Ja net zoals een punt achter de zin. Verder heb ik geen zin meer in deze discussie. Mensen wanen zich veiliger, want jij hebt de luxe(!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Estolan het volgende:
[..]
Ja de auto van mijn pa ja, dat staat er ook ergens voor
Klagen over dat ik geen return klik op m'n iphone na in zinquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ja net zoals een punt achter de zin. Verder heb ik geen zin meer in deze discussie. Mensen wanen zich veiliger, want jij hebt de luxe(!van abs!) en vertonen roekelozer weggedrag. Wordt nog eens dubbel en dwars bewezen door jou, Lijkt net of ik te maken heb met een pubertje van net 18.
Roekeloos rijden is roekeloos rijden en juist door de luxe heb je vaak geen benul van de gevolgen. En luxe, luxe, veel moderne auto's zijn op z'n minst uitgerust met tractie control en abs.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef Estolan het volgende:
[..]
Klagen over dat ik geen return klik op m'n iphone na in zin
........
En roekeloos rijden door "luxe" zijn 2 verschillende dingen
want, ik houd mij toch gewoon aan de regels, sterker nog, ik ga tenminste voorbereid de weg op, en de meeste Nederlanders doen dat al niet eensquote:Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Roekeloos rijden is roekeloos rijden en juist door de luxe heb je vaak geen benul van de gevolgen. En luxe, luxe, veel moderne auto's zijn op z'n minst uitgerust met tractie control en abs.
Je tweede reactie is nou net het stukje dat jij niet wilt begrijpen, maakt niet uit even goede vrienden, maar getuige niet van veel intelligentie.
Uhm remmen, wielen, zelfdequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://m.goeievraag.nl/vraag/30204?from=www
ABS is zwaar nadelig in de sneeuw, Google zelf maar anders of kijk of YouTube, we gaan niet alles voorkauwen... Het anti blokkeer systeem zorgt ervoor dat je wielen niet blokkeren, niet je remmen.
En dat iets mag, 120 rijden als het sneeuwt, wil niet zeggen dat het moet...
Maar je bent een leuke troll geweest, het was erg amusant met je.
Surequote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Estolan kan gewoon zo hard rijden als hij wil, want hij heeft winterbanden, ABS, TCS, airbags, en een gigantische plaat voor zijn harses; hem kan niks gebeuren![]()
En wat eigenlijk nog het meest triest is?? Er rijden er nog een paar duizend van rond die minstens net zo kortzichtig zijn
Bepaal jij of dat 'nodig' is? Die mensen voor jou hebben misschien meer de intentie om heel thuis te komen als jij, misschien zitten er wel mensen tussen die wél weten hoe ze moeten rijden bij gladheid, of die misschien geen winterbandjes, ABS en TCS hebben omdat ze dat niet kunnen betalen. Ooit wel eens over nagedacht dat misschien niet iedereen zo'n 'geweldige' bestuurder is als jij?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Estolan het volgende:
[..]
Sure
Alsof jij je niet irriteerd als ieman 30 voor je rijdt als het niet nodig is
Nou op een lege terrein sta waarschijnlijk wel sneller stil met ABS zoals je vertelt. Op de autoweg heb ik toch liever ABS omdat die nog de moeite doet om je auto recht te houden dmv het blokkerende wiel te deblokkeren.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
http://m.goeievraag.nl/vraag/30204?from=www
ABS is zwaar nadelig in de sneeuw, Google zelf maar anders of kijk of YouTube, we gaan niet alles voorkauwen... Het anti blokkeer systeem zorgt ervoor dat je wielen niet blokkeren, niet je remmen.
En dat iets mag, 120 rijden als het sneeuwt, wil niet zeggen dat het moet...
Maar je bent een leuke troll geweest, het was erg amusant met je.
Nee dat is onvoorbereid de weg op gaan. Iets wat de ANWB niet aanraadt, en die melden ook dat je dan beter thuis kan blijvenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bepaal jij of dat 'nodig' is? Die mensen voor jou hebben misschien meer de intentie om heel thuis te komen als jij, misschien zitten er wel mensen tussen die wél weten hoe ze moeten rijden bij gladheid, of die misschien geen winterbandjes, ABS en TCS hebben omdat ze dat niet kunnen betalen. Ooit wel eens over nagedacht dat misschien niet iedereen zo'n 'geweldige' bestuurder is als jij?
K.o.r.t.z.i.c.h.t.i.g.. zoals ik al zei..
Pro ABSquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nou op een lege terrein sta waarschijnlijk wel sneller stil met ABS zoals je vertelt. Op de autoweg heb ik toch liever ABS omdat die nog de moeite doet om je auto recht te houden dmv het blokkerende wiel te deblokkeren.
Als je zonder ABS zou remmen dan blokkeren beide remmen. Dan heeft je auto wel de neiging om uit te wijken doordat simpelweg beide wielen geblokkeerd zijn en dat is nou net wat je niet wilt.
Nee, dat zijn mensen die zichzelf of hun auto niet overschatten; iets wat jij nog een keertje moet gaan ondervinden. En zoals eerder gezegd, hoop ik voor je mede weggebruikers dat het een eenzijdig ongeval wordt, en je niemand tot last bent met je leercurve, de file die je veroorzaakt is een kleine prijs die betaald moet worden om de weg weer wat veiliger te makenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef Estolan het volgende:
[..]
Nee dat is onvoorbereid de weg op gaan. Iets wat de ANWB niet aanraadt, en die melden ook dat je dan beter thuis kan blijven
Waar heb je het overquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef dester_martijn het volgende:
Kijken of je nog steeds zo'n grote bek hebt als je een moeder met kinderen aanrijd, die liever wel met de weersomstandigheden rekeninghoud. Helaas leert men door schaadt en schande.
Oehhhhaaahhhhoooohquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop van harte dat je de dag erna ook nog lacht, en tevens dat je vent genoeg bent om het daarna nog even te posten hier
Ben je leesblind, of zit die stelconplaat in de weg?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:53 schreef Estolan het volgende:
[..]
Oehhhhaaahhhhooooh
Waar heb je het over
Omdat men er vanuit gaat dat ik een aso rijder ben wegens het feit dan 30 in een 50 zone niet nodig is. Mits je goed voorbereid de weg op gaatquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben je leesblind, of zit die stelconplaat in de weg?
Dus jij haalt normaal bij droog weer iemand zeker nooit is in die 50 rijd maar jij hebt haastquote:Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
30 binnen de kom als het glad is, is ook niet gevaarlijk, degene die er dan zo nodig nog even voorbij moet, DIE is gevaarlijk, en dan maakt het imho geen kont uit of je wel of geen winterbanden hebt; het is gewoon een onnodig risico, want ondanks je winterrubber en ABS, moet je nog steeds 1000 - 1500 kilo tot stilstand gaan brengen als er ergens iets gebeurt, en dat duurt gewoon enkele keren langer als normaal. Dat heet onnodige gevaarzetting veroorzaken en is zelfs strafbaar.
Maargoed, ik ga de troll niet langer nootjes toewerpen, beetje zonde van mijn tijd eigenlijk; hij gaat het inmiddels gewoon uit principe natuurlijk niet meer snappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |