quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:18 schreef bitterend het volgende:
Ohhh NTS heeeerlijk!!! en succes met je oerwoud!!!!
H&M hebben ze inderdaad niets leuks voor kleine beebs (maar wel al voor mezelf leuke dingen geshoptquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef bitterend het volgende:
ahhh Susie shoppen!!! ik heb ook zo weinig leuks in de kast!! maar bij de H&M hebben ze niks leuks vind ik op het moment...misschien bij de Hema kijken. En natuurlijk bij Next!!
Hier een kindje die alleen maar slaapt! weet niet of ik haar wakker ga maken..ben bang dat als ze zo veel overdag slaapt dat ze snachts minder doet
Ja bij ons ook, maar daar wordt ie niet heel erg wakker van. Wel hangeriger en zeurderiger.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Bij ons is tandje nr 3 door.
Daar zou ze laatst wel 's nachts wakker van zijn geworden.
wat heb je gekocht en waarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:24 schreef Susie het volgende:
Zo, klaar met shoppen! Ik heb tevens ook wat mt 68 gekocht, want verwacht dat ze snel uit 62 is eigenlijk. Totaal nergens op gebaseerd![]()
Jeetje TJ, dat hij nu al zo krap in de reiswieg ligt. Anouk kan nog wel even in de wagen volgens mij (maxi-cosi mura). Draagdoek kan ik je niet bij helpen.
Haha en dat gaat sneller dan je denkt hoor Kyaraquote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Kyara het volgende:
vandaag ook kleertjes in maat 62 gekregen. Wat ziet dat er ineens groot uit!
Ik maak hem altijd wakker als wij naar bed gaan, voor een laatste slok. Want anders hebben we een onderbreking om 3 uur denk ik (nog nooit geprobeerd eigenlijk, maar hij is ook nog zo jong voor zo lang doorslapen zonder eten)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:37 schreef Susie het volgende:
En NTS?
Nog wat gevonden TJ?
Wat lekker Nirak! Hier zijn de regeldagen of waar ze ook last van had een beetje over. Ze ligt nu te slapen, maar heeft erg weinig gedronken nog. Ik maak haar tegen een uur of 12 nog ff wakker denk ik, anders zit ik straks om 3 uur en daar heeft mams geen zin an!
Mattís past maat 56 grotendeels al niet meer goed. Broekjes moeten al in maat 62.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:09 schreef Kyara het volgende:
vandaag ook kleertjes in maat 62 gekregen. Wat ziet dat er ineens groot uit!
Nee stomme nieuwe regels hier. Mijn meetlint zegt 80cm en dat viel me ook tegen om dezelfde redenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:21 schreef Vanyel het volgende:
DML, Puck was niet gemeten laatste keer, toch?
Dot wel. 76 cm. Ik vond dat eigenlijk nog wel tegenvallen agz al haar broeken inmiddels mt 80 zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9,2 kg. Dat was dan weer dikker dan verwacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar dotje doet het nu wel weer goed nu jullie weten wat te vermijden volgens mij
Hoe was haar gewicht?
quote:Wij zijn onderweg naar Oostenrijk. Puck foto's in de sneeuw![]()
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 07:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mattís past maat 56 grotendeels al niet meer goed. Broekjes moeten al in maat 62.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef Kyara het volgende:
[..]wat groot! Midas past nog mooi in maat 50! We hebben dan ook kleertjes in die maat bij moeten kopen.
Jeetje, de tijd vliegt echt.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:38 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oh en ik ben vandaag alweer 19 weken mama
Ik ben met Anouk pas deze week over gegaan naar 62 hoor en sommige dingen zijn dan iets te groot, met name de mouwen!quote:Op zondag 29 januari 2012 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja en amen en lekker mijn eigen ding doen![]()
Wat zijn jullie kindjes groot of ik heb een traag groeier.. Die zit met 2 mnd gewoon nog in 50/56 rompers en 56 qua broeken/shirts .. En die was 4140 met geboorte.
Mja, als ze ongevraagd dingen aandragen, dan is dat wel een goede optie. Hier vragen ze alleen vaak naar dingen en als je dan antwoord geeft komt daar commentaar op.quote:Op zondag 29 januari 2012 10:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja en amen en lekker mijn eigen ding doen![]()
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, als ze ongevraagd dingen aandragen, dan is dat wel een goede optie. Hier vragen ze alleen vaak naar dingen en als je dan antwoord geeft komt daar commentaar op.Misschien dat ik het terug ga kaatsen: 'hoe zou jij het doen?' en dan over op het ja en amen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 11:13 schreef The_Tankgirl het volgende:
"smile and wave boys, just smile and wave"
![]()
Had ik bij de bushalte afgelopen week, tang van 87 die mij vertelde dat het onmenselijk was hoe mijn kind erbij hing en dat er vast wel iemand nog een kinderwagen voor mij zou hebben. armoe enzo (serieus draagdoek-afrika-arm die link had ze mooi gemaakt ') ) En het kind was vast veel te koud (juhp in een lamswollenpakje, jasje en 3 lagen doekquote:Op zondag 29 januari 2012 11:54 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik heb gisteren van de oma van mijn vriend een reprimande gehad op het feit dat we Marieke inbakeren als ze overprikkeld is. Inbakeren zou zielig en zelfs onmenselijk zijn. Ik wist eigenlijk niet goed hoe ik erop moest reageren, want echt er tegenin gaan en/of uitleggen waarom je het doet gaat lastig bij een vrouwtje van bijna 90. Verder dan "ieder doet wat hij of zij het beste acht voor zijn/haar kind en laten we het er maar op houden dat we daar beiden anders over denken" kwam ik niet. Ze wilde de discussie nog een paar keer aanwakkeren, maar steeds zei ik dat ik toch mijn eigen weg zou gaan. Na 4 keer liet ze het eindelijk rusten.
Ik kan daar dan echt heel moe en geïrriteerd van worden.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:11 schreef Kyara het volgende:
Grappig Soemp, mijn 1e reactie toen Midas op mijn buik werd gelegd was juist "wat is ie groot!"
Hier eigenlijk nog weinig last van betweters. Hooguit mijn moeder maar daar kan ik gewoon vol tegen in gaan.
Hier trouwens ook een jongetje dat vooral naar rechts kijkt. Volgendev week eens vragen bij t cb. Wanneer moeten jullie voor het eerst Soemp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |