Er is enkel een diesel versie... Hoewel ik die ook wel aan ga pakken na aflevering (remap, hybride turbo, rvs uitlaat zonder kat, intercooler, etc...). Scheelt niet veel, maar de standaard configuratie is gewoon niet erg goed en een beetje meer vermogen maakt hem een stukje comfortabeler.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:06 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
dat wel, het zou veel mooier zijn als het gegalvaniseerd chassis had.
loopt ie op diesel en of benzine?
miss ook ff foto plaatsen als het kan!.
Idd, de eerste 4 maanden ben je daarvan gevrijwaardquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:52 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hij is nieuw, dus zal hopelijk nog niet roesten...
Ik ben idd van plan alles vol te spuiten, etc... Heb al iemand gevonden die het voor me wil doen, geen zin om daar zelf een dag of twee onder te gaan liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:01 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Idd, de eerste 4 maanden ben je daarvan gevrijwaard. En doe geen moeite met tectyleren als je het niet meteen goed aanpakt, het gaat toch van binnenuit roesten (vooral in de achterbalk) en daar kun je het nu perfect tegenhouden. Wel vlug bij zijn dan.
Zelf 3 jaar lang in een 1.5i vtec-e gereden, zeer zuinig. Bij goed weer, en een mooie autoroute richting zuid frankrijk zelfs 1/19 weten te realiseren. 1/16/17 makkelijk haalbaar. Heb spijt dat ik hem ingeruild heb op mijn huidige 323 sedan 1.6 exclusive (2003). Haalt met veel moeite 1/13.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:01 schreef Kriegel het volgende:
Hyundai Tiburon 2.0i uit 1999, pre-facelift, 171.000 op de teller.
Fijn bakkie, had aanvankelijk wat versleten onderdelen maar rijdt momenteel weer prima. Heb met koud en vochtig weer nu alleen een slippende V-snaar bij het wegrijden, die moet ik nog even moet laten bijstellen. Ding was er net ingezet, dan komt het wel vaker voor. Heb er niet zoveel haast mee.
[..]
Verbazingwekkend toch. Doet je afvragen waarom Honda niet verder is gegaan met VTEC-E, ze zouden segment A, B en misschien zelfs C kunnen domineren met de huidige drang naar zuinigheid bij mensen. Laag verbruik maar geen gebrek aan vermogen, en geen turbo nodig. Briljant.
Mijn zwager heeft een Lybra SW met die motor op gas, maar die doet 1:7 geloof ik. Is dus nog best netjes te noemen in verhouding.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:13 schreef vosss het volgende:
Het is gemiddeld sinds ik hem kocht. Door die openstaande thermostaat is dat natuurlijk flink opgelopen.
Hij is nu al terug aan het lopen. Ik verwacht rond de 10L/100km uit te komen ongeveer en dat is wat die Alfa ook deed.
Alles beter dan de 1 op 3 die mijn Delta kon![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom geen S14?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:59 schreef Straatcommando. het volgende:
Lancia Ypsilon 1.2 CVT
Nissan 200SX S13
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |