Goeie! Want op zich weet ik dat nog wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:40 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ondanks je geheugenverlies, zou ik bij mezelf te rade gegaan wat "toen" mijn motivatie was.
Misschien is dat de truc, de juiste motivatie vinden. Tenslotte is het je toen ook gelukt!
yquote:Op donderdag 26 januari 2012 16:42 schreef phluphy het volgende:
Waarin we blij zijn voor Vicky's nieuwe (vaste !) contract.
Ja, heel herkenbaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:45 schreef trui het volgende:
herkenbaar hoor BE, ik heb momenteel ook nul ruggegraat wat tussendoortjes betreft. Al neem ik het me nog zo voor telkens (want ik begin uit m'n kleren te groeien). en bij mij is 't in de PMS periode ook wel iets erger dan gemiddeld, maar ik denk dat 't bij mij behalve hormonen ook gewoon vermoeidheid en stress zijn, die meespelen. dan ga ik gewoon snaaien voor wat extra energie. dat helpt ook wel even, maar ja... niet echt de oplossing he.
Oeh, herkenbaar, stukje kaas, wat het dan niet is, plakje vleeswaren en dan toch maar die cracker, heel fout natuurlijk...quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, heel herkenbaar.
Ik kan ook een hele dag echt prima gaan, tot klokslag 22.00 en dan ineens moet ik nog als een waanzinnige ineens...![]()
Vroeger naar bed dus maar!Gisteren lag ik er om 21.50 in!
(Oscar was niet lekker en zieligjes en dus een prima reden voor mij om samen met hem op het grote bed te gaan liggen.
)
Ik vind dat er een tv serie over jullie gemaakt moet worden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:13 schreef moussy het volgende:
ivm een aquarium op het aanrecht (don't ask..),
quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:17 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik vind dat er een tv serie over jullie gemaakt moet worden.
Banaanvraagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef moussy het volgende:
hier zijn ze allebei al naar boven verbannen, bijna een permban
hoelaat moet je?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:19 schreef Sorbootje het volgende:
Wohow! Dan heb je helemaal geen tijd om te duimen!
ik las banaan vraagquote:
dan.duim.ik ergens in de middagquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:22 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ergens in de middag. Tijdstip hangt af van hoe t ontdooien gaat
Afgesproken werk, ik zeg het je.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit naast jen nu? Die denkt ook dat ze nog niet hoeft te slapen.
rubber hamer vergeten?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:23 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit naast jen nu? Die denkt ook dat ze nog niet hoeft te slapen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat was haar bedoeling ook. Ze is niet altijd lief!
elkaar slaan, schoppen en 'per ongeluk' met een skeeler tikken tegen het oor van de achterligger op de trapquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Saffier het volgende:
Bijna permban, wat moeten ze daarvoor hebben uitgespookt?
Nils weet nog steeds dat zn moeder m vroeger eens verplicht een uur voor de tv heeft gezet omdat ie niet wilde slapen maar tv kijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Saffier het volgende:
Ik heb wel eens gedreigd met een koude douche![]()
Of ; als je niet wil slapen dan ga je maar op een stoeltje zitten op je kamer en nadenken ipv klieren.... Was hij erg snel mee klaar moet ik zeggen.
Dat hoop ik, maar sinds die straat eruit ligt is het van mijn route geraakt. En de parkeerplaatsen zijn echt zo hobbelig, beetje funest voor mijn bumpertquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef Rixtje het volgende:
Hebben ze het hier bij de mitra ook niet buurvrouw?
die stinkie toch!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben niet moe!
Huilt hij naast me...
Spannende dag dus...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 07:31 schreef Vicky het volgende:
Goedemorgen!!
De hamvraag van vandaag.. Komt de bank wel of niet???
Dikke oeps dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:42 schreef Sorbootje het volgende:
Handig: de startkabels in de kofferbak van je auto met een lege accu hebben liggen en dat dan de kofferbak niet open kan, omdat de accu leeg is.
Ik voel een band tussen onsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha, ik zit echt alleen op mijn bank om tv te kijken, en ook nog alleen 's avonds. Zo blijkt
hahaha typische mannenreactie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn lief wordt er reuzegezellig van
zoiets -->![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik voel een band tussen ons
Oi! Timing ook!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:52 schreef Sorbootje het volgende:
Mijn lief wordt er reuzegezellig van
zoiets -->![]()
![]()
Nee dat gaat niet. Maar hij heeft inmiddes startkabelsquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:05 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorbootje kan je bank niet naar voren geklapt waardoor je bij de kofferbak kan?
Oh. Nou dan wil ik hem nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:06 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet. Maar hij heeft inmiddes startkabels
na 15.30 pasquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:53 schreef Brighteyes het volgende:
Succes vandaag Sorbo!
Vicky?!?!?! Is hij er al?
oeh, spannend!!!! ik zet m'n duimen op de 'op volle toeren' stand!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:01 schreef Sorbootje het volgende:
Eén embryo niet goed door t ontdooiproces, de tweede gelukkig wel. 15.40u terugplaatsing.
nog niet helemaal...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:49 schreef Leandra het volgende:
Het is helemaal af zo Vicky... prachtig alles bij elkaar
Echt, zelfs je rolgordijnen hangen perfect op een lijn, niet alleen met elkaar, maar zelfs met de onderrand van de bovenste Besta-kasten.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
nog niet helemaal...
Er moet nog wat aan.de muur.en er moet nog een.salontafeltje in.
Oh en misschien een tafeltje en stoeltjes voor de meiden
Ik vind het maar naieve dozen bij elkaarquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:11 schreef snoopy het volgende:
Ik kijk naar 'ik vertrek' maar daar knapt een mens ook niet van op
Ja erg leuk. Ik ben zelfs wakker gebleven...quote:Op zondag 29 januari 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Leuk is het hè? Ik vond het zo jammer toen we alles hadden gezien. maar gelukkig komt er dit jaar een nieuw seizoenWij zijn gister begonnen aan seizoen 1 van Spooks. Hebben we al eens gezien, maar we weten het beide niet meer.
Is dat ook digitaal? Want ik weet dat er een Videoland app op onze blu-ray speler zit, we hebben er alleen nooit naar gekeken hoe dat werkt.quote:Op zondag 29 januari 2012 08:38 schreef Diaan73 het volgende:
lady, wat bizar inderdaad!!
Goedemorgen![]()
Wij zijn gisterenavond begonnen met het eerste seizoen van True Blood... en hebben al 3 afleveringen gekeken. Ik voel een nieuwe verslaving opkomen. Ik ben zo blij met ons nieuwe abonnement bij Videoland. Voor 7,50 per maand onbeperkt huren... per keer 3 dvds. Vandaag breng ik ze weer een bezoekje.
Ik heb eigenlijk geen idee. Ik ga vanmiddag weer naar Videoland... zal eens vragen of dat zo is. Wij kunnen trouwens alleen weekfilms met deze actie huren. Maar er zijn ook duurdere abonnementenw aarmee je ook dagfilms onbeperkt mag huren.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat ook digitaal? Want ik weet dat er een Videoland app op onze blu-ray speler zit, we hebben er alleen nooit naar gekeken hoe dat werkt.
En gezien N nogal een filmfanaat is...
Niet dat hij nu wel huurt, hij koopt ze alsof er geen eind komt aan de opslagruimte
ja, vielen kleinquote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Die bovenste zijn leuk Mous! die snowboots, zit dat wel strak aan je voet?
o dat had ik ook met crocs. dat ik echt de hele dag onder stroom stond. vreselijkquote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
beetje teveel een uit de kluiten gewassen klomp vind ik. En zou je van die ook statisch worden? ik schok wat af met die Crocs. Of ik moet leren mijn voeten op te tillen
Voor Ladyquote:Op zondag 29 januari 2012 14:36 schreef lady-wrb het volgende:
hoe zat dat ook alweer met rozemarijnaardappeltjes in de oven enzo?
ik wil dat vanavond maken, maar ik weet niet meer hoe ik dat moet doen
[Url=www.linkje.nl]Linkje voor lady[ /url]quote:Op zondag 29 januari 2012 15:51 schreef Fannie het volgende:
[..]
Voor Lady![]()
http://www.eediete.nl/keuken/?p=456
Hoe krijg je dat ook alweer dat er dan bv als link staat:
linkje voor Lady (maar dan in het blauw)
?
Klopt, ik kon het daar ook niet vinden. Ik ben nog vergeten de folder mee te nemen die ze hadden liggen.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:08 schreef Leandra het volgende:
Oh top thnx, gaan we eens even een videoland zoeken, want de website en de app zeggen niets over een abonnement.
Dat zou helemaal super zijn, want zo te zien is er geen Videoland meer in de buurtquote:Op zondag 29 januari 2012 20:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Klopt, ik kon het daar ook niet vinden. Ik ben nog vergeten de folder mee te nemen die ze hadden liggen.Had ik die kunnen scannen....
Als ik er vandeweek weer kom, zal ik hem meenemen.
En dan nu verder met aflevering 5 van seizoen 1
moe!quote:
Ja, goed hoor. Ik heb het idee dat mijn vitaminepillen al beginnen te werkenquote:Op zondag 29 januari 2012 20:43 schreef debuurvrouw het volgende:
Met mij is het iig goed kimski!en hoe ist met u?
Wat dan??quote:Op zondag 29 januari 2012 20:45 schreef snoopy het volgende:
Het gaat geweldig! Me de hele middag kapot staan ergeren tijdens de zwemles van jut en julWat een debiel volk loopt er toch rond op deze aardkloot
o bah. dat lijkt me echt heel erg.quote:Op zondag 29 januari 2012 20:59 schreef snoopy het volgende:
Gewoon het doorsnee volk dat naar hun kinderen staat te bleren vanaf de tribune, aanwijzingen tettert, voordringt en hun zooi in de kleedruimte over andermans spullen pleurt omdat men alleen op wereld is![]()
Jeweets.
Zo irritant! En datje eigenlijk, om iets te zien ook hufterig moet doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:07 schreef snoopy het volgende:
Oh ja, zo'n slagschip dat voor je staat tijdens het afzwemmen. Alsof haar kind de enige is. De rest doet mee als figurant
soms denk ik wel eens: moet ik mijn kind dat dan ook gaan leren, gewoon omdat hij anders nooit meer ergens aan bod komt, omdat iedereen over hem heen walst?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:19 schreef livelink het volgende:
Vertel me niks; ik was vandaag met Job in het militair luchtvaartmuseum. Nou is het al een hele uitdaging om Job in de drukte een beetje rustig te houden, maar dat ging heel goed. Overal waar het druk was en lange rijen stonden om een cockpit in te mogen, besloot Job heel verstandig dat hij niet in de cockpit hoefde te kijken.
Was er één spelletje waar maar 1 kindje bezig was. Dus Job keurig achter dat jongetje staan wachten. Was het jongetje klaar en zegt Job dus heel blij dat hij nu aan de beurt is, zegt die vader doodleuk: "Nee, hij wil het spelletje nog een keer doen".
Dus dat jochie begint vrolijk opnieuw met toestemming van die vader.
Job was helemaal geschokt en ik eigenlijk ook. Dan probeer je je eigen kind zo op te voeden dat iedereen aan de beurt moet komen. Waar doe ik het eigenlijk voor?
Dito.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef snoopy het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik me er gewoon niet zo aan moet ergeren want ik heb daar zelf het meeste last van. Maar het lukt me nooit
o ik ga ter plekke uit mijn plaat.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:25 schreef snoopy het volgende:
Ik vraag me wel eens af of ik me er gewoon niet zo aan moet ergeren want ik heb daar zelf het meeste last van. Maar het lukt me nooit
Ja maar ja, en dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik ga ter plekke uit mijn plaat.
ze triggeren mijn inner viswijf
geen idee hangt van mijn tegenstandef af, soms ga ik zo uit mijn dak dat mensen verschrikt weglopenquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zeg tegenwoordig oh sorry, ik realiseerde me niet dat ik onzichtbaar ben vandaag. Wat vrij lollig is met mijn lengte en postuur
Zo doe ik het ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, je hebt er niks aan. Dus ik ga weg. Maar wel met een sneer die heel laf als opvoedkundig naar mijn eigen jongens is verpakt
en dan ben jij ineens een tokkie, volgens dat echte tokkie volk dan he... Zó herkenbaar, ik sneer alleen maar, 1x en dan ben ik klaar. Ik heb er zelfs ooit eens een blogje over geschrevenquote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o ik ga ter plekke uit mijn plaat.
ze triggeren mijn inner viswijf
wat knap van job!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:33 schreef livelink het volgende:
Job is keurig blijven wachten, maar werd wel steeds zenuwachtiger want de rij achter ons werd ook steeds langer. Gelukkig probeerde er niet ook nog iemand voor te dringen.
Ik heb niks gezegd, dat doe ik eigenlijk zelden. Het werkt averechts met een kind als Job.
Maar af en toe baal ik wel. Vanwege zijn handicap doen we eigenlijk al heel weinig leuke dingen met hem omdat het snel te druk is. En ik moet ook heel scherp op zijn gedrag letten en dan zie ik andere kinderen rottigheid uithalen en niemand die er op let.
En ik sta er 90% van de tijd bovenop om in te grijpen en vaak grijp ik dan ook nog in bij en voor andere kinderen.
Zo van "Nu is het vervelend voor je, maar later ben je blij dat jij wel fatsoenlijk opgevoed bent"quote:Op zondag 29 januari 2012 21:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, je hebt er niks aan. Dus ik ga weg. Maar wel met een sneer die heel laf als opvoedkundig naar mijn eigen jongens is verpakt
Dat dus.quote:Op zondag 29 januari 2012 21:36 schreef trui het volgende:
oh en ik mopper/sneer in zo'n geval ook wel eens hardop, maar het helpt inderdaad meestal niet zoveel. het heeft vaker tot gevolg dat ik mezelf een zeikwijf voel.
En ondertussen zit het theekransje op de eerste rang te roddelen dat je zo'n ontaarde moeder bent... beetje de krant lezen terwijl je kind een wonder verrichtquote:Op zondag 29 januari 2012 21:39 schreef trui het volgende:
oh, zou dat de truc zijn? ik ben ook meestal te laat voor een stoel voor 't raam. maar ik hoef ook niet voortdurend te kijken hoor, vind het ook wel fijn om wat verderop aan een tafeltje rustig m'n krant te kunnen lezen/ te kunnen haken etc. en dan ga ik af en toe 5 minuten staan kijken naar het zwemmende kind.
ja want tijdens het roddelen heb je niet eens tijd om naar je kind te kijken, ook al zit je met je zuiger aan het raam geplakt! Netwerken moet je!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ondertussen zit het theekransje op de eerste rang te roddelen dat je zo'n ontaarde moeder bent... beetje de krant lezen terwijl je kind een wonder verricht
Ik wist niet dat over water lopen een examenonderdeel was tegenwoordig?quote:Op zondag 29 januari 2012 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
En ondertussen zit het theekransje op de eerste rang te roddelen dat je zo'n ontaarde moeder bent... beetje de krant lezen terwijl je kind een wonder verricht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |