abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107604091
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:20 schreef Estolan het volgende:

[..]

Ja de auto van mijn pa ja, dat staat er ook ergens voor
Ja net zoals een punt achter de zin. Verder heb ik geen zin meer in deze discussie. Mensen wanen zich veiliger, want jij hebt de luxe(! :') van abs!) en vertonen roekelozer weggedrag. Wordt nog eens dubbel en dwars bewezen door jou, Lijkt net of ik te maken heb met een pubertje van net 18.
Ik ga verder niet op het 130 verhaal in, want je weet totaal niet waar je het over hebt.
pi_107604157
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:28 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Ja net zoals een punt achter de zin. Verder heb ik geen zin meer in deze discussie. Mensen wanen zich veiliger, want jij hebt de luxe(! :') van abs!) en vertonen roekelozer weggedrag. Wordt nog eens dubbel en dwars bewezen door jou, Lijkt net of ik te maken heb met een pubertje van net 18.
Klagen over dat ik geen return klik op m'n iphone na in zin

........

En roekeloos rijden door "luxe" zijn 2 verschillende dingen
pi_107604199
Dus stel

Je rijdt op de weg, het sneeuwt, je rijdt voorop, je rijdt 50km/h, je ziet politie

Krijg je dan een bekeuring?

Lijkt me van niet
pi_107604735
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:30 schreef Estolan het volgende:

[..]

Klagen over dat ik geen return klik op m'n iphone na in zin

........

En roekeloos rijden door "luxe" zijn 2 verschillende dingen
Roekeloos rijden is roekeloos rijden en juist door de luxe heb je vaak geen benul van de gevolgen. En luxe, luxe, veel moderne auto's zijn op z'n minst uitgerust met tractie control en abs.
Je tweede reactie is nou net het stukje dat jij niet wilt begrijpen, maakt niet uit even goede vrienden, maar getuige niet van veel intelligentie.
pi_107605565
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 19:47 schreef dester_martijn het volgende:

[..]

Roekeloos rijden is roekeloos rijden en juist door de luxe heb je vaak geen benul van de gevolgen. En luxe, luxe, veel moderne auto's zijn op z'n minst uitgerust met tractie control en abs.
Je tweede reactie is nou net het stukje dat jij niet wilt begrijpen, maakt niet uit even goede vrienden, maar getuige niet van veel intelligentie.
want, ik houd mij toch gewoon aan de regels, sterker nog, ik ga tenminste voorbereid de weg op, en de meeste Nederlanders doen dat al niet eens

die moeten ze is bekeuren :)
pi_107606461
http://m.goeievraag.nl/vraag/30204?from=www

ABS is zwaar nadelig in de sneeuw, Google zelf maar anders of kijk of YouTube, we gaan niet alles voorkauwen... Het anti blokkeer systeem zorgt ervoor dat je wielen niet blokkeren, niet je remmen.

En dat iets mag, 120 rijden als het sneeuwt, wil niet zeggen dat het moet...

Maar je bent een leuke troll geweest, het was erg amusant met je. :)
  zaterdag 4 februari 2012 @ 20:39:30 #232
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107606617
Estolan kan gewoon zo hard rijden als hij wil, want hij heeft winterbanden, ABS, TCS, airbags, en een gigantische plaat voor zijn harses; hem kan niks gebeuren ^O^

En wat eigenlijk nog het meest triest is?? Er rijden er nog een paar duizend van rond die minstens net zo kortzichtig zijn :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_107607182
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

ABS is zwaar nadelig in de sneeuw, Google zelf maar anders of kijk of YouTube, we gaan niet alles voorkauwen... Het anti blokkeer systeem zorgt ervoor dat je wielen niet blokkeren, niet je remmen.

Uhm remmen, wielen, zelfde :) werkt immers op de rem, waardoor gedoseerd remmen beter gaat
pi_107607217
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:39 schreef Sounddragon het volgende:
Estolan kan gewoon zo hard rijden als hij wil, want hij heeft winterbanden, ABS, TCS, airbags, en een gigantische plaat voor zijn harses; hem kan niks gebeuren ^O^

En wat eigenlijk nog het meest triest is?? Er rijden er nog een paar duizend van rond die minstens net zo kortzichtig zijn :|W
Sure

Alsof jij je niet irriteerd als ieman 30 voor je rijdt als het niet nodig is
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:15:05 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107607894
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:56 schreef Estolan het volgende:

[..]

Sure

Alsof jij je niet irriteerd als ieman 30 voor je rijdt als het niet nodig is
Bepaal jij of dat 'nodig' is? Die mensen voor jou hebben misschien meer de intentie om heel thuis te komen als jij, misschien zitten er wel mensen tussen die wél weten hoe ze moeten rijden bij gladheid, of die misschien geen winterbandjes, ABS en TCS hebben omdat ze dat niet kunnen betalen. Ooit wel eens over nagedacht dat misschien niet iedereen zo'n 'geweldige' bestuurder is als jij?

K.o.r.t.z.i.c.h.t.i.g.. zoals ik al zei.. :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_107608146
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 20:35 schreef RealBizkit666 het volgende:

Nou op een lege terrein sta waarschijnlijk wel sneller stil met ABS zoals je vertelt. Op de autoweg heb ik toch liever ABS omdat die nog de moeite doet om je auto recht te houden dmv het blokkerende wiel te deblokkeren.
Als je zonder ABS zou remmen dan blokkeren beide remmen. Dan heeft je auto wel de neiging om uit te wijken doordat simpelweg beide wielen geblokkeerd zijn en dat is nou net wat je niet wilt.
pi_107609032
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Bepaal jij of dat 'nodig' is? Die mensen voor jou hebben misschien meer de intentie om heel thuis te komen als jij, misschien zitten er wel mensen tussen die wél weten hoe ze moeten rijden bij gladheid, of die misschien geen winterbandjes, ABS en TCS hebben omdat ze dat niet kunnen betalen. Ooit wel eens over nagedacht dat misschien niet iedereen zo'n 'geweldige' bestuurder is als jij?

K.o.r.t.z.i.c.h.t.i.g.. zoals ik al zei.. :)
Nee dat is onvoorbereid de weg op gaan. Iets wat de ANWB niet aanraadt, en die melden ook dat je dan beter thuis kan blijven
pi_107609062
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Nou op een lege terrein sta waarschijnlijk wel sneller stil met ABS zoals je vertelt. Op de autoweg heb ik toch liever ABS omdat die nog de moeite doet om je auto recht te houden dmv het blokkerende wiel te deblokkeren.
Als je zonder ABS zou remmen dan blokkeren beide remmen. Dan heeft je auto wel de neiging om uit te wijken doordat simpelweg beide wielen geblokkeerd zijn en dat is nou net wat je niet wilt.
Pro ABS
pi_107609519
Onvoorbereid? Zonder koek en zoopie of zonder deken? Winterbanden kan het niet zijn want die zijn niet verplicht..ik raad jou dan ook niet aan om de weg op te gaan zonder een curcus hoe om te gaan met andere weggebruikers. Ff om op jouw niveau te blijven. Al bereid ik me zo goed voor, we hebben te maken met allerlei soorten bestuurders. Deal with it.

En nee ik vind het het niet fijn om achter iemand te zitten die 30 rijd. Ik gun hem echter wel de veiligheid door wat meer afstand te nemen en als de mogelijkheid er is haal ik gecontroleerd in. Types als jij denken aan hun eigen winterbanden, esp en wat jouw geweldige xsara niet heeft. En rekening houden met elkaar ho maar..
Helaas zit het wegennet idd voor met dit soort nobodys.
Gokhan, je remweg is langer in de sneeuw, daarom is het soms beter uit te zetten. Niemand betwist het nut van abs.

[ Bericht 5% gewijzigd door dester_martijn op 04-02-2012 22:06:07 ]
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:13:45 #240
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107610135
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 21:45 schreef Estolan het volgende:

[..]

Nee dat is onvoorbereid de weg op gaan. Iets wat de ANWB niet aanraadt, en die melden ook dat je dan beter thuis kan blijven
Nee, dat zijn mensen die zichzelf of hun auto niet overschatten; iets wat jij nog een keertje moet gaan ondervinden. En zoals eerder gezegd, hoop ik voor je mede weggebruikers dat het een eenzijdig ongeval wordt, en je niemand tot last bent met je leercurve, de file die je veroorzaakt is een kleine prijs die betaald moet worden om de weg weer wat veiliger te maken ;)

komt tijd, komt boem, laten we maar zeggen :Y)
pi_107610238
WHAHAHAHAAHHAHAHAHHA

oja

WHAHAHAHAH
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:17:05 #242
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107610284
Ik hoop van harte dat je de dag erna ook nog lacht, en tevens dat je vent genoeg bent om het daarna nog even te posten hier ^O^
pi_107611113
Kijken of je nog steeds zo'n grote bek hebt als je een moeder met kinderen aanrijd, die liever wel met de weersomstandigheden rekeninghoud. Helaas leert men door schaadt en schande.
pi_107611758
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef dester_martijn het volgende:
Kijken of je nog steeds zo'n grote bek hebt als je een moeder met kinderen aanrijd, die liever wel met de weersomstandigheden rekeninghoud. Helaas leert men door schaadt en schande.
Waar heb je het over

Ik rijd gewoon de toegestane snelheid wanneer dat kan

En als ik kan inhalen doe ik dat ook

Meer niet
pi_107611780
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef Sounddragon het volgende:
Ik hoop van harte dat je de dag erna ook nog lacht, en tevens dat je vent genoeg bent om het daarna nog even te posten hier ^O^
Oehhhhaaahhhhooooh

Waar heb je het over
  zaterdag 4 februari 2012 @ 22:58:59 #246
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107611961
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:53 schreef Estolan het volgende:

[..]

Oehhhhaaahhhhooooh

Waar heb je het over
Ben je leesblind, of zit die stelconplaat in de weg?
pi_107612175
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 22:58 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ben je leesblind, of zit die stelconplaat in de weg?
Omdat men er vanuit gaat dat ik een aso rijder ben wegens het feit dan 30 in een 50 zone niet nodig is. Mits je goed voorbereid de weg op gaat

En winterbanden helpt hierbij

Nee nog geen verplichting, maar een verstandige keuze is het wel

En zo duur is het nou ook weer niet in verhouding met andere banden
pi_107612581
Nee, 30 in een 50 zone hoeft niet onveilig te zijn. Je gunt andere mensen niet het recht om 30 te rijden, die wel inzien dat ondanks winterbanden voorzichtigheid geboden.
Winterbandverichting voor die 2 weken sneeuw, de enige omstandigheid dat winterbanden zwaar in het voordeel is? Laat me niet lachen zeg..

Zoals SD zegt, er rijden nog duizenden van die debielen rond zoals jij, enige debiele op de weg zijn fguren zoals jij.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 23:33:10 #249
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_107613356
30 binnen de kom als het glad is, is ook niet gevaarlijk, degene die er dan zo nodig nog even voorbij moet, DIE is gevaarlijk, en dan maakt het imho geen kont uit of je wel of geen winterbanden hebt; het is gewoon een onnodig risico, want ondanks je winterrubber en ABS, moet je nog steeds 1000 - 1500 kilo tot stilstand gaan brengen als er ergens iets gebeurt, en dat duurt gewoon enkele keren langer als normaal. Dat heet onnodige gevaarzetting veroorzaken en is zelfs strafbaar.

Maargoed, ik ga de troll niet langer nootjes toewerpen, beetje zonde van mijn tijd eigenlijk; hij gaat het inmiddels gewoon uit principe natuurlijk niet meer snappen :+
pi_107613457
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 23:33 schreef Sounddragon het volgende:
30 binnen de kom als het glad is, is ook niet gevaarlijk, degene die er dan zo nodig nog even voorbij moet, DIE is gevaarlijk, en dan maakt het imho geen kont uit of je wel of geen winterbanden hebt; het is gewoon een onnodig risico, want ondanks je winterrubber en ABS, moet je nog steeds 1000 - 1500 kilo tot stilstand gaan brengen als er ergens iets gebeurt, en dat duurt gewoon enkele keren langer als normaal. Dat heet onnodige gevaarzetting veroorzaken en is zelfs strafbaar.

Maargoed, ik ga de troll niet langer nootjes toewerpen, beetje zonde van mijn tijd eigenlijk; hij gaat het inmiddels gewoon uit principe natuurlijk niet meer snappen :+
Dus jij haalt normaal bij droog weer iemand zeker nooit is in die 50 rijd maar jij hebt haast
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')