Goeie! Want op zich weet ik dat nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ondanks je geheugenverlies, zou ik bij mezelf te rade gegaan wat "toen" mijn motivatie was.
Misschien is dat de truc, de juiste motivatie vinden. Tenslotte is het je toen ook gelukt!
yquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:42 schreef phluphy het volgende:
Waarin we blij zijn voor Vicky's nieuwe (vaste !) contract.
Ja, heel herkenbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:45 schreef trui het volgende:
herkenbaar hoor BE, ik heb momenteel ook nul ruggegraat wat tussendoortjes betreft. Al neem ik het me nog zo voor telkens (want ik begin uit m'n kleren te groeien). en bij mij is 't in de PMS periode ook wel iets erger dan gemiddeld, maar ik denk dat 't bij mij behalve hormonen ook gewoon vermoeidheid en stress zijn, die meespelen. dan ga ik gewoon snaaien voor wat extra energie. dat helpt ook wel even, maar ja... niet echt de oplossing he.
Oeh, herkenbaar, stukje kaas, wat het dan niet is, plakje vleeswaren en dan toch maar die cracker, heel fout natuurlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar.
Ik kan ook een hele dag echt prima gaan, tot klokslag 22.00 en dan ineens moet ik nog als een waanzinnige ineens...![]()
Vroeger naar bed dus maar!Gisteren lag ik er om 21.50 in!
(Oscar was niet lekker en zieligjes en dus een prima reden voor mij om samen met hem op het grote bed te gaan liggen.
)
Ik vind dat er een tv serie over jullie gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:13 schreef moussy het volgende:
ivm een aquarium op het aanrecht (don't ask..),
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind dat er een tv serie over jullie gemaakt moet worden.
Banaanvraagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef moussy het volgende:
hier zijn ze allebei al naar boven verbannen, bijna een permban
hoelaat moet je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wohow! Dan heb je helemaal geen tijd om te duimen!
ik las banaan vraagquote:
dan.duim.ik ergens in de middagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ergens in de middag. Tijdstip hangt af van hoe t ontdooien gaat
Afgesproken werk, ik zeg het je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit naast jen nu? Die denkt ook dat ze nog niet hoeft te slapen.
rubber hamer vergeten?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit naast jen nu? Die denkt ook dat ze nog niet hoeft te slapen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was haar bedoeling ook. Ze is niet altijd lief!
elkaar slaan, schoppen en 'per ongeluk' met een skeeler tikken tegen het oor van de achterligger op de trapquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Saffier het volgende:
Bijna permban, wat moeten ze daarvoor hebben uitgespookt?
Nils weet nog steeds dat zn moeder m vroeger eens verplicht een uur voor de tv heeft gezet omdat ie niet wilde slapen maar tv kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Saffier het volgende:
Ik heb wel eens gedreigd met een koude douche![]()
Of ; als je niet wil slapen dan ga je maar op een stoeltje zitten op je kamer en nadenken ipv klieren.... Was hij erg snel mee klaar moet ik zeggen.
Dat hoop ik, maar sinds die straat eruit ligt is het van mijn route geraakt. En de parkeerplaatsen zijn echt zo hobbelig, beetje funest voor mijn bumpertquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef Rixtje het volgende:
Hebben ze het hier bij de mitra ook niet buurvrouw?
die stinkie toch!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet moe!
Huilt hij naast me...
Spannende dag dus...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:31 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen!!
De hamvraag van vandaag.. Komt de bank wel of niet???
Dikke oeps dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Handig: de startkabels in de kofferbak van je auto met een lege accu hebben liggen en dat dan de kofferbak niet open kan, omdat de accu leeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |