quote:
Zo'n 270k, dus met zijn 13 jaar heeft hij een redelijk bescheiden 20k op jaarbasis gereden.
Er zijn wel wat probleempjes, de oliekering van de nokkenas is al hersteld, maar hij lekt nog steeds wat olie, dus ik zou nog het probleem kunnen hebben dat de binnenste oliekering van de krukas lekt, en dan wordt het prijzig (bak eruit, koppeling eruit, motor los op de steunen om erbij te kunnen, een volle dag werk voor een kering van 2 tientjes).
Daarnaast wat schakelaartjes die het niet perfect doen, da's leuk zel sleutelen, een paar van die dingen zijn al gefikst (ruitensproeier achter deed 't niet door verstopping met kalk). Ik kwam er recent achter dat de niet-werkende voor-speakers niet veroorzaakt waren door een kabel-probleem, maar doordat ze er niet zijn ...
Toch geen spijt voor een kleine 4 kEUR, inclusief de oorspronkelijke 15" alu-velgen voor winterbanden (de zomerbanden liggen om 18" R-velgen).
Krijgen we dat olie-lekken opgelost, dan ga ik vermoedelijk een electrisch schuifdak laten inbouwen, dat vind ik toch wel erg lekker.
[ Bericht 0% gewijzigd door mvdejong op 26-01-2012 18:07:02 ]
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.