quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:
OK HIJ DOET HET
JULLIE ZIJN NGEWAARSCHUWD
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDHahaghahahadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rickokun
life goes by...
Je mag ook wel pics van mijn dollo als je wilt.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik verwacht ze morgen in mijn PM-inbox.
Ah, jammerquote:Op maandag 30 januari 2012 22:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen schaamhaar
Laat ik het zo zeggen, die kan niet van mij afkomstig zijn
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:41 schreef RickoKun het volgende:
OK HIJ DOET HET
JULLIE ZIJN NGEWAARSCHUWD
ECHT WAAR
ECHT, WAAR.
JA? OK
ZEER VERONTRUSTENDniks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lichte kleur, eet je wel goed?I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
Hij voelde lichtwarm aan, ik merkte dat er klein slijm laagje over mijn poepjon heen zat. Toen ik naar beneden liep met deze baas in mijn hand was ik blij dat ik er met mn andere hand wc papier onder hield, want dat zijstuk begon heel langzaam eraf te glijden, en laat ik nou geen zin hebben om poep op en onder de traptredeb te krijgenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Tante-Leen het volgende:
Hahaha gadverdamme!![]()
Maar nu ben ik toch wel benieuwd.. Hoe voelde het?
Kankerquote:Op maandag 30 januari 2012 23:37 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hij voelde lichtwarm aan, ik merkte dat er klein slijm laagje over mijn poepjon heen zat. Toen ik naar beneden liep met deze baas in mijn hand was ik blij dat ik er met mn andere hand wc papier onder hield, want dat zijstuk begon heel langzaam eraf te glijden, en laat ik nou geen zin hebben om poep op en onder de traptredeb te krijgen
Wel zorgen dat er nog wat water bij de drol in de wc zit en dan die emmer van zo hoog mogelijk leeg gooien.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:29 schreef Edskimo het volgende:
Speltip 1: een emmer water in de wc gooien heeft hetzelfde effect als doortrekken.
Netjes brah, netjesquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
Het is een geheime boodschap![]()
[ afbeelding ]
bedankt ik zie hem nu ookquote:Op maandag 30 januari 2012 23:48 schreef Hooidraad het volgende:
Het is een geheime boodschap![]()
[ afbeelding ]
ik las kontsternatiequote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]Pure domheid, dacht er niet eens aan in die consternatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |