abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:07:36 #126
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107507263
2 decimalen werkt toch echt vele malen helderder. Als ik mijn temp. Kaart invul op basis van 1 decimaal krijg ik toch een ander beeld.

Ik zit duidelijk in mijn dpo fase. Mijn temp is aan het stijgen en zo zie ik nu dat ik een pracht van een ovulatie dip heb gehad! Jeuj!
Ik hou echt van tempen. Zo wist ik bij mijn dochter al dat ik zwanger kon zijn en ook dat ik zwanger moest zijn zonder testjes. Mijn temp. Was mooi hoog en bleef hoog. Als ik niet zwanger ben dan dan gaat mijn temp al 5 dagen voor ik ongesteld moet worden alweer zakken.
Blijf hooooooog!!!

Ik reageer trouwens echt crazy op de hormonen. Zo heb ik dus obstipatie en vanmorgen de klassieke bloedneus in de douche. Zo gek dat het nu al zo heftig is. Het zaadje heeft in het meest optimistische geval nét het ei gevonden dus of het een indicatie is voor een zwangerschap kan je nog helemaal zeggen.
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:14:40 #127
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107507393
morguh!

vannacht echt uber raar gedroomd!! :o
ik kreeg een "miskraam" van een "bevrucht" ei..
en het zag er uit als een normaal ongekookt kippe-ei..
maar ik WIST dat het bevrucht was.. weird allemaal! 8)7

en jah aurum, helaas hebben wij een lage sex-frequentie.
man-lief is meestal moe, heeft hoofdpijn oid.. ( het is net een vrouw ;) )
maar hij wil niet naar de huisarts etc... :{w
gelukkig knuffelen we wel heul veel dus "aandacht" kom ik niet te kort ;)
maar handig is het niet voor het maken van een baby ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:24:14 #128
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107507584
Jee Barrel! En noodzakelijk neuken voor een kind werkt niet? 1x per maand is wel heel weinig als je voor een kindje gaat natuurlijk. En verder, als jullie samen op één lijn zitten dat is er geen probleem toch?
  donderdag 2 februari 2012 @ 09:30:55 #129
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107507714
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:24 schreef Aemelia het volgende:
Jee Barrel! En noodzakelijk neuken voor een kind werkt niet? 1x per maand is wel heel weinig als je voor een kindje gaat natuurlijk. En verder, als jullie samen op één lijn zitten dat is er geen probleem toch?
mja.. Manlief heeft te kennen gegeven dat als ik sex en kind in 1 zin zet dat dan alle "zin"verdwijnt :D
ik heb gewoon een beetje een rare man :D

en verder hoeft er maar 1 zaadcelletje zo gek te zijn om mijn eitje te vinden... :P
pi_107508358
Barrelte, effe hart onder de riem: hier is de frequentie ook niet heel hoog hoor, maar voornamelijk omdat we allebei wel eens moe en geen zin hebben, maar dan lekker elkaar daarin afwisselen waardoor het er nauwelijks van komt. Maar nu we weer in de klustijd zit, komt het wel goed... dan moet ik me er even toe zetten en zodra ik met mijn blote kont in bed stap weet hij al hoe laat het is en maakt ie ook gewoon zin :P
  donderdag 2 februari 2012 @ 10:17:06 #131
258612 nytar
boys boys boys
pi_107508719
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:01 schreef Lijnloos het volgende:
Barrelte, effe hart onder de riem: hier is de frequentie ook niet heel hoog hoor, maar voornamelijk omdat we allebei wel eens moe en geen zin hebben, maar dan lekker elkaar daarin afwisselen waardoor het er nauwelijks van komt. Maar nu we weer in de klustijd zit, komt het wel goed... dan moet ik me er even toe zetten en zodra ik met mijn blote kont in bed stap weet hij al hoe laat het is en maakt ie ook gewoon zin :P
idem. Niks aan toe te voegen!
pi_107509206
Naja, dan heb ik gewoon een hoog libido ofzo :+ Want van 1 keer per maand zou ik niet gelukkig worden :X

Over libido gesproken, deze maand is het niet raak. Volgens mij is mijn eisprong gister/vandaag en mijn lief is met hele andere dingen bezig atm afstuderen/stageplek etc. Dus ik laat 't lekker, het helpt ook niet dat ik niet bijhoud wanneer mijn eisprong ongeveer is :')

Bedacht het me vanmorgen ineens :+

Nu moet ik van mijn lief voortaan op de kalender gaan zetten wanneer het ei voorbijkomt :@ /chaos
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107509824
Oeh de namen zijn me even ontsprongen, maar ik lees dus dat er een hoop (Bar, Mango en nog een paar) gaan testen de komende week, als hun NOD ook echt NOD blijft. Ik hoop het echt voor jullie!!

Fieder, je hebt maar 1 zaadje nodig.. you never know!!

Hoop het voor jullie meiden!

Volgens de theorie zou ik 7 februari mijn eisprong hebben dus ... Lekker klussen van het weekend O+
Sowieso hebben wij wel een paar keer per week seks, dus het is voor ons niet ineens 'moeten' ofzo.

Afwachten maar weer dames!
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:29:18 #134
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107510747
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:34 schreef _aurum_ het volgende:
Naja, dan heb ik gewoon een hoog libido ofzo :+ Want van 1 keer per maand zou ik niet gelukkig worden :X

tsja.. ach, er zijn ook genoeg huil/dreig/etc buien voorbij gekomen de afgelopen 3 jaar :P
maar afgezien van dat "mankement"is het gewoon een fantastische vent.. zelf vind ik 1 keer per week wel prima, vaker hoeft echt niet, ik vind het af en toe ook gewoon polonaise aan mijn lijf :{w zolang we het fijn hebben samen maak ik me geen zorgen :D
pi_107511005
quote:
7s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:30 schreef Barreltje het volgende:

[..]

mja.. Manlief heeft te kennen gegeven dat als ik sex en kind in 1 zin zet dat dan alle "zin"verdwijnt :D
ik heb gewoon een beetje een rare man :D

en verder hoeft er maar 1 zaadcelletje zo gek te zijn om mijn eitje te vinden... :P
Hij wil wel zeker weten een kindje? :@.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 2 februari 2012 @ 11:57:55 #136
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107511633
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 11:37 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Hij wil wel zeker weten een kindje? :@.
hahah ja hoor :D

nadat het spiraaltje er uit ging hadden we weer sex, en ik vroeg of er een condoom omheen moest, en hij zei : "nee" ik vroeg hem of hij wist wat er dan kon gebeuren en dat beaamde hij :)
bovendien, als hij iets niet wil, dan gebeurt het niet :P
hij is er wel een van heeeeul lang aan het idee wennen.. hij is er inmiddels al bijna aan gewend ;)
  donderdag 2 februari 2012 @ 12:09:16 #137
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107512005
Snap ik heel goed Barreltje! Als ik een vent was zou ik totaal last van faalangst hebben en er ook niets van willen horen! Die druk!
pi_107512366
Van de andere kant, ik word ook nog niet direct katjegeil van de gedachte dat mijn vriend en ik neuken omdat we zo graag een huilende baby met een poepluier willen.

Ons libido is wel ok, in onze klusperiode (die vrij lang duurt, toch wel 12 dagen) lukt het om de dag. Maar daarna, in de aanloop naar mijn menstruatie heb ik ècht geen zin meer...
  Vis een optie? donderdag 2 februari 2012 @ 12:28:46 #139
70532 loveli
N
pi_107512535
Gelukkig helpt de natuur mee met hormonen en feromonen, rond je ovulatie heb je meer zin en de man krijgt ook onbewust signalen dat 'ie aan de slag moet.
crap in = crap out
pi_107513946
Hier nog geen eisprong gesignaleerd, ben weer druk aan het ovulatietesten... ik verwacht hem ongeveer dit weekend, we zullen zien.

Over libido, dat is hier, na twee kinderen, nog steeds geen probleem. Twee keer week redden we wel, rond de ovulatie wat meer.
  donderdag 2 februari 2012 @ 16:20:21 #141
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_107520320
WAT!? Is het dan beter om niet te drinken als je zwanger bent? :o
  donderdag 2 februari 2012 @ 18:12:53 #143
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107524296
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Als ze mij geen garantie kunnen geven dat er dan iemand anders komt dan ga ik naar een andere praktijk. Die ken ik nog niet nu natuurlijk maar alles beter dan die targ treffen. Ze is ook echt een harde, zakelijke tante. Die ga ik niet veranderen door mijn feedback. Ik weet ook zeker dat mijn ontsluiting bleef steken door haar houding. Uiteindelijk beviel ik in 3 uur van de eerste wee tot het eind product dus lang duurde het zeker niet! Maar zonder haar had ik de twee uur zeker gehaald :+

ooooh jij bent dus ook duidelijk in de volgende fase beland! Hormonaal gezien dan. Ik ook! Ik ben heel opgeblazen en kan niet meer poepen :( :% Als ik zwanger ben heb ik daar dus 9 maanden last van dus ik had gelijk een 'aha' momentje.

Zullen we simultaan gaan testen? Mijn NOD is de 13e!

Barreltje! Ik heb stiekem dezelfde vraag als Aurum. Het komt hier ook wel eens voor ik periodes trouwens. Maar niet als we voor een baby gaan. Dan is er extra motivatie O+ maar hey het kan een lucky shot zijn!
Ja idd.. dat is dan nog handiger idd! Tja, feedback geven is wellicht zinvol, maar of ze er wat mee doen is idd de vraag (of ze het met haar bespreken bijv.)
Whihi ja echt he! :P :+ Oh echt joh :o
Ja niet poepen heb ik absoluut geen last van :+ XD
Oehhhh jaaaaa! *G* :D Ik idd ook! :D :o O+
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tuurlijk dat verkoopt goed :P Maar die thermometer is ook maar iets van 4 a 5 euro en het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat ie op twee decimalen nauwkeurig meet, maar weet niet of zoiets perse noodzakelijk is. Hebben nu gewoon een thermometer die op een decimaal meet.
Ah oke :) Ja idd, schijnt dat dat beter is ofzo? Ja, dan zie je wel meer schommelingen natuurlijk. Mja, of het dat me waard is...
quote:
1s.gif Op donderdag 2 februari 2012 09:07 schreef Aemelia het volgende:
2 decimalen werkt toch echt vele malen helderder. Als ik mijn temp. Kaart invul op basis van 1 decimaal krijg ik toch een ander beeld.

Ik zit duidelijk in mijn dpo fase. Mijn temp is aan het stijgen en zo zie ik nu dat ik een pracht van een ovulatie dip heb gehad! Jeuj!
Ik hou echt van tempen. Zo wist ik bij mijn dochter al dat ik zwanger kon zijn en ook dat ik zwanger moest zijn zonder testjes. Mijn temp. Was mooi hoog en bleef hoog. Als ik niet zwanger ben dan dan gaat mijn temp al 5 dagen voor ik ongesteld moet worden alweer zakken.
Blijf hooooooog!!!

Ik reageer trouwens echt crazy op de hormonen. Zo heb ik dus obstipatie en vanmorgen de klassieke bloedneus in de douche. Zo gek dat het nu al zo heftig is. Het zaadje heeft in het meest optimistische geval nét het ei gevonden dus of het een indicatie is voor een zwangerschap kan je nog helemaal zeggen.
Oh echt joh! :D Tof O+ Hm, misschien toch het overwegen waard :P
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 10:34 schreef _aurum_ het volgende:

Over libido gesproken, deze maand is het niet raak. Volgens mij is mijn eisprong gister/vandaag en mijn lief is met hele andere dingen bezig atm afstuderen/stageplek etc. Dus ik laat 't lekker, het helpt ook niet dat ik niet bijhoud wanneer mijn eisprong ongeveer is :')

Bedacht het me vanmorgen ineens :+

Nu moet ik van mijn lief voortaan op de kalender gaan zetten wanneer het ei voorbijkomt :@ /chaos
Omg echt? :D _O- Lollll. :') Nou tis bijna pasen dus wellicht kan je van die stickerboekjes kopen met eieren? Whahahahaha _O- XD :')
quote:
12s.gif Op donderdag 2 februari 2012 12:22 schreef Mangostine het volgende:
Van de andere kant, ik word ook nog niet direct katjegeil van de gedachte dat mijn vriend en ik neuken omdat we zo graag een huilende baby met een poepluier willen.

Ons libido is wel ok, in onze klusperiode (die vrij lang duurt, toch wel 12 dagen) lukt het om de dag. Maar daarna, in de aanloop naar mijn menstruatie heb ik ècht geen zin meer...
Oh my lord _O- :D :') Nee, dat helpt niet echt voor je geilheid nee. XD Ik denk aan iets van ons samen, voor de leuk O+ XD Dat helpt toch veel meer?? O-)

Omfg, en dat gedoe over die alcohol als je zwanger bent... :')
Ik zag laatst wel een programma over het FAS (foetaal alcohol syndroom), en daarin zeggen ze ook dat ze niet weten wat de ondergrens is. Het kán dus theoretisch gezien ook 1 wijntje zijn, en blijkbaar zijn er veel vrouwen die het door de vingers zien als ze zwanger zijn... Kijk, mijn moeder ook, die nam toen ze over tijd was een glas champagne :+ Maar blijkbaar moeten we geld uitgeven aan die stomme sticker op een fles alcohol van dat domme wijf... :r XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_107525250
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Aemelia het volgende:

[..]

Als ze mij geen garantie kunnen geven dat er dan iemand anders komt dan ga ik naar een andere praktijk. Die ken ik nog niet nu natuurlijk maar alles beter dan die targ treffen. Ze is ook echt een harde, zakelijke tante. Die ga ik niet veranderen door mijn feedback. Ik weet ook zeker dat mijn ontsluiting bleef steken door haar houding. Uiteindelijk beviel ik in 3 uur van de eerste wee tot het eind product dus lang duurde het zeker niet! Maar zonder haar had ik de twee uur zeker gehaald :+
Dit klinkt verstandig Aemelia. Ik denk dat je je sowieso beter voelt als je het toch gezegd hebt, ook al reageert ze niet zoals jij hoopt.
Spannend dat je zulke duidelijke signalen ziet door je hormonen!!! En uhh bloedneus? Hoe kan dat dan??

Bar, zoals hiervoor al gezegd, één zaadje is genoeg!!
Wat een nare droom heb je gehad. Alhoewel, kippeneieren die hoeven we niet!! Kan je nagaan wat je toch 's nachts allemaal loopt te malen...

Enfermera, ik vind jouw idee van die eierstickers eigenlijk best tof :D:D Pasen zal nooit meer hetzelfde zijn hahaha
  donderdag 2 februari 2012 @ 20:26:13 #145
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107530516
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef Fieder het volgende:

[..]

Dit klinkt verstandig Aemelia. Ik denk dat je je sowieso beter voelt als je het toch gezegd hebt, ook al reageert ze niet zoals jij hoopt.
Spannend dat je zulke duidelijke signalen ziet door je hormonen!!! En uhh bloedneus? Hoe kan dat dan??

Bar, zoals hiervoor al gezegd, één zaadje is genoeg!!
Wat een nare droom heb je gehad. Alhoewel, kippeneieren die hoeven we niet!! Kan je nagaan wat je toch 's nachts allemaal loopt te malen...

Enfermera, ik vind jouw idee van die eierstickers eigenlijk best tof :D:D Pasen zal nooit meer hetzelfde zijn hahaha
Whahaha ja echt he _O- Ik vond 'm ook wel grappig eigenlijk toen ik erbij nadacht :D XD Maar tis best een grappig idee. En dan maar hopen dat niemand op je kalender kijkt, die zullen er niks van snappen XD :')
pi_107532041
:') Nou wil ik dus naar de speelgoedwinkel om paasei/ eierstickers te halen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:04:46 #147
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107532648
quote:
10s.gif Op donderdag 2 februari 2012 20:53 schreef _aurum_ het volgende:
:') Nou wil ik dus naar de speelgoedwinkel om paasei/ eierstickers te halen :+
Whihihihi :D _O- *G*
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:05:51 #148
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107532715
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 18:39 schreef Fieder het volgende:

[..]

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/B/Bloedneus Komt door de progesteron. Blijkbaar reageer ik daar heel heftig op. Die obstipatie komt daar ook door. Ik zie het niet als teken van een zwangerschap trouwens, daar is het echt te vroeg voor.
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:12:10 #149
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_107533104
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:05 schreef Aemelia het volgende:

[..]

http://www.babybytes.nl/encyclopedie/B/Bloedneus Komt door de progesteron. Blijkbaar reageer ik daar heel heftig op. Die obstipatie komt daar ook door. Ik zie het niet als teken van een zwangerschap trouwens, daar is het echt te vroeg voor.
Grappig :D dat wist ik nog niet!
  donderdag 2 februari 2012 @ 21:14:39 #150
364382 Aemelia
*bla bla bla bla*
pi_107533261
quote:
6s.gif Op donderdag 2 februari 2012 21:12 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Grappig :D dat wist ik nog niet!
Whoohoo ik heb iemand iets geleerd vandaag *O*

Ik reageer ook echt vet heftig op HCG. Ik kotste bij mijn kinderen 2x continue tot precies week 19! Ik kwam ook slanker uit de zwangerschap dan dat ik er in ging :o

Verder ben ik sowieso een draak, al dan niet van de hormonen ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')