Ik ken wel een developer van Take On die ook fan is van NCquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En wat heeft dit te betekenen?http://www.facebook.com/p(...)8f58f&id=20553908311
Haha nice!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ken wel een developer van Take On die ook fan is van NC
Edit: yep, het is iets met die game.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!neuken?"
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef eQuaL het volgende:
Herp derp wat een dooie boel hier! Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Gaat vanavond opquote:
Nog best wat onbekende nummers voor mij (behalve jouw en DHHDs set).quote:
Aight, even een prijsvraag bedenken danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nog een t-shirt liggen om weg te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Treklijst van Thera Live @ Matrixx ziet er knalbaar uit
Doggystyle (Martin Gaus Edit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die was echt heldig.
Baal wel dat ik me therafied niet meer kan herinneren, damnit jupiler
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
x2.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 3.5 uur early van The Magic Show deze week behoorlijk goed kan hebben met studeren. Heerlijke muziek!
http://www.di.fm/hardstylequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een goede radio station voor oude hardstyle nummers?
Toen er nog niet veel aandacht werd besteed aan die lange intro's -.-quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:51 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.di.fm/hardstyle
Ligt er ook aan wat je oud noemt. <2008? <2005? <2003?
Ik ken vrij weinig nummers zonder lange intro, anders kun je ze niet inmixen namelijk. En ik merk eigenlijk niet dat ze daar de laatste tijd meer aandacht aan besteden. Ik denk dat de intro's bij bepaalde producers juist steeds korter worden omdat ze tegenwoordig nauwelijks meer mixen, of dat nou een oorzaak of gevolg is weet ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:53 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Toen er nog niet veel aandacht werd besteed aan die lange intro's -.-
Goede keuzequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef dimmak het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Hard Bass, nu zou ik wel graag mee willen maar helaas ga ik het weekend daarna naar Brennan Heart in Zak (Uelsen, DE)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef dimmak het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Hard Bass, nu zou ik wel graag mee willen maar helaas ga ik het weekend daarna naar Brennan Heart in Zak (Uelsen, DE) in combinatie met een heel weekend in een bungalow verblijven als vrijgezellenfuif. Dus dat gaat hem niet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |