quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:44 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik kon het niet laten.... @ make-up topic
Ik hou lekker van jullie allemaal!quote:
neenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
wtf kun je allergisch zijn voor goud?
Zweet en creme die onder de ring komen en dan gaan irriteren, dat kan welquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of kan het zijn dat je plekjes krijgt van de ring omdat je niet gewend bent om een ring te dragen?
Ik vind em briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef princess-a het volgende:
Ik moest nogal lachen om je reactie Kip
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
In belgië is het gratischhhhquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil die ring eigenlijk laten taxeren, kijken of de steen echt is enzo. Maar dat is zeker duur?
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind em briljant
Ik wed dat er morgen een ooglook op zal staan
Van oma gehad gisterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef princess-a het volgende:
[..]
Welke ring? Maar nee, even een juwelier vragen om te kijken wat het is zal toch niet zo duur zijn?
Echt niet ! Volgens mij denkt ze dat ze echt gemist isquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zou ze 'm doorhebben? Wilde niet too obvious trollen
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:
Nee, maar de ooglooks zijn wel briljantquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Zat blogger die niemand kwaad doen; maar daar wordt ook vaak mee gelachenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef Stormqueen het volgende:
plaag die meid niet zo, ze doet toch geen vlieg kwaad?
Zal wel eens navragen als ik in dorp ben. En als het te duur is zeggen dat ik hem niet bij heb en nog wel kom brengenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lijkt mij ook dat het niet zoveel moet kosten of gratis moet zijn?
ging dat niet over sylvana?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zat blogger die niemand kwaad doen; maar daar wordt ook vaak mee gelachen
Maar ik snap je verder wel.
Ah komop. Gewoon vragen dat je benieuwd bent naar de waarde en of ie getest mag worden en hoeveel het eventueel zou kosten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal wel eens navragen als ik in dorp ben. En als het te duur is zeggen dat ik hem niet bij heb en nog wel kom brengen
Ja dat vind ik ook niet erg, maar ik ga dr niet 30 euro voor betalen snap je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:58 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ah komop. Gewoon vragen dat je benieuwd bent naar de waarde en of ie getest mag worden en hoeveel het eventueel zou kosten.
Het duurt echt een paar seconden voor hun om het te testen
Nee maar dan excuseer je je dat je er niet voor wilt betalenquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook niet erg, maar ik ga dr niet 30 euro voor betalen snap je?
Oh zo, jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee maar dan excuseer je je dat je er niet voor wilt betalenDenk niet dat ze dat verkeerd op zullen nemen.
Maar zoals ik zei: In België deden ze het gratis ! Gewoon eens vragen dus
Hu?quote:
Oh ! that reminds me. Ik ging iets uit de barkast pakkenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:03 schreef BGTes het volgende:
Nou gaat opeens niemand meer zuipen vanavond, net nu ik daar behoefte aan hebNouja, beter voor mijn maag ook.
smaken die niet naar plastic? De laatste keer dat ik er een had was het echt plasticsmaak. Sindsdien durf ik het niet meer te kopen, terwijl ik het super lekker vondquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, spinazie aardappels en een valess
Oeh dat had ik gisteren maar dan met een gehaktbalquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gewoon, spinazie aardappels en een valess
Sherry is lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:06 schreef PriemGirl het volgende:
Zo... Een sherry'tje ! Zoals een eckten 50 jarig vrouwke betaamt.. Ow wacht...Maar ik vind et wel lekker
Ja maar mijn moeder drinkt dat altijd... Dus dat associeer ik altijdquote:
Trouw al een half jaar geleden? Binnen het half jaar kun je een spoed-echtscheiding doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:17 schreef BBQ-kip het volgende:
Goeien en schattigen kok nu op bij dinnerdate![]()
Mag ik mijn vent nog ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik wil ook ruilen 1!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:18 schreef Loqi het volgende:
Mijn vent staat de afwas te doen![]()
zo samen avatar kijken
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trouw al een half jaar geleden? Binnen het half jaar kun je een spoed-echtscheiding doenKost nie veul !!
Ohhhhh, dan heb ik nog tot maart de tijd om iets beters uit te zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, hij maakt ook nog heerlijk sint jacobsschelpen perfect klaar![]()
![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Die van mij is net thuis en ging meteen zeiken dat ik nog geen eten had gemaaktquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook ruilen 1!!
De mijne ligt nog steeds te slapen.. Over een uurtje ongeveer wordt ie wakker en vertrekt ie alsnog naar de kantine
kietel hem wakkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wil ook ruilen 1!!
De mijne ligt nog steeds te slapen.. Over een uurtje ongeveer wordt ie wakker en vertrekt ie alsnog naar de kantine
JONGEUH REGELEN!!!!!! BEL DEN ADVOCAATquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ohhhhh, dan heb ik nog tot maart de tijd om iets beters uit te zoeken
Damn, hij maakt ook nog heerlijk sint jacobsschelpen perfect klaar![]()
![]()
![]()
Verrekte lurkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes...ff laten weten dat ik lurk....heb geen zin om actief mee te posten
Kun je dan wel nog de helft van "ze money" krijgen dan? Want ik ben in gemeenschap van goederen getrouwd en hij heeft meer centen dan ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JONGEUH REGELEN!!!!!! BEL DEN ADVOCAAT![]()
Dat deed ik daarnet en toen kreeg ik een "schatjeeuuuuuuuhh laat me met rust" *draait om en snurkt verder*quote:
Ohhh ja die gedachtegang.. Herkenbaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Die van mij is net thuis en ging meteen zeiken dat ik nog geen eten had gemaakt![]()
Ja, ik heb nu geen jas om aan te doen en had geen boodschappen gedaan en ga deze dus ook niet meer doen. En toen mocht ik geen pizza bestellen van 'm.![]()
En toen gaf hij me wel een kus en ging naar boven om te klussen
lekker lurken, sluuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrppppppppppppquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Hallo meisjes...ff laten weten dat ik lurk....heb geen zin om actief mee te posten
Zekers wel !!!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Kun je dan wel nog de helft van "ze money" krijgen dan? Want ik ben in gemeenschap van goederen getrouwd en hij heeft meer centen dan ik
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik daarnet en toen kreeg ik een "schatjeeuuuuuuuhh laat me met rust" *draait om en snurkt verder*
En ik kan best koken, maar we hebben niet echt veel toffen dingen meer in huis.... ook niet in de vriezer of trapkastquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dat deed ik daarnet en toen kreeg ik een "schatjeeuuuuuuuhh laat me met rust" *draait om en snurkt verder*
[..]
Ohhh ja die gedachtegang.. Herkenbaar
* BBQ-kip slingert de-echtscheidingsmakelaar.nl aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zekers wel !!!![]()
Doen doen doen!!!
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En ik kan best koken, maar we hebben niet echt veel toffen dingen meer in huis.... ook niet in de vriezer of trapkast![]()
Zit nu dus hard te denken wat ik zo even ga fixen, want het moet ook snel klaar zijn
Te laat...quote:
Nu kreeg ik 2x een zeurderige "schatjeuuuuuh.... schatjjeeeuhhhheuuuu... doe eens niet"quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Het was een heeeel strak rood jurkje met 2 prontige tetjes erinquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Te laat...
[..]
Nu kreeg ik 2x een zeurderige "schatjeuuuuuh.... schatjjeeeuhhhheuuuu... doe eens niet"
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Puckzzz het volgende:
Ohh die film met queen Latifa toch? Ja is wel een leuke film iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Die film die nu begint op NET 5 is wel leuk trouwens, ookal issie beetje corney.
Die vrouw die erin speelt lijkt qua karakter op hoe ik me UNF voorstel
Zo'n gezellig wijf met goeien humor wat van lekker eten houdt!
Alleen heeft UNF wat meer zelfvertrouwen en is ze niet dik
Oh, ze kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohh die film met queen Latifa toch? Ja is wel een leuke film idd
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef BBQ-kip het volgende:
Die film die nu begint op NET 5 is wel leuk trouwens, ookal issie beetje corney.
Die vrouw die erin speelt lijkt qua karakter op hoe ik me UNF voorstel
Zo'n gezellig wijf met goeien humor wat van lekker eten houdt!
Alleen heeft UNF wat meer zelfvertrouwen en is ze niet dik
Graag gedaanquote:
Ja had em al in Amerika op TV gezien, einde is wel cheesy maargoedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, ze kwam me al bekend voor
Inderdaad ja!
Die is leuk, vooral met dat eten en Gerard Depardeu en LL Cool J (of hoe je die namen ook schrijft)
Sticky toffe puddingquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wij hebben er een geweldige tijd gehad dus dat deel ik graag![]()
Vergeet de Highland Games, haggis en sticky toffee pudding niet
Wat doen dan? Is hier niks te doen manquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja had em al in Amerika op TV gezien, einde is wel cheesy maargoed![]()
En ik ben zaterdagavond in jouw durp
quote:
Met koude double cream eroverquote:
Ja Haggis ga ik sowieso nog proberenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Graag gedaan
Wij hebben er een geweldige tijd gehad dus dat deel ik graag![]()
Vergeet de Highland Games, haggis en sticky toffee pudding niet
Ja de vriendin van mijn vriendin organiseert een beauty-avond (geen idee wat het inhoud maar ben wel nieuwschierig dus ik ga gewoon meequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat doen dan? Is hier niks te doen man
Doet me een beetje denken aan OPI Significant Other Color of Max Factor Sunny Pink, al hebben beide lakjes volgens mij wel een andere basiskleur.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Vanillax het volgende:
Hoi! Ik kom even binnenvallen
Ik vind dit lakje zo mooi;
http://3.bp.blogspot.com/(...)Q/s1600/DSCN1103.JPG
(NOX Debutante)
Heeft iemand enig idee of er een look a like is?
Ik kan deze alleen voor minimaal 25 euro uit amerika halen, dat vind ik een beetje overdreven.
Het is serieus lekker vind ikquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja Haggis ga ik sowieso nog proberenMijn vriend weet niet wat het is, dus dan kan ik hem dat eerst voeren en dan uitleggen
Hehehe, nou, klinkt op zich wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja de vriendin van mijn vriendin organiseert een beauty-avond (geen idee wat het inhoud maar ben wel nieuwschierig dus ik ga gewoon mee) en die woont in 'sluis.
Wo ist das?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef Incantrix het volgende:
Het filmfestival is weer begonnen en we hebben niet eens tijd om te gaan
Ja idd, en ik ga oreobonbons maken dus komt wel goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hehehe, nou, klinkt op zich wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |