Dan is de drang van nuanceren groter dan het denkvermogen. Je hebt niet veel herseninspanning extra nodig om te beseffen dat je wat lukraak in de lucht aan het schieten bent.quote:Op maandag 30 januari 2012 14:58 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik heb geen ambitie in die richtingHet gaat mij om de nuance aanbrengen in het topic. Verder vind ik jouw verhaal prijzenswaardig. De laatse zin van je relaas iets minder.
Als ik er voor uitkom hoe intelligent ik ben, noemen ze me een arrogante klootzak.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:06 schreef Gertje-Plongers het volgende:
Ik sta niet bekend om mijn intelligentie nee. Ik kom er voor uit in iedergeval.
Ja ja...lul maar over het Calzone gedeelte heen.....;)quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
Een aardig deel van Cc BV gaat via de fiscus weer terug de maatschappij in. Een heel aardig deel en dat vind ik ook prima.
Correct. Per saldo dragen de rijken het meeste bij aan de sociale onderklasse.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:05 schreef Copycat het volgende:
Een aardig deel van Cc BV gaat via de fiscus weer terug de maatschappij in. Een heel aardig deel en dat vind ik ook prima.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ja ja...lul maar over het Calzone gedeelte heen.....;)
Mogen ze blij zijn dat ze mogen bestaan ? Bedoel je dat.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:08 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Correct. Per saldo dragen de rijken het meeste bij aan de sociale onderklasse.
M.a.w. ze bijten in de handen die ze voeden. Erg slim.
Ik denk niet dat hij dat bedoelt.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Mogen ze blij zijn dat ze mogen bestaan ? Bedoel je dat.
Dit is erg dubbel van betekenis ? Ik begrijp prima wat hij bedoeld.quote:M.a.w. ze bijten in de handen die ze voeden. Erg slim.
Ik ga het niet eens uitleggen...quote:Op maandag 30 januari 2012 15:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij haalt dat er uit.
Lees die post nog eens.
Dubbel van betekenis? Je kunt veel zeggen van 3-voud, maar dubbel is hij nooit in zijn posts. Zelfs nogal cru op het randje van bot. Duidelijker kan je het eigenlijk niet hebbenquote:Op maandag 30 januari 2012 15:21 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Dit is erg dubbel van betekenis ? Ik begrijp prima wat hij bedoeld.
Het gebruik van het woordje 'ze' valt in tweevoud op te delen qua interpretatie, al zal het voor menigeen wel duidelijk zijn wat bedoeld wordt.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dubbel van betekenis? Je kunt veel zeggen van 3-voud, maar dubbel is hij nooit in zijn posts. Zelfs nogal cru op het randje van bot. Duidelijker kan je het eigenlijk niet hebben
Jawel, je kunt het interpreteren als : de rijken mogen blij met de armen(gechargeerd) of de armen mogen blij zijn met de rijken. Het is maar net welke ze je voor ogen hebt.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:30 schreef Gray het volgende:
[..]
Het gebruik van het woordje 'ze' valt in tweevoud op te delen qua interpretatie, al zal het voor menigeen wel duidelijk zijn wat bedoeld wordt.
quote:Op maandag 30 januari 2012 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, je kunt het interpreteren als : de rijken mogen blij met de armen(gechargeerd) of de armen mogen blij zijn met de rijken. Het is maar net welke ze je voor ogen hebt.
Works both ways.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, je kunt het interpreteren als : de rijken mogen blij met de armen(gechargeerd) of de armen mogen blij zijn met de rijken. Het is maar net welke ze je voor ogen hebt.
Kuch, en een leugenaar.quote:Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als ik er voor uitkom hoe intelligent ik ben, noemen ze me een arrogante klootzak.
Rare wereld he?
Mensen met enig denkvermogen maken zulke opmerkingen niet. Hoe duidelijk wil je het hebben?quote:
Deel 1: afgunstquote:Op maandag 30 januari 2012 15:43 schreef Gray het volgende:
Even een balletje opwerpen:
Als de 'armen' en de 'rijken' zo afhankelijk zijn van elkaar, waarom ontstaat dan herhaaldelijk spanning tussen deze klassen, zoals de geschiedenis en het heden laten zien? Belangrijker nog: kunnen we toewerken naar een systeem waarbij deze spanning niet meer kan ontstaan? Zou dit nuttig zijn voor beide partijen, in plaats van het huidige systeem waar voornamelijk (alleen) de armeren onder lijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |