al meegedaan met de labelwedstrijd?
Ik hoop het toch wel als je het goed vindtquote:
Alsof een chauffeur 5 betalende klanten wegstuurt zodat mama met wagen op hun plaats kan staan als de bus overvol isquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan nogDie ruimte is voor de wagens, dan moet je niet janken als er dan een wagen komt zodat je alsnog krap te staan komt, dan moet je blij zijn dat je niet eerder weg moest
Of mensen die in een verder stille treincoupé keihard 50 minuten een telefoongesprek gaan zitten krijsenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik veel erger inderdaad, mensen die hun eigen muzieksmaak aan de hele tram opdringen door gewoon muziek te draaien door de speakers van hun telefoon
Ga weg met je herrie!
Maar dat zeg ik dan weer niet, dan ga ik maar naar mn eigen muziek luisteren ofzo (met oordopjes)
Lekker apart, jouw meningquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef LekkerApart het volgende:
Wat mij betreft:
Dat is ook zo verschrikkelijk, die mensen zouden ze er echt uit mogen zetten van mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat vind ik veel erger inderdaad, mensen die hun eigen muzieksmaak aan de hele tram opdringen door gewoon muziek te draaien door de speakers van hun telefoon
Ga weg met je herrie!
Maar dat zeg ik dan weer niet, dan ga ik maar naar mn eigen muziek luisteren ofzo (met oordopjes)
Nee, de mensen die zich zo lopen te ergeren aan 'lastige' mensen. Beetje verdraagzaamheid lijkt ver te zoeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij allemaal ook maar meteen voor het gemak?
Nou, voor een gedeelte kan ik hem wel delenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Of mensen die in een verder stille treincoupé keihard 50 minuten een telefoongesprek gaan zitten krijsen![]()
Gaat het daar om?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof een chauffeur 5 betalende klanten wegstuurt zodat mama met wagen op hun plaats kan staan als de bus overvol is. De chauffeur rijdt door. Vaak genoeg meegemaakt, ook als ik zelf bij de halte stond.
Ik heb niet de hele discussie meegekregen, maar volgens mij is het overgrote deel hier juist (naar mijn mening) hartstikke netjes in hun mening qua OV/mensen met een beperking.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:39 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Nee, de mensen die zich zo lopen te ergeren aan 'lastige' mensen. Beetje verdraagzaamheid lijkt ver te zoeken.
Sommige dingen (zwanger raken) vallen min of meer te voorkomen, alleen ziek of gebrekkig door ouderdom komt op je pad. Daar kies je niet voor.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:34 schreef Greys het volgende:
Ik vind iemand die binnen komt denderen en meteen hoopt dat we niet oud worden niet leukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, voor een gedeelte kan ik hem wel delen
Ik hoop alleen dat we WEL oud worden. Verder ben ik het er wel mee eens.
Over dat bos / bus gedoe, dat we dat nog maar eens moesten herhalen.quote:
Ik ben het wel met je eens hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:39 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Nee, de mensen die zich zo lopen te ergeren aan 'lastige' mensen. Beetje verdraagzaamheid lijkt ver te zoeken.
Sommige dingen (zwanger raken) vallen min of meer te voorkomen, alleen ziek of gebrekkig door ouderdom komt op je pad. Daar kies je niet voor.
Ik heb eens met m'n nichtjes van 13 en 14 in de bus van Rotterdam naar huis gezeten en toen kwam er een lading scholieren binnen die alleen maar naar elkaar konden gillen ipv praten. En wat er dan ook uitkwamquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ga weg met je herrie!
Ja van mij ook, het is ook altijd kutmuziekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is ook zo verschrikkelijk, die mensen zouden ze er echt uit mogen zetten van mij![]()
Heb speciaal voor die mensen ooit een geluiddichte koptelefoon gekocht
Ik niet, want het is vol.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Gaat het daar om?Nee, het gaat er om dat jij je ergert als een buggy de bus in komt om op de buggyplek te gaan staan terwijl het vol is, en dat vind ik volkomen onterecht van je
Ga jij wel eens met de trein dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Of mensen die in een verder stille treincoupé keihard 50 minuten een telefoongesprek gaan zitten krijsen![]()
Zou bedoelde ik het niet, jullie mogen van harte oud worden, gun niemand een voortijdige einde. Maar bedoelde het meer sarcastisch, de mensen die zich nu zo opwinden over alle anderen, ik hoop dat ze zich niet zo rot ergeren aan zichzelf als ze zelf oud, traag of moeder met buggy worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, voor een gedeelte kan ik hem wel delen
Ik hoop alleen dat we WEL oud worden. Verder ben ik het er wel mee eens.
Snap je het echt niet? Die plek is gereserveeheeeerd!quote:
"De jeugd van tegenwoordig" ook zo'n K*Topmerking van de ouderen van tegenwoordigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Zou bedoelde ik het niet, jullie mogen van harte oud worden, gun niemand een voortijdige einde. Maar bedoelde het meer sarcastisch, de mensen die zich nu zo opwinden over alle anderen, ik hoop dat ze zich niet zo rot ergeren aan zichzelf als ze zelf oud, traag of moeder met buggy worden.
Vorig jaar ben ik twee keer met de trein geweest, allebei de keren naar Conleche geloof ikquote:
Ik heb me maar gewoon in stilte zitten ergeren, mezelf voornemend niet meer met de trein te gaan!quote:Ik zeg er vriendelijk wat van. Heb zelf ook een keer zitten kletsen in de stiltecoupé, maar toen was het een hele volle trein en hadden mijn collega en ik niet door dat we in een stilte coupé zaten. Werden we gelijk afgesnauwd, terwijl we helemaal niet keihard aan het schreeuwen waren. Even vriendelijk er op wijzen had ook gekund.
Ik zou het echt verschrikkelijk vinden als ik ooit in een moeder met of zonder buggy zou veranderenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:42 schreef LekkerApart het volgende:
[..]
Zou bedoelde ik het niet, jullie mogen van harte oud worden, gun niemand een voortijdige einde. Maar bedoelde het meer sarcastisch, de mensen die zich nu zo opwinden over alle anderen, ik hoop dat ze zich niet zo rot ergeren aan zichzelf als ze zelf oud, traag of moeder met buggy worden.
Daar heb je je in ieder geval wel aan gehouden, joe strong woeman!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik twee keer met de trein geweest, allebei de keren naar Conleche geloof ik
En de ene keer (met Maes samen) sprong er eentje vóór die trein.
En de andere keer zat er eentje gedurende de gehele rit te tetteren door een telefoon
[..]
Ik heb me maar gewoon in stilte zitten ergeren, mezelf voornemend niet meer met de trein te gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |