Op de nyenrode site hebben ze wel leuk beschreven dat het gehele gedeelte na hbo-ac in 3.5 jaar kan ( theorie dan). Dat zal waarschijnlijk wel zo,n truuk zijn om studenten te werven.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:02 schreef Maraca het volgende:
Nog 4 jaar theorie en 3 jaar praktijkstage![]()
Excuus, je hebt gelijk. Had steeds in mijn hoofd dat de postmaster RA 2 jaar was, maar die is 1 jaar.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:42 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Op de nyenrode site hebben ze wel leuk beschreven dat het gehele gedeelte na hbo-ac in 3.5 jaar kan ( theorie dan). Dat zal waarschijnlijk wel zo,n truuk zijn om studenten te werven.
Volgens mij klopt dat over het algemeen ookquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Excuus, je hebt gelijk. Had steeds in mijn hoofd dat de postmaster RA 2 jaar was, maar die is 1 jaar.
gefeliciteerd! Erg netjesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 20:57 schreef Maraca het volgende:
Wauw xmninatorfeli!!
Heb ook goed nieuws. Heb de pre-master op Nyenrode helemaal afgesloten. Alle tentamens in 1x gehaald met als laagste cijfer een 7. Kom maar op met die master
Als je al werkt, is die praktijk dan niet je werk? Of moet je daadwerkelijk nog 7 jaar?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:02 schreef Maraca het volgende:
Nog 4 jaar theorie en 3 jaar praktijkstage![]()
Dankjequote:
Nee, was het maar zo simpelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je al werkt, is die praktijk dan niet je werk? Of moet je daadwerkelijk nog 7 jaar?
Later komt het er volgens mij zo uit te zien als je accountant bent:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:05 schreef ejfaar het volgende:
Dus na je HBO ben je dus nog zo'n 8 jaar zoet. Jij werkt volgens mij veel en hard en bent heel enthousiast, maar hoe combineer jij dat dan met vrienden, hobbies, sporten en gezin als ik vragen mag?
Je kunt al met je praktijkstage beginnen tijdens je studie en ik las op de website van Nyenrode dat er ook een mogelijkheid is om nog een jaar sneller af te studeren en RA te worden. Maar als ik eerlijk ben heb ik mij daar niet verder in verdiept omdat het voor mij niet interessant is. Maar om RA te worden ben je wel even bezig ja. Gelukkig maarquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:05 schreef ejfaar het volgende:
Dus na je HBO ben je dus nog zo'n 8 jaar zoet. Jij werkt volgens mij veel en hard en bent heel enthousiast, maar hoe combineer jij dat dan met vrienden, hobbies, sporten en gezin als ik vragen mag?
Eens kijken wat mijn ervaringen zijn..quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:24 schreef JohnSpek het volgende:
[..]
Later komt het er volgens mij zo uit te zien als je accountant bent:
vrienden = collega's
hobby = IFRS boeken lezen
sporten = Zo snel mogelijk boekhouden in 60minuten.
gezin = Jan Jaarverslag, Piet Jaarrekening en Klaas Directieverslag.
Ik doe ook aan vechtsportquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt al met je praktijkstage beginnen tijdens je studie en ik las op de website van Nyenrode dat er ook een mogelijkheid is om nog een jaar sneller af te studeren en RA te worden. Maar als ik eerlijk ben heb ik mij daar niet verder in verdiept omdat het voor mij niet interessant is. Maar om RA te worden ben je wel even bezig ja. Gelukkig maar
Vrienden, hobbies, sporten en gezin is een kwestie van goed plannen. Zondag is mijn vrije dag en die besteed ik aan vrienden en hobbies (alhoewel het lezen van boeken over de economie mijn hobby is dus eeh). Sporten probeer ik 's avonds doordeweeks te doen, maar als je pas om 21:00 thuis bent (je mag je werktas niet meenemen dus je moet eerst naar huis) dan is de motivatie toch wel snel weg. Gezin heb ik niet, woon alleen en mijn familie woont niet echt in de buurt. Als ik ze dan zie dan ben ik gelijk een weekend weg. Over weekenden weg gesproken.. vorig weekend was ik lekker op vakantie met een vriend
Morgen komt een vriend van me eten en gaan we naar de bios
Dus ook sociaal is het allemaal goed te doen. Alleen is het een kwestie van goed plannen.
[..]
Eens kijken wat mijn ervaringen zijn..
Vrienden = niet zozeer alleen collega's, maar wel allemaal mensen met affiniteit voor de financiële wereld.
Hobby = IFRS leest niet echt makkelijk wegMaar wel boeken met betrekking tot de economie
Sporten = gewoon de sportschool en anders hardlopenVeel van mijn collega's doen trouwens iets met een vechtsport
Gezin = Geen tijd
Bedankt voor je lange en duidelijke reactie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:37 schreef Maraca het volgende:
[..]
Je kunt al met je praktijkstage beginnen tijdens je studie en ik las op de website van Nyenrode dat er ook een mogelijkheid is om nog een jaar sneller af te studeren en RA te worden. Maar als ik eerlijk ben heb ik mij daar niet verder in verdiept omdat het voor mij niet interessant is. Maar om RA te worden ben je wel even bezig ja. Gelukkig maar
Vrienden, hobbies, sporten en gezin is een kwestie van goed plannen. Zondag is mijn vrije dag en die besteed ik aan vrienden en hobbies (alhoewel het lezen van boeken over de economie mijn hobby is dus eeh). Sporten probeer ik 's avonds doordeweeks te doen, maar als je pas om 21:00 thuis bent (je mag je werktas niet meenemen dus je moet eerst naar huis) dan is de motivatie toch wel snel weg. Gezin heb ik niet, woon alleen en mijn familie woont niet echt in de buurt. Als ik ze dan zie dan ben ik gelijk een weekend weg. Over weekenden weg gesproken.. vorig weekend was ik lekker op vakantie met een vriend
Morgen komt een vriend van me eten en gaan we naar de bios
Dus ook sociaal is het allemaal goed te doen. Alleen is het een kwestie van goed plannen.
[..]
Eens kijken wat mijn ervaringen zijn..
Vrienden = niet zozeer alleen collega's, maar wel allemaal mensen met affiniteit voor de financiële wereld.
Hobby = IFRS leest niet echt makkelijk wegMaar wel boeken met betrekking tot de economie
Sporten = gewoon de sportschool en anders hardlopenVeel van mijn collega's doen trouwens iets met een vechtsport
Gezin = Geen tijd
Hardlopen en vechtsport is populair binnen de Accountancy, dus je zit inderdaad goedquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ik doe ook aan vechtsport, jarenlang muay thai en judo gedaan en nu MMA
. Zit ik blijkbaar in het goede beroep
Oja ik tennis ook. Boeken over economie zijn idd interessant.
Al met al, vond ik de reactie van John wel grappig
Ik zeg altijd dat Accountancy geen beroep is, maar een levensstijlquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Bedankt voor je lange en duidelijke reactie.
Heb nog wel een jaar of 10 te gaan voor ik RA ben dan.
Het is wel een druk leven zo te lezen, maar als je het vak leuk vindt is het wel te doen denk ik.
Ik ga jou laatste post aan me vriendin laten lezenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hardlopen en vechtsport is populair binnen de Accountancy, dus je zit inderdaad goed
[..]
Ik zeg altijd dat Accountancy geen beroep is, maar een levensstijlMisschien lichtjes overdreven, maar als je je bedenkt dat je vaak 6 a 7 dagen per week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat (en sommige van mijn collega's zijn nog 's nachts aan het werk in het echt en anders wel in hun dromen
) ermee bezig bent dan zit er ergens wel een kern van waarheid in.
watjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:02 schreef ejfaar het volgende:
Ik laat die post maar niet lezen, dan wil ze niet dat ik accountant word
Hahaquote:
Maraca gaat er 5,5 jaar over doen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Haha
@Maraca
Overigens zie ik op de site van nyenrode staan dat Msc Ac + RA samen 3 jaar duurt. Met pre-master is dat zo'n 3.5-4,5 jaar na het HBO. Hoe kan jij er 8 jaar (jaar pre-master + 7 jaar) over doen?
Zij, denk ikquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Maraca gaat er 5,5 jaar over doen!
pre master + master = 2,5 jaar
postmaster + stage = 3 jaar ( hij begint zijn praktijkstage samen met zijn post master opleiding)
dus totaal 9.5 jaar ( incl HBO)
Maraca had gepost 4 jaar theorie en 3 jaar praktijkstage.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:25 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Maraca gaat er 5,5 jaar over doen!
pre master + master = 2,5 jaar
postmaster + stage = 3 jaar ( hij begint zijn praktijkstage samen met zijn post master opleiding)
dus totaal 9.5 jaar ( incl HBO)
Gewoon stap voor stap kijken. Eerst je HBO, dan (lekker) werken en studeren. Het is wel zo dat alleen je HBO in principe voltijd is en daarna niet meer. Bovendien moet je het leuk vinden en heb je wel een mooi diploma als het lukt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zij, denk ik.
Maar 9,5 jaar... Nu ik dat zo zie staan lijkt het wel héél lang voor mij als 1ejaars hbo-accountancy![]()
Ff snel ge- editquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zij, denk ik.
Maar 9,5 jaar... Nu ik dat zo zie staan lijkt het wel héél lang voor mij als 1ejaars hbo-accountancy![]()
Dit dus.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ff snel ge- editkomt wel goed kerel! We zijn allemaal 1e jaars geweest
Ik zit nu in de derde van de HBO opleiding Accountancy. Jaar 1/2 was identiek aan de opleiding bedrijfseconomie. Dit jaar krijgen we dus de Accountancy hoofdvakken en wat ondersteunende vakken. De hoofdvakken zijn voornamelijk gericht ter voorbereiding van de OAT. Dinsdag begin ik aan mijn stage, bij een big 4 kantoorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:33 schreef ejfaar het volgende:
@Gk1206: mag ik vragen wat jullie nu doen qua opleiding ? En welk jaar jullie zitten?
Ah oke. Succes alvast met je stage! Hoe vroeg was je met solliciteren?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:37 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ik zit nu in de derde van de HBO opleiding Accountancy. Jaar 1/2 was identiek aan de opleiding bedrijfseconomie. Dit jaar krijgen we dus de Accountancy hoofdvakken en wat ondersteunende vakken. De hoofdvakken zijn voornamelijk gericht ter voorbereiding van de OAT. Dinsdag begin ik aan mijn stage, bij een big 4 kantoor
Ik was heel erg vroeg. Ik begon in mei 2011 en had in juni 2011 mijn stageplaatsquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah oke. Succes alvast met je stage! Hoe vroeg was je met solliciteren?
Volgend jaar Februari scriptiestage. Ga dan ook in Mei maar eens solliciteren! Zou je kunnen pm'en bij welk kantoor je stage loopt?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:42 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ik was heel erg vroeg. Ik begon in mei 2011 en had in juni 2011 mijn stageplaats. Ik adviseer jou ook om gewoon vroeg te beginnen hoor! Ik kreeg alleen maar complimenten!
Oh dat is niet zo,n geheim hoor. Ik ga stage lopen bij KPMGquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Volgend jaar Februari scriptiestage. Ga dan ook in Mei maar eens solliciteren! Zou je kunnen pm'en bij welk kantoor je stage loopt?
Nou ik heb bij alle vier gesolliciteerd, capaciteitentesten gehaald en de procedures gevolgd etc. , maar bij KPMG kreeg ik een goed gevoel, dit komt ook doordat ik in mijn eerste jaar een assesment heb afgelegd bij KPMG en de organisatie in principe al een beetje kende!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:47 schreef ejfaar het volgende:
Waarom heb je voor KPMG gekozen en niet een andere big four?
Ah ok. Hoe lang duurde het bij alle vier voor je reactie had? (alle vier in Mei aangeschreven?)quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:52 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Nou ik heb bij alle vier gesolliciteerd, capaciteitentesten gehaald en de procedures gevolgd etc. , maar bij KPMG kreeg ik een goed gevoel, dit komt ook doordat ik in mijn eerste jaar een assesment heb afgelegd bij KPMG en de organisatie in principe al een beetje kende!
Ja alle vier in mei aangeschreven. Het verschilt behoorlijk, bij de een duurt het 2 dagen bij de ander 2 weken.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ah ok. Hoe lang duurde het bij alle vier voor je reactie had? (alle vier in Mei aangeschreven?)
2 weken valt op zich ook nog mee. Heb je een goede CV of heb je ook alleen bijbaantjes als vakkenvullen.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:56 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ja alle vier in mei aangeschreven. Het verschilt behoorlijk, bij de een duurt het 2 dagen bij de ander 2 weken.
Destijds had ik alleen schoonmaakwerk in mijn CV staanquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:57 schreef ejfaar het volgende:
[..]
2 weken valt op zich ook nog mee. Heb je een goede CV of heb je ook alleen bijbaantjes als vakkenvullen.
Zelf zit ik te denken om bij EY te solliciteren, heb daar inhousedag gehad me school en sprak me erg aan. Wat vond jij van EY?
De EY test is dus het moeilijkst. Zal denk ik ook eens een meeloopdag aanvragen bij KPMG en EY. Hier zijn veel positieve berichten over KPMG namelijk. Heb zelf ook niet echt een heel goede CV, maar dat hebben de meeste studenten niet krijg ik het gevoel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:06 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Destijds had ik alleen schoonmaakwerk in mijn CV staanen dat ik vrijwilligerswerk deed voor een stichting die zich bezig houdt met ontwikkelingshulp. EY onderscheidde zich al bij de capaciteitentest
. Ik vond die test zelf vreselijk, volgens mij F-test genoemd op FOK. Ik heb hem wel gehaald, maar het was geen pleziertje
. De organisatie zelf was niet mis, ik voelde me alleen beter bij KPMG
. Als ik mijn docenten bekijk ( meeste zijn afkomstig van EY), zijn het volgens mij wel uitstekende collega's om mee te werken. Vooral de oude partner van EY ( meneer V), wat een grappige man is dat!
Ik vond die test het moeilijkst, omdat je erg weinig tijd had en ik heb niets met figuurtjes die veranderen door een bepaalde toets ( f1 , f2 etc.). Ik vind statistiek, numeriek redeneren , verbaal redeneren, logisch redeneren etc. makkelijkerquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
De EY test is dus het moeilijkst. Zal denk ik ook eens een meeloopdag aanvragen bij KPMG en EY. Hier zijn veel positieve berichten over KPMG namelijk. Heb zelf ook niet echt een heel goede CV, maar dat hebben de meeste studenten niet krijg ik het gevoel.
Ik heb nog nergens iets over de EY test gelezen, wat bedoel je met die figuren die veranderen door een bepaalde toets?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:12 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ik vond die test het moeilijkst, omdat je erg weinig tijd had en ik heb niets met figuurtjes die veranderen door een bepaalde toets ( f1 , f2 etc.). Ik vind statistiek, numeriek redeneren , verbaal redeneren, logisch redeneren etc. makkelijker
bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens iets over de EY test gelezen, wat bedoel je met die figuren die veranderen door een bepaalde toets?
Je voorbeeld is al moeilijkquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:17 schreef GK1206 het volgende:
[..]
bijvoorbeeld:
cijfer 4 + Toets F1 = cijfer 5
wat is dan ?: Cijfer 10 + Toets F1
alleen dan met figuurtjes, ik kan het me niet goed herinneren. Het is niet zo makkelijk als mijn voorbeeld, dat zeg ik je wel
Je hebt gelijk, sorry geen goed voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:19 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je voorbeeld is al moeilijkkan 11 maar ook 12.5 zijn
Bedankt iig voor al je reacties!
Ik snap het inderdaad, was flauwe reactiequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:21 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, sorry geen goed voorbeeld, maar je snapt wat ik bedoelGeen dank!
Merkte ik!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik snap het inderdaad, was flauwe reactie
Is het zo duidelijk?quote:3 regels, per regel vindt een transformatieproces plaats wat wordt bepaald door functietoetsen. Aan de hand hiervan kan je de functies van de functietoetsen afleiden waarna je zelf een opgave krijgt. Het juiste antwoord is afhankelijk van de functietoetsen die je moet gebruiken en de gegeven beginsituatie. Zie hieronder voor een voorbeeldje:
1. zwart vierkantje [f1] wit vierkantje
2. wit vierkantje zonder streep [f2] wit vierkantje met streep
3. vierkantje [f3] driehoekje
vraag: wit driehoekje [f1] [f2] = ?
Vraag: defineer ?
Antwoord:
? = zwart driehoekje met streep
Ik heb nog een stukje geëdit, nu is het denk ik helemaal duidelijk. Zeker goed te doen, succes ermee!quote:
Dank je wel! Over paar maanden solliciteren dus ben ik (hopelijk) ook de klosquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:34 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Ik heb nog een stukje geëdit, nu is het denk ik helemaal duidelijk. Zeker goed te doen, succes ermee!
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:43 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Ik doe ook aan vechtsport, jarenlang muay thai en judo gedaan en nu MMA
. Zit ik blijkbaar in het goede beroep
Oja ik tennis ook. Boeken over economie zijn idd interessant.
Al met al, vond ik de reactie van John wel grappig
Misschien daarom juistquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef JohnSpek het volgende:
[..]Ik doe ook muay thai. Grappig, accountants en vechtsport, niet iets wat je op het eerste moment zou denken!
oke dit begint eng te wordenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:36 schreef borisz het volgende:
Ik heb tien jaar Pencak Silat gedaan. Ook een vechtsport
Van de meeste mensen die aan vechtsport doet zou je het niet verwachten, en van wie je het wel verwacht die doen het niet. Veel ecto's doen ook aan vechtsport.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef JohnSpek het volgende:
[..]Ik doe ook muay thai. Grappig, accountants en vechtsport, niet iets wat je op het eerste moment zou denken!
Ja zeker. Altijd leuke reacties van nieuwelingen als onze trainer vertelt dat hij bezig met zijn Phd. in scheikundequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Van de meeste mensen die aan vechtsport doet zou je het niet verwachten, en van wie je het wel verwacht die doen het niet. Veel ecto's doen ook aan vechtsport.
Klopt, maar later postte ik dat ik een foutje gemaakt had en dat het nog 3 jaar isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maraca had gepost 4 jaar theorie en 3 jaar praktijkstage.
Werd al wanhopig, 8 jaar doen over een studie. 5.5 jaar klinkt beter. Doe zelf BE dus zal nog jaartje langer duren voor mij.
Ik ben inderdaad een zijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zij, denk ik.
Precies! Het is inderdaad niet nog 9,5 jaar fulltime studeren. Je werkt waardoor je een salaris hebt, je hebt een auto en volgt daarnaast een studie. Het is een heerlijke levensstijl en je leert eng veel in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gewoon stap voor stap kijken. Eerst je HBO, dan (lekker) werken en studeren. Het is wel zo dat alleen je HBO in principe voltijd is en daarna niet meer. Bovendien moet je het leuk vinden en heb je wel een mooi diploma als het lukt.
Told youquote:
hahaquote:Op zondag 5 februari 2012 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, maar later postte ik dat ik een foutje gemaakt had en dat het nog 3 jaar is
[..]
Ik ben inderdaad een zij
[..]
Precies! Het is inderdaad niet nog 9,5 jaar fulltime studeren. Je werkt waardoor je een salaris hebt, je hebt een auto en volgt daarnaast een studie. Het is een heerlijke levensstijl en je leert eng veel in zo'n korte tijd.
[..]
Told you
Zo, mijn onderwerp voor mijn referaat is goedgekeurd. Wat houd ik van docenten die in het weekend mailenKan ik vandaag lekker actief op zoek gaan naar informatie
![]()
Tuurlijk! Ik laat een griepje me niet in de weg staan! Zelf al had ik een longonstekingquote:
That's the spiritquote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik laat een griepje me niet in de weg staan! Zelf al had ik een longonstekingik heb veels te lang gewacht!
Thanks het moet wel lukken met mijn wondertheequote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
That's the spiritMaar wel beterschap
![]()
Die krijg je erbij met waarschijnlijk ook wat standaard spullen als een muis, toetsenbord en zo'n houder waardoor je het scherm wat hoger kan zetten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef GK1206 het volgende:
@ Maraca
Ik heb een vraagjeDinsdag begin ik dus aan mijn stage en krijg ik dus een laptop. Moet ik een eigen laptop tas meenemen of krijg ik die van de organisatie?
En wat is handig om mee te nemen naar de stage? Of krijg je daar alles wat je nodig hebt?:Pquote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die krijg je erbij met waarschijnlijk ook wat standaard spullen als een muis, toetsenbord en zo'n houder waardoor je het scherm wat hoger kan zetten.
Ik neem aan dat je weet dat je strak in pak moet komenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef GK1206 het volgende:
[..]
En wat is handig om mee te nemen naar de stage? Of krijg je daar alles wat je nodig hebt?:P
Dankjewel!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat je strak in pak moet komenverder is het handig om een map met notitieblok en pen mee te nemen. Vermoed eigenlijk dat je die daar wel krijgt, maar just in case zou ik dat meenemen. Verder een bankpas voor de lunch (niemand neemt eigen brood mee) en eventueel een markeerstift en natuurlijk een rekenmachine
Morgen maar eens naar de winkelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef KaBuf het volgende:
Oh, en als je naar de klant gaat is het wellicht handig nietmachine en perferator mee te nemen!
Nope, we eten altijd in de bedrijfskantine of op kantoor in de kantinequote:
Heb een perforator gekregen op mijn eerste dag. Ding ligt inmiddels thuis stof te vangen. Lang leve het digitaal dossierquote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef KaBuf het volgende:
Oh, en als je naar de klant gaat is het wellicht handig nietmachine en perferator mee te nemen!
Ging je nooit bij collegas zitten dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef L-D het volgende:
At op mijn stage zowat nooit in de kantine, maar dat kwam ook omdat ik het lekkerder vond om buiten te lopen in de pauze (ook al was het koud). Frisse lucht kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |