Vooral in combinatie met een ernstig verstoord ritme.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik heb het ook wel eens, bij mij is het een teken van vermoeidheid.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef drijfhout het volgende:
Wie belt er nou de doktersassistente?
Als mijn fiets kapot is bel ik toch ook niet met de boekhouder van de fietsenmaker?
Het topic zou moeten zijn: ik ben een appelflap die drempelvrees voor de dokter heeft.
En zonder internet te raadplegen zou ik ook nog wel kunnen verzinnen dat een zenuwentic (trilooglid) iets met zenuwen of stress te maken heeft...
Neemt jouw huisarts zelf de telefoon aan doen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:29 schreef drijfhout het volgende:
Wie belt er nou de doktersassistente?
Gaat vanzelf wel weer over, ik ga niet voor elke scheet naar de dokter. Maar ieder voor zich.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met een ernstig verstoord ritme.
Ja, dat laatste dacht ik inderdaad zelf ook. Ik vind het vooral heel irritant, last is een te groot woord.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef Lookbehind het volgende:
Ook wel eens last van gehad, zonder dat ik veel stress had of voor mijn gevoel echt vermoeid was. Na 2 of 3 weken was het ook weer verdwenen.
Voor zoiets zou ik zelf alleen de huisarts bellen als het extreem lang aanhoudt of als je er te veel hinder van ondervindt.
Ohja, dat werkt ontspannend.quote:
Ik lig al een tijdje pas tussen 5 uur 's nachts en 9 uur 's ochtends in bed, sindsdien trilt mijn ooglid ook weleens.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:33 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik heb trouwens wel een redelijk verstoord ritme ja. Ik slaap wel 8 uur per nacht, maar al een tijdje vanaf ongeveer 1.30 u.
Wat zeg jequote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Masturberen wordt je enkel doof van.
Irritant is het zeker, vooral als je met iemand in gesprek bent en je voelt de hele tijd je ooglid trillen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ja, dat laatste dacht ik inderdaad zelf ook. Ik vind het vooral heel irritant, last is een te groot woord.
Dat zal ik sowieso maar eens gaan proberen...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:41 schreef Lookbehind het volgende:
[..]
Irritant is het zeker, vooral als je met iemand in gesprek bent en je voelt de hele tijd je ooglid trillen.
Ik denk dat je nu het beste kunt proberen een wat stabieler dagritme op te bouwen, door wellicht iets eerder je bed in te stappen en je er verder niet al te druk over te maken.
Je gehoor gaat juist vooruit... luisteren of er iemand aankomt..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Masturberen wordt je enkel doof van.
Nu ik er over nadenk heb ik twee weken geleden wel even iets heel raars gehad aan mijn ogen. Maar omdat het net zo snel voorbij ging als het kwam, heb ik er geen aandacht aan geschonken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef dotKoen het volgende:
Er is weinig bekend over waar deze fasciculaties (of myokymieeën) nu precies door komen. Vermoeidheid wordt vaak genoemd, maar echte studies zijn daar weinig naar gedaan. Als je verder nergens last van hebt, is het onschuldig.
Ik kijk het nog even aanquote:Op zondag 29 januari 2012 21:32 schreef dotKoen het volgende:
Denk dat het niets met elkaar te maken heeft. Het is in ieder geval niet onderdeel van de het meest voor de hand liggende symptomen die je bij spiertrillingen moet nagaan (dat is namelijk spierzwakte, als uiting van uitgebreidere problemen met perifere zenuwen). Als je je zorgen maakt: neem contact op met je huisarts.
De problemen met je visus zouden migraineus van aard kunnen zijn.
Ik had het gister de hele dag. Dit is wel een goeie verklaring.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:28 schreef Zapato het volgende:
[..]
Vooral in combinatie met een ernstig verstoord ritme.
Valt wel mee. Niet meer dan anders. Ik drink denk ik max 2 koffie per dag en een aantal glazen cola.quote:Op maandag 30 januari 2012 10:26 schreef johnykamau het volgende:
Drink je veel cafeïne? Ik had er ook last van, sinds ik gestopt ben met koffie drinken nooit meer gehad.
Thanks, komt goedquote:Op maandag 30 januari 2012 14:18 schreef LittleNini het volgende:
Had er vroeger ook een tijdje last van gehad. Gelukkig is het vanzelf over gegaan. Succes ermee.
Ja, ben vorige week geweest. Op zich maakte de huisarts zich geen zorgen, heeft voor de zekerheid wel wat kleine neurologische testjes gedaan en mijn ogen bekeken. Maar volgens mij was dat vooral onder het mom van 'nu je er toch bent'.quote:Op woensdag 15 februari 2012 19:22 schreef Lovefoxxy het volgende:
En, al naar de huisarts geweest?
Ik heb er sinds gisteren ook weer last van, erg irritant.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |