Ja ze beheren ook de Bulldog (Hels Angels dan), moet je jezelf ook bevoorraden is stuk goedkoper....quote:
Niet mijn type. En VVD, bleghquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef Eenskijken het volgende:
uncledolan had een momentje voor zichzelf nodig met plasschaert?
Hij zal geen raketgeleerde zijn, maar ik neem ook aan dat ze dusdanig georganiseerd zijn dat ze geen pijplasser met het IQ van een garnaal als perswoordvoerder/president gaan aanstellen.quote:
Mooi beeld zo naast die motor manquote:Op maandag 30 januari 2012 23:11 schreef UncleDolan het volgende:
Die slimme Vlaamse zie ik wel zitten met haar zwoele lach.
Nee, dat is inderdaad wel logischquote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hij zal geen raketgeleerde zijn, maar ik neem ook aan dat ze dusdanig georganiseerd zijn dat ze geen pijplasser met het IQ van een garnaal als perswoordvoerder/president gaan aanstellen.
Vaste inkomsten en vette feestjes incl Gangbangs...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
Relaxte advocaat. Die lust volgens mij wel een wietje.
Hoe chill is het om advocaat te zijn van een motorclub
Verboden vind ik gevaarlijk. Wordt me iets teveel geroepen de laatste tijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:12 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit, rare opmerking.
En wordt betaald met crimineel geldquote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
Deze advocaat heeft altijd wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |