SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
De Elise Shawl van Kniertje:
De Juliana shawl van Angel:
De voorraad mutsjes van Tweeoogje:
Het Padma-koppel van MissN:HOOK ON!!
[ Bericht 5% gewijzigd door BrainTeaser op 27-01-2012 15:27:37 ]Smile, tomorrow will be worse...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:18 schreef BrainTeaser het volgende:
@Tyler-Girl: je deken wordt mooi!Ik vind dat donkere erin ook wel wat hebben ja!
@MissN: wat een schattig stelletje zo!
@LittleQ: ik haal er wel een olifant uit zo hoor!
Ben nu zelf ook bezig aan een plat werkje, voor de carnavalHet moet een krab worden, maar tot nu toe heb ik alleen een knaloranje ei + wat losse pootjes, dus ben benieuwd of het wat gaat worden...
Kom jij toevallig uit Bergen?:Pquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:18 schreef BrainTeaser het volgende:
@Tyler-Girl: je deken wordt mooi!Ik vind dat donkere erin ook wel wat hebben ja!
@MissN: wat een schattig stelletje zo!
@LittleQ: ik haal er wel een olifant uit zo hoor!
Ben nu zelf ook bezig aan een plat werkje, voor de carnavalHet moet een krab worden, maar tot nu toe heb ik alleen een knaloranje ei + wat losse pootjes, dus ben benieuwd of het wat gaat worden...
muck, ik geloof dat het niet meer nodig is. ze wilde ook liever wat fellere kleurtjes volgens mij. maar wel bedankt voor het aanbod!quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik ben net bezig met een gemeleerd blauwe
[ afbeelding ]
Als ze wil, kan ik hem morgen wel opsturen
Haha, nee maar die term 'Krabbegat'!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:37 schreef trui het volgende:
nou dat was gewoon makkelijk te raden BT. zoveel bergens zijn er niet in west-brabant, toch?
nou ja, ik ben wel bekend met het type carnaval-namen dat er zoal aan plaatsen gegeven wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:40 schreef BrainTeaser het volgende:
Haha, nee maar die term 'Krabbegat'!
Onderaan de pootjes komen nog voetjes. ALthans, de onderkanten van de pootjes, gewoon een rondje zeg maar.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:12 schreef Dottey het volgende:
ik snap die losse pootjes nog niet echtMaar waar was je nou precies naar opzoek?
een olifant met tandjes?
geen. ik doe gewoon maar wat, haak 2x de vorm die 't moet krijgen en dan een lange smalle reep voor ertussen. tot slot haak ik de delen aan elkaar (en prop ik er op het laatst nog snel een muziekdoosje en wat vulling inquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:28 schreef LittleQ het volgende:
@Trui, ik wist niet dat je muziekdoosjes ook uit lapjes bestonden, ze zien er altijd zo mooi aaneengesloten uit! What's your secret?
myluckynumber9 @ etsy.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef EsseEi het volgende:
Lyssa wat een suuuper toffe stash!die knoopjes geweldig!
:D
wat is de shop?
en weer leuke olifanten enzo![]()
Heb er 17 jaar gewoondquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:28 schreef BrainTeaser het volgende:
Hahaha, ik dacht nog: zouden er mensen doorhebben waar die krab op slaat?Inderdaad ja!
Haha, kom je hier uit de buurt?
Edit: "Westen van Noord-Brabant", dat klinkt dichtbij ja!
Ik had ze gezien, ik vind ze echt mooi gelukt! Je haakt de delen aan elkaar, dat is slim. Eens kijken of ik dit met mijn olifant niet ook beter kan doen. Doe je dat aan de buitenkant, of aan de binnenkant?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:30 schreef trui het volgende:
[..]
geen. ik doe gewoon maar wat, haak 2x de vorm die 't moet krijgen en dan een lange smalle reep voor ertussen. tot slot haak ik de delen aan elkaar (en prop ik er op het laatst nog snel een muziekdoosje en wat vulling in).
![]()
zie bijv. uiltje
of vogeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |