Kort, krachtig en een waarheid als een koequote:
Die Binsenwahrheitquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Kort, krachtig en een waarheid als een koeLijken wassen!
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de dames die al een keer hier geweest zijn, kloptie een beetje?
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
heeft iedereen trouwens al Toffe dingen die gebeuren als je weg bent gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
stomme hoax topic, niet alle IT chicks zijn horkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:50 schreef Mirjam het volgende:
heeft iedereen trouwens al Toffe dingen die gebeuren als je weg bent gezien?
Maar wel piemolsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ER ZITTEN NIET EENS TIETEN IN DAT TOPIC
Het is Skjoe!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gaaf!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DAT MAG HEUL NIET OP FOK!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik dacht... Ah schattig. Een huisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef bleiblei het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jouw icon beweegt hier op de maat mee van de muziekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Skuu! Kijk!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn ava kan op maat nommenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jouw icon beweegt hier op de maat mee van de muziek.
(Epic van Sandro Silva).
Best psychadelic als je er een tijdje naar staart.
Enne, Sharana, chicks bij IT zijn wel zeldzaam. Maar het kan idd. wel.... Soms.
Er is "glas in lood"! In het portiekjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik dacht... Ah schattig. Een huis
en toen pas zag ik het
Maar ja zekers wel
Glas in lood raampjes moeten er in !!!Nee?
die hont niet hoorquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Sharana_LV het volgende:
BB, het enige wat niet klopt is dat de tuin langer moet zijn en er een klein irritant hondje hyper doorheen moet rennen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:52 schreef Sharana_LV het volgende:
lijken wasserquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh het achtermuurtje van onzen bijkeuken is wit
Goeden reden om nieuwe lego te bestellenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er is "glas in lood"! In het portiekje.
Ik heb alleen geen deuren gemaakt, want heb geen donker groene blokjes.
Die moet ik dus bestellen.
dit was ook mijn gedachte iddquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden reden om nieuwe lego te bestellen
Ja, klopt, maar daar zitten planken en planten voor, dus die moet ik nog makenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef Stormqueen het volgende:
oh het achtermuurtje van onzen bijkeuken is wit
Jongeuh. Er zitten hier sowieso al 2 IT chicks!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jouw icon beweegt hier op de maat mee van de muziek.
(Epic van Sandro Silva).
Best psychadelic als je er een tijdje naar staart.
Enne, Sharana, chicks bij IT zijn wel zeldzaam. Maar het kan idd. wel.... Soms.
DETAIL PIC !!!!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Er is "glas in lood"! In het portiekje.
Ik heb alleen geen deuren gemaakt, want heb geen donker groene blokjes.
Die moet ik dus bestellen.
Psiesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Goeden reden om nieuwe lego te bestellen
Ik wilde zeggen "die zijn nepquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tieten voor sjaan!
SQ lief aankijkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Psies.
Maar kwam er vanochtend achter dat er nog 83 cent op mijn rekening staat, en ik heb de 23ste salaris gekregen.
Jamaar deze zijn meeeeh ...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tieten voor sjaan!
Dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
SQ lief aankijkenhet huisje moet toch af!!
wat de neuk, hoe doe je dat toch steeds?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Psies.
Maar kwam er vanochtend achter dat er nog 83 cent op mijn rekening staat, en ik heb de 23ste salaris gekregen.
Ditquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat.
Wij als falende vrouwen begrijpen dat volledig
Zo beter?quote:
Geilere plaatjuns kan ik niet vinden hoorquote:
quote:
Mamma maar eens vragen danquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt, DAFUQ
ik heb gisteren mijn 88 warm palette gebruikt, op bureau laten liggen en nu is het weg? Niet op de plek waar het normaal ligt, niet ergens anders op mijn kamer nergens..
Zo ben ik al vaker dingen (2 flessen parfum en kwasten) kwijtgeraakt en nooit meer teruggevonden. Lijkt erop alsof iemand dat gewoon meeneemt terwijl ik hier alleen met mama woon?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
Echt, DAFUQ
ik heb gisteren mijn 88 warm palette gebruikt, op bureau laten liggen en nu is het weg? Niet op de plek waar het normaal ligt, niet ergens anders op mijn kamer nergens..
Zo ben ik al vaker dingen (2 flessen parfum en kwasten) kwijtgeraakt en nooit meer teruggevonden. Lijkt erop alsof iemand dat gewoon meeneemt terwijl ik hier alleen met mama woon?
Als ze iets nodig heeft dan vraagt ze het wel, zou ze die spullen gebruiken dan had ik het al gemerktquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Mamma maar eens vragen dan
Goodwood + benzine + DUO + Kruidvat + de overschrijvingen naar de 3 gedeelde rekening = weg salarisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat de neuk, hoe doe je dat toch steeds?
Belgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Da fuck dubbel geboekt op rtl 4 paar Belgen die denken dat ze Oostenrijkers ijn
Oeh! Die heb ik wel ergens liggenquote:
je verdient evenveel als ik en zelfs ik heb nog 50 euro over van mijn decembersalarisquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goodwood + benzine + DUO + Kruidvat + de overschrijvingen naar de 3 gedeelde rekening = weg salaris.
Heb op goodwood na 35 euro echt voor mijzelf uit gegeven (sorteerdozen van xenos + cadeautje voor mamma).
quote:
sugamamma!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je verdient evenveel als ik en zelfs ik heb nog 50 euro over van mijn decembersalarisen ik schrijf evenveel over naar de rekeningen!
en ik faal iedere maand kei veel
je krijgt wel zakgeld van me!
Who is yo mammaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je verdient evenveel als ik en zelfs ik heb nog 50 euro over van mijn decembersalarisen ik schrijf evenveel over naar de rekeningen!
en ik faal iedere maand kei veel
je krijgt wel zakgeld van me!
quote:
Wat deed jij bij de Kruidvat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:08 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Goodwood + benzine + DUO + Kruidvat + de overschrijvingen naar de 3 gedeelde rekening = weg salaris.
Heb op goodwood na 35 euro echt voor mijzelf uit gegeven (sorteerdozen van xenos + cadeautje voor mamma).
Hij lijkt veel op een van de lakjes van de OPI designer series of vergis ik mij?quote:
Die zijn van de BelleVille en die wilt hij nietquote:
panadol halen en gel en shampoo en wattenschijfjes en sigaretten voor mijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[..]
Wat deed jij bij de Kruidvat?![]()
![]()
hij heeft ze anders welquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zijn van de BelleVille en die wilt hij niet
hij lijkt wat op DS original, maar dekt wat beterquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Hij lijkt veel op een van de lakjes van de OPI designer series of vergis ik mij?
Nou wil ik ze ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij lijkt wat op DS original, maar dekt wat beter
Diequote:
onwaar, dit is lego core collection. We hebben ook kipjes en geitjesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Die zijn van de BelleVille en die wilt hij niet
Ohquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, dit is lego core collection. We hebben ook kipjes en geitjes
Wel eerder maar de auto moet eerst gemaaktquote:
neeee faal niet !!! Samen houden we ons sterk 1!!quote:
Ja maar eerst de auto van ruim 2200 euro.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
neeee faal niet !!! Samen houden we ons sterk 1!!
Kut
* PriemGirl ramt op bestelknop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
a-england wat denk jequote:
ze hebben geen dikzak minifigsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Komen er ook een lego-BB en een lego-SQ in het huis?
En paardjes, een krokodil, uilen, een schelp, papagaaiers en een rogquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
onwaar, dit is lego core collection. We hebben ook kipjes en geitjes
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Diewas voor bb bedoeld
Maar dan is het een overlopert!
en een hont en een rad!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En paardjes, een krokodil, uilen, een schelp, papagaaiers en een rog.
Da weet ik nog niet. St. George sowieso en ascalon.. En nu ga ik eens kijken wat die andere ook alweer zijnquote:
Die wilde ik ook altijd!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef bleiblei het volgende:
[..]
En paardjes, een krokodil, uilen, een schelp, papagaaiers en een rog.
Dragon!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da weet ik nog niet. St. George sowieso en ascalon.. En nu ga ik eens kijken wat die andere ook alweer zijn
Ik ben aan het zoeken, maar heb geen blond mannetjes haarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Komen er ook een lego-BB en een lego-SQ in het huis?
Oh ik nog wel!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:20 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik ben aan het zoeken, maar heb geen blond mannetjes haar.
princess tears heb je ook nodigquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Da weet ik nog niet. St. George sowieso en ascalon.. En nu ga ik eens kijken wat die andere ook alweer zijn
Waar koop ik zequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
princess tears heb je ook nodig
Ik vraag het, zegtie: 'Ik denk dat de winkels helaas al dicht zijn als aankom!'quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Mijn directeur gaat voor een zakendiner nu 'even' op en neer naar Duitsland
Zal ik vragen of hij even langs de DM gaat voor me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |