abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:37:24 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107287617

De Slankreeks

Vorige topics: Topicreeks: Gezond Slank

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Eat dat Li :7
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:38:01 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107287633
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:11 schreef Principessa het volgende:

[..]

Nope.. Alleen als ik met vakantie ben, zijn mijn principes dat ook. Ik heb mij vorige week nog helemaal volgepropt met bier-en rookworsten.. :@ :D Maar dat telt zeker niet? ;)
Dat vind ik vreemd :@
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:38:22 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107287642
En ik heb Chico gister ook al gemaand dat ze om zichzelf moet denken. Toen reageerde er verder niemand dus dacht dat men vond dat ik overdreef, dus ben wel 'blij' te lezen dat er meer mensen het niet al te verstandig vinden.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_107287727
Met nog 1 dag te gaan voor het weekend had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als Chico... Ik heb Pfeiffer ook nooit echt als zo'n ernstige ziekte ervaren, maar misschien onderschat ik het dan. :@

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:28 schreef Perruche het volgende:
Principieel tegen vegetarisme zijn is echt de grootste onzin die ik heb gehoord, en ik ken maar 1 ander persoon die ik dit heb horen zeggen. Needless to say dat ik die ook in weinig opzichten serieus neem.

QFT. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:42:06 #5
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107287733
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
En ik heb Chico gister ook al gemaand dat ze om zichzelf moet denken. Toen reageerde er verder niemand dus dacht dat men vond dat ik overdreef, dus ben wel 'blij' te lezen dat er meer mensen het niet al te verstandig vinden.
Ik heb het gelezen en wou dat je ook eens op die manier aan jezelf dacht :@ (ondanks dat het al 100x beter gaat dan 2 jaar geleden, wat natuurlijk al een hele vooruitgang is, mag je best nog beter om jezelf denken)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:43:13 #6
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107287754
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:26 schreef V1z0R het volgende:
Je supplementeert wel dan hoop ik, Princi? :@ Ijzer, maar ook allerlei aminozuren ben je nodig...
Trouwens niet altijd teveel van mij aantrekken hoor, want ik ben principieel tegen vegetarisme/veganisme, dus kan soms cru uit de hoek komen.
Nou eigenlijk niet... Omdat bij alle controles bij het bloedgeven mijn HB altijd rond de 8,5 is. En aminozuren ga ik even googlen.. :@
Ondanks dat ik nu al 16 jaar geen vlees eet, blijf ik het een interessant discussieonderwerp vinden. Ik zit zelf soms ook in tweestrijd. Je supplementen-tips volg ik graag op.
En ze leefden nog lang en gelukkig
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:45:48 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107287833
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen en wou dat je ook eens op die manier aan jezelf dacht :@ (ondanks dat het al 100x beter gaat dan 2 jaar geleden, wat natuurlijk al een hele vooruitgang is, mag je best nog beter om jezelf denken)
Hoe bedoel je dat? Want toen ik Pfeiffer had, heb ik mijn agenda zowat leeggeveegd. Niet meer wezen stappen, colleges naar inzicht gevolgd, etc. Heb toen echt een half jaar op 30% gedraaid zo'n beetje.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:45:52 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107287836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:43 schreef Principessa het volgende:

[..]

Nou eigenlijk niet... Omdat bij alle controles bij het bloedgeven mijn HB altijd rond de 8,5 is. En aminozuren ga ik even googlen.. :@
Ondanks dat ik nu al 16 jaar geen vlees eet, blijf ik het een interessant discussieonderwerp vinden. Ik zit zelf soms ook in tweestrijd. Je supplementen-tips volg ik graag op.
Waarom eet je in het dagelijks leven geen vlees en tijdens vakanties wel? Begrijp me niet verkeerd, je mag van mij eten hoe je wilt om de reden die je zelf kiest, maar ik snap niet zo goed dat mensen principes over boord gooien om ze na de vakantie weer op te pakken :@ Dan zijn het geen principes.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 10:46:15 #9
70532 loveli
N
pi_107287845
quote:

[..]

HB van 8.5, hoe doe je dat? IJzerpillen of heb je supergenen?
crap in = crap out
pi_107287854
Que, Perr/Mini?
Principieel tegen het eten van vlees en vis zijn, is ok. Maar principieel het belang van vlees en vis inzien is in ene onzin?
Ik heb volgens mij alleen wel eens los gelaten dat ik het jammer vind dat sommigen geen of heel weinig vlees aten, maar hebt het nog nooit onzin genoemd.

Maar dan zullen mijn principes wel weer onzin zijn... :{w
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 10:46:58 #11
70532 loveli
N
pi_107287874
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Heb jij principes :o
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:47:14 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107287880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat? Want toen ik Pfeiffer had, heb ik mijn agenda zowat leeggeveegd. Niet meer wezen stappen, colleges naar inzicht gevolgd, etc. Heb toen echt een half jaar op 30% gedraaid zo'n beetje.
Ik bedoel nu. Met te veel hooi op je vork nemen, maar doorgaan, doorgaan en doorgaan. Ondanks dat het al heel lang niet zo goed met je gaat (vervelende kwaaltjes, gebit dat opspeelt, je blij al tijden onvindbaar).
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:48:21 #13
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107287911
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef loveli het volgende:

[..]

HB van 8.5, hoe doe je dat? IJzerpillen of heb je supergenen?
Ik denk dat laatste. Ik slik geen IJzer oid... Mijn hoogste score is 9,6 :o
pi_107287916
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel als Tink.. je weet zelf best dat dat niet over pfeiffer alleen gaat.
ik herinner me iemand die zei dat kussiekroel niet altijd helpt...
pi_107287917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef V1z0R het volgende:
Que, Perr/Mini?
Principieel tegen het eten van vlees en vis zijn, is ok. Maar principieel het belang van vlees en vis inzien is in ene onzin?
Ik heb volgens mij alleen wel eens los gelaten dat ik het jammer vind dat sommigen geen of heel weinig vlees aten, maar hebt het nog nooit onzin genoemd.

Er is geen principiële reden waarom je de voordelen van vlees en vis niet uit ander eten zou mogen halen. Betekent niet dat iedereen vegetariër moet worden, maar er is dus ook niks "tegen".
Everything has changed
pi_107287930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Er is geen principiële reden waarom je de voordelen van vlees en vis niet uit ander eten zou mogen halen. Betekent niet dat iedereen vegetariër moet worden, maar er is dus ook niks "tegen".
Omdat vlees en vis stoffen bevatten die geen enkel ander product bevatten, mag het nou wel?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_107287973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje hetzelfde gevoel als Tink.. je weet zelf best dat dat niet over pfeiffer alleen gaat.
ik herinner me iemand die zei dat kussiekroel niet altijd helpt...
:W

soms kussiekroelen we hier echt veeeel te veel.

Sauna toch maar niet, ik begin verkouden te worden en de laatste keer voelde de duutser zich ook zo voordat we gingen en was hij daarna ziek. nu lekker een relax dagje...ontbijten, even de stad in, lekker koken, filmpje kijken...
pi_107287980
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:49 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Omdat vlees en vis stoffen bevatten die geen enkel ander product bevatten, mag het nou wel?
Cola vast ook, betekent niet dat je die stoffen ook nodig hebt. :P
Je kunt als vegetariër net zo gezond zijn als iemand die vlees eet, dus dan zie ik geen reden om er tegen te zijn. Dat je het zelf niet doet is iets anders, maar da's meer een kwestie van smaak/gemakzucht/prioriteiten.
Everything has changed
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:52:25 #19
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107288008
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik bedoel nu. Met te veel hooi op je vork nemen, maar doorgaan, doorgaan en doorgaan. Ondanks dat het al heel lang niet zo goed met je gaat (vervelende kwaaltjes, gebit dat opspeelt, je blij al tijden onvindbaar).
Ik zie niet echt een andere optie? Die buikpijn is er nu ook alweer een weer flink, maar wat moet ik dan? 't Is niet alsof er geen medische aandacht voor is. Het maakt geen zak uit of ik op de bank buikpijn zit te hebben of op mijn werk. Sterker nog, als ik wat afleiding heb, denk ik er ook minder aan. Tja, dat gebit is al mn hele leven gewoon belabberd en de blij, tja. Ik wil graag doorverwezen worden naar de gyn om mn hormonen te checken. Vertrouw de boel niet helemaal. Menstruatie blijft vrij onregelmatig (cyclus gemiddeld 24 dgn) en de laatste keer duurde het welgeteld anderhalve dag en toen was het alweer gebeurd. A.s. dinsdag krijg ik de uitslag van echo. Ben heel benieuwd wat daaruit komt, maar ik verwacht daar niet zoveel van.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 10:53:30 #20
70532 loveli
N
pi_107288030
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:50 schreef Mini. het volgende:

[..]

Je kunt als vegetariër net zo gezond zijn als iemand die vlees eet, dus dan zie ik geen reden om er tegen te zijn. Dat je het zelf niet doet is iets anders, maar da's meer een kwestie van smaak/gemakzucht/prioriteiten.
Het kost wel een boel meer moeite om uit andere voeding hetzelfde te halen. De colavergelijking is scheef, omdat daar geen essentiele voedingsstoffen inzitten. Vlees/vis bevat bv aminozuren die je niet zo compleet uit andere dingen kunt halen.
crap in = crap out
pi_107288055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Het kost wel een boel meer moeite om uit andere voeding hetzelfde te halen. De colavergelijking is scheef, omdat daar geen essentiele voedingsstoffen inzitten. Vlees/vis bevat bv aminozuren die je niet zo compleet uit andere dingen kunt halen.
Okee, het was een overdreven voorbeeld. ;)
Maar als iemand er nou voor kiest om die moeite te doen? Dan is er toch geen enkel principe op basis waarvan je daar tegen kunt zijn...
Everything has changed
pi_107288086
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:50 schreef Mini. het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat ik vind dat anderen geen vegetariër mogen wezen dan? Ik ben gewoon principieel er voor mijzelf tegen. Ik dring het anderen ook niet op ofzo, wat je vegetariërs wel ziet doen.

Krijg je van die "Ik vind dat mensen vrij van mening mogen zijn, zolang het mijn mening maar is"-figuren :r
pi_107288100
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:54 schreef Mini. het volgende:

[..]

Okee, het was een overdreven voorbeeld. ;)
Maar als iemand er nou voor kiest om die moeite te doen? Dan is er toch geen enkel principe op basis waarvan je daar tegen kunt zijn...
Waarom niet? Ik ben ervoor om zoveel mogelijk uit producten van de natuur te halen en zo weinig mogelijk uit door mensen gefabriceerde preparaten. Dat hoort voor mij wel degelijk bij mijn "principes".
  vrijdag 27 januari 2012 @ 10:57:15 #24
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107288127
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Waarom eet je in het dagelijks leven geen vlees en tijdens vakanties wel? Begrijp me niet verkeerd, je mag van mij eten hoe je wilt om de reden die je zelf kiest, maar ik snap niet zo goed dat mensen principes over boord gooien om ze na de vakantie weer op te pakken :@ Dan zijn het geen principes.
Tja. Ik weet niet zo goed hoe ik hier op moet antwoorden. Zo leef ik en daar voel ik mij goed bij, zou ik wel kunnen antwoorden, maar ik ben ook nog zoekende.

Dat ik op reis vlees eet, komt omdat ik een keer in Brazilie twee weken op casave en wortel heb geleefd en daar werd ik diepongelukkig van. In een aantal landen op de wereld is vegetarisch eten heel lastig en ik heb er toen voor gekozen om iig in dat soort landen vlees te eten ipv zelf een linzenburger te maken. In de loop van de tijd is dat misschien een beetje doorgeslagen, maar ja.

C'est ça.
pi_107288179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:55 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Waar beweer ik dat ik vind dat anderen geen vegetariër mogen wezen dan? Ik ben gewoon principieel er voor mijzelf tegen. Ik dring het anderen ook niet op ofzo, wat je vegetariërs wel ziet doen.

Krijg je van die "Ik vind dat mensen vrij van mening mogen zijn, zolang het mijn mening maar is"-figuren :r
Nah, dan vind ik dat je het woord principieel gewoon verkeerd gebruikt. Als iets echt een principekwestie is, zou het voor iedereen moeten gelden.
Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het een al te academische discussie wordt. ;)

Ik eet trouwens ook gewoon vlees hè, dus no argument there. Wel biologisch, da's dan weer mijn principe.

Mar: peulvruchten e.d. zijn toch ook natuurlijke producten. :)
Everything has changed
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:02:15 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107288266
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:59 schreef Mini. het volgende:

[..]

Nah, dan vind ik dat je het woord principieel gewoon verkeerd gebruikt. Als iets echt een principekwestie is, zou het voor iedereen moeten gelden.
quote:
Principe: zelfgekozen regel voor hoe je leeft
Hoeft dus niet voor iedereen geldend te zijn. Het principe van Principessa is dus dat ze geen vlees eet, behalve op vakantie.
pi_107288275
quote:

[..]

Maar goed, laten we er maar over ophouden voordat het een al te academische discussie wordt. ;)

Ik eet trouwens ook gewoon vlees hè, dus no argument there. Wel biologisch, da's dan weer mijn principe.

Dan vind ik dat je de definitie van principe maar moet opzoeken :P :D

Edit: /spuit11, Tink heeft het al gedaan voor je
pi_107288346
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik zie niet echt een andere optie? Die buikpijn is er nu ook alweer een weer flink, maar wat moet ik dan? 't Is niet alsof er geen medische aandacht voor is. Het maakt geen zak uit of ik op de bank buikpijn zit te hebben of op mijn werk. Sterker nog, als ik wat afleiding heb, denk ik er ook minder aan. Tja, dat gebit is al mn hele leven gewoon belabberd en de blij, tja. Ik wil graag doorverwezen worden naar de gyn om mn hormonen te checken. Vertrouw de boel niet helemaal. Menstruatie blijft vrij onregelmatig (cyclus gemiddeld 24 dgn) en de laatste keer duurde het welgeteld anderhalve dag en toen was het alweer gebeurd. A.s. dinsdag krijg ik de uitslag van echo. Ben heel benieuwd wat daaruit komt, maar ik verwacht daar niet zoveel van.
Ik lees vaak mee, omdat ik de discussies vaak interessant vind en ter inspiratie. ;) Kon het niet laten of ff op je te reageren. Je weet dat een onregelmatige cyclus (wel of niet bij vlagen) bij EDS/HMS horen he!? Zonder pil ben ik om de twee weken ongesteld, of maanden helemaal niet, of het is een zooitje. Is ook logisch...bindweefsel, etc. Niet iedereen hoeft er last van te hebben, mogelijk hoor je daarom in het EDS topic zo weinig over het onderwerp.
pi_107288351
quote:

[..]

True, maar daar haal ik persoonlijk iig niet genoeg uit :) Ik ben wel voor niet meer vlees dan nodig en biologisch enzo en ik heb respect voor mensen die het volhouden om vegetarisch te eten, dat dan weer wel ;) Iets zelf doen uit principes betekent voor mij niet meteen dat ik ertegen ben als het voor een ander anders werkt.
Kiloknallers en dergelijke, daar ben ik dan wel weer écht tegen.
pi_107288434
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heuj, ik heb ook nog gereageerd gisteravond! :P

Mo, succes met t tentamen! Meditterraans ontbijt? Bij verblijf in die regio was het ontbijt vaak minimaal... Vies klef broodje, met een beetje mazzel ook wat fruit. Jij liever dan ik ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107288524
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:02 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dan vind ik dat je de definitie van principe maar moet opzoeken :P :D

Edit: /spuit11, Tink heeft het al gedaan voor je
Dan nog is het wel vaak zo dat je principes die voor jezelf gelden in beginsel ook beter vindt bij anderen (die in ongeveer dezelfde omstandigheden zitten als jijzelf). Je hanteert die regels bij jezelf toch om een reden.

Anyway, ik moet nu echt even gaan werken. :P
Everything has changed
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:11:59 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107288578
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:04 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik lees vaak mee, omdat ik de discussies vaak interessant vind en ter inspiratie. ;) Kon het niet laten of ff op je te reageren. Je weet dat een onregelmatige cyclus (wel of niet bij vlagen) bij EDS/HMS horen he!? Zonder pil ben ik om de twee weken ongesteld, of maanden helemaal niet, of het is een zooitje. Is ook logisch...bindweefsel, etc. Niet iedereen hoeft er last van te hebben, mogelijk hoor je daarom in het EDS topic zo weinig over het onderwerp.
Meen je? Nee dat wist ik niet :o. Ik was vroeger altijd gewoon regelmatig, maar na 5 jaar Mirena is het een bende :'). Maar makes sense, want heb met de vorderende leeftijd ook wel meer EDS-klachten gekregen. Ding is er zowat een jaar uit nu, regelmaat lijkt zich iiiiiieets te stabiliseren, maar tis nog steeds.. ja, wisselend :').
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:18:06 #33
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107288767
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan nog is het wel vaak zo dat je principes die voor jezelf gelden in beginsel ook beter vindt bij anderen (die in ongeveer dezelfde omstandigheden zitten als jijzelf).
Oh?
Je realiseert je dat deze denkwijze de oorzaak is van vele oorlogen?
pi_107288785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:10 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dan nog is het wel vaak zo dat je principes die voor jezelf gelden in beginsel ook beter vindt bij anderen (die in ongeveer dezelfde omstandigheden zitten als jijzelf). Je hanteert die regels bij jezelf toch om een reden.
Maar ik loop niet te roepen dat ik andermans principes onzin vind, dus waardeer het ook als anderen dat niet over die van mij roepen.

pi_107288796
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Meen je? Nee dat wist ik niet :o. Ik was vroeger altijd gewoon regelmatig, maar na 5 jaar Mirena is het een bende :'). Maar makes sense, want heb met de vorderende leeftijd ook wel meer EDS-klachten gekregen. Ding is er zowat een jaar uit nu, regelmaat lijkt zich iiiiiieets te stabiliseren, maar tis nog steeds.. ja, wisselend :').
Heb jij al een intensieve revalidatietraining gevolgd? Zo niet: daar kan je ook aan de slag met planning, regelmatigheid en voeding. Ook gezien je darmproblemen in het verleden. Moet ik ook weer een tijdje lijstjes plaatsen en erbij zetten wat ik anders doe vanwege eds? Ik heb ook veel voedingssupplementen (die ik ook in lijstjes kan zetten), niet omdat ik slecht eet, maar omdat je darmen bepaalde voedingstoffen ook minder goed opnemen, omdat ze oprekken....dus darmvlokken rekken ook uit, dus meer gevoeligheden etc.
pi_107288820
haha viz, ik denk dat jij hier meer loopt te "verkondigen" dat mensen toch vooral Wel vlees moeten eten dan dat mensen die dat liever niet doen zelf "in de aanval" gaan. Bij ieder lijstje zonder vlees/eiwit ben jij er als de kippen bij...!!

En ik ben met mar maar dat mag geen verrassing heten.

Overigens heb ik overheerlijke gerookte kip van de natuurslager bij ons op 't plein op mijn brood vandaag. Morgen weer een stuk halen.. en vanavond h.o.h. gehakt door de saus van de pasta voor morgen :9.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:19:43 #37
70532 loveli
N
pi_107288829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:18 schreef An24 het volgende:

[..]

Heb jij al een intensieve revalidatietraining gevolgd? Zo niet: daar kan je ook aan de slag met planning, regelmatigheid en voeding. Ook gezien je darmproblemen in het verleden. Moet ik ook weer een tijdje lijstjes plaatsen en erbij zetten wat ik anders doe vanwege eds? Ik heb ook veel voedingssupplementen (die ik ook in lijstjes kan zetten), niet omdat ik slecht eet, maar omdat je darmen bepaalde voedingstoffen ook minder goed opnemen, omdat ze oprekken....dus darmvlokken rekken ook uit, dus meer gevoeligheden etc.
Welke supplementen gebruik jij?
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:21:37 #38
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107288895
@An: Ik heb niet echt darmproblemen hoor, alleen na 3 kuren antibiotica was het nogal ontregeld :'). Wel de lage buikpijn en ben inmiddels al driekwart jaar aan het speuren waar dat vandaan komt :'). Ik heb denk ik ook wel iets minder heftig EDS dan jij.. Heb ook geen splints / luxaties. Huid is wel drama, (wond)genezing ook en veel gewrichtsklachten. Ben wel beniuewd naar jouw lijstjes en supplementen!
pi_107288993
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:18 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Oh?
Je realiseert je dat deze denkwijze de oorzaak is van vele oorlogen?
Beter vinden en afdwingen zijn twee heel verschillende dingen.
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:24:37 #40
70532 loveli
N
pi_107288998
Darmproblemen betekent niet per se dat je kramp hebt of stoelgangproblemen. Wanneer je darmvlokken beschadigd ziijn, neem je je voedingsstoffen anders en slechter op. Dat kan bv leiden tot problemen met je immuunsysteem. Darmen zijn ontzettend belangrijk om in goede conditie te houden.
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:27:22 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107289073
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:24 schreef Mini. het volgende:

[..]

Beter vinden en afdwingen zijn twee heel verschillende dingen.
"Principiele" discussies kunnen helaas snel escaleren omdat mensen denken dat ze in hun gelijk staan en vinden dat de andere partij hun mening zou moeten delen. Denk maar aan godsdienstoorlogen, die toch een goede representant zijn van een oorlog die voortkomt uit een principiele discussie.
pi_107289081
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:19 schreef Perruche het volgende:
haha viz, ik denk dat jij hier meer loopt te "verkondigen" dat mensen toch vooral Wel vlees moeten eten dan dat mensen die dat liever niet doen zelf "in de aanval" gaan. Bij ieder lijstje zonder vlees/eiwit ben jij er als de kippen bij. Zou mooi zijn als iemand hier tegen iedereen diie het wel op zijn lijstje heeft staan in de anaval ging ;').
Maar ik heb nog nooit tegen jou, XM, Billy of iemand anders die minder of geen vlees/vis eet gezegd dat zijn of haar principes onzin zijn, en dat vind ik ook niet.
Ik raad wel eens vlees aan ja, maar nog vaker kwark, en dan puur uit oogpunt van de eiwitten.

En nee, nee, dat zou helemaal niet mooi zijn }:|
pi_107289099
Okay dan ben ik in de war met liefvisje denk ik :')

@loveli:

- Morgens gebruik ik mij het eten: Magnesium (300 mg) en B6 fosfaat (50 mg) (de normale b6 werkt averechts)
- savonds gebruik ik zink (30 mg) en mangaan (25mg)

(alles van Biotics) Deze moeten wel opgebouwd worden overigens.

Verder soms wey proteïnen, maar alleen als ik vaker sport. Nu kan ik max twee keer per week sporten, dan gebruik ik het weinig.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:30:01 #44
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107289150
Liefvisje heeft wel ook van die mysterieuze buikklachten, meen ik me te herinneren...

Thnx voor de supplementen, ga eens ff kijken of ik e.e.a. online kan bestellen.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:30:39 #45
70532 loveli
N
pi_107289163
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:28 schreef An24 het volgende:
Okay dan ben ik in de war met liefvisje denk ik :')

@loveli:

- Morgens gebruik ik mij het eten: Magnesium (300 mg) en B6 fosfaat (50 mg) (de normale b6 werkt averechts)
- savonds gebruik ik zink (30 mg) en mangaan (25mg)

(alles van Biotics) Deze moeten wel opgebouwd worden overigens.

Verder soms wey proteïnen, maar alleen als ik vaker sport. Nu kan ik max twee keer per week sporten, dan gebruik ik het weinig.
Dat is een goede basis.
crap in = crap out
pi_107289270
quote:

[..]

Je eet wel vlees :D Nep vegetariër :P
Worry is a misuse of imagination
pi_107289293
Porb was je nog gaan sporten gisteren, hoe vind je het?
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:35:56 #48
70532 loveli
N
pi_107289304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:
Heerlijk, sociale controle :9
crap in = crap out
pi_107289311
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Heerlijk, sociale controle :9
:D
pi_107289333
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:35 schreef Perruche het volgende:
Nee ik moet eerst die 'introductie les' volgen, dat doe ik zaterdag! (Morgen dus :D)
Dat zei ik ook al, nu lijkt het net of ik niet ben gegaan :'( JIJ zou om 8 uur gaan, ben jij nog gegaan *)!?
pi_107289342
Ja :Y
pi_107289381
Oh ik heb woensdag 2 gamba's gegeten.. En in oktober een stukje inktvis.. O jee :')
En een laatst stukje rookworst & spekjes, maar dat voegt niet zo toe en was helemaal niet zo lekker als ik had herinnerd :') Mehh

Zeeinsecten vind ik in principe wel prima, maar dan moet ik ook landinsecten eten :') Meh :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:39:13 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107289393
Zee-insecten? :') Je eet plankton?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:39:42 #54
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107289407
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:34 schreef Probability het volgende:

[..]

Nep vegetariër :P
:D Maar toch weer te weinig om zo'n hippe flexetariën te zijn ;)
pi_107289411
Zee-insecten :')
pi_107289420
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dat _O-
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_107289423
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Garnalen, dingen met een uitwendig skelet, zoals krabbetjes, kreeft, enz. :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:40:36 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107289429
Dat zijn toch schaaldieren en geen insecten? :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:41:52 #59
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107289457
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten. Best wel lekker, maar ja, gedrenkt in knoflookolie smaakt alles lekker..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:42:10 #60
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_107289466
Hoi, wij gaan onwijs lekker wandelen in Borger *O*

Lijst:
O: boterham kaas, 2 beschuit jam, beker melk
T: kwark en vla
L: plak suikerbrood, boterham kaas
T's: appel, peer, mineola, gekookt eitje
T's: bier
D: gyros, ossehaas, varkenshaas, pitabroodjes, patat, knoflooksaus
T: bier
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_107289484
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat zijn toch schaaldieren en geen insecten? :')
Ik ben geen entomoloog maar als het krioelt en in de zee leeft is het wat mij betreft een 'zeeinsect' :7
pi_107289487
Wandelse Uniek :)
pi_107289520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben geen entomoloog maar als het krioelt en in de zee leeft is het wat mij betreft een 'zeeinsect' :7
Lekker handig om op die manier jezelf wijs te maken dat je dat best kan eten als vegetariër O-)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:46:23 #64
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107289573
Ik vind het wel tof dat ik wel een entomoloog blijk te zijn! :D
pi_107289614
Insecten en schaaldieren zijn wel allebei geleedpotig, dus je zou ze neven van elkaar kunnen noemen :P
pi_107289637
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het wel tof dat ik wel een entomoloog blijk te zijn! :D
Are you sure about that?

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107289642
quote:
12s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lekker handig om op die manier jezelf wijs te maken dat je dat best kan eten als vegetariër O-)
Ik ben geen vegetariër, ik eet 'gewoon' geen dieren.. ;) Vind dat een vegetariër verder gaat (geen kaas, kwark, snoep, etc) Het is ook niet zo dat ik het 'zielig' vind..
En ben vooral wegens gezondheidsredenen gestopt met het eten van dieren.. Maar als het gezond is om af en toe (1x per maand of zo) toe wel vlees te eten dan wil ik dat wel in overweging nemen. Ik moet het tenslotte allemaal lekker zelf weten :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:49:17 #68
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107289650
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Are you sure about that?

[ afbeelding ]
Geil :9~
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:50:15 #69
70532 loveli
N
pi_107289675
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:41 schreef Principessa het volgende:
Ik heb wel eens sprinkhanen gegeten. Best wel lekker, maar ja, gedrenkt in knoflookolie smaakt alles lekker..
Lekkere vakantie :')
crap in = crap out
pi_107289684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 10:41 schreef Mini. het volgende:
Met nog 1 dag te gaan voor het weekend had ik waarschijnlijk hetzelfde gedaan als Chico... Ik heb Pfeiffer ook nooit echt als zo'n ernstige ziekte ervaren, maar misschien onderschat ik het dan. :@

[..]
Een kennis van mij heeft dat ook gedaan, haar Pfeiffer onderschat en heeft er daarna meer dan 5 jaar last van gehad. Eerste leek het een soort van over en toen is het keihard terug komen. Die heeft die 5 jaar lang bijna alleen maar in bed gelegen... Dus je moet Pfeiffer echt niet onderschatten.
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_107289690
Hier nog zo'n mooierd _O-

En dan nog wat literatuur:

Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:50:53 #72
70532 loveli
N
pi_107289696
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:42 schreef Probability het volgende:

[..]

Krill = omega-3, dus gewoon doorplanktonnen.
crap in = crap out
pi_107289728
Waarom zou je geen sprinkhanen eten, maar wel garnalen :P?
pi_107289768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:50 schreef Phaidra het volgende:

En dan nog wat literatuur:

[ afbeelding ]
Haha, gevoel van humor kan hem niet ontzegd worden. _O-
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:53:36 #75
70532 loveli
N
pi_107289772
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:52 schreef Probability het volgende:
Waarom zou je geen sprinkhanen eten, maar wel garnalen :P?
Waarom zou je wel garnalen eten, maar geen sprinkhanen?
Ow crap, ik heb ff koffie nodig. Las wel en geen prcies andersom :')
crap in = crap out
pi_107289787
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:48 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik ben geen vegetariër, ik eet 'gewoon' geen dieren.. ;) Vind dat een vegetariër verder gaat (geen kaas, kwark, snoep, etc) Het is ook niet zo dat ik het 'zielig' vind..
En ben vooral wegens gezondheidsredenen gestopt met het eten van dieren.. Maar als het gezond is om af en toe (1x per maand of zo) toe wel vlees te eten dan wil ik dat wel in overweging nemen. Ik moet het tenslotte allemaal lekker zelf weten :')
Dat "verder gaan" heet veganist ;) en ik was maar wat aan het plagen :*
pi_107289844
Ik krijg wel kriebel van alle plaatjes die je te zien krijgt bij zoeken op entomoloog:').

Weer genoeg opruimontwijkend gedrag vertoond, zucht.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 27 januari 2012 @ 11:56:40 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107289878
Heilige Sjaak! Zit er goud in die Biotics-producten ofzo? :X
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 11:56:42 #79
70532 loveli
N
pi_107289879
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:55 schreef Phaidra het volgende:
Ik krijg wel kriebel van alle plaatjes die je te zien krijgt bij zoeken op entomoloog:').

Weer genoeg opruimontwijkend gedrag vertoond, zucht.
Zwangere vrouwen krijgen toch hormonale nestdrang? Zou ik ff op wachten, dan gaat opruimen vanzelf.

*kijkt om zich heen.. nope, niet zwanger*
crap in = crap out
pi_107289962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Zwangere vrouwen krijgen toch hormonale nestdrang? Zou ik ff op wachten, dan gaat opruimen vanzelf.
Wanneer? Wegens weekend weg en andere dingen is het inmiddels 3 weken geleden dat er een stofzuiger over de vloer gegaan is :'). Heel veel langer kan het niet meer wachten ben ik bang _O-

XM: goede supplementen zijn duur, helaas..
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107290060
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:59 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Wanneer? Wegens weekend weg en andere dingen is het inmiddels 3 weken geleden dat er een stofzuiger over de vloer gegaan is :'). Heel veel langer kan het niet meer wachten ben ik bang _O-
Ha, zelfs ik doe dat nog wekelijks! B-)
Voel me ineens een minder slecht huishoudelijk type dan normaal.
Dank je Phaidra! :* *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_107290090
Niet schattig, die dustpuppies?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:04:02 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107290104
Thuis! Met de eerste vier uit de reeks Songs of Ice and Fire (Game of thrones). Mocht een cadeautje, omdat ik zielig ben. Dadelijk even wat proberen te eten en om 13:00 richting tandarts.

En mijn samples zijn er idd, ben benieuwd! Heb er ook een shake beker bij besteld om op het minimumbestelbedrag uit te komen en die gaat vast nog wel van pas komen :P.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:05:47 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107290155
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij daar zo op z'n plaats O+
O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_107290172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ha, zelfs ik doe dat nog wekelijks! B-)
Voel me ineens een minder slecht huishoudelijk type dan normaal.
Dank je Phaidra! :* *)
You're welcome :D.

1x per week is ook mijn streven (en als dat niet lukt wel ff vegen), maar nu lukt het me toch niet meer om veel huishoudelijke dingen in 1 dag te proppen. Dus vorige weekend weg, weekend daarvoor heb ik de administratie van 1 jaar op orde gebracht en een kastje geschilderd, weekend dáárvoor heb ik het kastje de eerste laag gegeven en de rest van het weekend had ik hoofdpijn...

Zie daar hoe planning mis kan lopen :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107290281
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+
Vind het ook erg leuk voor je, Maria! Klinkt inderdaad altijd alsof je het daar naar je... ALL HAIL THE HOLY CARROT! :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:09:39 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107290290
Net ontdekt dat ik al een halfjaar een nieuwe buurman heb zonder dat ik het wist _O-.
Niet meer actief op Fok!
pi_107290355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

You're welcome :D.

1x per week is ook mijn streven (en als dat niet lukt wel ff vegen), maar nu lukt het me toch niet meer om veel huishoudelijke dingen in 1 dag te proppen. Dus vorige weekend weg, weekend daarvoor heb ik de administratie van 1 jaar op orde gebracht en een kastje geschilderd, weekend dáárvoor heb ik het kastje de eerste laag gegeven en de rest van het weekend had ik hoofdpijn...

Zie daar hoe planning mis kan lopen :P.
Tell me about plannen! :D
Mijn weekendplannen:
morgen: eerst sporten, dan boodschappen doen, 8 kilo vlees ophalen (en minstens de helft bij mn ouders afleveren), daarna komen er 6 vriendinnen over de vloer en tegen de tijd dat die weg zijn, wil ik denk slapen ofzo. :D
zondag: eerst hardlopen, dan bodybalance, dan snel naar huis, lekker op de fiets naar Delft, instore meepikken, nog wat drinken en daarna onbekend. Moet nog wel naar huis fietsen overigens. :P
So far voor tijd voor je huishouden. :D
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:13:53 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107290429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Tell me about plannen! :D
Mijn weekendplannen:
morgen: eerst sporten, dan boodschappen doen, 8 kilo vlees ophalen (en minstens de helft bij mn ouders afleveren), daarna komen er 6 vriendinnen over de vloer en tegen de tijd dat die weg zijn, wil ik denk slapen ofzo. :D
zondag: eerst hardlopen, dan bodybalance, dan snel naar huis, lekker op de fiets naar Delft, instore meepikken, nog wat drinken en daarna onbekend. Moet nog wel naar huis fietsen overigens. :P
So far voor tijd voor je huishouden. :D
Ik word al moe bij de gedachte aan zo'n volgepropt weekend :'). Ik moet ook tijd hebben om me te vervelen, dan heb ik pas echt weekend gehad :P.

1 keer per week huishouden hier (om de beurt dus in feite maar eens per 2 weken voor mij en dat is echt genoeg :'))
Niet meer actief op Fok!
pi_107290439
Dit is het kastje trouwens, de meneer heeft het gemaakt, ik ben van het schilderen. Handig een kookboekenkastje bij de keuken :Y

Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107290549
lol@planning Henk!

Ik zit morgen waarschijnlijk een groot deel van de dag bij mijn moeder: 2x hond uitlaten, boodschappen doen, bed verschonen, vogelkooi verschonen. Joepie.

Vanmiddag zou ik misschien naar een vriendin gaan, maar ze gaat ook naar een koophuisje kijken, dus ze wist nog niet of ze het zou redden. Vanavond bij vrienden van vrienden een maxi-cosi ophalen, misschien ook nog bij die vrienden langs.

Zondag doe ik niks denk ik, op de was na :).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_107290570
Leuk kastje Phaidra.
pi_107290593
Voor volgende week heb ik een dagje Flevoland in de planning staan met een bezoek aan een fokker, een lunch in Lelystad en een kraamvisite in Almere.
En ik overweeg zaterdag nog even langs te gaan bij een verjaardag in Enschede. Maar dan zie ik treintijd ook maar als ontspanningstijd ofzo. :D

Mooi kastje trouwens Phaidra!
Ik moet toch eens op zoek gaan naar een huis met ruimere keuken, dan kan ik zulke dingen ook kwijt. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107290599
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:54 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dat "verder gaan" heet veganist ;) en ik was maar wat aan het plagen :*
Nee dan eet je helemaal geen dierlijke producten (melk, honing, etc) in de producten die ik opnoemde zit dood dier verwerkt en dat eet je niet als vegetariër.
pi_107290636
Ik zou op dit moment al blij zijn met een huis met een aparte slaapkamer. _O-
pi_107290692
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:19 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou op dit moment al blij zijn met een huis met een aparte slaapkamer. _O-
Nou er komt hier een kamer vrij :')
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 12:22:21 #97
70532 loveli
N
pi_107290723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef Probability het volgende:
Is dat het nettoresultaat van gisteravond?
crap in = crap out
pi_107290770
Nee hoor, dat zou wat zijn :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:24:37 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107290785
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:09 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Vind het ook erg leuk voor je, Maria! Klinkt inderdaad altijd alsof je het daar naar je... ALL HAIL THE HOLY CARROT! :P
THE HOLY CARROT IS APPEASED.
pi_107290846
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:21 schreef Probability het volgende:

[..]

Die is denk ik kleiner dan wat ik nu heb... :P
pi_107290941
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee zijn wel grote kamers hoor :s)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:30:13 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107290946
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:26 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Maar dan heb je wel een aparte slaapkamer :+ /flauw
Niet meer actief op Fok!
pi_107291023
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Nee dan eet je helemaal geen dierlijke producten (melk, honing, etc) in de producten die ik opnoemde zit dood dier verwerkt en dat eet je niet als vegetariër.
Ah ja, you're right :)

Ik bel zo dok ff bij het telefonisch spreekuur.. ff zien of er nog wat rek in de pijnmeds zit :X
pi_107291295
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

THE HOLY CARROT IS APPEASED.
O+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 12:44:13 #105
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107291385
quote:
Hersenen krimpen door slaaptekort
Laatste update: 27 januari 2012 09:49 info .GRONINGEN - Een goede nachtrust is in de huidige 24-uurssamenleving een hele opgave. Een tekort aan slaap kan zeer schadelijke gevolgen hebben voor de hersenen.
De Groningse neurobioloog Peter Meerlo en zijn collega Arianna Novati laten zien dat de hippocampus, het hersengebied dat betrokken is bij leren, geheugen en emoties, krimpt bij een chronisch slaaptekort.Peter Meerlo en Arianna Novati onderzochten de hersenen van laboratoriumratten die maar vier uur per dag nachtrust kregen, terwijl de dieren normaal ruim tien uur slapen.
In eerder onderzoek vond Meerlo al dat een week slaaptekort ernstige gevolgen heeft voor het rattenbrein: het serotoninesysteem, dat betrokken is bij stress en emotie, raakt ontregeld en is veel minder gevoelig voor de neurotransmitter serotonine.
Een maand lang slaaptekort blijkt echter ook gevolgen te hebben voor de rattenhersenen zelf. De onderzoekers ontdekten dat er dan veranderingen in de hersenstructuur optreden. Meerlo: "Bij ratten die een maand lang te weinig hebben geslapen, zien we het hersengebied dat betrokken is bij leren, geheugen en emoties (de hippocampus) ongeveer tien procent kleiner worden. De hippocampus blijkt dus heel gevoelig voor verstoringen zoals slaaptekort"
Een verkleining van de hippocampus zou van invloed kunnen zijn op leerprestaties en stemming. "Ook bij depressieve patiënten is een verkleining van de hippocampus en een ontregeld serotoninesysteem te meten. Deze resultaten bevestigen dan ook dat slaapproblemen niet alleen tot de symptomen van depressie behoren, maar ook oorzaak kunnen zijn",
aldus Meerlo. Of de krimp van de hippocampus omkeerbaar is, weet Meerlo nog niet: "Dat is een van de belangrijke vragen voor ons vervolgonderzoek. We weten alleen dat er krimp is; het mechanisme is nog onduidelijk." "Misschien sterven de hersencellen af of vermindert de aanmaak van nieuwe cellen; maar de aanwezige cellen kunnen ook gewoon afnemen in volume". De onderzoeksresultaten dwingen ons om slaap in de huidige 24-uurssamenleving serieuzer te nemen, aldus Meerlo: "We houden ons bezig met gezond eten, niet roken, genoeg lichaamsbeweging. Maar voldoende nachtrust schiet er vaak bij in, terwijl slaap ook gewoon in dat rijtje met goede gewoontes zou moeten staan".
Omdat het hier GEZOND slank heet.
En volgens mij klopt het. Van mezelf weet ik in ieder geval dat als ik te weinig slaap, ik in no-time richting een depressie roets
*nog een dagje *O* en dan een hele week uitrusten *O*
pi_107291851
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

En volgens mij klopt het. Van mezelf weet ik in ieder geval dat als ik te weinig slaap, ik in no-time richting een depressie roets
Ha! Hier het levende bewijs dat goed slapen belangrijk is voor zo'n beetje álles! Sinds ik er achter ben dat ik een slaapstoornis heb en pilletjes slik ben ik stabieler zowel geestelijk als lichamelijk, actiever, vrolijker, minder neerslachtig, op gewicht blijven is gemakkelijk geworden, enz enz *O* :Y
pi_107291921
Ik las het ook in de krant ja :D
pi_107292456
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Klopt, dat heb ik ook! Als ik te weinig geslapen heb, heb ik ook veel meer zin om te snaaien.
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 13:17:27 #109
70532 loveli
N
pi_107292535
Hier ook, slecht slapen is killing voor m'n mood en energiegehalte.
crap in = crap out
pi_107292641
Praktijk gesloten :') half twee is de waarnemend arts bereikbaar..
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:21:56 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107292670
Das nog 9 minuutjes. Even volhouden nog! :*
pi_107292723
;(

ik ben misselijk van de zenuwen -O-
Ja doei.
pi_107292762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
;(

ik ben misselijk van de zenuwen -O-
heb je nog iets gehoord op je mailtje>?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107292792
Ja, kan volgende week afspraak maken.. :)
Ja doei.
pi_107292796
Pff, het gek worden van de drukte van afgelopen week lijkt voorbij. Grote order gescoord :7

Nu alleen nog alle administratieve shizzle afwikkelen en oh wat hááááááát ik dat.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_107292816
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, kan volgende week afspraak maken.. :)
ok, klinkt goed! Nog even deze toets uitzingen w/
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:28:31 #117
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107292890
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:25 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, het gek worden van de drukte van afgelopen week lijkt voorbij. Grote order gescoord :7

Nu alleen nog alle administratieve shizzle afwikkelen en oh wat hááááááát ik dat.
Jaloers. Ben alleen maar aan het afronden en dat is saaaaaaai. Niets leuker dan grote orders binnenhalen.
pi_107292904
Bright side: rooster semester 2 is:

maandag: vrij
dinsdag: elke week 9.15 - 10.05 en 16.15-18.05, om de week 11.15-13.05
woensdag: vrij
donderdag: 12.15 - 13.05
vrijdag: vrij

Wat inhoudt: genoeg tijd voor m'n scriptie en eventueel nog wat werken.

Heb een leuke vacature gezien als administratief medewerker voor maandag en woensdag van 08.30 tot 16.00, wat op zich net mooi zou zijn, dus ga eens kijken of dat wat wordt! Morgen of zondag even een sollicitatie schrijven! En ze wilden per se brieven, geen cv, dus ga gewoon een awesome brief schrijven 8-)
Ja doei.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:29:42 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107292924
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:26 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ok, klinkt goed! Nog even deze toets uitzingen w/
Dat ja!
En denk aan alle toetsen die je ge-aced hebt, Mootje *)
pi_107292938
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:28 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jaloers. Ben alleen maar aan het afronden en dat is saaaaaaai. Niets leuker dan grote orders binnenhalen.
Nu ik heb 'm heb heb ik een beetje een was dit het gevoel :@ Het is de grootste order die ik ooit gescoord heb, maar ik had er denk ik meer van verwacht :?

Of het komt omdat ik thuis zit te werken en het kwartje nog niet echt valt, dat kan ook :+
pi_107293000
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 11:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Liefvisje heeft wel ook van die mysterieuze buikklachten, meen ik me te herinneren...

Thnx voor de supplementen, ga eens ff kijken of ik e.e.a. online kan bestellen.
Ze zijn idd duur he! Mjah,tis niet anders.
Okay, mijn algemene EDS eet-spelregels:

- vijf of zes keer per dag een kleine maaltijd
- beperking hoeveelheid gluten, dus als je savonds bami of pasta eet, niet ook nog twee keer
brood op een dag. (Gaat je darmen irriteren)
- Geen vitamine C slikken (iets met zuurgraad)
- Geen maaltijden uit pakjes klaarmaken, alles vers, met veel verse kruiden
- Geen supplementen met hoog kopergehalte. (geen idee waarom ;( )
- Die opgesomde voedingsmiddelen opbouwen, dus eerst kwart van hoeveelheid en als je je goed vult de helft, etc.
- Niet te veel suikers (heb ik ook moeite mee)

Lijstje van gisteren:

O: Brinta, magnesium en B6 fosfaat
T: kwarktaart (jarige collega's)
L: Grote groentesalade met aardappel en cola light (lunchen buiten de deur met manlief)
T: drie mandarijnen
D: 100 gram sushi en groentewok van bloemkool, champignons en spitskool met oestersaus, toetje griesmeelpap met biologische fruitcoulis en mangaan en zink
T: Zelfgemaakte chocomel van halfvolle melk, cacao en maplesyrup

Totaal ongeveer 1950.

Vandaag:
O: gekookt ei en sneetje rustico brood van Schar (geen gluten), klein beetje roomboter en pindakaas, beker thee met melk. Magnesium en B6 fosfaat
T: niets, negen uur op, naar de sportschool
S: 45 min krachttraining, 20 minuten cardio, want mijn heup sub luxeerde gister :')
L: verse oosterse soep (met mihoen, courgette spitskool en en misschien een beetje kip, verse gember, knoflook, soyasaus en ketjapsaus)
T: ik denk een wrapje carpaccio van rund, pijnboompitjes, gemengde sla, parmezaan en pesto
D: geen idee, bij vriendin eten
T: Zie D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:32:37 #122
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107293018
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Nu ik heb 'm heb heb ik een beetje een was dit het gevoel :@ Het is de grootste order die ik ooit gescoord heb, maar ik had er denk ik meer van verwacht :?

Of het komt omdat ik thuis zit te werken en het kwartje nog niet echt valt, dat kan ook :+
Denk aan je bonus (die krijg jij toch?) Zou mij wel een *O* gevoel geven (hier doen we niet aan bonussen op mijn verzoek; het binnenhalen van een nieuwe klant is hier meer teamwork)
pi_107293033
mo, ik zou niet teveel gaan werken. Scriptie slurpt tijd!

Zo, wij gaan zo naar de stad. Heerlijk om weer samen te zijn... O+

Lijstje staat nog niet veel van vast:
T: bakje birchermuesli.
Brunch: 3 volkorenbolletjes. 1 met gebakken ei met kaas, 2 met hagelslag
D: flammenküchen, salade.
T: stukje chocola.

Nog ergens even wat fruit versieren, dnek ik. met wat yoghurt ofzo.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:33:45 #124
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107293053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 12:14 schreef Phaidra het volgende:
Dit is het kastje trouwens, de meneer heeft het gemaakt, ik ben van het schilderen. Handig een kookboekenkastje bij de keuken :Y

[ afbeelding ]
Mooi kastje! Wil ik ook wel, maar eerst even wachten tot die schoenenkast zichzelf heeft ontwerpen en inelkaar heeft gezet... :')
pi_107293080
Oh, en ik eet gewoon gevarieerd: zowel vlees, vis als vegetarisch van tijd tot tijd, maar net waar we trek in hebben. Niets moet, alles mag, maar vind de balans die we nu hebben wel prima. Elke dag vlees vind ik niet fijn, maar elke dag vis of elke dag vega ook niet.

Op een barbecue hoort voor mij zeker ook wat vlees, maar een heerlijke vegetarische risotto is ook goddelijk.

Balans! ^O^
Ja doei.
pi_107293120
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:32 schreef Jagärtrut het volgende:
mo, ik zou niet teveel gaan werken. Scriptie slurpt tijd!

leven slurpt ook geld! Dus het zal wel moeten, maar zal sowieso nooit meer dan 16 uur per week gaan werken.
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 13:37:10 #127
70532 loveli
N
pi_107293167
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Op naar een nog grotere :+
crap in = crap out
pi_107293229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:32 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Denk aan je bonus (die krijg jij toch?) Zou mij wel een *O* gevoel geven (hier doen we niet aan bonussen op mijn verzoek; het binnenhalen van een nieuwe klant is hier meer teamwork)
ik doe wel een dansje als het op mijn rekening staat *O*
bij ons zijn ze erg prestatiegericht als bijv. ik 104% van mijn target haal dan ga ik volgend jaar op kosten van de zaak naar de Caribbean. Ik vind het ergens erg tof en ergens erg belachelijk :')
pi_107293252
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Op naar een nog grotere :+
mjaah, dat is het he. Ik wil een nog grotere :Y) :D :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:42:25 #130
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107293321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:39 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

ik doe wel een dansje als het op mijn rekening staat *O*
bij ons zijn ze erg prestatiegericht als bijv. ik 104% van mijn target haal dan ga ik volgend jaar op kosten van de zaak naar de Caribbean. Ik vind het ergens erg tof en ergens erg belachelijk :')
Ik heb haast de neiging bij jullie te solliciteren :') Mijn werkgevers zijn meestal niet zo scheutig :') .
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:42:26 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107293322
Sjonge jonge...

Ze wilde hem eruit halen. Voorbereidingen treffen en alles. Maar die kies zit voor in de mond, dus ik zat al wat te sputteren. Heeft ze het ineens over de verstandskies...

Ik: "Uh, dat is niet de kies waar ik last van heb."
Zij: "Oh, welke is het dan? Kunt u hem aanwijzen?" 8)7

Nu heeft ze een vulling bijgeslepen, want volgens haar was dat de oorzaak. Ben er zelf nog niet van overtuigd dat dat de oorzaak is, maar de pijn komt met vlagen en is nu even weg, dus ik wacht het even af. Anders sta ik zo weer op de stoep.

Maar ik geloof wel dat ik op zoek moet naar een nieuwe tandarts... Als ik zelf niet had zitten opletten was ik m'n verstandskies (die daar nog prima zit) kwijt geweest én had ik nog steeds kiespijn gehad :').
Niet meer actief op Fok!
pi_107293344
Ha ja zo stond ik daar! @plaatje in de OP :)

Wellicht was het olie, geen idee, het stonk in ieder geval wel. En had een hele leuke wegsleep meneer. Die het natuurlijk vreselijk voor me vond dat er Renault klaar stond, een man naar Li's hart.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 13:43:02 #133
70532 loveli
N
pi_107293347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:32 schreef An24 het volgende:
- Geen vitamine C slikken (iets met zuurgraad)
Er is ook niet-zure vitamine C.
quote:
- Geen supplementen met hoog kopergehalte. (geen idee waarom ;( )
Koper en zink vormen een balans, als je meer koper binnenkrijgt, daalt je zink. Koper is wel nuttig voor bepaalde processen, maar blijkbaar is bij jou zink belangrijk.
quote:
- Niet te veel suikers (heb ik ook moeite mee)
Misschien dat chroom als supplement helpt? Verder is het mijn ervaring dat wanneer je weinig snelle suikers eet, de behoefte aan suiker ook verdwijnt. En ik heb wat zakken dropfruitduo's leeggegeten...
crap in = crap out
pi_107293364
En vanaf volgende week ga ik echt, echt, eerder slapen. En sporten!
pi_107293389
Ik word teruggebeld, assistente gaat het met de huisarts overleggen, maar die is nu visites rijden. Heb ook iets voor de nacht gevraagd, amper slapen helpt niet echt met pijn handelen.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 13:44:14 #136
70532 loveli
N
pi_107293391
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:43 schreef anna82 het volgende:
Ha ja zo stond ik daar! @plaatje in de OP :)

Wellicht was het olie, geen idee, het stonk in ieder geval wel. En had een hele leuke wegsleep meneer. Die het natuurlijk vreselijk voor me vond dat er Renault klaar stond, een man naar Li's hart.
Dan was je koppelingsplaat op. Shit happens en blijkbaar vandaag in het kwadraat :P
crap in = crap out
pi_107293422
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:42 schreef Viking84 het volgende:
Sjonge jonge...

Ze wilde hem eruit halen. Voorbereidingen treffen en alles. Maar die kies zit voor in de mond, dus ik zat al wat te sputteren. Heeft ze het ineens over de verstandskies...

Ik: "Uh, dat is niet de kies waar ik last van heb."
Zij: "Oh, welke is het dan? Kunt u hem aanwijzen?" 8)7

Nu heeft ze een vulling bijgeslepen, want volgens haar was dat de oorzaak. Ben er zelf nog niet van overtuigd dat dat de oorzaak is, maar de pijn komt met vlagen en is nu even weg, dus ik wacht het even af. Anders sta ik zo weer op de stoep.

Maar ik geloof wel dat ik op zoek moet naar een nieuwe tandarts... Als ik zelf niet had zitten opletten was ik m'n verstandskies (die daar nog prima zit) kwijt geweest én had ik nog steeds kiespijn gehad :').
haha fuck :') gelukkig sputterde je!!!
pi_107293452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:42 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik heb haast de neiging bij jullie te solliciteren :') Mijn werkgevers zijn meestal niet zo scheutig :') .
:+
Ik vermaak me er wel, maar je moet er tegen kunnen dat je zo goed bent als je laatste verkoop.

Only closers get coffee enzo c_/

vrijdag 27 januari 2012 @ 13:48:25 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107293528
Tot nu toe heb ik altijd gekozen voor de prettige werksfeer/inhoudelijke carrierekansen/andere redenen en nooit voor het geld. Mocht het nou niets worden met mijn nieuwe baan, dan meld ik me misschien nog wel. Lijkt me eigenlijk wel verfrissend, een dergelijke werkomgeving :')
pi_107293548
Vik, dat klinkt wel als een ontsteking :@. doet het echt in vlagen pijn, en dan bijna zo erg dat je er duizelig van word? Heeft ze ook met een ijzeren dingetjes op je tanden en kiezen "getapt"? Ik zou idd maar een andere tandarts zoeken inderdaad :P

Edit; niet om je te ontmoedigen, maar bij mij hadden ze ook eerst de vulling weggeslepen om het "op te lossen". Maar mijn theorie is dat het toen al zo geirriteerd was, dat het is doorgezet.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:17 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107293678
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:49 schreef Perruche het volgende:
Vik, dat klinkt wel als een ontsteking :@. doet het echt in vlagen pijn, en dan bijna zo erg dat je er duizelig van word? Heeft ze ook met een ijzeren dingetjes op je tanden en kiezen "getapt"? Ik zou idd maar een andere tandarts zoeken inderdaad :P

Edit; niet om je te ontmoedigen, maar bij mij hadden ze ook eerst de vulling weggeslepen om het "op te lossen". Maar mijn theorie is dat het toen al ze geirriteerd was dat het is doorgezet.
Yep, zo'n pijn is het. Op het ene moment voel je alleen wat als je ertegenaan duwt en op het andere moment weet je niet waar je het zoeken moet vd pijn.

Ik wacht af hoe het vandaag gaat. Ik merk dat het nog steeds gevoelig is als ik er lucht doorheen zuig, maar als ik er tegenaan duw voel ik geen pijn meer.
Mocht het toch niet opgelost zijn, dan ben ik er maandag weer hoor. En dan zal het wel een wortelkanaalbehandeling worden :X.

Gelukkig heb ik toch weer een tandartsverzekering afgesloten.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:53:51 #142
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107293691
Iig. Ik ga het huis even poetsen. Hoef ik dat morgen niet meer te doen. Toch nog een voordeel van kiespijn :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107293707
Op intermediair:

quote:
Top 10 blije beroepen

1 Leidinggevenden
2 Vertegenwoordigers
3 Verzekeringsagenten
4 ICT'ers
5 Architecten
6 Docenten in het hoger onderwijs
7 Secretaressen
8 Boekhouders
9 Drukkers
10 Vissers

De lijst ‘uitdagende' beroepen is samengesteld door TNO op basis van de Nationale Enquête Arbeidsomstandigheden. 23.788 werknemers hebben de lijst ingevuld.
Dit is het grootste periodieke onderzoek naar de arbeidssituatie van werknemers.
Ik heb het leuker dan een visser *O* maar minder leuk dan bijvoorbeeld een Progje of Vaiz -O-

pi_107293716
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Yep, zo'n pijn is het. Op het ene moment voel je alleen wat als je ertegenaan duwt en op het andere moment weet je niet waar je het zoeken moet vd pijn.

Ik wacht af hoe het vandaag gaat. Ik merk dat het nog steeds gevoelig is als ik er lucht doorheen zuig, maar als ik er tegenaan duw voel ik geen pijn meer.
Mocht het toch niet opgelost zijn, dan ben ik er maandag weer hoor. En dan zal het wel een wortelkanaalbehandeling worden :X.

Gelukkig heb ik toch weer een tandartsverzekering afgesloten.
Welcome to the club ^O^ waarschijnlijk wordt het eerst nog veel erger, bij mij was die pijn eerst 1x in de 2 uur en toen bijna continue. En dan is er een climax en dan wordt het een zeurende pijn. Wacht er niet te lang mee overigens!
pi_107293736
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op intermediair:

[..]

Ik heb het leuker dan een visser *O* maar minder leuk dan bijvoorbeeld een Progje of Vaiz -O-

ik sta gewoon helemaal niet in de lijst :{w
pi_107293776
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:48 schreef Tinkepink het volgende:
Tot nu toe heb ik altijd gekozen voor de prettige werksfeer/inhoudelijke carrierekansen/andere redenen en nooit voor het geld. Mocht het nou niets worden met mijn nieuwe baan, dan meld ik me misschien nog wel. Lijkt me eigenlijk wel verfrissend, een dergelijke werkomgeving :')
Ik ben dit werk niet gaan doen voor het geld :D Ik vind de shizzle die wij verkopen echt tof! Als ik zie wat onze klanten kunnen maken met onze spullen en hoe hun dat beter/efficienter/sneller/concurrerender maakt enzo dan word ik blij O+ En het meedenken om dat te regelen is interessant, ik leer er superveel van :Y

Dat ik schijnbaar goed ben ik wat ik doe, dat verbaast mezelf nog af en toe :) Sowieso is het wel tof dat ik geaccepteerd word hoe ik ben, want ik ben toch wel een vreemde eend in de bijt :P
pi_107293779
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik sta gewoon helemaal niet in de lijst :{w
Ik ook niet! Belachelijk! -O-
Doe wat je niet durft.
pi_107293803
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik ben dit werk niet gaan doen voor het geld :D Ik vind de shizzle die wij verkopen echt tof! Als ik zie wat onze klanten kunnen maken met onze spullen en hoe hun dat beter/efficienter/sneller/concurrerender maakt enzo dan word ik blij O+ En het meedenken om dat te regelen is interessant, ik leer er superveel van :Y

Dat ik schijnbaar goed ben ik wat ik doe, dat verbaast mezelf nog af en toe :) Sowieso is het wel tof dat ik geaccepteerd word hoe ik ben, want ik ben toch wel een vreemde eend in de bijt :P
Wel een leuke eend! :) *O*
Doe wat je niet durft.
pi_107293817
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Wel een leuke eend! :) *O*
O+

Vik: Zit je al aan de ibo's? Pop them pills :9
pi_107293819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik ook niet! Belachelijk! -O-
in het huidige financiele klimaat denk ik overigens ook niet dat mensen in onze sector erg "blij" zijn :D
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 13:58:38 #151
70532 loveli
N
pi_107293844
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

in het huidige financiele klimaat denk ik overigens ook niet dat mensen in onze sector erg "blij" zijn :D
Is er ook zo'n lijst van de meest depressieve beroepen?
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 13:59:33 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107293871
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

O+

Vik: Zit je al aan de ibo's? Pop them pills :9
Ibo's niet nodig. Wel eentje gehad, eerder vanmiddag.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:00:35 #153
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107293904
Mijn beroep staat er ook niet bij :'). Maar goed, dat is ook zo'n specifiek beroep.
Niet meer actief op Fok!
pi_107293912
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:59 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ibo's niet nodig. Wel eentje gehad, eerder vanmiddag.
Sla ze maar vast in :') :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:00:55 #155
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107293913
Ik ben al de hele dag draaierig-licht in mijn hoofd - misselijk. Zouden het zenuwen zijn?
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 14:01:06 #156
70532 loveli
N
pi_107293920
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:58 schreef loveli het volgende:

[..]

Is er ook zo'n lijst van de meest depressieve beroepen?
http://www.healthylives.n(...)-beroepen-ter-wereld
crap in = crap out
pi_107293939
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
Op intermediair:

[..]

:P :D
Progje is leidinggevende en ICT'er zelfs :o

Blijkt maar weer: Blondes Nerds have more fun!
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 14:02:08 #158
70532 loveli
N
pi_107293957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ben al de hele dag draaierig-licht in mijn hoofd - misselijk. Zouden het zenuwen zijn?
Ga er maar over nadenken als je in een strandstoel ligt :+
crap in = crap out
pi_107293989
Ik lees net een artikel over een fabriek in China waar ze netten hebben opgehangen "tegen zelfmoord" dat staat dan vast tussen de meest depressieve beroepen.. :X

Kan zomaar dat dat door zenuwen komt Tink!! Haal je misschien een beetje hoog adem? (erg met de borstkas ipv de buik) dan kan even bewust laag ademhalen met je hand laag op je buik ook wel eens helpen. Draaierig en misselijk kan goed komen van te oppervlakkig ademen door zenuwen namelijk :*
pi_107294021
quote:
Ah gelukkig, daar sta ik ook niet tussen. :P
Doe wat je niet durft.
pi_107294066
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:02 schreef loveli het volgende:

[..]

Ga er maar over nadenken als je in een strandstoel ligt :+

Ook een goed plan!
pi_107294091
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:03 schreef MarMar het volgende:
Ik lees net een artikel over een fabriek in China waar ze netten hebben opgehangen "tegen zelfmoord" dat staat dan vast tussen de meest depressieve beroepen.. :X

Kan zomaar dat dat door zenuwen komt Tink!! Haal je misschien een beetje hoog adem? (erg met de borstkas ipv de buik) dan kan even bewust laag ademhalen met je hand laag op je buik ook wel eens helpen. Draaierig en misselijk kan goed komen van te oppervlakkig ademen door zenuwen namelijk :*
Heb je dit artikel al gelezen:
http://www.msnbc.msn.com/(...)siness/#.TyKg_cUxh8E
Ik snap wel dat Chinese fabrieksarbeiders er geen zin meer in hebben. :{
Doe wat je niet durft.
pi_107294289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:00 schreef Viking84 het volgende:
Mijn beroep staat er ook niet bij :'). Maar goed, dat is ook zo'n specifiek beroep.
In tegenstelling tot "visser"?

xD
pi_107294301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Progje moet het wel écht heel tof hebben dan _O_
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:15:33 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107294435
Sterkte Vik, het klinkt alsof dat niet een hele geniale tandarts is...

En nu ga ik naar fysio en dan aansluitend naar Eindhoven, met een ex-Slankie, naar de show van Henry Rollins en dan ongetwijfeld ergens een kroeg en yay, hotelletje *O*.

Lees nog wel wat bij in de trein, maar ik denk grotendeels: tot morgen :W
pi_107294510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sterkte Vik, het klinkt alsof dat niet een hele geniale tandarts is...

En nu ga ik naar fysio en dan aansluitend naar Eindhoven, met een ex-Slankie, naar de show van Henry Rollins en dan ongetwijfeld ergens een kroeg en yay, hotelletje *O*.

Lees nog wel wat bij in de trein, maar ik denk grotendeels: tot morgen :W
Dit verrast mij dan weer op een heel positieve manier! O+ :D
pi_107294680
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 13:43 schreef loveli het volgende:

[..]

Er is ook niet-zure vitamine C.

[..]

Koper en zink vormen een balans, als je meer koper binnenkrijgt, daalt je zink. Koper is wel nuttig voor bepaalde processen, maar blijkbaar is bij jou zink belangrijk.

[..]

Misschien dat chroom als supplement helpt? Verder is het mijn ervaring dat wanneer je weinig snelle suikers eet, de behoefte aan suiker ook verdwijnt. En ik heb wat zakken dropfruitduo's leeggegeten...
Weer wat geleerd!

Chroom al eens geprobeerd, maar afkicken werkt bij mij idd beter. Soms glij ik gewoon ff af :X

En dan ben je leker bezig, neem je lekkere groenten met hummus mee naar kantoor :9. Dan zit je heerlijk te smikkelen, krijg je van die debiele opmerkingen als: " jij houd je goede voornemen goed vol!" Dan denk ik: What the fuck, is gezond eten raar of zo? :')
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:27:35 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107294881
Iemand die het woord smikkelen serieus gebruikt.

Wel lekker hummus. :Y)
pi_107295054
Veel plezier XM! *O*
Doe wat je niet durft.
pi_107295202
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:01 schreef V1z0R het volgende:

[..]

hahaha O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:36:57 #171
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107295229
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:17 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Dit verrast mij dan weer op een heel positieve manier! O+ :D
Je weet dat ik 4 maart ook naar Rammstein ga? :7
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 14:37:33 #172
70532 loveli
N
pi_107295243
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Gaat je moeder mee?
herinnert zich vaag iets
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:39:38 #173
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107295304
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Gaat je moeder mee?
herinnert zich vaag iets
Nee! Den duivel O+
pi_107295526
quote:

[..]

Yup :Y
Maar vind Henry Rollins wel iets anders dan Rammstein, dus niet echt verwacht :P
pi_107295687
Smikkelen _O-
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:54:13 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107295786
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee! Den duivel O+
Naar Rammstein met de duivel }) \m/ enzulks :+
pi_107295793
Lijstjes update omdat het kan!
O: fruit n' fibre met hv melk
T: smikkelen van 2 peperkoek met boter
L: 2 bth met geroookte kipsaladedinges, stuk pecorino
T: koffie verkeerd (Mega)
T: nog 1 zo'n bth met kipsaladedinges
T: rauwe gele paprika
B: 2x20 minuten fietsen
D: linzensoep + avocado/tomaatsalade
T: ik gok eigenlijk 2 pedro jimenez

Mijn knie doet auw en als dat niet weggaat ga ik niet bodybalancen :6 stomme knie!

[ Bericht 19% gewijzigd door Perruche op 27-01-2012 15:01:55 ]
  vrijdag 27 januari 2012 @ 14:54:54 #178
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107295800
quote:

[..]

Jaaa!

Ik heb de dag erna maar vast vrij genomen, want ik ben dan vast niet aanspreekbaar :').

En mijn moeder hoopt dat alleen maar heel hard dat ik niet dood neerval tijdens het concert, want dan ziet ze het somber voor me in :'). No worries, ik had geen plannen in die richting :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107296002
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:27 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand die het woord smikkelen serieus gebruikt.

Wel lekker hummus. :Y)
Ik ben nogal visueel ingesteld. Voor mensen als ik heb je een heel ander beeld van iemand die eet, dan van iemand die smikkelt. :') Verder gebruik ik het ook alleen als ik weer Noorse boskatkittens heb :')
pi_107296052
Aan iedereen die BLIJVEND een paar kilo's wil afvallen: Vetarm en Caloriearm eten helpt helemaal niet!
Eindelijk afvallen ZONDER dieten!

[ Bericht 46% gewijzigd door Netsplitter op 27-01-2012 15:13:30 ]
Guy
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:04:30 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107296053
Ik heb de ochtend vrij de 5e. 's Middags MT vergadering. Daar hoor ik bij sinds onze Ad Interim.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 15:05:24 #182
70532 loveli
N
pi_107296084
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef Guy1962 het volgende:
Aan iedereen die BLIJVEND een paar kilo's wil afvallen: Vetarm en Caloriearm eten helpt helemaal niet!
Lees meer over de nieuwste bevindingen: spam

Lief van je. Hier wordt vetarm en caloriearm niet gepromoot.

Next.

[ Bericht 11% gewijzigd door loveli op 27-01-2012 15:19:00 ]
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:05:25 #183
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107296086
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:02 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik ben nogal visueel ingesteld. Voor mensen als ik heb je een heel ander beeld van iemand die eet, dan van iemand die smikkelt. :') Verder gebruik ik het ook alleen als ik weer Noorse boskatkittens heb :')
Ik stel me bij smikkelen en smullen iemand voor de van die "genietende" te kleine hapjes van een bonbon oid neemt en daar nog bij smakt ook ;(
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:05:33 #184
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107296090
@ spammert hierboven: hoe kan het dan dat velen hier al jaren op gewicht zijn? :?
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 15:05:46 #185
70532 loveli
N
pi_107296094
Crap, ik wil helemaal niet afvallen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 15:06:17 #186
70532 loveli
N
pi_107296105
De spammert heeft wel gelijk.
Z'n link niet helemaal.
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:06:18 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107296106
Ik ook niet. Wel wat gespierder worden weer, maar daar wordt aan gewerkt.
pi_107296160
Guy rot es op met je spam :')

Veel plezier vanavond XM :*

Arts belde net terug, handvol paracetamol om de werking van de morfine te versterken en de morfine mag omhoog, maar liever niet.. Hiernaast nog 4 x 250 naproxen en slaapmeds er nog bovenop is helaas niet handig. Hopen dat ik hiermee het weekend eenbeetje doorkom.

En ik heb chris op pad gestuurd voor chocola.
pi_107296175
Jezus, ik heb echt zo'n onproductieve dag. :{ Dat wordt weer doorwerken in het weekend.

Sterkte Mar. :*
Everything has changed
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 27 januari 2012 @ 15:14:13 #190
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_107296326
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:04 schreef Guy1962 het volgende:

Spam verwijderd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_107296374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Spam verwijderd.
ik was juist zo benieuwd ;(
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 15:19:25 #192
70532 loveli
N
pi_107296481
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:16 schreef Perruche het volgende:

[..]

ik was juist zo benieuwd ;(
Lees de OP.
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 15:29:42 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107296785
Is dat ook spam dan? :P
pi_107296883
Wel heel professioneel filmpje trouwens, lekker door je powerpoint heen klikken :D
En Aurum zou het met hem eens zijn, spieren verstevigen om af te vallen, niet alleen cardio :P

Geniet maar lekker van je chocolade straks, Mar :)
pi_107297264
Leuk XM geniet ervan!
Ik ben gecrasht, autorijden is niet mijn favo bezigheid op de lange termijn :D
Net skikleding uitgepakt en in het raamkozijn heel ironisch een fles Jagermeister geflankeerd door een fles bio mangosap en redbull: . Om koud te worden :+ morgen in de zakflacon mee :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_107297441
Wat is nou de beste optie uit de snoepautomaat bij trek? Ze hebben chocolade, koeken, tucjes, mentos, drop, ligas, mueslirepen en bifiworstjes. Ik had trek en ben voor een bifiworstje gevallen, maar volgens mij was dat niet de beste keus (en ik noem nu alleen de dingen op die ik lekker vind en er in zitten, want als het wel een goede keus is maar niet lekker dan wil ik het niet :P).
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 15:49:12 #197
70532 loveli
N
pi_107297452
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:44 schreef Ml-etje het volgende:
Leuk XM geniet ervan!
Ik ben gecrasht, autorijden is niet mijn favo bezigheid op de lange termijn :D
Net skikleding uitgepakt en in het raamkozijn heel ironisch een fles Jagermeister geflankeerd door een fles bio mangosap en redbull: . Om koud te worden :+ morgen in de zakflacon mee :9
*vind ik leuk*
crap in = crap out
pi_107298096
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 15:49 schreef Quinazoline het volgende:
Wat is nou de beste optie uit de snoepautomaat bij trek? Ze hebben chocolade, koeken, tucjes, mentos, drop, ligas, mueslirepen en bifiworstjes. Ik had trek en ben voor een bifiworstje gevallen, maar volgens mij was dat niet de beste keus (en ik noem nu alleen de dingen op die ik lekker vind en er in zitten, want als het wel een goede keus is maar niet lekker dan wil ik het niet :P).
Ik zou ook gegaan zijn voor het Bifi worstje, zit tenminste geen suiker in dus, toch :?
Van dingen met suiker krijg ik alleen maar meer trek.
pi_107298198
Whoei, geen rode dingetjes in Eetmeter vandaag!

heb de pedro jimenez er niet opgezet :')
pi_107298282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:07 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik zou ook gegaan zijn voor het Bifi worstje, zit tenminste geen suiker in dus, toch :?
Van dingen met suiker krijg ik alleen maar meer trek.
Hij was een beetje vet. En zo klein :o :X :') .
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 27 januari 2012 @ 16:18:24 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_107298503
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:10 schreef Perruche het volgende:
Whoei, geen rode dingetjes in Eetmeter vandaag!

heb de pedro jimenez er niet opgezet :')
Pedro :9
pi_107298536
Met die twee blijf je toch wel uit het rode gok ik, Perr?
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:12 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

Hij was een beetje vet. En zo klein :o :X :') .
Als jij niet boven je verbruik uitkomt vandaag slaat je lichaam dat vet niet op. :)

Daarom is alcohol i.c.m. vettig eten niet erg goed ( :') toch eet ik na echt stappen toch altijd nog even een broodje shoarma), omdat je lichaam eerste de alcohol zal verbranden, en het vet dus gaan opslaan.
pi_107298847
Ik sta hoog in de top10 van deprimerende beroepen!
En wat blijkt!
Waar men geen rekening mee houdt, kiezen depri mensen ander werk?

In het verpleeghuis hier hangen ook netten in het trappenhuis trouwens.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 16:51:04 #204
70532 loveli
N
pi_107299591
WTF...

Of telefonische dienstverlening spam is achteruit gehold, of ik heb net een hele slechte werknemer van stichting consumentenbelang aan de lijn gehad.

Niet zelf je naam noemen, 3 keer vragen of je met mevrouw *insert achternaam loveli* spreekt en zonder gedag te zeggen ophangen als ik aangeef dat ik geen woekerpolis en dus geen interesse in haar telefoontje heb.

M'n pluis/niet-pluis radar ging een beetje af :')
crap in = crap out
pi_107301972
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef loveli het volgende:
WTF...

Of telefonische dienstverlening spam is achteruit gehold, of ik heb net een hele slechte werknemer van stichting consumentenbelang aan de lijn gehad.

Niet zelf je naam noemen, 3 keer vragen of je met mevrouw *insert achternaam loveli* spreekt en zonder gedag te zeggen ophangen als ik aangeef dat ik geen woekerpolis en dus geen interesse in haar telefoontje heb.

M'n pluis/niet-pluis radar ging een beetje af :')
Zo werd ik net gebeld door een bedrijf dat in opdracht van mijn woningstichting een inspectie in mijn huis wil komen doen. Heb eerst maar even contact opgenomen met de woningstichting, want ik vertrouw het niet helemaal.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_107302962
Ik ben vanmiddag in het nieuwe gebouw van mn werk wezen kijken. Heb helemaal zin in de verhuizing. :D Geweldig mooi nieuw gebouw, iets minder gunstig qua winkels, maar ik kan wel weer rondjes gaan rennen in mn lunchpauze. O+
En we komen op de 11e verdieping te zitten, dus ook nog eens een briljant uitzicht! O+
Doe wat je niet durft.
pi_107303043
je kan wel prima naar de markt, die's op loopafstand dan he :)

Ik heb nu ook trek in humus :9 Maar ik ga mijzelf zo een schop geven en richting sportschool gaan, ik ben echt een goede bankhanger :')
pi_107303078
Thuis!
D wordt erwtensoep uit blik O-)
pi_107303086
Ja! De markt! Dat is nog beter dan een selexyz om de hoek. B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:40:26 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107303092
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben vanmiddag in het nieuwe gebouw van mn werk wezen kijken. Heb helemaal zin in de verhuizing. :D Geweldig mooi nieuw gebouw, iets minder gunstig qua winkels, maar ik kan wel weer rondjes gaan rennen in mn lunchpauze. O+
En we komen op de 11e verdieping te zitten, dus ook nog eens een briljant uitzicht! O+
Hebben jullie dan een douche op het werk?

Ik zou het ook wel willen, maar om dan de rest van de middag in m'n zweterige kloffie daar te gaan zitten... :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107303154
Hebben wij ook :P Maar het is zover fietsen naar werk :') En hardlopen op werk kan ik al helemaal vergeten :+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:48:28 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107303306
Er is wel een sportschool, heel dichtbij, maar om daar een abo te nemen om daar tussen de middag te kunnen douchen is ook weer zowat.
Niet meer actief op Fok!
pi_107303338
bedrijf een deur verderop en doen alsof het normaal is dat je daar douchet? :P
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:50:58 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107303378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
bedrijf een deur verderop en doen alsof het normaal is dat je daar douchet? :P
Als het net zo is als bij ons, kom ik daar niet zonder pasje binnen :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107303390
Mij is verteld dat er douches zijn in het nieuwe gebouw.
Ik vind het heerlijk om in mijn lunchpauze te sporten. Daarna ben je weer helemaal fris en fruitig en je werkt gewoon een half uurtje langer door, maar je hoeft s avonds iig niet meer de deur uit. :)
Ik kan via mn werk ook heel goedkoop sporten bij David Lloyd, maar dat is weer ontzettend onhandig, want niet naast het werk en ook niet naast het station, dus kost me altijd teveel tijd.
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:51:55 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107303407
Best wel relaxed trouwens, zo'n vrijdagje niet werken (ondanks de kiespijn dan). Heb nu veel meer aan m'n weekend. Moet ik maar eens vaker doen! Toch genoeg vrije dagen op te maken.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:52:27 #217
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107303428
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mij is verteld dat er douches zijn in het nieuwe gebouw.
Ik vind het heerlijk om in mijn lunchpauze te sporten. Daarna ben je weer helemaal fris en fruitig en je werkt gewoon een half uurtje langer door, maar je hoeft s avonds iig niet meer de deur uit. :)
Ik kan via mn werk ook heel goedkoop sporten bij David Lloyd, maar dat is weer ontzettend onhandig, want niet naast het werk en ook niet naast het station, dus kost me altijd teveel tijd.
Newsflash: je kunt ook om 6 uur gaan hardlopen. Hoef je niet in je lunchpauze en je hoeft 's avonds de deur ook niet meer uit :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_107303439
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:51 schreef Viking84 het volgende:
Best wel relaxed trouwens, zo'n vrijdagje niet werken (ondanks de kiespijn dan). Heb nu veel meer aan m'n weekend. Moet ik maar eens vaker doen! Toch genoeg vrije dagen op te maken.
Jij werkte eerst toch 36 uur? Dat lijkt me echt ideaal. Eén keer in de twee weken een dag vrij, maar toch genoeg geld! :Y Snapte niet dat je toen naar fulltime ging, eigenlijk.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107303500
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jij werkte eerst toch 36 uur? Dat lijkt me echt ideaal. Eén keer in de twee weken een dag vrij, maar toch genoeg geld! :Y Snapte niet dat je toen naar fulltime ging, eigenlijk.
Eens, is erg fijn :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 18:54:52 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_107303514
quote:

[..]

Ja, één maandje maar :P. Die twee vrije dagen per maand wegen niet op tegen het salaris dat ik vang als ik wel werk (daar dacht ik dan aan, aan het salaris dat ik misliep :')) en ik vind het leuker om gewoon spontaan een keer een dag vrij te nemen.
Niet meer actief op Fok!
pi_107303542
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Newsflash: je kunt ook om 6 uur gaan hardlopen. Hoef je niet in je lunchpauze en je hoeft 's avonds de deur ook niet meer uit :P.
Mijn luchtwegen moeten altijd een beetje op gang komen. :P
En ik wil bijtijds thuis zijn, maar het is natuurlijk best een optie. Thuis alvast wat werkdingen doen, douchen en dan naar het werk toe. :)
Doe wat je niet durft.
pi_107303599
ik hou ook wel van 's morgens sporten. Maar niet als ik om 8 uur op het werk wil zijn. No way jose.

Wij hebben heerlijk gewinkeld. NIets gekocht, maar het was wel gezellig. Zelfs koffie gedronken met een stuk sachertorte!

Dat maakt m;n lisjtje niet zo goed:

T: bakje birchermuesli.
O: 3 volkorenbolletjes, 1 met gebakken ei met kaas, 2 met hagelslag
T: rozijnenbolletje
T: capuucino en sachertorte
b: anderhalf uur wandelen
D: flammenkuche met een salade.
T: glas wijn, bakje vruchtenyoghurt.
pi_107303759
Lijstje
O kwark, havermout, banaan
T kleine bth appelstroop
L cracker kaas, bth ei, flesje jus
T zie t1
D steak sandwich
T yoghurtje

Genoeg carrrrrbs vandaag.

Sporten in de pauze lijkt me niet zo fijn, krijg er zo'n rood hoofd van en dat blijft ook wel even.
pi_107303854
M'n hoofd is ook nog uren rood dan.
Nu lukt hardlopen niet denkt ik, ben al kortademig van traplopen door de verkoudheid nu :@
pi_107303876
Als ik gesport heb wil daarna rozig op de bank kunnen ploffen. Dus nee, sporten in mijn lunchpauze gaat hem niet worden.
pi_107303917
Zo, lekker thuis. Eerste weekend alleen in mijn eigen huis, toch wel apart.

Lijstje:
O: klein beetje havermout
T: snee brood met pindakaas
L: 2x brood met kaas
T: 1 banaan, 1x brood met pindakaas
D: pizza :@
T: kiwi, groente om te snaaien (wortels, radijsjes, courgette), toastjes met brie en een wijntje
Everything has changed
pi_107303934
Wat is nou het beste dat ik kan doen voor het lozen van vetreserves bij mijn buik?
Voor de sportschool heb ik geen budget maar kan ik dan het beste fietsen, hardrennen, fitnessen, iets anders?
En is het dan zo dat ik beter 30 miuten heel hard kan gaan fietsen dan een uur stevig wandelen?
(mijn voeding let ik al op, ik let op wat ik eet maar wil niet echt op dieet, mijn gewicht en zo is verder prima, ik stoor me alleen aan de lovehandles die beginnen te komen )
pi_107303974
quote:

[..]

Gisteren ofzo zag ik Richard Branson op tv vertellen dat veel mensen best wat minder zouden willen werken en dan iets minder verdienen, als dat kon. Zo zouden meer mensen een baan kunnen hebben volgens hem, klonk wel als een goed idee.
Leuke man is dat trouwens. :)
Everything has changed
pi_107304033
Alleen jammer dat in de praktijk dan mensen een aantal versnipperde banen zouden krijgen, of het werk is minder efficiënt door overdracht etcetera.
pi_107304155
Zo! Op weg naar Utrecht. Gaan samen met mn ouders een weekendje weg :) Lekker uit eten, wandelen, misschien wat winkelen en morgenavond naar het casino.

Gezelligheid O+

Heb trouwens vanmiddag mn piercing eruit laten halen. Hing er al half uit. Piercingmevrouw kon m er zo uit wippen. Volgende keer beter dan maar :)
pi_107304525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef musicfreakyme het volgende:
Wat is nou het beste dat ik kan doen voor het lozen van vetreserves bij mijn buik?
Voor de sportschool heb ik geen budget maar kan ik dan het beste fietsen, hardrennen, fitnessen, iets anders?
En is het dan zo dat ik beter 30 miuten heel hard kan gaan fietsen dan een uur stevig wandelen?
(mijn voeding let ik al op, ik let op wat ik eet maar wil niet echt op dieet, mijn gewicht en zo is verder prima, ik stoor me alleen aan de lovehandles die beginnen te komen )
Dit is dan ook 'Gezond Slank', niet 'Dieet' :P

Ja, duursport (fietsen, lopen, rennen enz.) is heel handig om vet mee te verbranden. Punt is wel dat je er dan veel tijd in moet steken. Puur omdat je alleen tijdens het sporten verbrand.
Wat je daarna noemt, hard fietsen en daarna wandelen is al effectiever, omdat je dan door de intensiteit de verbranding voor een volle dag omhoog gooit, om daarna nog eens door beweging vet te verbranden.
Na 20min. bewegen maakt je lichaam een stof aan die het mogelijk maakt om makkelijker je vetreserves aan te spreken, deze stof zou je deels naar een bepaalde regio kunnen sturen door de spieren daar te activeren. De resultaten ervan zijn meetbaar, maar niet alsof je dan in ene centimeters van je buik kunt trainen.

Om echt gericht op je buik het vet aan te pakken is dus het handigst om zo'n 25min. op hoge intensiteit te gaan fietsen (mag ook HIIT (interval erbij)), vervolgens je buikspieren zo'n 15min. te trainen en dan nog eens dat uurtje stevig wandelen.
25min. intensief sporten > verbranding omhoog, het vrijmaken van de stofjes activeren
15min. buikspieren > je wilt ze ook verstevigen, dus niet te lang, maar wel de hoeveelheid bloed in die regio verhogen en dus meer stofjes in die regio
60min. stevig wandelen > verbranden en gebruik maken van de stofjes

Wat ik aanraad is om spierversterkende oefeningen te doen de ene dag, en een soortgelijk program als hierboven 2 dagen erna te doen. Doordat je je spieren versterkt gaat je standaard verbranding ook omhoog, het andere gebruik je om een tekort (alleen als je minder inneemt dan verbruikt kun je afvallen) te ontwikkelen.
Dag 1: spieren kweken, verbranding omhoog mieteren
Dag 2: je lichaam tijd gunnen om extra spiermassa aan te zetten en herstellen
Dag 3: Verbruik omhoog gooien, tekort creëren

Extra toevoeging:
Vaste posters hier zoals loveli, Tinkepink(volgens mij Tink ook, ik twijfel maar laat toch staan :')) en Conleche (misschien ook wel anderen, zijn de gevallen die ik weet(herinnerd heb)) hebben in hun jeugd veel gesport en het lichaam onthoud hoeveel spiermassa het ooit heeft ontwikkeld. Zij zullen dus minder naar het spiermassa kweken geneigd zijn omdat ze dan (deels) disproportioneel raken. Als zij sporten zal het lichaam dus al snel de spiermassa in oude vorm terugbrengen (niet in het geheel) waardoor de standaard verbranding omhoog gaat. Dan is dus iets als dag 3 een goed idee.
(nooit onderzocht of het ooit wetenschappelijk is bewezen, maar er wel over gelezen bij artikelen van "kenners", en zie vaak wel een verband)

[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 27-01-2012 19:55:45 ]
pi_107304619
Booo! voor de falende Cococakes-piercing :{
pi_107305488
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Yup :Y
Maar vind Henry Rollins wel iets anders dan Rammstein, dus niet echt verwacht :P
Zelfs PF heeft Rollins een keer aangehaald hier in Slank (al dacht ik niet dat ze wist wie het was).

Hoewel ik hem ook wel een soort bewonderenswaardig vind, vind ik 'm ook wel wat erg streng. En hij kijkt zo boos :'). Ook in het echt / in normale omstandigheden.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 27-01-2012 19:55:49 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_107305570
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 16:47 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Heeee, hij lijkt net die wijsneuzen die hier altijd binnen komen vallen :P Hahaha

Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 19:56:03 #235
70532 loveli
N
pi_107305734
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:11 schreef Mini. het volgende:

[..]

Gisteren ofzo zag ik Richard Branson op tv vertellen dat veel mensen best wat minder zouden willen werken en dan iets minder verdienen, als dat kon. Zo zouden meer mensen een baan kunnen hebben volgens hem, klonk wel als een goed idee.
Leuke man is dat trouwens. :)
Dat heet ADV en werkt toch niet zoals bedoeld.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 20:00:43 #236
70532 loveli
N
pi_107305918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:10 schreef musicfreakyme het volgende:
Naast beweging goed eten. Vet wordt opgeslagen onder invloed van hormonen, voor de buikregio zijn dat cortisol en insuline, stresshormoon en het hormoon dat vrijkomt bij inname van suiker. Stress voorkomen en niet te veel simpele suikers, dan sla je het ook niet op.
crap in = crap out
pi_107305990
Dat van de koekjes is gelukt vandaag (met wat moeite, het was een dag met stress en ijsberen). Maar alles liep goed af, we hebben de test doorstaan, en dus ben ik meegeweest naar het (verplichte) halfuurtje kroeg met bittergarnituur.

Lijst
• yoghurt met havermout
• 2 roggebrood pindakaas
• 1,5 kg groente/fruit
• 4 frituurhapjes
• 1 handje nootjes
• paar plakjes worst
• avondeten: rauwe witlof met gehakt/tomatensaus
pi_107306070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Dat heet ADV en werkt toch niet zoals bedoeld.
Oh, nooit geweten dat dat daarvoor bedoeld was. :o
Everything has changed
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 20:05:45 #239
70532 loveli
N
pi_107306129
Als ik goed ben ingelicht is het in het leven geroepen om de werkloosheid omlaag te brengen. Voor veel mensen is het gewoon een ander woord voor vakantie geworden.
crap in = crap out
pi_107306287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
Als ik goed ben ingelicht is het in het leven geroepen om de werkloosheid omlaag te brengen. Voor veel mensen is het gewoon een ander woord voor vakantie geworden.
Klopt, mijn collega's die "fulltime" werken hebben gewoon allemaal 37 dagen om vrij te nemen gedurende het jaar.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_107306334
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:05 schreef loveli het volgende:
Het was dan ook geen keuze, toch?
pi_107306537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 19:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Zelfs PF heeft Rollins een keer aangehaald hier in Slank (al dacht ik niet dat ze wist wie het was).

Hoewel ik hem ook wel een soort bewonderenswaardig vind, vind ik 'm ook wel wat erg streng. En hij kijkt zo boos :'). Ook in het echt / in normale omstandigheden.
Is 'ie ook, maar herken m'n gedachtegang wel heel vaak in wat hij zegt :@
Ik kijk ook vaak boos ook al ben ik dat niet :D
pi_107306570
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 18:01 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Zo werd ik net gebeld door een bedrijf dat in opdracht van mijn woningstichting een inspectie in mijn huis wil komen doen. Heb eerst maar even contact opgenomen met de woningstichting, want ik vertrouw het niet helemaal.
dat had ik ook! maar bleek gewoon te kloppen...
Kwak
pi_107306643
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is 'ie ook, maar herken m'n gedachtegang wel heel vaak in wat hij zegt :@
Ik kijk ook vaak boos ook al ben ik dat niet :D
Bij jou heb ik niet de neiging me te gaan verstoppen onder de dichtsbijzijnde stoeptegel. Bij Rollins wel.
pi_107306752
'truste!
pi_107306770
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Bij jou heb ik niet de neiging me te gaan verstoppen onder de dichtsbijzijnde stoeptegel. Bij Rollins wel.
Gelukkig maar :D Dat je van mij dus niet onder een stoeptegel wilt verstoppen :P

Trusten!
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 20:28:48 #247
70532 loveli
N
pi_107307085
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:10 schreef sigme het volgende:

[..]

Het was dan ook geen keuze, toch?
Nope. Nu toch nog steeds niet? Of heeft niet iedereen adv/atv?
crap in = crap out
pi_107307113
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Nee, gewoon 40 uur elke week...
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:34:44 #249
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_107307345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 20:29 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Nee, gewoon 40 uur elke week...
dit. En 28 vakantiedagen.
pi_107307385
quote:

[..]

Ik heb 't niet.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 20:36:59 #251
70532 loveli
N
pi_107307437
*onder steen vandaan kruipt*
crap in = crap out
pi_107307578
Hmm, het is wat ik doe, geen idee dat het ADV dag heet.
pi_107307981
in t onderwijs hebben ze ze ook niet meer sinds de invoering van de normjaartaak. maar dat is allemaal zo ondoorzichtig als wat. ik werk gewoon 4 dagen zo ongeveer 8 uur, soms 6, soms 10, en dan vaak in de avonden en weekenden nog uren extra. in principe werk ik 0,8 van 43,5 uur per week in totaal.
Kwak
  vrijdag 27 januari 2012 @ 20:54:14 #254
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107308293
Hier ook geen adv!

En er was nog iets wat ik wilde zeggen maar ben het kwijt :')
pi_107309154
Ik heb dit jaar nog maar 10 vakantiedagen :')

En waarom ging ik net naar de supermarkt om inlegkruisjes te kopen en kwam ik terug met bugles en roomkaas? :( Ohja, omdat ik ongesteld ben. Dus die zak chips en bak roomkaas gaan er vanavond in 1x doorheen. (Sorry heren als dit TMI is, maar ik moest het even kwijt!)
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 21:13:02 #256
70532 loveli
N
pi_107309219
Hoe goed absorberen bugles en waar heb je de roomkaas voor nodig??
crap in = crap out
pi_107309427
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:13 schreef loveli het volgende:
Hoe goed absorberen bugles en waar heb je de roomkaas voor nodig??
Je doet de bugles samen met de roomkaas eten!
pi_107309651
quote:

[..]

volgens mij valt het onder een CAO :?

Ik weet iig dat mensen in de metaal CAO het hebben.

Ik heb "maar" 25 vakantiedagen :')
pi_107309732
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:18 schreef Amsel het volgende:

[..]

Je doet de bugles samen met de roomkaas eten!
Van die foute kaas in een tube? Deed ik eerder ook :D Nooit aan de bugles met brie beginnen trouwens, nog erger :@
pi_107309804
Pff, lekker getraind alleen ben ik nu zo klaar als een klontje :+
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:26:01 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107309841
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:24 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Van die foute kaas in een tube? Deed ik eerder ook :D Nooit aan de bugles met brie beginnen trouwens, nog erger :@
Oe, jeugdsentiment! Bugles met hele mayonaise-achtige dipsaus bij oma :9 :')
pi_107309844
ik heb net deze tekst vertaald vanuit het Engels voor het programmaboekje van een koor. Sounds good, niet? _O-

Op dagen als deze ben ik niet bang voor de dood, of pijn, […] van binnen voel ik me als de potentiele nucleaire fissie van elk atoom in mijn lijf: een kettingreactie van energie die me naar de grens van alles zou kunnen brengen. […] Ik verlang bijna naar één of andere vorm van geweld: te leven, te sterven, alleen om het meemaken daarvan. Ik ben zo opgewonden […] dat ik de wereld wil neuken, of geneukt wil worden door de wereld. Ja, ik wil gepenetreerd worden door de scherven van een miljoen explosies. Ik wil mijn eigen bloed zien. Ik wil sterven met iedereen: het ultieme samenkomen; de lichtflits aan het eind van de wereld. Dat ik jou word, en jij ons wordt; en wij voor altijd worden. Een ineenstortende golffunctie van geweld.
Kwak
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 21:29:27 #263
70532 loveli
N
pi_107310007
Klinkt aanlokkelijk :')
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:31:34 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107310118
Meh, al ongeveer 3 weken een bobbeltje bij mijn wijsvingergewricht aan mijn linkerhand, die zeer doet als ik erop druk :') Als het nou vanzelf over zou gaan... :+ Zou leuk zijn!
pi_107310299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Meh, al ongeveer 3 weken een bobbeltje bij mijn wijsvingergewricht aan mijn linkerhand, die zeer doet als ik erop druk :') Als het nou vanzelf over zou gaan... :+ Zou leuk zijn!
klinkt funky :? hoe kom je eraan?
pi_107310494
Ik heb geshopt vanmiddag en ben op zich geslaagd, ik weet alleen niet echt wat ik van shorts bij mij vind, het is toch echt iets voor meisjes met smalle heupen/benen denk ik, maar ik vind ze zo tof...wat vinden jullie? Jurkje vind ik ook erg O+ al vind ik hem met riempje iets dikker maken.

Ik laat ze niet heel lang staan trouwens dus liever niet quoten :)

[ Bericht 5% gewijzigd door creepycookie op 27-01-2012 23:09:47 ]
pi_107310535
Oh ja en iets met veel haar :X
pi_107310625
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Klinkt vreemd :?
pi_107310643
Je haar is tof O+ En jurkje ook :) En pink floyd is ook goede ouwelullemuziek :@
pi_107310694
Ik vind het je allemaal mooi staan Cookie! :)

En Pink Floyd inderdaad. O+
Everything has changed
pi_107310698
Cuteness creepy!!! :D toffe kleren, tof haar en tof figuurtje ook!
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 21:44:18 #272
70532 loveli
N
pi_107310771
Jurkje: op het eerste gezicht vond ik met riempje net wat leuker, maar wsch valt 'ie bewegend beter zonder. Haar: leuk. Short: geen idee waarom je daar andere heupen/benen bij moet hebben. Staat goed!
crap in = crap out
pi_107310839
quote:
17s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:44 schreef loveli het volgende:
Jurkje: op het eerste gezicht vond ik met riempje net wat leuker, maar wsch valt 'ie bewegend beter zonder. Haar: leuk. Short: geen idee waarom je daar andere heupen/benen bij moet hebben. Staat goed!
^^
pi_107310872
leuk, cookie!
pi_107310944
Serieus? Ik twijfelde een beetje, vooral over het broekje, ik heb normaal altijd dingen aan die die area verbergt :') Maar thanks! :)
pi_107311005
En PF is tof ja :D
pi_107311016
Staat je superleuk creepy, niets mis met die area!!

Ik ga mn laptop afsluiten en tegen mn lief aan kruipen en hopen dat ik vannacht half bewusteloos ben van de pills en dan morgen alles wat beter kan handelen.

:*
pi_107311059
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:49 schreef MarMar het volgende:
Staat je superleuk creepy, niets mis met die area!!

Ik ga mn laptop afsluiten en tegen mn lief aan kruipen en hopen dat ik vannacht half bewusteloos ben van de pills en dan morgen alles wat beter kan handelen.

:*
Hoop dat je je morgen wat beter voelt, slaap lekker :)
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:51:39 #279
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107311130
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 21:35 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

klinkt funky :? hoe kom je eraan?
Dunno! Had het ineens. Al heb ik wel vaker dat mn gewrichten heel raar stijf zijn als ik wakker word. :?
  vrijdag 27 januari 2012 @ 21:52:42 #280
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107311184
Beterschaap, Mar! :*

Cookie, geen foto's gezien -O- Maar dat ik fan ben van jouw haar is welbekend :9
pi_107311840
hiihihihihi.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:05:39 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107311895
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:04 schreef Perruche het volgende:
hiihihihihi.
Werkborrel?
pi_107311926
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 22:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Werkborrel?
hahaha!
  vrijdag 27 januari 2012 @ 22:07:58 #284
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107311996
Ik had vrijmibo van mijn nieuwe werk (ik begin as woensdag) en ze drinken als tukkers... Ik ben trots dat ik niet tot het gaatje ben gebleven.. :o :D
pi_107314235
2 pagina's gedicht is wel genoeg he?!
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:05:25 #286
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107314366
Waarvoor? Voor een sinterklaasgedicht is dat wat aan de ruime kant, een liefdesgedicht daarentegen kan niet lang genoeg zijn O+
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 23:06:40 #287
70532 loveli
N
pi_107314418
Voor een liefdesgedicht na 1 date is het wellicht wat aan de lange kant :+
crap in = crap out
pi_107314491
Sinterklaas. B-)
En het is maar goed dat ik morgen eerst ga spinnen, want ik las even wat iedereen mee ging nemen en dat was niet weinig. :D
Doe wat je niet durft.
pi_107314513
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
2 pagina's gedicht is wel genoeg he?!
Jeez :D
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:11:03 #290
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_107314577
Ik doe even mijn final lijstje van vandaag:

O: meloen, ei
T: wortel
S: spieren
B: heen en weer naar de sportschool lopen
L: yoghurt met muesli, mineola, nootjes

Tot hier ging het prima. Toen kreeg ik een berichtje dat de vrijmibo op Nieuw Werk eerder begon...

T: tomaat, mozzarella
T: 4 bier (Ik ga proberen rustig te drinken) 9 bier, borrelhappen, 3 glazen water
D: dezelfde ranzigheid van gister maar dan met brie of slagroom er doorheen 80 gr. pasta, tomaat. half bolletje mozzarella
Dat is dan 2891 kcals alstublieft.. en morgen weer zo’n dag. Ik denk dat ik wel weet waar die kilo’s vandaan komen :’).
pi_107314594
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:09 schreef creepycookie het volgende:

[..]

Jeez :D
Ik ben enigszins op dreef. B-)
Met behulp van het rijmwoordenboek, dat weer wel. :P
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 23:14:35 #292
70532 loveli
N
pi_107314698
Met een beter rijmschema dan a-a, b-b, c-c, d-d, e-e .. z-z?
crap in = crap out
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:17:26 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107314773
Henk en Piet zaten te denken...
pi_107314920
Daar ben ik deze keer niet mee begonnen Maria! Voor het eerst. :D

En sorry Loveli, het is een bijzonder slecht gedicht
maar door de lengte ervan is het toch een soort zwaargewicht
de ontvanger van het gedicht zal er wel van balen
maar dan ga ik wel een extra kopje thee halen
om het allemaal weer goed te maken
en niet in onmin te geraken
B-)
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:26:16 #295
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107315069

Ik zou het wel origineel vinden hoor, Henk en Piet :+ Klaas en Piet kan ook, past wel beter in het Sinterklaas-genre!
pi_107315474
Wat rijmt er op colombia? of Zuid Amerika? :D
Doe wat je niet durft.
pi_107315595
Ah, al gevonden, drugs maffia. B-)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? vrijdag 27 januari 2012 @ 23:45:49 #298
70532 loveli
N
pi_107315670
Hoe m'n zus gedichten maakt: moeilijke woorden in het midden, simpele achteraan.
crap in = crap out
pi_107315871
Dat is ook een oplossing, maar dit is leuker. B-)
Ik moet nu nog even Poeder en FARC verwerken in het gedicht. :D
Vrees wel dat ik 2 pagina's niet meer red. :P
Doe wat je niet durft.
  vrijdag 27 januari 2012 @ 23:55:23 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_107315962
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Dat is ook een oplossing, maar dit is leuker. B-)
Ik moet nu nog even Poeder en FARC verwerken in het gedicht. :D
Vrees wel dat ik 2 pagina's niet meer red. :P
FARC - kwark (in kader van Slankies!) - Mark (zie voorgaande :+) - hark - quark :P
Poeder - moeder - loeder - voeder - schoonmoeder!
pi_107316484
Goed bezig Maria! B-)
En een slotje! *)
Doe wat je niet durft.
pi_107316504
:W
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties