Je staat in de OPquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn NOD is 22 februari a.s.
Dat we het maar even weten he![]()
Ik wil ook meedoen met de streepjesregen!
Oh mennnn! Wat onwijs tof!!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:47 schreef Women86 het volgende:
Wie zei er streepjesregen????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan het nog bijna niet geloven:
[ afbeelding ]
Nette oplossing van je pa iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:42 schreef Regenboogjes het volgende:
Freubelot en Woman86 van harte gefeliciteerd!Dat jullie een fijne zwangerschap mogen hebben.
![]()
Sterrenmunt, dat soort vragen komen me bekend voor ja. Echt, waar mensen het lef vandaan halen?![]()
Mijn moeder vroeg laatst al of de box die ze voor 1e gekocht hadden naar de zolder of naar Marktplaats moest. De box wordt niet meer gebruikt en ook al is hij inklapbaar dan nog staat hij in de weg. Ik reageerde met dat ze het zelf maar moeten weten, mij maakt het niet uit.
M'n vader riep toen dat ze niet zo moest vissen en dat hij 'm op Marktplaats zou zetten en dat áls er een tweede zou komen dat er dan vast nog wel een box te vinden zou zijn.
Prima oplossing toch.![]()
Wat is dit toch eigenlijk een bijzondere tijd he, dit wachten.![]()
Disclaimer: Ik geloof best dat de lol eraf gaat als het wachten langer duurt dan gehoopt.![]()
Cooks!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:08 schreef Cooki het volgende:
[..]
hier geen nieuws, NOD op 7/8 feb... hoop houden, bijna tegen beter "weten" in.. achja...
OMG OMGquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb na een raar tweede streepje toch maar een nieuwe test gedaan
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ow men in een paar dagen tijd zoveel streepjes. Echt niet normaal!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
en laat het dan ook even 3 wijken verder waaienquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:26 schreef Mangostine het volgende:
Goed gepiest Lady, dat is een overtuigende streep! Feli![]()
Chanty, het slaat vast over op jou.
Iets meer dan drie wijkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en laat het dan ook even 3 wijken verder waaien
nu allemaal " bekenden" naar het andere topic gaan...![]()
![]()
Dat zou helemaal tof zijn jaquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:55 schreef Mangostine het volgende:
Als je goed genoeg klust wordt het vanzelf een NOD Chanty!
Mijn tieten staan op spanning![]()
Ik voel me verder prima. Nouja jullie kennen het wel hè, de wachtdagen zijn weer aangebroken.
Nou meiske nog een hele week wachten .. Zenuwslopend ben ik inmiddels achter! Ik zal voor je duimen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:32 schreef Mangostine het volgende:
Het slaat vast ook over op jou Bar, en op de rest hier! Die streepjesregen stemt wel hoopvol
He jeetje, tis nog niet erg regelmatig bij jou he?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef Sethiwe het volgende:
Nytar welkom, hopelijk ben je snel besmet met de streepjesregen.
Succes voor alle wachters in het topic.
Ik doe weer met jullie mee. Denk dat dit weer een lange cyclus gaat worden.
Dag 36 inmiddels en nog niks geen klachten, zelfs geen zere borsten, wat elke keer nog 2 weken voor mijn menstruatie begon.
Enfermera en Chanty succes met klussen.
nog 14 dagen te gaan!quote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef Sethiwe het volgende:
Dag 36 inmiddels en nog niks geen klachten, zelfs geen zere borsten, wat elke keer nog 2 weken voor mijn menstruatie begon.
heb je nou wel enig idee wanneer je eisprong is? Want dat lijkt me erg lastig bepalen met zo'n lange cyclusquote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef Sethiwe het volgende:
He jammer joh...quote:Op zondag 29 januari 2012 11:36 schreef Kursor het volgende:
Lastig zeg al die onduidelijke cycli.
Ik hoopte vanmorgen aan te kunnen sluiten bij de streepjesregen, maar helaas negatief getest (maar ook nog geen tekenen van een naderende ongesteldheid terwijl m'n cyclus dus tot nu wel netjes regelmatig is). Mogelijk te vroeg getest, maar ga toch maar uit van het door-naar-de-volgende ronde scenario.
Tot gisteren had het gevoel dat ik nog een zwangerschap en de nasleep ervan wel aan zou kunnen, zowaar dus wat vertrouwen. Maar gisteravond, nota bene tijdens een zeldzaam bioscoopbezoekje, kwamen alle negatieve gedachten weer op. Dus bij een volgende ronde moet ik me daar weer overheen zien te zetten...ik hoop dat ik dat kan.
Kursor ik heb even terug gekeken in het vorige topic om te zien welke negatieve gedachten jij bedoelde.. Heb je het dan over je bekkenklachten?quote:Op zondag 29 januari 2012 11:36 schreef Kursor het volgende:
Lastig zeg al die onduidelijke cycli.
Ik hoopte vanmorgen aan te kunnen sluiten bij de streepjesregen, maar helaas negatief getest (maar ook nog geen tekenen van een naderende ongesteldheid terwijl m'n cyclus dus tot nu wel netjes regelmatig is). Mogelijk te vroeg getest, maar ga toch maar uit van het door-naar-de-volgende ronde scenario.
Tot gisteren had het gevoel dat ik nog een zwangerschap en de nasleep ervan wel aan zou kunnen, zowaar dus wat vertrouwen. Maar gisteravond, nota bene tijdens een zeldzaam bioscoopbezoekje, kwamen alle negatieve gedachten weer op. Dus bij een volgende ronde moet ik me daar weer overheen zien te zetten...ik hoop dat ik dat kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |