Ik mis echt een seks smiley hieroquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:01 schreef happyme28 het volgende:
Wat lijnloos zegt dus, bij ons kwamen we er na een jaar achter dat de mijne een week later dan normaal (rond dag 20 ligt) dus dat was ook wel een eyeopener haha.
Hier nu dag 18 dus goede reden om met deze kou onder de dekens te kruipen
Is een persona dan eigenlijk niet een dure ovulatiestest? Want volgens mij werken die teststreepjes op precies dezelfde manier. Over staafje heen plassen, zit er een hormoonsverandering in dan springt dat ding op rood en zou je niet moeten vrijen als je niet zwanger wil worden en wel vrijen om wel zwanger te worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 01:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Bij de etos zag ik de persona liggen voor de halve prijs. Tempen doe je niet op een bepaald tijdstip, maar zodra je wakker wordt (na x uur slaap heb je een bepaalde temp, als je wakker wordt en gaat bewegen verandert die). Thermometer op nachtkastje, foon ernaast, meten en meteen opschrijven/in je foon toetsen.
Paar cycli helemaal meten, dan weet je wanneer ongeveer een ei springt en dan alleen rond die dagen meten (hoewel je het minder makkelijk vergeet als je gewoon routinematigelke dag meet).
/eitje
Volgens het internet (garantie tot de deurquote:Op woensdag 1 februari 2012 04:41 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik geloof dat een ovulatietest wel een toename meet van een bepaald hormoon (geen zin om nu te zoeken), maar dat dat geen garantie is dat er daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt. Met een stijging van je temperatuur is dat wel zo.
ik weet nog de eerste keer weer, dat ik zoiets van jaj! Alles werktquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn menstruatie is weer helemaal perfect regelmatig
quote:Op woensdag 1 februari 2012 14:27 schreef Mangostine het volgende:
Oeh bar! Als ik het tot het weekend red, piesen we maandag synchroon!
ik twijfel of het het geval is deze cyclus hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 15:01 schreef Aemelia het volgende:
[..]
ja en dat jullie dat even 4 strepen piesen!
misschien een beetje persoonlijke vraag, maar vrijen jullie altijd zo weinig of is dit een dipje?quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik twijfel of het het geval is deze cyclus hoorzoals eerder geschreven hebben we vlg mijn NA de eisprong geklust.. en helaas is onze klusfrequentie vrij laag ( zeg: 1 keer per maand) maar ik heb man-lief nu wel zo ver dat we volgende maand een heeele week ( ja ja!! nouja 3 keer tijdens die week
) gaan klussen! we moeten alleen nog even een "tover woord"vinden
Als ze mij geen garantie kunnen geven dat er dan iemand anders komt dan ga ik naar een andere praktijk. Die ken ik nog niet nu natuurlijk maar alles beter dan die targ treffen. Ze is ook echt een harde, zakelijke tante. Die ga ik niet veranderen door mijn feedback. Ik weet ook zeker dat mijn ontsluiting bleef steken door haar houding. Uiteindelijk beviel ik in 3 uur van de eerste wee tot het eind product dus lang duurde het zeker niet! Maar zonder haar had ik de twee uur zeker gehaaldquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Enfermera het volgende:
@Aemelia: omg, wat een muts, die verloskundige! Bah! Die wil je er idd niet bij hebben zeg![]()
En ja, het zou wel kunnen, maar als jij moet bevallen en zij heeft dienst... dan heb je denk ik wel pech.. ik weet niet hoe ze daar mee om gaan maar ik denk dat je dan weinig te kiezen hebt. Maar aangeven kan altijd![]()
Ik heb af en toe ineens uitschieters met sacherijnig zijnEcht, herken mezelf haast niet.
Magoed, ik denk er nog even niks van, heb als het goed is net mn eisprong gehad, ofzo
we klussen nog gewoon lekker door totdat ik ongesteld moet worden, al hoop ik wel op een leuk valentijnscadeautje
Tuurlijk dat verkoopt goedquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:12 schreef Enfermera het volgende:
@Chanty: omg, heb je speciale ovulatiethermometers?![]()
Ik heb er gewoon 1 van de kruidvat voor een paar euro
![]()
![]()
Aangezien bijna niemand 100% goed met een thermometer meet is het imo jammer van het geld. Met een normale thermometer en elke dag het zelfde ritueel zou je zelf ook verschil moeten kunnen waarnemen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tuurlijk dat verkoopt goedMaar die thermometer is ook maar iets van 4 a 5 euro en het enige verschil wat ik kan ontdekken is dat ie op twee decimalen nauwkeurig meet, maar weet niet of zoiets perse noodzakelijk is. Hebben nu gewoon een thermometer die op een decimaal meet.
Ga t maar eens proberen danquote:Op woensdag 1 februari 2012 23:51 schreef papillion het volgende:
[..]
Aangezien bijna niemand 100% goed met een thermometer meet is het imo jammer van het geld. Met een normale thermometer en elke dag het zelfde ritueel zou je zelf ook verschil moeten kunnen waarnemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |