Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:42 schreef QEX het volgende:
www.wotwentwrong.com
moet niet gekker worden
Misschien daar, maar absoluut niet hier.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Vraag mij af waarom dat dan wel zou werken....
tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:35 schreef over_hedge het volgende:
Even een update van af mijn kant. Het gaat eigenlijk allemaal erg goed.Leuke dingen op mijn werk gedaan. Weekend vol met leuke dingen. Voel me weer een stuk beter. Nu hopen er niet weer iets gebeurd waardoor ik weer terugval. Maar dit zal wel niet.
Nou zal soms tegenslagen hebben en minderen dagen. Maar niet zo erg als eerst hoor. Er is ook niks meer wat ze nu kan doen wat me zo pijn zal doen. Dat scheelt wel heb het ergste a gehadquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
tuurlijk gebeurd dat wel, maar als je accepteert dat dat kan gebeuren kom je er makkelijker doorheen. Althans, dat werkt bij mij momenteel zo. Andere insteek gedaan en voel me echt al 5 dagen op rij goed. Soms hele korte momentjes eventjes maar dan herpak ik mijzelf en denk aan leuke dingen die ik nog wil gaan doen.
welkom in fase 1, de ontkenningsfase ;-) Geloof dat ik die nu sinds deze week achter me heb liggenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
Waarom kan ik nooit om iets kwaad zijn bij hem, maar altijd verdrietig?
Hoe bedoel je dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 20:39 schreef Tjik het volgende:
Waarom kan ik nooit om iets kwaad zijn bij hem, maar altijd verdrietig?
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:14 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
(jullie zijn toch weer voorzichtigjes aan.....)
Pas je wel op dat hij je niet gewoon aan het lijntje houdt? Ik bedoel, het is niet voor niets uitgegaan en misschien vindt hij het wel comfortabel dat hij jou heeft om op terug te vallen? Als je een relatie een tweede kans geeft, moet je er wel allebei veel moeite voor doen! Ik hoop dat het goedkomt voor je, maar blijf op je hoede..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:
[..]
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Dus ik whatsapp hem dat ik het normaal vroeg en waarom hij ign ophangt.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.
Dat terwijl het echt goed ging....Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
Fifa met vrienden gaat dan ook boven allesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:38 schreef Tjik het volgende:
[..]
Lang dom verhaal en ik hoop dat ik gewoon weer een mierenneuker wordt genoemd door je...
Had expres gevraagd of hij vanavond iets wilde doen om te kijken of hij me meer dan 1 keer per week wilde zien. Toen zei hij; nee ben echt druk komende 7 dagen. Geen tijd.
Zie ik dus op facebook (ja klote fb i know) dat hij gaat fifa'en met vrienden. Vanavond. Ik bel hem op om er normaal over te praten. Zegt hij dat hij vandaag ook bezig is geweest met school enzo. En ik zei dat het ging over vanavond. Hangt hij gewoon op en zegt dat hij er geen trek in heeft.
Dus ik whatsapp hem dat ik het normaal vroeg en waarom hij ign ophangt.
Hij zei dat hij zich niet wilde verantwoorden in gezelschap aan de telefoon. Snap ik.
Uiteindelijk zegt hij: ja ik wilde er ook aan werken vanavond, maar was al de hele dag op school geweest en had er echt geen kracht meer voor om er vanavond aan te werken.
En boos of course.
Dat terwijl het echt goed ging....Weet niet goed wat ik ervan moet denken.. Goed of onzin argument
pfff, lekkere reactie maar goed, zal meer met de leeftijd te maken te hebben. Als je beloofd er toch aan te willen werken dat doe je dat. Daarin tegen had Tijk niet als een bezetene hem moeten bellen tot hij op nam. Dat is een vorm van claimen en dat is nu net iets wat hij (niemand denk ik) wilquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:42 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Fifa met vrienden gaat dan ook boven alles![]()
![]()
Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:11 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Sms' je van ex:
Hey Mr bojangles, lang niet gezien, alles goed? Hoop het wel!
Hoe is het met jou in de liefde? Had niet verwacht dat je na onze breakup zo lang vrijgezel zou blijvenWil je geen relatie of is er iets anders aan de hand?
Nou was gewoon even benieuwd, groetjes thuis,
x
Ex
Wtf am i readinx
Thanx voor je antwoordquote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, ik zou zoiets antwoorden als: inderdaad geen relatie, mijn liefde is tenminste oprecht dus voor nu nog geen plaats voor een ander...
Maar ja, dat is weer een behoorlijk wijven antwoord.
Hou je haaks !
Op zoiets is de beste reactie geen reactie.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:19 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Thanx voor je antwoordMaar dat zou echt not done zijn, het is al vanaf april 2010 uit he
![]()
Zij heeft zelf 9 maanden gewacht voordat ze met haar huidige vriend iets begon, dat vind ik best een redelijke termijn...
Vraag me meer af of ze me nu gewoon zit te bashen en dit sms' je stuurt terwijl haar huidige vriend er gniffelend naast zit, of dat ze gewoon oprecht geinteresseerd is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |