Die Vlaamse is te slim voor z'n boot.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef waxmask het volgende:
En Jeroen balen dat hij niks mee naar huis mag nemen vandaag...
Alsof je wordt bedrogen door je vriendin die al drie jaar niets verkeerd doet. Onvoorstelbaar...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:15 schreef borisz het volgende:
Waar is de Jennis van het EP gebleven.Vroeger was ze een betere VVD-er.
U bent volgens de VVD ook verantwoordelijk voor al die pedo's...domme retoriek...idd...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:17 schreef Be-Smart het volgende:
Ik wil mij hierbij publiekelijk distantiëren van het Nederlands standpunt inzake de kwestie Midden-Oosten. Dit ondanks het feit dat ik toch bij die club hoor (ben Nederlander).
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
eerlijk is eerlijk.. de vvder is de betere in de discussie, helaas
Zij is opgegroeid met debat. Hij met de vuistquote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Waar is Johan als je hem nodig hebt, die had Jeanine ook echt overtroffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Specularium het volgende:
Hij begint pissed te worden. Nice.
Dit gaat nog een staartje krijgen...een kat in het nauw...ze beschimpt hem nou...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef Eenskijken het volgende:
Vlemminkx?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Waar is Johan als je hem nodig hebt, die had Jeanine ook echt overtroffen.
Ik denk dat hij de Uni af heeft. Hij is president he !quote:Op maandag 30 januari 2012 23:19 schreef TUFKAL het volgende:
Zij is opgegroeid met debat. Hij met de vuist
je bedoelt dat ze morgen in de goot gevonden wordt met een satudarah logo'tje op haar lichaam?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dit gaat nog een staartje krijgen...een kat in het nauw...ze beschimpt hem nou...
Dat sowieso.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de Uni af heeft. Hij is president he !
Dat, of net als B&D op hangende pootjes je excuus aanbieden...quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze morgen in de goot gevonden wordt met een satudarah logo'tje op haar lichaam?
Uit sporenonderzoek bleek dat er 35 soorten sperma werden aangetroffen.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze morgen in de goot gevonden wordt met een satudarah logo'tje op haar lichaam?
Weet ikquote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Derksen natuurlijk. Die man weet hoe je notoire domoren en slapers op een hoop speelt...
Dat zal ongetwijfeld gebeuren, na de uitzending.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat, of net als B&D op hangende pootjes je excuus aanbieden...
8.5/10quote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
zo lekker is ze ook weer niet.. in het begin leek ze lekkerder.
Ja en Henk is president.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:22 schreef waxmask het volgende:
En dat maakt je slim? Ik kan ook gebrekkig Engels...ben ik nu ook slim???
Voor Viva lezers baanbrekendquote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Is ze zo slim omdat ze open deuren intrapt?
Nee, we weten nu zeker dat VIVA leden dom zijn....dachten we altijd al, maar altijd fijn als het bevestigd wordt....quote:Op maandag 30 januari 2012 23:24 schreef Specularium het volgende:
Is ze zo slim omdat ze open deuren intrapt?
Ik download alleen programma's die de moeite waard zijn.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
Waar zijn die programmas te downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |