Volvoquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:19 schreef mvdejong het volgende:
Volvo V70 classic, 2.5l T benzine (lage-druk turbo), 1998
Vorig jaar na mijn 3e lease Ford Focus toch maar eens een eigen vehikel aangeschaft, gelukkig maar, want mijn baas kondigde plannen aan om "bovengemiddeld" brandstof-verbruik en prive-kilometers te gaan verrekenen.
Zo'n 270k, dus met zijn 13 jaar heeft hij een redelijk bescheiden 20k op jaarbasis gereden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 17:22 schreef krokdown het volgende:
[..]
Volvo
en een v70 rijd erg lekker! hoeveel km's heeft het beestje gelopen?
peugeotquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:04 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Peugeot 5008 van april 2010 (garantie bijna over). 21000 km op de teller en nog geen noemenswaardige problemen gehad. Wel twee terugroepacties mbt de ruit van de achterportieren (zelf geen problemen gemerkt, maar blijkbaar moest daar iets aan gebeuren).
Tja, had ook liever een A6 gekocht, maar met drie kinderen was dat toch minder praktisch dan ik had verwacht. Veel meer goede opties (verbruik, aanschafprijs en restwaarde meegerekend) dan een VW Touran (lelijk koekblik, wel degelijk), een 5008 (wilde nooit Frans, maar wel erg tevreden mee), Renault Grand Scenic (wil ik nog niet dood in gevonden worden) of een Citroen C4 Picasso kon ik niet vinden (een busje komt er hier sowieso niet in).quote:
tsja, fransen auto's, ik zal er niet aan beginnen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Biogarde het volgende:
En ik praat niet graag over problemen ja of nee, want dat is de goden verzoeken.
gaat om de haverklap kapot.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:54 schreef krokdown het volgende:
[..]
tsja, fransen auto's, ik zal er niet aan beginnen!
Dan noem je er ook een. De Laguna moet toch de grootste rampenauto allertijden zijn. Zelf heb ik een 107 en een C1 gehad. Puike auto's, maar was ook grotendeels Japans ontwerp.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:57 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
gaat om de haverklap kapot.
met de kosten voor de renault laguna die mijn pa had had je zo ene mooie bmw kunnen kopen.
1.6 diesel.quote:
Ziet er aardig uit iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 19:24 schreef krokdown het volgende:
misschien niet mijn auto, maar toch even melden dat een goede vriend van mij een datsun ()
240 z heeft gekocht van de week.
Er moet nog wel het een en ander aan gedaan worden, maar wat een mooie bak zeg!
toffe bakkies zijn dat, met voldoende pony's aan boord om te spelen inderdaad!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef Cybje het volgende:
Lancia Ypsilon van bijna 4 maandjes oud, tot nu toe probleemloos
En een Corvette uit 1986, wel vrij veel problemen gehad. Allemaal vervelende dingen, zoals lekke kachelradiateur, lek stuurhuis, lekkende waterpomp (ja, veel lekkages), sensortje hier en daar en startmotor. Maar ja, het blijft verschrikkelijk leuk speelgoed.
lancia zijn ook mooie auto's, niet veel ervaring mee, maar mocht ik ook het geld hebben dan komt er zeker een lancia delta hf integrale!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:34 schreef Cybje het volgende:
Lancia Ypsilon van bijna 4 maandjes oud, tot nu toe probleemloos
En een Corvette uit 1986, wel vrij veel problemen gehad. Allemaal vervelende dingen, zoals lekke kachelradiateur, lek stuurhuis, lekkende waterpomp (ja, veel lekkages), sensortje hier en daar en startmotor. Maar ja, het blijft verschrikkelijk leuk speelgoed.
maar een lampje? in 6 jaar? Mazzelpikquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef JDude het volgende:
Clio uit 2006 sinds anderhalf jaar. Frans spul ja, desondanks alleen 1 lampje hoeven vervangen.
1:20 verbruik ? Dat haalt mijn 1.9 TDI golf 5 nooit of ik moet achter de vrachtwagens blijven rijden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:33 schreef Mattt het volgende:
Volkswagen Golf 5 1.9 TDI. 2007.
266.000 km gelopen. Verbruik is laag 1:20.
107 wegenbelasting per maand.
Fijne auto. Alleen jammer dat het ook geliefd is bij de petjes.
Ach wat een profetische inslag. De deus mechanica luistert vast mee. En hier een Golf III 1.8 met 4 ton op de klok.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:35 schreef Biogarde het volgende:
En ik praat niet graag over problemen ja of nee, want dat is de goden verzoeken.
Kijk maar uit dat je petje niet achter je zonneklep blijft hangen. Zou toch zonde zijn van die boom.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
[..]
Ach wat een profetische inslag. De deus mechanica luistert vast mee. En hier een Golf III 1.8 met 4 ton op de klok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |