Klinkt wel cool, alleen een beetje uit de maat. Over maten gesproken, wat voor maatsoort is dat? Klinkt wel apart zoquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:09 schreef Aresdreams het volgende:
Nieuw rifje bedacht, ideeën om het beter te maken?
http://www.soundclick.com(...)5568&songID=11396697
Voor wie wil weten hoe het loopt:
[ code verwijderd ]
Dat is beter dan twee partijen versterkermeuk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:56 schreef guitarist het volgende:
[..]
Shut up.
Veel te impulsief 2 gitaren gekocht. Nu 3 maanden niks kopen.
7/4quote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Klinkt wel cool, alleen een beetje uit de maat. Over maten gesproken, wat voor maatsoort is dat? Klinkt wel apart zo
Zelf maken in guitar pro en dan door drum programma af laten spelen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:34 schreef Spelvout het volgende:
Weet er iemand een site waar ik fatsoenlijke drumtracks kan vinden zodat ik daar met gitaar/bas over heen kan spelen?
http://guitarbackingtrack.com heeft fijne, maar dat gaat verder dan alleen drum. Ook met bas enzo, en soms met zang.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:34 schreef Spelvout het volgende:
Weet er iemand een site waar ik fatsoenlijke drumtracks kan vinden zodat ik daar met gitaar/bas over heen kan spelen?
Die kon ik al, maar het is inderdaad moeilijk om tracks zonder bas én gitaar te vinden. De rest mag er wel bijquote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
http://guitarbackingtrack.com heeft fijne, maar dat gaat verder dan alleen drum. Ook met bas enzo, en soms met zang.
Zal eens kijken, thanks!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Zelf maken in guitar pro en dan door drum programma af laten spelen.
Hoe ontvang je in Nederland BBC4?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:08 schreef Iemand91 het volgende:
Voor de liefhebbers, weer een avond muziekhistorie op BBC4:
UPC?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hoe ontvang je in Nederland BBC4?.
Die kan je bij je Digitale TV nemen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Inderdaad, bij de uitgebreidere tv-pakketen kun je BBC4 ontvangen, of als je een schotel in de tuin hebt staan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tering, dan krijg je inderdaad een hartverzakking. Ook niet al te best voor de trap lijkt me...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Cynic het volgende:
Gisteren de schrik van mijn leven gehad...
quote:iemand nog interesse in een Marshall 9100 eindtrap wellicht, is niet kapot te krijgen?
Ja, dat zijn geen leuke dingen!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Cynic het volgende:
Gisteren de schrik van mijn leven gehad... Om half 5 zou onze geluidsman ons ophalen voor het optreden, dus ik moest met mijn vriendin om 4 uur nog even mijn rack van boven naar beneden tillen. Op de één of andere manier ging er iets mis en viel ze zo achterover van helemaal boven de trap omlaag, met mijn rack van een kilo of 50 a 60 er achteraan....
Heel erg veel geluk gehad, want op een paar blauwe plekken en schaafwonden na had ze niks, maar man dat had anders kunnen aflopen....
Gauw even gekeken of mijn spul het nog deed (hoewel me dat toen ineens niet zo belangrijk meer leek). Lampjes branden nog, geen tijd meer om te kijken of er ook geluid was. Voor de zekerheid mijn Dual Terror en een handjevol pedalen meegenomen. Tijdens opbouwen bleek dat alles nog werkte, maar ik was nog zo van slag dat ik per ongeluk mijn floorcontroller heb laten vastlopen.
Show dus gedaan met mijn kleine Orange versterkertje, klonk en voelde prima! Nu dus wel definitief op zoek naar een lichter rack (iemand nog interesse in een Marshall 9100 eindtrap wellicht, is niet kapot te krijgen)?
Damn, dan schrik je je inderdaad de knetters... Gelukkig dat t goed is afgelopen! Ongeluk zit in een klein hoekje...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:59 schreef Cynic het volgende:
Gisteren de schrik van mijn leven gehad...
Als je hem hebt een demo posten he!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 12:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Zo, vanavond misschien de nieuwe gitaar ophalen, ben nou toch wel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |