Goeie! Want op zich weet ik dat nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ondanks je geheugenverlies, zou ik bij mezelf te rade gegaan wat "toen" mijn motivatie was.
Misschien is dat de truc, de juiste motivatie vinden. Tenslotte is het je toen ook gelukt!
yquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:42 schreef phluphy het volgende:
Waarin we blij zijn voor Vicky's nieuwe (vaste !) contract.
Ja, heel herkenbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:45 schreef trui het volgende:
herkenbaar hoor BE, ik heb momenteel ook nul ruggegraat wat tussendoortjes betreft. Al neem ik het me nog zo voor telkens (want ik begin uit m'n kleren te groeien). en bij mij is 't in de PMS periode ook wel iets erger dan gemiddeld, maar ik denk dat 't bij mij behalve hormonen ook gewoon vermoeidheid en stress zijn, die meespelen. dan ga ik gewoon snaaien voor wat extra energie. dat helpt ook wel even, maar ja... niet echt de oplossing he.
Oeh, herkenbaar, stukje kaas, wat het dan niet is, plakje vleeswaren en dan toch maar die cracker, heel fout natuurlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar.
Ik kan ook een hele dag echt prima gaan, tot klokslag 22.00 en dan ineens moet ik nog als een waanzinnige ineens...![]()
Vroeger naar bed dus maar!Gisteren lag ik er om 21.50 in!
(Oscar was niet lekker en zieligjes en dus een prima reden voor mij om samen met hem op het grote bed te gaan liggen.
)
Ik vind dat er een tv serie over jullie gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:13 schreef moussy het volgende:
ivm een aquarium op het aanrecht (don't ask..),
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind dat er een tv serie over jullie gemaakt moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |