Whihiquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Fieder het volgende:
Enfermera, you go girl!! Doe je best![]()
Sethiwe, vervelend zeg. Mss heb ik wat gemist maar is het altijd al zo geweest bij jou? Of is dat pas na stoppen met anticonceptie?
Bar, je leert jezelf inderdaad goed kennen zo. Die cyclus is in ieder geval wat korter dan. En het kan nog he??![]()
Kursor, mss was je te vroeg met testen ja. Naar dat je soms er zo tegenop ziet. Ik heb het zelf allemaal nog niet ervaren maar als ik het zo hoor snap ik wel dat je 'angstig' bent. Bij een eerste kind ben je bang wat je te wachten staat. Bij een tweede weet je dat heel goedIk denk dat aurum t goed verwoordde!
Damnquote:Op zondag 29 januari 2012 20:28 schreef Fieder het volgende:
Ik heb trouwens vandaag een halfuur keihard zitten janken om niks. Echt hartverscheurend brullen zeg maarIk ben altijd wel n jankerd (om de merci reclame bijvoorbeeld) maar dit was wel heel erg. Lijkt erop dat er iig genoeg hormonen aangemaakt worden haha.
Zolang er geen bloed is...quote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Ik word morgen of overmorgen ongesteld. Alle signalen wijzen erop, dus dat zal wel doorgaan
Alvast door naar de volgende ronde dus.
Jammer! Maar idd, nieuwe rondenquote:Op maandag 30 januari 2012 10:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
Aloha!
Ik word morgen of overmorgen ongesteld. Alle signalen wijzen erop, dus dat zal wel doorgaan
Alvast door naar de volgende ronde dus.
Oeh, welkom!quote:Op maandag 30 januari 2012 13:10 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens aanmelden hier. Ik lurk al een tijdje mee en was aan het wachten op een juist moment om mezelf aan te melden. En vandaag leek me wel een mooie dag.
Als het goed is krijg ik over een maandje mijn eerste terugplaatsing en mag ik plaatsnemen op het wachtbankje. Die terugplaatsing is, omdat ik het als alleenstaande ga doen (als het allemaal lukt natuurlijk)
Super stoer! En welkom natuurlijk! Het is je gegund dat ook jij snel een tweede streepje piestquote:Op maandag 30 januari 2012 13:10 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens aanmelden hier. Ik lurk al een tijdje mee en was aan het wachten op een juist moment om mezelf aan te melden. En vandaag leek me wel een mooie dag.
Als het goed is krijg ik over een maandje mijn eerste terugplaatsing en mag ik plaatsnemen op het wachtbankje. Die terugplaatsing is, omdat ik het als alleenstaande ga doen (als het allemaal lukt natuurlijk)
Hopelijk ook de andere 'klus' geklaard?quote:Op maandag 30 januari 2012 12:56 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jammer! Maar idd, nieuwe ronden![]()
![]()
Ik voel me echt hopeloos, zou meelopen met mn eventueel nieuwe werk, word ik vannacht gewoon wakker door een ontzettend stijve nek + schouders![]()
echt niet normaal. Dus helaas meeloopochtendje moeten afbellen
Wel ff gesport net, was wel lekker, en zo naar de fysio om de boel een beetje los te kneden.
Maar verder wel oke gelukkig. Vandaag mn eisprong, alhoewel ik het idee heb dat ie al is geweest door symptomen (ontzettende opruim- en schoonmaakdrang van het weekend gehad)XD
Sorry ik moest even enorm grinnikkenquote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Aemelia het volgende:
Ik was er vrij zeker van de nacht van zondag op zaterdag mijn eisprong te hebben gehad. Vruchtbaar slijm () en toen ik weer eens wakker was had ik links een stekende pijn die na 10 minuten weg was. ik dacht mijn eisprong maar het zal wel een scheet zijn geweest die de hoek om ging. Mijn temperatuur is ook niet echt gestegen
Waaaaaaaant nu heb ik weer vruchtbaar slijmDus aangezien mijn Chineze ovu testen er nog niet zijn kocht is cheapass cassete ovulatietesten. En low and behold. Ik zie dat de T lijn ongeveer even dik is als de C lijn. Dus mijn ei komt er dus zeer binnenkort aan?
Jonguh. Dit is hogere wetenschap![]()
Ik ben overigens niet van plan dit elke cyclus te doen maar ik heb dringende behoefte aan duiding.
Dikkevoor jullie!
Nog meer hogere wiskunde :quote:Op maandag 30 januari 2012 16:32 schreef Aemelia het volgende:
Ik was er vrij zeker van de nacht van zondag op zaterdag mijn eisprong te hebben gehad. Vruchtbaar slijm () en toen ik weer eens wakker was had ik links een stekende pijn die na 10 minuten weg was. ik dacht mijn eisprong maar het zal wel een scheet zijn geweest die de hoek om ging. Mijn temperatuur is ook niet echt gestegen
Waaaaaaaant nu heb ik weer vruchtbaar slijmDus aangezien mijn Chineze ovu testen er nog niet zijn kocht is cheapass cassete ovulatietesten. En low and behold. Ik zie dat de T lijn ongeveer even dik is als de C lijn. Dus mijn ei komt er dus zeer binnenkort aan?
Jonguh. Dit is hogere wetenschap![]()
Ik ben overigens niet van plan dit elke cyclus te doen maar ik heb dringende behoefte aan duiding.
Dikkevoor jullie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |