TS woont in de Bijlmer?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Tevens is blijkbaar veelvoorkomend fenomeen om op je 23e kinderen te krijgen/ trouwen
?quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
he wat een leuk topic! Ben dit verschijnsel zelf ook al verscheidene malen tegengekomen
echt waar? hier is dat totaal niet zoquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
he wat een leuk topic! Ben dit verschijnsel zelf ook al verscheidene malen tegengekomen
No man woon gewoon damsco oud zuid allesquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
echt waar? hier is dat totaal niet zojij woont zeker in pauperwijk of gaat alleen maar met bbsletjes om
bbquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
No man woon gewoon damsco oud zuid alles! maar wel bbsletjes
haha jij bent gewon skeer zekr samsungquote:
samsung galaxy 2 allesquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
haha jij bent gewon skeer zekr samsung!
nep iphonesquote:
vertel wat over je ervaringen danquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
bijlmerquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
echt waar? hier is dat totaal niet zojij woont zeker in pauperwijk of gaat alleen maar met bbsletjes om
oud klasgenootje van mij is nu 20 en heeft al 2 kinderenquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
vertel wat over je ervaringen dan
jonge samsung is veel btr dan iphonequote:
pics ~!!@!!!@quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
oud klasgenootje van mij is nu 20 en heeft al 2 kinderenen papa is on the run
quote:
Beetje ontopic blijven graagquote:
Heb trouwens ook zoiets meegemaaktquote:Op donderdag 9 februari 2012 17:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
vertel wat over je ervaringen dan
boh gek die zou ik wel gevenquote:
wat geven ¿quote:Op donderdag 9 februari 2012 17:19 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
boh gek die zou ik wel geven
mijn piemel van 21inchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |