quote:
Op woensdag 1 februari 2012 21:06 schreef Aemelia het volgende:[..]
Als ze mij geen garantie kunnen geven dat er dan iemand anders komt dan ga ik naar een andere praktijk. Die ken ik nog niet nu natuurlijk maar alles beter dan die targ treffen. Ze is ook echt een harde, zakelijke tante. Die ga ik niet veranderen door mijn feedback. Ik weet ook zeker dat mijn ontsluiting bleef steken door haar houding. Uiteindelijk beviel ik in 3 uur van de eerste wee tot het eind product dus lang duurde het zeker niet! Maar zonder haar had ik de twee uur zeker gehaald
ooooh jij bent dus ook duidelijk in de volgende fase beland! Hormonaal gezien dan. Ik ook! Ik ben heel opgeblazen en kan niet meer poepen

Als ik zwanger ben heb ik daar dus 9 maanden last van dus ik had gelijk een 'aha' momentje.
Zullen we simultaan gaan testen? Mijn NOD is de 13e!
Barreltje! Ik heb stiekem dezelfde vraag als Aurum. Het komt hier ook wel eens voor ik periodes trouwens. Maar niet als we voor een baby gaan. Dan is er extra motivatie

maar hey het kan een lucky shot zijn!
Ja idd.. dat is dan nog handiger idd! Tja, feedback geven is wellicht zinvol, maar of ze er wat mee doen is idd de vraag (of ze het met haar bespreken bijv.)
Whihi ja echt he!

Oh echt joh

Ja niet poepen heb ik absoluut geen last van

XD
Oehhhh jaaaaa!

Ik idd ook!
quote:
Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef Chanty het volgende:[..]
Tuurlijk dat verkoopt goed

Maar die thermometer is ook maar iets van 4 a 5 euro en het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat ie op twee decimalen nauwkeurig meet, maar weet niet of zoiets perse noodzakelijk is. Hebben nu gewoon een thermometer die op een decimaal meet.
Ah oke

Ja idd, schijnt dat dat beter is ofzo? Ja, dan zie je wel meer schommelingen natuurlijk. Mja, of het dat me waard is...
quote:
Op donderdag 2 februari 2012 09:07 schreef Aemelia het volgende:2 decimalen werkt toch echt vele malen helderder. Als ik mijn temp. Kaart invul op basis van 1 decimaal krijg ik toch een ander beeld.
Ik zit duidelijk in mijn dpo fase. Mijn temp is aan het stijgen en zo zie ik nu dat ik een pracht van een ovulatie dip heb gehad! Jeuj!
Ik hou echt van tempen. Zo wist ik bij mijn dochter al dat ik zwanger kon zijn en ook dat ik zwanger moest zijn zonder testjes. Mijn temp. Was mooi hoog en bleef hoog. Als ik niet zwanger ben dan dan gaat mijn temp al 5 dagen voor ik ongesteld moet worden alweer zakken.
Blijf hooooooog!!!
Ik reageer trouwens echt crazy op de hormonen. Zo heb ik dus obstipatie en vanmorgen de klassieke bloedneus in de douche. Zo gek dat het nu al zo heftig is. Het zaadje heeft in het meest optimistische geval nét het ei gevonden dus of het een indicatie is voor een zwangerschap kan je nog helemaal zeggen.
Oh echt joh!

Tof

Hm, misschien toch het overwegen waard
quote:
Op donderdag 2 februari 2012 10:34 schreef _aurum_ het volgende:Naja, dan heb ik gewoon een hoog libido ofzo

Want van 1 keer per maand zou ik niet gelukkig worden

Over libido gesproken, deze maand is het niet raak. Volgens mij is mijn eisprong gister/vandaag en mijn lief is met hele andere dingen bezig atm
afstuderen/stageplek etc. Dus ik laat 't lekker, het helpt ook niet dat ik niet bijhoud wanneer mijn eisprong ongeveer is

Bedacht het me vanmorgen ineens

Nu moet ik van mijn lief voortaan op de kalender gaan zetten wanneer het ei voorbijkomt

/chaos
Omg echt?

Lollll.

Nou tis bijna pasen dus wellicht kan je van die stickerboekjes kopen met eieren? Whahahahaha

XD

quote:
Op donderdag 2 februari 2012 12:22 schreef Mangostine het volgende:Van de andere kant, ik word ook nog
niet direct katjegeil van de gedachte dat mijn vriend en ik neuken omdat we zo graag een huilende baby met een poepluier willen. Ons libido is wel ok, in onze klusperiode (die vrij lang duurt, toch wel 12 dagen) lukt het om de dag. Maar daarna, in de aanloop naar mijn menstruatie heb ik ècht geen zin meer...
Oh my lord

Nee, dat helpt niet echt voor je geilheid nee. XD Ik denk aan iets van ons samen, voor de leuk

XD Dat helpt toch veel meer??
Omfg, en dat gedoe over die alcohol als je zwanger bent...

Ik zag laatst wel een programma over het FAS (foetaal alcohol syndroom), en daarin zeggen ze ook dat ze niet weten wat de ondergrens is. Het kán dus theoretisch gezien ook 1 wijntje zijn, en blijkbaar zijn er veel vrouwen die het door de vingers zien als ze zwanger zijn... Kijk, mijn moeder ook, die nam toen ze over tijd was een glas champagne

Maar blijkbaar moeten we geld uitgeven aan die stomme sticker op een fles alcohol van dat domme wijf...

XD
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥