quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten.... @ make-up topic
Ik hou lekker van jullie allemaal!quote:
neenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
wtf kun je allergisch zijn voor goud?
Zweet en creme die onder de ring komen en dan gaan irriteren, dat kan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of kan het zijn dat je plekjes krijgt van de ring omdat je niet gewend bent om een ring te dragen?
Ik vind em briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
Ik moest nogal lachen om je reactie Kip
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
In belgië is het gratischhhhquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em briljant
Ik wed dat er morgen een ooglook op zal staan
Van oma gehad gisterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?
Echt niet ! Volgens mij denkt ze dat ze echt gemist isquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollen
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Nee, maar de ooglooks zijn wel briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Zat blogger die niemand kwaad doen; maar daar wordt ook vaak mee gelachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Zal wel eens navragen als ik in dorp ben. En als het te duur is zeggen dat ik hem niet bij heb en nog wel kom brengenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?
ging dat niet over sylvana?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zat blogger die niemand kwaad doen; maar daar wordt ook vaak mee gelachen
Maar ik snap je verder wel.
Ah komop. Gewoon vragen dat je benieuwd bent naar de waarde en of ie getest mag worden en hoeveel het eventueel zou kosten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal wel eens navragen als ik in dorp ben. En als het te duur is zeggen dat ik hem niet bij heb en nog wel kom brengen
Ja dat vind ik ook niet erg, maar ik ga dr niet 30 euro voor betalen snap je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah komop. Gewoon vragen dat je benieuwd bent naar de waarde en of ie getest mag worden en hoeveel het eventueel zou kosten.
Het duurt echt een paar seconden voor hun om het te testen
Nee maar dan excuseer je je dat je er niet voor wilt betalenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet erg, maar ik ga dr niet 30 euro voor betalen snap je?
Oh zo, jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar dan excuseer je je dat je er niet voor wilt betalenDenk niet dat ze dat verkeerd op zullen nemen.
Maar zoals ik zei: In België deden ze het gratis ! Gewoon eens vragen dus
Hu?quote:
Oh ! that reminds me. Ik ging iets uit de barkast pakkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:03 schreef BGTes het volgende:
Nou gaat opeens niemand meer zuipen vanavond, net nu ik daar behoefte aan hebNouja, beter voor mijn maag ook.
smaken die niet naar plastic? De laatste keer dat ik er een had was het echt plasticsmaak. Sindsdien durf ik het niet meer te kopen, terwijl ik het super lekker vondquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, spinazie aardappels en een valess
Oeh dat had ik gisteren maar dan met een gehaktbalquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, spinazie aardappels en een valess
Sherry is lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zo... Een sherry'tje ! Zoals een eckten 50 jarig vrouwke betaamt.. Ow wacht...Maar ik vind et wel lekker
Ja maar mijn moeder drinkt dat altijd... Dus dat associeer ik altijdquote:
Trouw al een half jaar geleden? Binnen het half jaar kun je een spoed-echtscheiding doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien en schattigen kok nu op bij dinnerdate![]()
Mag ik mijn vent nog ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik wil ook ruilen 1!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Loqi het volgende:
Mijn vent staat de afwas te doen![]()
zo samen avatar kijken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouw al een half jaar geleden? Binnen het half jaar kun je een spoed-echtscheiding doenKost nie veul !!
Ohhhhh, dan heb ik nog tot maart de tijd om iets beters uit te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, hij maakt ook nog heerlijk sint jacobsschelpen perfect klaar![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die van mij is net thuis en ging meteen zeiken dat ik nog geen eten had gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook ruilen 1!!
De mijne ligt nog steeds te slapen.. Over een uurtje ongeveer wordt ie wakker en vertrekt ie alsnog naar de kantine
kietel hem wakkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook ruilen 1!!
De mijne ligt nog steeds te slapen.. Over een uurtje ongeveer wordt ie wakker en vertrekt ie alsnog naar de kantine
JONGEUH REGELEN!!!!!! BEL DEN ADVOCAATquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, dan heb ik nog tot maart de tijd om iets beters uit te zoeken
Damn, hij maakt ook nog heerlijk sint jacobsschelpen perfect klaar![]()
![]()
![]()
Verrekte lurkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes...ff laten weten dat ik lurk....heb geen zin om actief mee te posten
Kun je dan wel nog de helft van "ze money" krijgen dan? Want ik ben in gemeenschap van goederen getrouwd en hij heeft meer centen dan ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JONGEUH REGELEN!!!!!! BEL DEN ADVOCAAT![]()
Dat deed ik daarnet en toen kreeg ik een "schatjeeuuuuuuuhh laat me met rust" *draait om en snurkt verder*quote:
Ohhh ja die gedachtegang.. Herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij is net thuis en ging meteen zeiken dat ik nog geen eten had gemaakt![]()
Ja, ik heb nu geen jas om aan te doen en had geen boodschappen gedaan en ga deze dus ook niet meer doen. En toen mocht ik geen pizza bestellen van 'm.![]()
En toen gaf hij me wel een kus en ging naar boven om te klussen
lekker lurken, sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrppppppppppppquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes...ff laten weten dat ik lurk....heb geen zin om actief mee te posten
Zekers wel !!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je dan wel nog de helft van "ze money" krijgen dan? Want ik ben in gemeenschap van goederen getrouwd en hij heeft meer centen dan ik
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik daarnet en toen kreeg ik een "schatjeeuuuuuuuhh laat me met rust" *draait om en snurkt verder*
En ik kan best koken, maar we hebben niet echt veel toffen dingen meer in huis.... ook niet in de vriezer of trapkastquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik daarnet en toen kreeg ik een "schatjeeuuuuuuuhh laat me met rust" *draait om en snurkt verder*
[..]
Ohhh ja die gedachtegang.. Herkenbaar
* BBQ-kip slingert de-echtscheidingsmakelaar.nl aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zekers wel !!!![]()
Doen doen doen!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik kan best koken, maar we hebben niet echt veel toffen dingen meer in huis.... ook niet in de vriezer of trapkast![]()
Zit nu dus hard te denken wat ik zo even ga fixen, want het moet ook snel klaar zijn
Te laat...quote:
Nu kreeg ik 2x een zeurderige "schatjeuuuuuh.... schatjjeeeuhhhheuuuu... doe eens niet"quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Het was een heeeel strak rood jurkje met 2 prontige tetjes erinquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Te laat...
[..]
Nu kreeg ik 2x een zeurderige "schatjeuuuuuh.... schatjjeeeuhhhheuuuu... doe eens niet"
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ohh die film met queen Latifa toch? Ja is wel een leuke film iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Die film die nu begint op NET 5 is wel leuk trouwens, ookal issie beetje corney.
Die vrouw die erin speelt lijkt qua karakter op hoe ik me UNF voorstel
Zo'n gezellig wijf met goeien humor wat van lekker eten houdt!
Alleen heeft UNF wat meer zelfvertrouwen en is ze niet dik
Oh, ze kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohh die film met queen Latifa toch? Ja is wel een leuke film idd
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Die film die nu begint op NET 5 is wel leuk trouwens, ookal issie beetje corney.
Die vrouw die erin speelt lijkt qua karakter op hoe ik me UNF voorstel
Zo'n gezellig wijf met goeien humor wat van lekker eten houdt!
Alleen heeft UNF wat meer zelfvertrouwen en is ze niet dik
Graag gedaanquote:
Ja had em al in Amerika op TV gezien, einde is wel cheesy maargoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ze kwam me al bekend voor
Inderdaad ja!
Die is leuk, vooral met dat eten en Gerard Depardeu en LL Cool J (of hoe je die namen ook schrijft)
Sticky toffe puddingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wij hebben er een geweldige tijd gehad dus dat deel ik graag![]()
Vergeet de Highland Games, haggis en sticky toffee pudding niet
Wat doen dan? Is hier niks te doen manquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja had em al in Amerika op TV gezien, einde is wel cheesy maargoed![]()
En ik ben zaterdagavond in jouw durp
quote:
Met koude double cream eroverquote:
Ja Haggis ga ik sowieso nog proberenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wij hebben er een geweldige tijd gehad dus dat deel ik graag![]()
Vergeet de Highland Games, haggis en sticky toffee pudding niet
Ja de vriendin van mijn vriendin organiseert een beauty-avond (geen idee wat het inhoud maar ben wel nieuwschierig dus ik ga gewoon meequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat doen dan? Is hier niks te doen man
Doet me een beetje denken aan OPI Significant Other Color of Max Factor Sunny Pink, al hebben beide lakjes volgens mij wel een andere basiskleur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Vanillax het volgende:
Hoi! Ik kom even binnenvallen
Ik vind dit lakje zo mooi;
http://3.bp.blogspot.com/(...)Q/s1600/DSCN1103.JPG
(NOX Debutante)
Heeft iemand enig idee of er een look a like is?
Ik kan deze alleen voor minimaal 25 euro uit amerika halen, dat vind ik een beetje overdreven.
Het is serieus lekker vind ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja Haggis ga ik sowieso nog proberenMijn vriend weet niet wat het is, dus dan kan ik hem dat eerst voeren en dan uitleggen
Hehehe, nou, klinkt op zich wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja de vriendin van mijn vriendin organiseert een beauty-avond (geen idee wat het inhoud maar ben wel nieuwschierig dus ik ga gewoon mee) en die woont in 'sluis.
Wo ist das?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Het filmfestival is weer begonnen en we hebben niet eens tijd om te gaan
Ja idd, en ik ga oreobonbons maken dus komt wel goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, nou, klinkt op zich wel leuk
quote:
Klinkt wel tofquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd, en ik ga oreobonbons maken dus komt wel goedHad nog even gevraagd aan vriendin van of het niet een Oriflame party was, want anders was ik niet meegegaan
Allebei undercover met grote zonnebrillen en nepsnorren op en dan hiero en op jullie blogs de niets-verhullende waarheid ontsluieren [/Jambers]quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Klinkt wel tof![]()
Hoe fout klinkt het als ik zeg dat ik nog steeds naar de beautygloss party wil; gewoon om te weten hoe het er aan toe gaat ?![]()
Wedden dat Lin mee wil
Jaaaa !! Vooral de snorren zullen niet opvallenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Allebei undercover met grote zonnebrillen en nepsnorren op en dan hiero en op jullie blogs de niets-verhullende waarheid ontsluieren [/Jambers]
Oriflame is inderdaad écht een big no no...quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja idd, en ik ga oreobonbons maken dus komt wel goedHad nog even gevraagd aan vriendin van of het niet een Oriflame party was, want anders was ik niet meegegaan
Die kennikniequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Meestal pakken we er wel een aantal filmpjes van mee, maar ik heb dit weekend al vol zitten en de twee weekenden erna gaat Stef ook al uit logeren, dus dan wil ik hem niet nog een keer naar een oppas brengen.
Nouja, over 2 weken wel naar Reel Big Fish
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Allebei undercover met grote zonnebrillen en nepsnorren op en dan hiero en op jullie blogs de niets-verhullende waarheid ontsluieren [/Jambers]
Nu heb ik zin om die mee te nemen.. En een vergrootglas.. En er een heel verhaallijn van te maken als we daar binnen zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:03 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
En die snorren vallen idd niet zo op, met al die Turkse, Marokkaanse meisjes ertussen![]()
Ooww, nee, da's een bandquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die kenniknie
Waar gaat die over?
Jammer dat jullie niet kunnen, volgend jaar?
Waarom heet je plaatje Lilyquote:
Leuk!quote:
doet me een beetje denken aan Orly Gilded Coral, of een van de lichtere Nubar duochromesquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Vanillax het volgende:
Hoi! Ik kom even binnenvallen
Ik vind dit lakje zo mooi;
http://3.bp.blogspot.com/(...)Q/s1600/DSCN1103.JPG
(NOX Debutante)
Heeft iemand enig idee of er een look a like is?
Ik kan deze alleen voor minimaal 25 euro uit amerika halen, dat vind ik een beetje overdreven.
Ohhquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die ticker? Die komt van de site www.lilyslim.com
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
Damn you debs met je perfecte swatches !!!* PriemGirl zet Ascalon op haar wishlist
Ik had thuis al gegeten en heb net nog een gehaktbal en sla hier bij nick thuis weg lopen kanenquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:28 schreef Diconnected het volgende:
Godsamme heb echt een vreetbrui vandaag
Jonge dat is Limburgs jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:19 schreef BBQ-kip het volgende:
Wat zegt dat wijffie nou bij die Smartphonecrew-reclame als ze de telefoon opneemt? Lijkt wel Zwitserduits ofzo wat ze roept, ik versta het in ieder geval niet....
Trustequote:
Naja niet eens het dialectquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Jezus, als dat Limburgs is, damn! Daar verstond ik echt hélemaal niks van
SQ: wat vroeg zeg! Maar slaap lekker!
ja die ja. Ik heb hem een paar keer gehoord, maar kon er echt niks uit halenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:01 schreef megamandy het volgende:
[..]
Naja niet eens het dialectMaar Nederlands met een accent
Je hebt het toch over die reclame van de autocorrect?
Even een nieuwe tv falen tussendoor, baas!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:03 schreef megamandy het volgende:
Oja en ik ben net al naar de Ikea geweest, helaas te laat om nog wat te gaan eten. Waarom te laat? Toen ik mijn schoenen nog aan het aantrekken was kwam er opeens een reclame van de Media Markt op tv dat ze vandaag en morgen en zaterdag 19% korting hebben. Dus ik heb ook nog een nieuwe tv gefaalt
Dat dusquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:06 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Even een nieuwe tv falen tussendoor, baas!
Heb jij geen vertrouwen in die mensen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
EK![]()
![]()
![]()
Heb er al helemaal zin in, zeker omdat het in dat geweldig geregelde Oekraïne is
Komende zomerquote:
Ik hoorde van de week bij Giel hoe het er daar aan toe gaat, en dat een paar maanden voor het van start gaatquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb jij geen vertrouwen in die mensen?
Goed van je! Succes!quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:13 schreef megamandy het volgende:
Ik ga nog even een avondsessie leren
"uhmmmm lieverd.... er zit wat blauw spul op je piemel"quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
"uhmmmm lieverd.... er zit wat blauw spul op je piemel"
Buiten lakjes om moet hij "pastéis de nata" meenemenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:20 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
even quick questiongaat dit weekend naar Portugal welke lakjes moet ie meenemen?
Ik had mijzelf al even verlekkerd aan de specialitta lakjes, maar dat gaat er ook wel inquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Buiten lakjes om moet hij "pastéis de nata" meenemen
Soort flan-taartjes, zooooo lekker!
[ afbeelding ]
Dat was Swarte geloof ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
MegaMandy had jij nou ook die autoreparatie voor 2200 of was dat iemand anders?
Dat was ik hoezo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
Racist!quote:
quote:
Gelukkig nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:52 schreef Puckzzz het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week bij Giel hoe het er daar aan toe gaat, en dat een paar maanden voor het van start gaat
Echt hilarisch, ook omdat er geen hotels zijn en ze studenten dit jaar in april ofzo willen laten afstuderen om ruimte te maken in de studentenhuizen om deze als hotel te kunnen gebruiken enzo![]()
En niemand van de politie en hulpverleners spreekt Engels, geen woord he
Nee joh, kwartiertje is niet erg, vanaf een half uur zou ik wel even bellen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb om 6 uur gereserveerd bij een restaurant, als we dan rond kwart over komen, moet ik dan ff opbellen dat we wat later komen of niet?
gefaaldquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
Hoofdstuk af. Nu het moeilijke gedeelte, op het internet aan school werken zonder op Fok! te kijken
Welke heb je gefaald?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:04 schreef BGTes het volgende:
Morgen worden mijn overgekochte lakjes opgestuurd
Succesquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:02 schreef megamandy het volgende:
Hoofdstuk af. Nu het moeilijke gedeelte, op het internet aan school werken zonder op Fok! te kijken
Nice!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:06 schreef BGTes het volgende:
[..]
one out in Deco, Over the Taupe, Holiday Glow en Bubble Bath
He je broertje gaat ook meequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:08 schreef milka82 het volgende:
Hee Swarte,hij neemt ze wel even dubbel mee toch? Pretty please?
Bird wel dan?quote:
Anders komt ie het huis niet meer in zonder de lakjesquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:13 schreef milka82 het volgende:
Bird heeft een ijzersterke vrouw,hij moet wel
Gvd die is mooiquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
I need this!
[ afbeelding ]
http://www.musingsofamuse(...)nzipped-palette.html
Natuurlijk weer nergens verkrijgbaar in Nederland en ook niet in te voeren
Spreken we nog wel gewoon uit als Bertquote:
En die Bouncy Blushes van Maybelline zijn ook mooiquote:
Gewoon standaard offline staanquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef BGTes het volgende:
Mensen die je 30 keer per dag aanspreken op facebook chat
Maaruh, het is dus Fries?quote:
Ja da's altijdquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En die Bouncy Blushes van Maybelline zijn ook mooi![]()
Ik wil 3 kleuren hebben, maar ze zullen wel weer in 2019 pas in Nederland verkrijgbaar zijn![]()
Ja maar met andere mensen wil ik wel chattenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Gewoon standaard offline staan
Nee het is geen fries het is gewoon een bijnaamquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maaruh, het is dus Fries?
Ik snap daar nóg minder van dan van Limburgs
Hmmz, zit er geen blokkeer functie op?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja maar met andere mensen wil ik wel chatten
Nee joh,gewoon een bijnaam,Bird (op zijn engels)quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maaruh, het is dus Fries?
Ik snap daar nóg minder van dan van Limburgs
Kan je dat niet ergens apart instellen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:19 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja maar met andere mensen wil ik wel chatten
Hier zitten er 3 dicht in de buurtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:18 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja da's altijd
Ik ga volgende week trouwens wss naar Amsterdam. Als ik nog iets mee moet nemen van Sephora..
Is het de Duivenmeneer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:19 schreef milka82 het volgende:
[..]
Nee joh,gewoon een bijnaam,Bird (op zijn engels)
quote:
Pwettyquote:
quote:
Maar dat heb ik ook met die Dior pelletsquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap dit soort pellets niet zo... zo kun je toch nooit een beetje normaal 1 kleurtje pakken?
[ afbeelding ]
Still looks pretty though!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik snap dit soort pellets niet zo... zo kun je toch nooit een beetje normaal 1 kleurtje pakken?
[ afbeelding ]
Ah! Op je chatschermpje klikken, dat instellingenknopje, geavanceerde instellingen ... En dan kan je mensen uitsluitenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef BGTes het volgende:
Even uitzoeken morgen hoe ik voor individuen offline kan zijn. Nou wil ik natuurlijk niet meer online komen
En Dior pellets zijn echt kutkwaliteit vind ik. Beetje shimmer is best ok, maar dan moet er voor die prijs ook wel kleur bij zittenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:23 schreef BGTes het volgende:
[..]
Maar dat heb ik ook met die Dior pelletsZo veel gedoe voor een kleurtje
Slaap lekker en sterkte morgenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kom nog even welterusten zeggen. Morgen de hele dag oppassen, dus dan zullen jullie me niet veel zien.
Slaap lekker!
Weltrustenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik kom nog even welterusten zeggen. Morgen de hele dag oppassen, dus dan zullen jullie me niet veel zien.
Slaap lekker!
Ik word daar echt niet warm of koud vanquote:
Ik heb er nooit problemen meequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En Dior pellets zijn echt kutkwaliteit vind ik. Beetje shimmer is best ok, maar dan moet er voor die prijs ook wel kleur bij zitten
Je gaat die vast niet tegen komen daar, maar mocht je ze tegen komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Diconnected het volgende:
[..]![]()
Ik checkte net op de website van Eurostar of er nog bagage-limiet was, en die was er niet
edit: ik wou er nog bijzetten dat ik echt verschrikkelijk veel ga falen daar
Thanks!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:24 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Slaap lekker en sterkte morgen![]()
Het zijn ook nude/naturel kleurenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik word daar echt niet warm of koud van
Ook veel kleur als je het op je ogen aanbrengt? Ik vind het vaak zo tegen vallenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik heb er nooit problemen mee
Geen internet daar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Thanks!
Hihi, oppassen vind ik heel leuk hoor, daar heb ik geen sterkte voor nodig.
Dus jij meurt nu lekkorquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op de een of andere manier plan ik nu mijn dagen zó in dat ik 's morgen EN 's avonds geen tijd meer heb om te douchen
Ja, die zijn echt insane gepigmenteerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef milka82 het volgende:
Daarom Sleek,veel voor weinig! Had laatst donkerblauw gepakt,was zelfs iets teveel pigment.
Muah gebruik eigenlijk altijd alleen de donkere kleuren, gebruik altijd drie kleuren tegelijk nooit problemen mee gehadquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ook veel kleur als je het op je ogen aanbrengt? Ik vind het vaak zo tegen vallenzeker voor dat geld
Neinz ik kom net uit de douchequote:
Alle you need is droogshampoo, deo en een plamuurmes om de aangekoekte smurrie eraf te bikkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
Op de een of andere manier plan ik nu mijn dagen zó in dat ik 's morgen EN 's avonds geen tijd meer heb om te douchen
Alleen mascara en eyeliner gelukkigquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Alle you need is droogshampoo, deo en een plamuurmes om de aangekoekte smurrie eraf te bikken
Ohhhh dat is zo slecht nog nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neinz ik kom net uit de doucheGisteren was het ook pas 12u
Vaak wordt het bij mij teveel 1 grote shimmerbende met weinig van elkaar verschillende kleuren, eenmaal op mijn ogen aangebracht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:28 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Muah gebruik eigenlijk altijd alleen de donkere kleuren, gebruik altijd drie kleuren tegelijk nooit problemen mee gehad
Nooh bot sneu, lekker koesequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef milka82 het volgende:
Maar eh,weltrusten,ben morgen weer luizenmoederLekker plukken in vieze haartjes! Ik heb een zielig bestaan,ik weet het.....
Is dat nou niet dodelijk saai en wordt je er niet kriegel van?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef milka82 het volgende:
Maar eh,weltrusten,ben morgen weer luizenmoederLekker plukken in vieze haartjes! Ik heb een zielig bestaan,ik weet het.....
Dan ga je morgen nuttiger zijn dan ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef milka82 het volgende:
Eat MOAR foodz!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhhh dat is zo slecht nog niet
En sjezus, mijn maag knort nog steeds (of alweer)
Ohhh ja jij bent lekker vrij! Ik wil ook... on the other hand, morgen is broodjesdag op het werkquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan ga je morgen nuttiger zijn dan ik
Heb er eigenlijk nooit last vanquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vaak wordt het bij mij teveel 1 grote shimmerbende met weinig van elkaar verschillende kleuren, eenmaal op mijn ogen aangebracht.
Mijn haar is altijd vrij droog, dus ik doe er juist zooi in om het vetter te laten wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Alleen mascara en eyeliner gelukkigDeo heb ik, droogshampoo.. Needz it
Jawel, maar weet niet hoeveel tijd ik heb.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen internet daar?
Slaap lekker dan maar en oppasze morgen!
uitleg over broodjesdag graagquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohhh ja jij bent lekker vrij! Ik wil ook... on the other hand, morgen is broodjesdag op het werk
ja maar dat vind ik leuk om te horen, hoe en wat enzo.Kantoortradities zijn echt cool vind ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
iets met broodjes eten gok ik
Naja dan gaan we ipv je eigen brood overpriced broodjes bestellenquote:
Uhmzz, drink ALL the water dan maar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I'm trying so hard not to do thaaaaaaaaat
Ik voel me bij die gil van jou (OMGWTFBBQSAUCE) altijd aangesprokenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
appt me: 'WHIEEEE Nog maar een paar uurtjes!'
Dus ik: 'OMGWTFBBQSAUCE, mag je eerder weg??!! Hoeveel moet je nog?'
Zegtie: 'Nog maar 9 en een half uur!En NEE
'
Lul
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik voel me bij die gil van jou (OMGWTFBBQSAUCE) altijd aangesproken
Beetje jammer wel van hem
Is niet echt ekte seksquote:
Ik zou daar ook altijd blij van worden hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja dan gaan we ipv je eigen brood overpriced broodjes bestellenBest triest als je daar blij van wordt of niet?
maar sexcetera op rtl7 op maandag toch?quote:
Yep, voornamelijk in ONZ dacht ik actiefquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Dat is toch een username hier ergens?
JOAAHH ik kreeg vandaag een nieuwe rekenmachinequote:Op donderdag 26 januari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zou daar ook altijd blij van worden hoor
Zo word ik ook blij als ze per ongeluk voorgeperforeerd printpapier hebben besteld of als ik een pakje krijg op mijn werk
En dan is het maar iets lomps als een nieuwe perforator of weet ik het, maar ik word er blij van
Meestal belt de secretaresse me dan op om te zeggen dat er weer een pakje ik en ik dan weer door de telefoon "JEUHHHHHJJJJJJ"
Law & Orderquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij law & order heeft zo'n vrouw het litteken waar ik vroeger zo bang voor was: 'de eeuwige glimlach.' Brr
Op maandag moet ik altijd werkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:35 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
maar sexcetera op rtl7 op maandag toch?
Precies, daar word je toch helemaal happy van!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JOAAHH ik kreeg vandaag een nieuwe rekenmachineGloedjenieuw nog in de verpakking
quote:
Ik had alleen nix te rekenen dus ik ging even mijn gewerkte uren van de afgelopen 3 weken uitrekenenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, daar word je toch helemaal happy van!
Faalhaas, je had 707 moeten typen en dan je rekenmachine andersom houdenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:37 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik had alleen nix te rekenen dus ik ging even mijn gewerkte uren van de afgelopen 3 weken uitrekenen
En op programma gemist moet je ervoor betalenquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Faalhaas, je had 707 moeten typen en dan je rekenmachine andersom houden
Niet! LOL + LOL = had ik moeten doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Faalhaas, je had 707 moeten typen en dan je rekenmachine andersom houden
hIhIquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet! LOL + LOL = had ik moeten doen
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet! LOL + LOL = had ik moeten doen
Ja jonguuh hij staat gewoon in de fik jonguuhquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef Diconnected het volgende:
BAM GROTE VUURBAL BIJ AVATAR JONGEH
Die met dat gemilimeterd haar?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
Prison Break hottie bij Law & order
Tot ik een grafische rekenmachine kreeg, toen was de lol van woorden maken er wel vanaf als ik hele formules in mijn rekenmachine zettequote:
Trusten pandapuntjes even opwardeeren?quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga slapen samen met mijn lieve meneer hier
Slaapze!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Die heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Tot ik een grafische rekenmachine kreeg, toen was de lol van woorden maken er wel vanaf als ik hele formules in mijn rekenmachine zette
Slaap lekker met je meneerquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Of gaat kip iets anders doen????!!!!
PANDAPUNTEN!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
Of gaat kip iets anders doen????!!!!
O nee fuckquote:
Kan je ook blokkeren volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
JongeDie irritante emailtjes van CastleVille:
'I REQUEST THY PRESENCE!'
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:42 schreef BGTes het volgende:
Neeeeee![]()
Mijn huisgenoot kwam net binnen om iets te vragen toen er een piemel vol op tv was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |