Van de meeste mensen die aan vechtsport doet zou je het niet verwachten, en van wie je het wel verwacht die doen het niet. Veel ecto's doen ook aan vechtsport.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:35 schreef JohnSpek het volgende:
[..]Ik doe ook muay thai. Grappig, accountants en vechtsport, niet iets wat je op het eerste moment zou denken!
Ja zeker. Altijd leuke reacties van nieuwelingen als onze trainer vertelt dat hij bezig met zijn Phd. in scheikundequote:Op zaterdag 4 februari 2012 22:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Van de meeste mensen die aan vechtsport doet zou je het niet verwachten, en van wie je het wel verwacht die doen het niet. Veel ecto's doen ook aan vechtsport.
Klopt, maar later postte ik dat ik een foutje gemaakt had en dat het nog 3 jaar isquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:30 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maraca had gepost 4 jaar theorie en 3 jaar praktijkstage.
Werd al wanhopig, 8 jaar doen over een studie. 5.5 jaar klinkt beter. Doe zelf BE dus zal nog jaartje langer duren voor mij.
Ik ben inderdaad een zijquote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Zij, denk ik.
Maar 9,5 jaar... Nu ik dat zo zie staan lijkt het wel héél lang voor mij als 1ejaars hbo-accountancy![]()
Precies! Het is inderdaad niet nog 9,5 jaar fulltime studeren. Je werkt waardoor je een salaris hebt, je hebt een auto en volgt daarnaast een studie. Het is een heerlijke levensstijl en je leert eng veel in zo'n korte tijd.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:31 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Gewoon stap voor stap kijken. Eerst je HBO, dan (lekker) werken en studeren. Het is wel zo dat alleen je HBO in principe voltijd is en daarna niet meer. Bovendien moet je het leuk vinden en heb je wel een mooi diploma als het lukt.
Told youquote:
hahaquote:Op zondag 5 februari 2012 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt, maar later postte ik dat ik een foutje gemaakt had en dat het nog 3 jaar is
[..]
Ik ben inderdaad een zij
[..]
Precies! Het is inderdaad niet nog 9,5 jaar fulltime studeren. Je werkt waardoor je een salaris hebt, je hebt een auto en volgt daarnaast een studie. Het is een heerlijke levensstijl en je leert eng veel in zo'n korte tijd.
[..]
Told you
Zo, mijn onderwerp voor mijn referaat is goedgekeurd. Wat houd ik van docenten die in het weekend mailenKan ik vandaag lekker actief op zoek gaan naar informatie
![]()
Tuurlijk! Ik laat een griepje me niet in de weg staan! Zelf al had ik een longonstekingquote:
That's the spiritquote:Op zondag 5 februari 2012 12:25 schreef GK1206 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ik laat een griepje me niet in de weg staan! Zelf al had ik een longonstekingik heb veels te lang gewacht!
Thanks het moet wel lukken met mijn wondertheequote:Op zondag 5 februari 2012 12:32 schreef Maraca het volgende:
[..]
That's the spiritMaar wel beterschap
![]()
Die krijg je erbij met waarschijnlijk ook wat standaard spullen als een muis, toetsenbord en zo'n houder waardoor je het scherm wat hoger kan zetten.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:03 schreef GK1206 het volgende:
@ Maraca
Ik heb een vraagjeDinsdag begin ik dus aan mijn stage en krijg ik dus een laptop. Moet ik een eigen laptop tas meenemen of krijg ik die van de organisatie?
En wat is handig om mee te nemen naar de stage? Of krijg je daar alles wat je nodig hebt?:Pquote:Op zondag 5 februari 2012 14:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die krijg je erbij met waarschijnlijk ook wat standaard spullen als een muis, toetsenbord en zo'n houder waardoor je het scherm wat hoger kan zetten.
Ik neem aan dat je weet dat je strak in pak moet komenquote:Op zondag 5 februari 2012 14:08 schreef GK1206 het volgende:
[..]
En wat is handig om mee te nemen naar de stage? Of krijg je daar alles wat je nodig hebt?:P
Dankjewel!quote:Op zondag 5 februari 2012 14:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet dat je strak in pak moet komenverder is het handig om een map met notitieblok en pen mee te nemen. Vermoed eigenlijk dat je die daar wel krijgt, maar just in case zou ik dat meenemen. Verder een bankpas voor de lunch (niemand neemt eigen brood mee) en eventueel een markeerstift en natuurlijk een rekenmachine
Morgen maar eens naar de winkelquote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef KaBuf het volgende:
Oh, en als je naar de klant gaat is het wellicht handig nietmachine en perferator mee te nemen!
Nope, we eten altijd in de bedrijfskantine of op kantoor in de kantinequote:
Heb een perforator gekregen op mijn eerste dag. Ding ligt inmiddels thuis stof te vangen. Lang leve het digitaal dossierquote:Op zondag 5 februari 2012 14:38 schreef KaBuf het volgende:
Oh, en als je naar de klant gaat is het wellicht handig nietmachine en perferator mee te nemen!
Ging je nooit bij collegas zitten dan?quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef L-D het volgende:
At op mijn stage zowat nooit in de kantine, maar dat kwam ook omdat ik het lekkerder vond om buiten te lopen in de pauze (ook al was het koud). Frisse lucht kan geen kwaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |