quote:
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik denk het niet, nouja misschien duurt het al met al langer omdat de site NOG platter gaat dan vorig jaarmaar een kaartje kopen zaterdag gaat gewoon dikke drama worden ben ik bang
ik dacht dat je bedoelde dat het een paar uur langer duurt (en je dus rustig een kaartje kan kopenquote:
Nee, zeker niet "lekker rustig" een kaartje kopenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik dacht dat je bedoelde dat het een paar uur langer duurt (en je dus rustig een kaartje kan kopen) ik denk dus een paar uur langer om er überhaupt door te komen maar kennelijk zitten we dan op dezelfde golflengte
Was het maar zo, ben er oprecht nu al zenuwachtig voor :squote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zeker niet "lekker rustig" een kaartje kopen
zo kwam t over, dat je dacht dat de stormloop iets minder zal zijn tov vorig jaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, zeker niet "lekker rustig" een kaartje kopen
Ja, daar waren we het allemaal wel over eensquote:
Ach joh...er is ALTIJD aan een kaart te komen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:12 schreef Memento-Mori het volgende:
ik stress er ook over, vannacht zelfs over gedroomdiedereen van de groep had een kaartje, behalve ik
Vorig jaar was het ook een knap nerveuze bedoelingquote:
tja als ik niet een kaartje heb, ga ik liever voor een zekerheidje voor n ander festival , heb t niet zo op marktplaats en taferelen met kaartjes ook, maar we zullen wel zienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh...er is ALTIJD aan een kaart te komen.
Als het hier niet op Fok is, dan is het op Facebook, of een vriend die opeens niet kan(of iemand kent die opeens niet kan).
Ieder jaar zwemmen er bij ons altijd wat kaarten rond.
Je moet gewoon je ogen open houden.
Of aan 3voor12 prijsvragen meedoen, dan kun je winnen..net als ik
Werchter ziet er vooralsnog goed uitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tja als ik niet een kaartje heb, ga ik liever voor een zekerheidje voor n ander festival , heb t niet zo op marktplaats en taferelen met kaartjes ook, maar we zullen wel zien
liever gewoon LLquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Werchter ziet er vooralsnog goed uit
Dat lijkt me nou helemaal niks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar is iets heel anders dan Lowlands nmm. Zou ik niet zien als vervanging. Festival dat het dichst bij LL in de buurt komt, vind ik de Zwarte Cross vreemd genoeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klopt, maar op kaartjes voor een normale prijs moet je dan vaak toch wachten tot een paar dagen voor het begint. Ik wil gewoon die zekerheid van nu al een kaartje :pquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach joh...er is ALTIJD aan een kaart te komen.
Als het hier niet op Fok is, dan is het op Facebook, of een vriend die opeens niet kan(of iemand kent die opeens niet kan).
Ieder jaar zwemmen er bij ons altijd wat kaarten rond.
Je moet gewoon je ogen open houden.
Of aan 3voor12 prijsvragen meedoen, dan kun je winnen..net als ik
Dus gewoon klaarzitten om 11:00, achter een pc met een goede verbinding, je tan-codes/creditcard/apparaatje van de bank, versnapperingen en het adres van de juiste website (met geldig account!!).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:30 schreef ohnikua het volgende:
[..]
Klopt, maar op kaartjes voor een normale prijs moet je dan vaak toch wachten tot een paar dagen voor het begint. Ik wil gewoon die zekerheid van nu al een kaartje :p
en nog is dat geen garantiequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus gewoon klaarzitten om 11:00, achter een pc met een goede verbinding, je tan-codes/creditcard/apparaatje van de bank, versnapperingen en het adres van de juiste website (met geldig account!!).
Lowlands en livenation linken door naar ticketmaster, daar moet je een account hebben.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:35 schreef Jaytonism het volgende:
Welke van de websites (www.lowlands.nl // www.livenation.nl // www.ticketmaster.nl) is over het algemeen het best bereikbaar? Of toch telefonisch? Of allemaal even ernstig spannend?
Les Ramoneurs de Menhirs: Keltische punk uit Bretagnequote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Iemand enig idee wat:
Les Ramoneurs de Menhirs
Henrik Schwarz
Letlive
Movits!
Voor bands zijn? Kan helaas niet op Spotify op mijn werk
Hun versies van Don't cry for me Argentina en She believes in me bevallen mij ook goed, maar die kon ik zo snel niet vinden.quote:
Er staat niet per account...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
"Maximaal 4 kaarten per transactie" betekent dat ook in zijn totaliteit 4 kaarten per account?
Of kan je 2x kaarten bestellen, als in 4 kaarten en 2.
Wat staat er nou?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:43 schreef Jaytonism het volgende:
"Maximaal 4 kaarten per transactie" betekent dat ook in zijn totaliteit 4 kaarten per account?
Of kan je 2x kaarten bestellen, als in 4 kaarten en 2.
Niet achter elkaar nee. Maar ik kan prima 3 sessie's startenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:00 schreef leeell het volgende:
de kans dat je 2 transacties kan doen is niet hèèl groot
Als je 3 verschillende browsers gebruikt wel ja.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet achter elkaar nee. Maar ik kan prima 3 sessie's starten
volgens mij kan een transactie maar 1 keer tegelijk gedaan worden via hetzelfde IP adresquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je 3 verschillende browsers gebruikt wel ja.
Of 3 verschillende accountsquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als je 3 verschillende browsers gebruikt wel ja.
Als ik een Chrome en een FF open, dan komt dat niet in dezelfde wachtrij voor zover ik weetquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:11 schreef leeell het volgende:
[..]
volgens mij kan een transactie maar 1 keer tegelijk gedaan worden via hetzelfde IP adres
dat is best wel amateuristischquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als ik een Chrome en een FF open, dan komt dat niet in dezelfde wachtrij voor zover ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |