Kort, krachtig en een waarheid als een koequote:
Die Binsenwahrheitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kort, krachtig en een waarheid als een koeLijken wassen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de dames die al een keer hier geweest zijn, kloptie een beetje?
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
heeft iedereen trouwens al Toffe dingen die gebeuren als je weg bent gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
stomme hoax topic, niet alle IT chicks zijn horkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
heeft iedereen trouwens al Toffe dingen die gebeuren als je weg bent gezien?
Maar wel piemolsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ER ZITTEN NIET EENS TIETEN IN DAT TOPIC
Het is Skjoe!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAT MAG HEUL NIET OP FOK!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht... Ah schattig. Een huisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw icon beweegt hier op de maat mee van de muziekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ava kan op maat nommenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jouw icon beweegt hier op de maat mee van de muziek.
(Epic van Sandro Silva).
Best psychadelic als je er een tijdje naar staart.
Enne, Sharana, chicks bij IT zijn wel zeldzaam. Maar het kan idd. wel.... Soms.
Er is "glas in lood"! In het portiekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht... Ah schattig. Een huis
en toen pas zag ik het
Maar ja zekers wel
Glas in lood raampjes moeten er in !!!Nee?
die hont niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
BB, het enige wat niet klopt is dat de tuin langer moet zijn en er een klein irritant hondje hyper doorheen moet rennen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
lijken wasserquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh het achtermuurtje van onzen bijkeuken is wit
Goeden reden om nieuwe lego te bestellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er is "glas in lood"! In het portiekje.
Ik heb alleen geen deuren gemaakt, want heb geen donker groene blokjes.
Die moet ik dus bestellen.
dit was ook mijn gedachte iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden reden om nieuwe lego te bestellen
Ja, klopt, maar daar zitten planken en planten voor, dus die moet ik nog makenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh het achtermuurtje van onzen bijkeuken is wit
Jongeuh. Er zitten hier sowieso al 2 IT chicks!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jouw icon beweegt hier op de maat mee van de muziek.
(Epic van Sandro Silva).
Best psychadelic als je er een tijdje naar staart.
Enne, Sharana, chicks bij IT zijn wel zeldzaam. Maar het kan idd. wel.... Soms.
DETAIL PIC !!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er is "glas in lood"! In het portiekje.
Ik heb alleen geen deuren gemaakt, want heb geen donker groene blokjes.
Die moet ik dus bestellen.
Psiesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden reden om nieuwe lego te bestellen
Ik wilde zeggen "die zijn nepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tieten voor sjaan!
SQ lief aankijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Psies.
Maar kwam er vanochtend achter dat er nog 83 cent op mijn rekening staat, en ik heb de 23ste salaris gekregen.
Jamaar deze zijn meeeeh ...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tieten voor sjaan!
Dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ lief aankijkenhet huisje moet toch af!!
wat de neuk, hoe doe je dat toch steeds?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Psies.
Maar kwam er vanochtend achter dat er nog 83 cent op mijn rekening staat, en ik heb de 23ste salaris gekregen.
Ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
Wij als falende vrouwen begrijpen dat volledig
Zo beter?quote:
Geilere plaatjuns kan ik niet vinden hoorquote:
quote:
Mamma maar eens vragen danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt, DAFUQ
ik heb gisteren mijn 88 warm palette gebruikt, op bureau laten liggen en nu is het weg? Niet op de plek waar het normaal ligt, niet ergens anders op mijn kamer nergens..
Zo ben ik al vaker dingen (2 flessen parfum en kwasten) kwijtgeraakt en nooit meer teruggevonden. Lijkt erop alsof iemand dat gewoon meeneemt terwijl ik hier alleen met mama woon?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt, DAFUQ
ik heb gisteren mijn 88 warm palette gebruikt, op bureau laten liggen en nu is het weg? Niet op de plek waar het normaal ligt, niet ergens anders op mijn kamer nergens..
Zo ben ik al vaker dingen (2 flessen parfum en kwasten) kwijtgeraakt en nooit meer teruggevonden. Lijkt erop alsof iemand dat gewoon meeneemt terwijl ik hier alleen met mama woon?
Als ze iets nodig heeft dan vraagt ze het wel, zou ze die spullen gebruiken dan had ik het al gemerktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mamma maar eens vragen dan
Goodwood + benzine + DUO + Kruidvat + de overschrijvingen naar de 3 gedeelde rekening = weg salarisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat de neuk, hoe doe je dat toch steeds?
Belgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Da fuck dubbel geboekt op rtl 4 paar Belgen die denken dat ze Oostenrijkers ijn
Oeh! Die heb ik wel ergens liggenquote:
je verdient evenveel als ik en zelfs ik heb nog 50 euro over van mijn decembersalarisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goodwood + benzine + DUO + Kruidvat + de overschrijvingen naar de 3 gedeelde rekening = weg salaris.
Heb op goodwood na 35 euro echt voor mijzelf uit gegeven (sorteerdozen van xenos + cadeautje voor mamma).
quote:
sugamamma!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je verdient evenveel als ik en zelfs ik heb nog 50 euro over van mijn decembersalarisen ik schrijf evenveel over naar de rekeningen!
en ik faal iedere maand kei veel
je krijgt wel zakgeld van me!
Who is yo mammaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je verdient evenveel als ik en zelfs ik heb nog 50 euro over van mijn decembersalarisen ik schrijf evenveel over naar de rekeningen!
en ik faal iedere maand kei veel
je krijgt wel zakgeld van me!
quote:
Wat deed jij bij de Kruidvat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goodwood + benzine + DUO + Kruidvat + de overschrijvingen naar de 3 gedeelde rekening = weg salaris.
Heb op goodwood na 35 euro echt voor mijzelf uit gegeven (sorteerdozen van xenos + cadeautje voor mamma).
Hij lijkt veel op een van de lakjes van de OPI designer series of vergis ik mij?quote:
Die zijn van de BelleVille en die wilt hij nietquote:
panadol halen en gel en shampoo en wattenschijfjes en sigaretten voor mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Wat deed jij bij de Kruidvat?![]()
![]()
hij heeft ze anders welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zijn van de BelleVille en die wilt hij niet
hij lijkt wat op DS original, maar dekt wat beterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij lijkt veel op een van de lakjes van de OPI designer series of vergis ik mij?
Nou wil ik ze ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij lijkt wat op DS original, maar dekt wat beter
Diequote:
onwaar, dit is lego core collection. We hebben ook kipjes en geitjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zijn van de BelleVille en die wilt hij niet
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, dit is lego core collection. We hebben ook kipjes en geitjes
Wel eerder maar de auto moet eerst gemaaktquote:
neeee faal niet !!! Samen houden we ons sterk 1!!quote:
Ja maar eerst de auto van ruim 2200 euro.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
neeee faal niet !!! Samen houden we ons sterk 1!!
Kut
* PriemGirl ramt op bestelknop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
a-england wat denk jequote:
ze hebben geen dikzak minifigsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Komen er ook een lego-BB en een lego-SQ in het huis?
En paardjes, een krokodil, uilen, een schelp, papagaaiers en een rogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, dit is lego core collection. We hebben ook kipjes en geitjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Diewas voor bb bedoeld
Maar dan is het een overlopert!
en een hont en een rad!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En paardjes, een krokodil, uilen, een schelp, papagaaiers en een rog.
Da weet ik nog niet. St. George sowieso en ascalon.. En nu ga ik eens kijken wat die andere ook alweer zijnquote:
Die wilde ik ook altijd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En paardjes, een krokodil, uilen, een schelp, papagaaiers en een rog.
Dragon!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da weet ik nog niet. St. George sowieso en ascalon.. En nu ga ik eens kijken wat die andere ook alweer zijn
Ik ben aan het zoeken, maar heb geen blond mannetjes haarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Komen er ook een lego-BB en een lego-SQ in het huis?
Oh ik nog wel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken, maar heb geen blond mannetjes haar.
princess tears heb je ook nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da weet ik nog niet. St. George sowieso en ascalon.. En nu ga ik eens kijken wat die andere ook alweer zijn
Waar koop ik zequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
princess tears heb je ook nodig
Ik vraag het, zegtie: 'Ik denk dat de winkels helaas al dicht zijn als aankom!'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn directeur gaat voor een zakendiner nu 'even' op en neer naar Duitsland
Zal ik vragen of hij even langs de DM gaat voor me?
Ik zie de legends niet staanquote:
Oh sorryquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zie de legends niet staan
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn lijstje:
- St. George
- Dragen
- Princess Tears
- Ascalon
Via het contact formulier?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh sorryDaarvoor moet je mailen.
Uhms, volgens mij staat er op een a england-fb een emailadres ergens neergeplemptquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Via het contact formulier?
quote:
Nee juist niet. Kost iets van 2,75 per flesje.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat W7 eigenlijk voor een merk? Is dat fancier dan Opi en CG? Beetje vergelijkbaar met A-England?
je weet dat dragon groen is hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
Mijn lijstje:
- St. George
- Dragen
- Princess Tears
- Ascalon
hello@wonderwall.co.ukquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Uhms, volgens mij staat er op een a england-fb een emailadres ergens neergeplempt
heb je 'm uitgepakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef bleiblei het volgende:
Wat is dat W7 eigenlijk voor een merk? Is dat fancier dan Opi en CG? Beetje vergelijkbaar met A-England?
thanks! ga even pakken en dan naar de garage om een nieuwe gratis auto op te halenquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef bleiblei het volgende:
wonderwall??quote:
Behalve dat bb dat dus wel weetquote:
komt in dezelfden mailbox uitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
wonderwall??
Dezen toch: hello@a-england.co.uk ?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
komt in dezelfden mailbox uit
ga maar eens naar www.wonderwall.co.uk
oh nee garpjen
Zorgelijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Behalve dat bb dat dus wel weetaan de vorm van de flesjes weet ie al welk merk het is
Zo erg heeft skjoe hem getraind
www.fragrancemad.comquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef Incantrix het volgende:
Ja, waar haalde je die W7 ook al weer vandaan?
En fuuu, hou op over die A-englands! Ik wil ze allemaal!
Gaat ze het opzoekenquote:
quote:
19 euro voor alle zes jonge!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gaat ze het opzoeken
[..]
[ afbeelding ]
Ik klikte
LALALALALALALLALALALALLLALALALALLALquote:
HA ! Afgelopen december opgezegdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
je hebt er wel een CC voor nodig, misschien scheelt dat
Ok, ik heb ze maandag besteld, dinsdag geshipped.. Ik vind dat ik ze morgen moet krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zondag, net als Space, waren maandag verstuurd, en Space had ze gisteren al
ik ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ok, ik heb ze maandag besteld, dinsdag geshipped.. Ik vind dat ik ze morgen moet krijgen
Eigenlijk vind ik dat ik ze vandaag had moeten krijgen, maar post is al geweestquote:
zelfs ik heb die ooit 1 gekregen, stelt niks voor dusquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik dat ik ze vandaag had moeten krijgen, maar post is al geweest![]()
Zat een brief van justitie in de bus, dus ik dacht gelijk NOES MIJN EERSTEN BOETE EINZ!
Maar het was juist mijn verklaring voor goed gedrag.
Justitie vind me nog lief
Oh, dat schept mogelijkheden, die hebben we hier in de buurtquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:59 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik heb er 1tje gekocht bij de DA wel iets duurder maar hoef er toch geen 6
In die tijd kan je een hoop slechten blogs vindenquote:
42 uur?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:18 schreef PriemGirl het volgende:
Nog 42u en dan bieruur
En dan nog een uur klooien
PIC!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:18 schreef Incantrix het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ws een ontstoken danwel verstopte speekselklier heb? En de AB doet tot nu toe niksik heb één hamsterwang
Ik doe niet aan picsquote:
Moet je den tips van Mevrouw lipglans lezen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:21 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik doe niet aan picsAls er een camera in de buurt komt krijg ik altijd spontaan 3 onderkinnen extra, trekken mijn ogen zich dicht en doen mijn wallen wat extra blauw naar voren
Ohja! Hoe kon ik de godin van de beauty nu vergeten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet je den tips van Mevrouw lipglans lezen!
Ja gister maar nog geen antwoord...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh, dat schept mogelijkheden, die hebben we hier in de buurt
Had je heel per ongeluk toevallig al gemaild?
Ik zag hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:26 schreef Stormqueen het volgende:
Even schagelnaars blog in leven houden heur.
Thnxquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja gister maar nog geen antwoord...
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:22 schreef Stormqueen het volgende:
weer een ebayseller erbij die Holland heeft.
Schiet op TD!!!11!!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zondag, net als Space, waren maandag verstuurd, en Space had ze gisteren al
popocatepetl!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau, popobladiepatelelellei gebeld en het was geen probleem
Ik moet al heel erg lachen als ik me bedenk dat jij vandaag op het werk zit en hoeveel je op Fok hebt gezeten vandaagquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Stormqueen het volgende:
weet je hoe je kan lachen? Mij nu een glas wodka voeren!!! Einz!!
4 op een rij
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik fok vooral als ik sta te roken zoals nu. En ik rook veel op vrijdag.
Lijken wassen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb geen uren slechten blogs gezocht. Ik had een paar lucky shotsen qua werk ben ik behoorlijk productief geweest vandaag. Ik werk alleen zeer snel en ik kan goed multitasken
Kip, ben jij dat?quote:
Zo, jij bent snel!quote:
Ik kon aan je IP zien waar je vandaan kwam. Als blogger ben je ubermachtig jonge! Lijken wassen!quote:
Wifi op mijn foonquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik kon aan je IP zien waar je vandaan kwam. Als blogger ben je ubermachtig jonge! Lijken wassen!
O en ik krijg een mail als ik een reactie heb
Je IP vertelde me je dorpquote:
Verdamtes IP adresser!!!!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je IP vertelde me je dorp
En aan het emailadres zag ik dat het SQ niet is, want die post alles braaf onder haar eigen email
Vieze 13jarige dingen, heerlijkquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Verdamtes IP adresser!!!!!!
![]()
Heb je weer nieuwe inspiratie nu? Ik kan alleen maar vieze dingen bedenken
quote:Lasergamen
Lasergamen en Mexicaans dineren kan bij Popo Eindhoven. In samenwerking met Laserquest bieden wij een leuk arrangement waarbij u kunt lasergamen en dineren.
2 x lasergame + voor- en hoofdgerecht uit het Azteca menu ¤ 34,50
2 x lasergame + het gehele Guadalajara menu ¤ 37,-
U kunt het arrangement boeken bij Laserquest.
Ja man, is vet gevaarlijk spul!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze hadden het los in een doosje geflikkerd.
Heb ff gecheckt of er niet 1 kapot was.
Ik ga dan niet mee want het eten vind ik ranzig daarquote:
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
Zeau, popobladiepatelelellei gebeld en het was geen probleem
Whut, ik moest bellen van zequote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Waarom geloof je je collega nagellakfetishisten niet?
Ja heurquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:17 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vet! Mag ik dan mee? *Lief kijkt*.
Zeikerdquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga dan niet mee want het eten vind ik ranzig daar
Enquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Waarom geloof je je collega nagellakfetishisten niet?
Dank je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:15 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja man, is vet gevaarlijk spul!
En nu serieus: wat lief!
wat is jouw favoriete lakje? En mag SQ je nagels weleens lakken?
Ik ga niet mee want ik ben te schijterig voor Lasergamenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:16 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ga dan niet mee want het eten vind ik ranzig daar
Van wie dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Whut, ik moest bellen van ze
[..]
Ja heur
En andere mensen zeiden OMG JE MOET WEL BELLEN HURRquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Envoor dattus. 2 hadden al gezegd dat het niet boeit als je een kwartier later komt
Ah okee, dan hou ik mijn smoel verderquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
En een kwartier te laat komen is zelden een probleem, maar even bellen wordt wel erg gewaardeerd kan ik uit ervaring vertellen.
Je houdt tafels vrij en wijst misschien mensen af, dan is het erg fijn om te weten of het gezelschap überhaupt nog onderweg is.
Wij gingen in het eetcafe meestal na een kwartier zelf bellen waar ze bleven
Braafquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En andere mensen zeiden OMG JE MOET WEL BELLEN HURR
Dus dat heb ik gedaan
Ik hou van goed voerquote:
Braafquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ah okee, dan hou ik mijn smoel verder.
Heb je het wel eens gedaan dan?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ga niet mee want ik ben te schijterig voor Lasergamen
(jonge, ik kon Doom al nauwelijks spelen, lukte me alleen in god-modus)
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Joysa (niet in topic) en mensen uit ander topic
Maar je moet daar niet gaan rennen want dan kom je erachter dat de 'verboden te rennen' bordjes er niet voor niets hangenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedaan dan?
Doom heb ik zelf na 3min afgezet en uit het raam geflikkerd (net als Half Life, schrok mij helemaal de griebustering van die beesten aan het plafond).
Maar Laserquest is not even close eng.
Das toch best okee?quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je het wel eens gedaan dan?
Doom heb ik zelf na 3min afgezet en uit het raam geflikkerd (net als Half Life, schrok mij helemaal de griebustering van die beesten aan het plafond).
Maar Laserquest is not even close eng.
Ik eet of El Cheapo, broodje gyros of falafel ofzo. Of goed, dus vaak duurder.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga niet uit eten voor 3541321 euro
Tortilla die aan een bordje gekoekt zit omdat hij uit de magnetron komt en onrijpe avocadoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das toch best okee?
Maar goed, ben zelf niet kieskeurig.
Enige keer dat ik iets smerig vond was van de dubieuze chinees hier stukje verderop.
die gehakte kipquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Das toch best okee?
Maar goed, ben zelf niet kieskeurig.
Enige keer dat ik iets smerig vond was van de dubieuze chinees hier stukje verderop.
Prima hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
Volgende meet bij Kip en die zorgt voor goed voer
Ik moet altijd als ik falafel hoor hieraan denken:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik eet of El Cheapo, broodje gyros of falafel ofzo. Of goed, dus vaak duurder.
alles ertussen in bind ik vaak zo tefen vallen voor het geld wat je betaalt.
dus dan kook ik gewoon liever zelf
SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat verschil ook niet zo, maar wel weer met make up enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dank je.
Heb ik niet. Ik verbaas me wel over die holo krakkel glimstuff waar ik geen verschil in kleur in zie waarvan SQ beweert dat het echt wel heel andere zijn dan die andere 200 die ze al heeft.
En nee.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
OMFG
ik moest aan snackbar --> grizzly denken en toen ging ik googlen op grizzlysnack en kreeg ik dit:SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OMFG
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
OMFG
ik moest aan snackbar --> grizzly denken en toen ging ik googlen op grizzlysnack en kreeg ik dit:CoolSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
OMFG
ik moest aan snackbar --> grizzly denken en toen ging ik googlen op grizzlysnack en kreeg ik dit:Naam van het plaatje is bear attack foot.jpgSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moi snackje voor d'n beer! HeheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
OMFG
ik moest aan snackbar --> grizzly denken en toen ging ik googlen op grizzlysnack en kreeg ik dit:SPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja, dat was wel een goeien snack voor den grizzly
disclaimer
OMFG
ik moest aan snackbar --> grizzly denken en toen ging ik googlen op grizzlysnack en kreeg ik dit:Hehe, dat was een lief beertjeSPOILER: klikken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vond dat andere plaatje beterquote:
Tering wat een slechte parodiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik moet altijd als ik falafel hoor hieraan denken:
dan pakt ge een berenklauw!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar ik bedoelde dus een lekkeron grizzlysnack die ik niet kan vinden op den google
Das niet hetzelfdequote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan pakt ge een berenklauw!
[ afbeelding ]
Berenhap dus. Waarvan is dat eigenlijk gemaakt?quote:
Slecht he? Ze hebben toen een hele serie gemaaktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tering wat een slechte parodie![]()
Een Chinees met Suri accent ook
stierenballen en paardenlullen, weet ik hetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Berenhap dus. Waarvan is dat eigenlijk gemaakt?
Post clean up, pre OK denk ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar heeft die beer nou dus de tijd genomen om even om dat ene botje heen te kauwen?
zoooooo lekker, falafelquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Slecht he? Ze hebben toen een hele serie gemaakt
Maar toch spreek ik "broodje falafel" nog steeds zo uit
WTF schijten baby's groen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:34 schreef Loqi het volgende:
[..]
ziet er uit als een opengevouwen luier
Ook lekkorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
En wat kan ik halen bij de snackbar?
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeden partner voor het adviesbureauquote:because of the recent posts regarding bear hunting, I thought I'd give everyone a reminder on how to tell the difference between a Black Bear, and a Grizzly Bear.
when you see the bear, pick up a rock (baseball sized preferably), and hit the bear on the snout with the rock.
then climb a nearby tree.
if the bear climbs up after you and kills you, it's a black bear.
if the bear knocks the tree to the ground and kills you, it's a grizzly bear.
you're welcome.
Doe dan maar een kaassouffléquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar je hebt ook vaak vegetarische bamihappen en groentekroketten enzulks
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Van die site van die voet:
[..]
Goeden partner voor het adviesbureau![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij ons in de snackbar lagen een tijdje terug frikandellen van 50 cm!!!
Bamihap is vaak met ham. 2e is goorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar je hebt ook vaak vegetarische bamihappen en groentekroketten enzulks
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bamihap is vaak met ham. 2e is goor
Maaruh, moet ze maar geen vegetariër zijn, EINXZZZ1111!!!!
een vegetarische bamihap zal wel geen ham bevatten gok ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bamihap is vaak met ham. 2e is goor
Maaruh, moet ze maar geen vegetariër zijn, EINXZZZ1111!!!!
Dat zou een slekten vegetarische hap zijn danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vegetarische bamihap zal wel geen ham bevatten gok ik
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou een slekten vegetarische hap zijn dan
Daar mag je het wel enigszins van verwachten jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een vegetarische bamihap zal wel geen ham bevatten gok ik
Phahahahquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:
straks maakt ze er een positiejurk vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:40 schreef PriemGirl het volgende:
En net afspraak gemaakt voor passessie van mijn trouwjurk.. Heeft ze 3x mijn naam gevraagd en 2x om mijn trouwdatum gevraagdGeeft vertrouwen
goorheidquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat verstaan jullie onder een patatje oorlog?
FTFYquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
goorheid![]()
nee maar: saté mayo en uitjes
dat kennen ze hier nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Dan is het geen patat oorlogquote:
Ja ik ook, met uitjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
goorheid![]()
nee maar: saté mayo
Ketchup en Mayo is Patat speciaalquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik ook, met uitjesmaar bij
betekent dat ook nog met ketchup
Mayo, satesaus, uitjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Nee joh, da's curry, mayo, uitjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ketchup en Mayo is Patat speciaal
O jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:47 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Nee joh, da's curry, mayo, uitjes
En dat heb je opgegeten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
het mooiste frietje oorlog dat ik ooit heb gehad was bij de Chinese friettent.
Mayo.
Satesaus.
Curry.
Stoofvlees.
Picalily.
Chinees zoetzuur.
Uitjons.
En taraatrsaus.
Lijken wassen
Ieuw dat klinkt wel heel viesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mayo.
Satesaus.
Curry.
Stoofvlees.
Picalily.
Chinees zoetzuur.
Uitjons.
En tartaarsaus.
Lijken wassen
nee dat dan weer niet, knapperige frietjensquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En dan je friet eerst zompig laten worden in de stoofvlees en dan door de mayo![]()
![]()
![]()
![]()
Zat er ook nog patat bij?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:48 schreef Stormqueen het volgende:
Mayo.
Satesaus.
Curry.
Stoofvlees.
Picalily.
Chinees zoetzuur.
Uitjons.
En tartaarsaus.
Lijken wassen
Ja ok, maar die paar zompige erbij zijn wel. Net als die frietjons die helemaal onder de mayo zittenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef Loqi het volgende:
[..]
nee dat dan weer niet, knapperige frietjens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |