Haha, briljant plaatje.quote:
Doel van deze editie van BNW FB is zo snel mogelijk vullen met feedback, vrijer van invulling dan normaal. Het is freaky februari in BNW.quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:21 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
En ik ben je daar dankbaar voor. Echt waar. Ik moest lachen om de post van Hyperviper. En het gezever hier. SC 2.0, inderdaad.....
Nooit. Boeiend, toch?quote:Op woensdag 8 februari 2012 18:59 schreef dadgad het volgende:
[..]
Wanneer voeg jij iets van waarde toe dan? Heb ik was gemist de laatste tijd...?
quote:Zeg moderator. Een grondige blik op de post geschiedenis in dit topic zou voldoende moeten zijn om aan te tonen dat het wederom (zoals altijd) Goudisslecht was die de aanval opende. Sterker nog, ik had lang geleden al besloten om per definitie niet tegen hem te praten. Met andere woorden. It's always him.
Die kerel heeft duidelijk een hekel aan me en zo nu en dan moet hij blijkbaar zulke dingen uithalen.
Dat gaat tegen mijn principes in. Als ik word aangevallen dan acht ik mij gerechtvaardigd om mij te verdedigen.quote:Op donderdag 9 februari 2012 21:46 schreef Gray het volgende:
Kan wel zo zijn, maar jullie waren beide aan het bekvechten, dus ik sprak jullie beiden aan. Laat zien dat je de wijste van de twee bent en laat die ander maar lekker lullen.
Principes... spijlen van de gevangenis van je eigen geest.quote:Op donderdag 9 februari 2012 23:45 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dat gaat tegen mijn principes in. Als ik word aangevallen dan acht ik mij gerechtvaardigd om mij te verdedigen.
Het is een man dus je hoeft niet te slijmenquote:
Shit.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 12:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Het is een man dus je hoeft niet te slijmen
De Yvonne Awardsquote:Op vrijdag 10 februari 2012 11:33 schreef HyperViper het volgende:
Bekvechten en tieren is altijd goed.
Second that. Alleen is het wel een beetje bekend op fok? Het is dat Yvonne het zei.. Of leef ik gewoon onder een steen?quote:
Steen ja, je hoort MED te lezenquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Second that. Alleen is het wel een beetje bekend op fok? Het is dat Yvonne het zei.. Of leef ik gewoon onder een steen?
Ik zie bij BNW een Dagdad. Wie is dat?quote:
Eindelijk wat erkenning!quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zie bij BNW een Dagdad. Wie is dat?
Wauw, ik sta er tussen. Is that a good thing?quote:
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wauw, ik sta er tussen. Is that a good thing?
quote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:27 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zie bij BNW een Dagdad. Wie is dat?
Beter lezen jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |