Dit is DE instelling, ....provoceren, irriteren en als je dan niets meer in te brengen hebt ga je boehoe doen bij de mods. Waarom niet direct ? Waarom eerst persoonlijke aanvallen doen en dan pas mods contacteren?? Of zijn je handen in deze toch wat vuiler dan je zelf doet voorkomen?quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:05 schreef heartz het volgende:
Klacht:
Betreft topic: Occupy Nederland
Na vandaag een poging te hebben gedaan een discussie over ACTA en het protest te voeren, voel ik me in de maling genomen.
Ik probeer hier steeds serieus over verder te gaan, ondanks alle persoonlijke opmerkingen probeer ik het inhoudelijk te houden. Dat er niet wordt ingegrepen als de discussie (zwaar) uit de hand loopt, leg ik bij de mods van BNW. Ik verwacht dat die mods dan ook ingrijpen. Want waarom zijn ze hier anders? Dit gebeurt gewoon niet. En werkt zodanig frusterend, dat users zelf maar ingrijpen, nou je ziet wat daar van komt, het helpt de discussie niet.
Ik wil gewoon over ACTA en het protest communiceren (negatief of postief), maar dat wordt onmogelijk gemaakt doordat het toegestaan wordt alleen maar te trollen zonder inhoudelijk wat aan de discussie toe voegen. Wat voor waarde heeft de discussie dan?
Dit gaat ook al tijden zo door in het topic.
Ik verwacht dat de mods hierop in kunnen grijpen.
Want ik wil het nog steeds over dat onderwerp hebben, maar niet op zo'n wijze.
En dat is toch ook de verantwoording van de mods.
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit is DE instelling, ....provoceren, irriteren en als je dan niets meer in te brengen hebt ga je boehoe doen bij de mods. Waarom niet direct ? Waarom eerst persoonlijke aanvallen doen en dan pas mods contacteren?? Of zijn je handen in deze toch wat vuiler dan je zelf doet voorkomen?
Ik plaatste eerst info over ACTA en het protest.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit is DE instelling, ....provoceren, irriteren en als je dan niets meer in te brengen hebt ga je boehoe doen bij de mods. Waarom niet direct ? Waarom eerst persoonlijke aanvallen doen en dan pas mods contacteren?? Of zijn je handen in deze toch wat vuiler dan je zelf doet voorkomen?
Mijn antwoord op jouw ACTA protest was ook serieus, het beviel je alleen niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:46 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik plaatste eerst info over ACTA en het protest.
Overigens waren mijn reacties wel inhoudelijk. Maar als je denkt dat ik een welles nietes discussie ga voeren.... niet dus. Ik zal er ook enigzins schuld aan hebben, maar dat komt door de frustatie dat er niet ingegrepen wordt door de mods als het uit de hand loopt in totale inhoudloze geschijt.
Ik wou een inhoudelijke discussie en heb geprobeerd het steeds een meer inhoudelijke wending te geven, maar tevergeefs.
Nou goed gedaan hoor! En bedankt. Ben je nou trots op jezelf?
En dat het maar toegelaten wordt. Waarom maken we er niet meteen ONZIN van?
en daarna :quote:
Vervolgens krijg je zelf wat commentaar en dan is het boehoe?? Kortom, voortaan eerst even nadenken voordat je anderen probeert te demoniseren.quote:
Selectief posten is niets nieuws, appeltje eitje.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mijn antwoord op jouw ACTA protest was ook serieus, het beviel je alleen niet.
Vanaf hier ging het fout...
[..]
en daarna :
[..]
Vervolgens krijg je zelf wat commentaar en dan is het boehoe?? Kortom, voortaan eerst even nadenken voordat je anderen probeert te demoniseren.
Tussen [ code ] en [ / code ] (zonder spaties dus) kan het wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 18:59 schreef dadgad het volgende:
Gray! Nogmaals. Kan ik links plaatsen naar youtube videos ZONDER dat het automatisch een embedding wordt?
Niet op de link klikken? Dat is foking waardeloos!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:01 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Tussen [ code ] en [ / code ] (zonder spaties dus) kan het wel.
Maar dan kun je niet op de link klikken.
FOK!king waardeloos.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:02 schreef dadgad het volgende:
[..]
Niet op de link klikken? Dat is foking waardeloos!
Bedankt voor niets.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
Gebruik tinyURL.com om je link te verbouwen naar een kortere
Edit.. oh.. dat werkt ook niet.
Waardeloos!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:08 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
FOK!king waardeloos.
Even testen hoor.
Edit: met "[url=" etc werkt het ook al niet.![]()
ah ge zijt een meesterquote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
http://anonym.to/http://www.youtube.com/watch?v=LUpelXb-9Gg&
voila!
Nee maar ik wil dat het een woord-link wordt snap je? Niet zo'n lap lelijke tekst.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Whahaha...![]()
![]()
http://anonym.to/?http://www.youtube.com/watch?v=eeaYrnHvnLg&
Het moet toch kunnen? Waarom uberhaupt deze gedwongen automatische embedding. Wat een BS!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 19:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat kan dus niet, want de url= tag vindt het niet leuk om 2x http:// in 1 link te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |