Diegene wil vast fotografisch ondersteunt bewijsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
"Z'n"? Het is nog altijd "haar".
Als je een belachelijke note geeft, doe het dan tenminste goed.
Dat is er al.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Diegene wil vast fotografisch ondersteunt bewijs
Zoek zelf maar.quote:
True.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Diegene wil vast fotografisch ondersteunt bewijs
quote:Op zondag 5 februari 2012 21:16 schreef Biogarde het volgende:
Je kan overal wel een punt van maken. Probeer het eerst met poep.
Daarom zit er ook een puntje aan een drol. Want zou het een stomp vlak zijn, dan zou je anus dichtklappen en je ogen tranen.
Ik wacht nog steeds.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:43 schreef Madame_Paon het volgende:
"Z'n"? Het is nog altijd "haar".
Als je een belachelijke note geeft, doe het dan tenminste goed.
"Blijft FB topic verbaggeren voor iets wat ook via de PM kan, dat weet ze best" Als je bezig blijft zet ik deze er bij.quote:
Nee, hoeft niet. Teveel werk, denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:54 schreef Pharkus het volgende:
Poll: Moeten de luie modjes van KLB users nomineren?
• Ja, graag
• Nee, niet nodig
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Doe er eens enige moeite voor dan.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:07 schreef Zweetteef het volgende:
Ludo does niet al mijn topics slotten
ik was op tablet, dan is het best veel moeite hoor!quote:Op maandag 6 februari 2012 18:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Doe er eens enige moeite voor dan.
Dan open je gewoon geen topics wanneer je op dat ding zit. Jij geen slotjes, wij allemaal bij. Enkel winnaars.quote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik was op tablet, dan is het best veel moeite hoor!
maar ik fok nooit op laptopquote:Op maandag 6 februari 2012 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan open je gewoon geen topics wanneer je op dat ding zit. Jij geen slotjes, wij allemaal bij. Enkel winnaars.
Doe niet zo onaardig.quote:
Stupid cross wasp:quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:04 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Doe niet zo onaardig.
Of je krijgt een note
Heb wat geruimdquote:Op vrijdag 10 februari 2012 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen de mensen die niet inhoudelijk reageren eens optyfen. Altijd maar hetzelfde wat ze posten
Jawel hij sluit al mijn topics, nou geef ik toe dat ik soms beetje kuttopics maak maar ook als ik wel tijd in OP steek met ABN en het zijn gewoon goed lopende topics dan sluit hij zequote:
Kan niet.quote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel hij sluit al mijn topics, nou geef ik toe dat ik soms beetje kuttopics maak maar ook als ik wel tijd in OP steek met ABN en het zijn gewoon goed lopende topics dan sluit hij ze
vrouwelijke fokker op mn werkquote:Op vrijdag 10 februari 2012 21:27 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jawel hij sluit al mijn topics, nou geef ik toe dat ik soms beetje kuttopics maak maar ook als ik wel tijd in OP steek met ABN en het zijn gewoon goed lopende topics dan sluit hij ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |