quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten.... @ make-up topic
Ik hou lekker van jullie allemaal!quote:
neenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
wtf kun je allergisch zijn voor goud?
Zweet en creme die onder de ring komen en dan gaan irriteren, dat kan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of kan het zijn dat je plekjes krijgt van de ring omdat je niet gewend bent om een ring te dragen?
Ik vind em briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
Ik moest nogal lachen om je reactie Kip
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
In belgië is het gratischhhhquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em briljant
Ik wed dat er morgen een ooglook op zal staan
Van oma gehad gisterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?
Echt niet ! Volgens mij denkt ze dat ze echt gemist isquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollen
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Nee, maar de ooglooks zijn wel briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Zat blogger die niemand kwaad doen; maar daar wordt ook vaak mee gelachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Zal wel eens navragen als ik in dorp ben. En als het te duur is zeggen dat ik hem niet bij heb en nog wel kom brengenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?
ging dat niet over sylvana?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zat blogger die niemand kwaad doen; maar daar wordt ook vaak mee gelachen
Maar ik snap je verder wel.
Ah komop. Gewoon vragen dat je benieuwd bent naar de waarde en of ie getest mag worden en hoeveel het eventueel zou kosten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal wel eens navragen als ik in dorp ben. En als het te duur is zeggen dat ik hem niet bij heb en nog wel kom brengen
Ja dat vind ik ook niet erg, maar ik ga dr niet 30 euro voor betalen snap je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah komop. Gewoon vragen dat je benieuwd bent naar de waarde en of ie getest mag worden en hoeveel het eventueel zou kosten.
Het duurt echt een paar seconden voor hun om het te testen
Nee maar dan excuseer je je dat je er niet voor wilt betalenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet erg, maar ik ga dr niet 30 euro voor betalen snap je?
Oh zo, jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar dan excuseer je je dat je er niet voor wilt betalenDenk niet dat ze dat verkeerd op zullen nemen.
Maar zoals ik zei: In België deden ze het gratis ! Gewoon eens vragen dus
Hu?quote:
Oh ! that reminds me. Ik ging iets uit de barkast pakkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:03 schreef BGTes het volgende:
Nou gaat opeens niemand meer zuipen vanavond, net nu ik daar behoefte aan hebNouja, beter voor mijn maag ook.
smaken die niet naar plastic? De laatste keer dat ik er een had was het echt plasticsmaak. Sindsdien durf ik het niet meer te kopen, terwijl ik het super lekker vondquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, spinazie aardappels en een valess
Oeh dat had ik gisteren maar dan met een gehaktbalquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, spinazie aardappels en een valess
Sherry is lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zo... Een sherry'tje ! Zoals een eckten 50 jarig vrouwke betaamt.. Ow wacht...Maar ik vind et wel lekker
Ja maar mijn moeder drinkt dat altijd... Dus dat associeer ik altijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |