Whaha idd jaquote:Op zaterdag 4 februari 2012 01:01 schreef Sethiwe het volgende:
Tuktuk welkom en veel succes.
Hoelaat moet ik maandag de computer aanslingeren om de uitslag van de synchroontest te zien?
lijnloos en twinkle succes met klussen.

He jeetje, jammer.. Nog steeds onregelmatig joh?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:43 schreef Barretje80 het volgende:
goedemorgen!
hier is dewel doorgebroken ..
hierbij is de LF dus vastgelegd op 14 dagen
en de cyclus is nu 29 dagen.. pff.. nog steeds aan het veranderen..
en loveli... ik ben meer van het slijm dan het tempenik ga het goed in de gaten houden!
klusweek is nu vastgesteld tussen 11 en 18 februari..

Ben je toen de spiraal er uit ging direct ongesteld geworden? bij mij duurde het iets meer dan een week en daarna ben ik begonnen met tempen. En FF is een beetje in dewar maar toch fin om mijn temp bij te houden.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 08:18 schreef nytar het volgende:
loveli legt het toch goed uit in de eerste alinea?
Werkt die ff wel goed? Je bent de 2e die dr lichaam anders doet dan dat het programma beweerd...
Hier nog steeds geen teken van een eisprong...nu een week lage temperatuur maar al geen spiraal meer sinds half januari! Snap er nog weinig van...

Best een goed idee IMHO:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:
He Bar wat vervelend ... Ik zeg: op naar de volgende ronde!
Is het misschien trouwens niet leuk/interessant om in de OP te zetten wanneer iedereen is begonnen? Dus ik ben 25 dec 2011 gestopt met de pil .. Huppelepup toen en toen .. TukTuk (welkom trouwens) sinds vorige week (?).
Ik ben af en toe wel nieuwsgierig hoe lang mensen al bezig zijn voordat ze zwanger worden. Maaar ik weet niet of dat gedeeld wordt door meerderen?

Dit wordt al gedaan maar niet iedereen wil dat (zie het lijstje in de OP)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:
Is het misschien trouwens niet leuk/interessant om in de OP te zetten wanneer iedereen is begonnen? Dus ik ben 25 dec 2011 gestopt met de pil .. Huppelepup toen en toen .. TukTuk (welkom trouwens) sinds vorige week (?).
Ik ben af en toe wel nieuwsgierig hoe lang mensen al bezig zijn voordat ze zwanger worden. Maaar ik weet niet of dat gedeeld wordt door meerderen?

Best hoor.. Idd wel leuk om te zienquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:39 schreef Twinkle20 het volgende:

Nou ja als je dan toch bezig bent: NOD 13 febquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:45 schreef RockabeIIa het volgende:
tot dusver OP aangepast, NOD's komen vanzelf ook wel weer, toch?
Morgen streepjesdag!

MOET je dus een dubbel streepje piesen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:53 schreef Mangostine het volgende:
Baren onze synchroonpies dan!
Balen...![]()
mag in de OP: Mangostine gestart september 2011

Zowel met hamer en schroevendraaier geklust, als met ander gereedschap geklustquote:Op zaterdag 4 februari 2012 17:53 schreef Sethiwe het volgende:
Heel verhaal getypt en weg was die.
Nu ben ik natuurlijk ook net te laat om door te geven dat er bij wel een datum achter mag.
NOD is onbekend, door de onregelmatigheid.
Sethiwe gestart in augustus 2011.
Chanty heb je afgelopen weekend wel goed geklust in huis?
Coco je hebt wel een dillema. Ik zou zeggen gewoon invullen wat voor jezelf als de echte start voelde.
Ik hoop dat de streepjesregen van januari zich voort gaat zetten in februari. Hier alleen maar strepen in de sneeuw en op het ijs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |