Alleen helpt dat ook niet altijd. Ik heb ook jarenlang alles moeten eten wat ik echt heel vies vind en het was bij de 100e keer nog net zo smerig als bij de 1e keer.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:54 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, gewoon niet toegeven, er wordt gewoon gekookt en dat eet je, wil je het niet, dan eet je maar niet.
En ook geen gesnoep
Je moe kon niet koken, had ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 06:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze ziet er wel moe uit ..
[..]
Alleen helpt dat ook niet altijd. Ik heb ook jarenlang alles moeten eten wat ik echt heel vies vind en het was bij de 100e keer nog net zo smerig als bij de 1e keer.
Wat lust je dan niet? Of wat eet je wel?quote:Op zondag 29 januari 2012 06:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze ziet er wel moe uit ..
[..]
Alleen helpt dat ook niet altijd. Ik heb ook jarenlang alles moeten eten wat ik echt heel vies vind en het was bij de 100e keer nog net zo smerig als bij de 1e keer.
* meldtquote:Op zondag 29 januari 2012 08:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je moe kon niet koken, had ik ook.
als ouder moet je gewoon het goede voorbeeld geven en zeker niet laten merken dat het normaal is dat je sommige dingen niet lust. het is ook een manier om aandacht te krijgen en dat heeft hij snel genoeg door.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt
Dan vroeg je "wat eten we vanavond?"
En dan was het antwoord "Lekker"
En dat was het potdorie nooit
Hoewel kinderen wel gewoon voorkeuren kunnen hebben, zelfs mijn dreumes van 14 maanden heeft iets tegen simpele groene boontjes, maar broccoli eet hij weer zonder problemen.
Boontjes verstopt in een indisch sausje vindt hij weer wel lekker
En snert, en allerlei andere dingen die ik blegh vind eet hij graag.
Manlief de pest in als jr iets niet lekker vindt wat ik ook niet lekker vind en een overwinnaarsgrijns als jr iets wel lekker vindt dat ik niet lekker vind.
Maar dat neemt niet weg dat hij (voorlopig) vrijwel alles eet.
Jep, maar week in week uit boontjes maken, want boontjes vond ma lekker. Toen ze eens bij mij at gaf ze commentaar dat ik de Asperges te dik schilde volgens haar, dat was zonde.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
* meldt
Dan vroeg je "wat eten we vanavond?"
En dan was het antwoord "Lekker"
En dat was het potdorie nooit
Mijn 20-jarige lust ook gewoon dingen die ik niet lust, en die heb ik nota bene alleen opgevoed, dus dat komt wel goed.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:33 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ouder moet je gewoon het goede voorbeeld geven en zeker niet laten merken dat het normaal is dat je sommige dingen niet lust. het is ook een manier om aandacht te krijgen en dat heeft hij snel genoeg door.
Ja, en dat dus... mijn lief kan meer dan uitstekend koken, en als ze hier eens eten dan staat ze zich er nog mee te bemoeien in de keuken... En niet alleen ivm d'r eigen macrobiotische meuk omdat ze al 35 jaar nergens meer tegen kan, ook met het eten voor de restquote:Op zondag 29 januari 2012 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, maar week in week uit boontjes maken, want boontjes vond ma lekker. Toen ze eens bij mij at gaf ze commentaar dat ik de Asperges te dik schilde volgens haar, dat was zonde.
Toen ik haar vroeg wanneer zij ooit asperges had klaar gemaakt want ik kon me niet herinneren ze ooit thuis gegeten te hebben was ze beledigt.
Over de sla ging azijn met wat suiker, geen olie natuurlijk.
Als ik bij vrienden eet en ze hebben het er over dat hun kind slecht eet, dan verbaasd me dat meestal ook niets, ze kunnen niets smakelijks op tafel zetten.
Neem nog wat piet, je eet bijna niets, neee, ik heb last van mijn maag....
Belangrijk iddquote:Op zondag 29 januari 2012 09:49 schreef Leandra het volgende:
Maar het volgende huis heeft om te beginnen geen open keuken
quote:Op zondag 29 januari 2012 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Belangrijk idd
Bij onze huizenzoektocht was dat altijd een no go
Makelaar wilde dat niet begrijpen, de sukkel.
komt omdat het hip is. hip is niet altijd beter.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Belangrijk idd
Bij onze huizenzoektocht was dat altijd een no go
Makelaar wilde dat niet begrijpen, de sukkel.
LOL, ik zal maar niet voor je gaan kokenquote:Op zondag 29 januari 2012 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, maar week in week uit boontjes maken, want boontjes vond ma lekker. Toen ze eens bij mij at gaf ze commentaar dat ik de Asperges te dik schilde volgens haar, dat was zonde.
Toen ik haar vroeg wanneer zij ooit asperges had klaar gemaakt want ik kon me niet herinneren ze ooit thuis gegeten te hebben was ze beledigt.
Als ik bij vrienden eet en ze hebben het er over dat hun kind slecht eet, dan verbaasd me dat meestal ook niets, ze kunnen niets smakelijks op tafel zetten.
Neem nog wat piet, je eet bijna niets, neee, ik heb last van mijn maag....
Ideaal, en een bibliotheek, een huisbioscoop, een wijnkelder, een voorraadkelder, een hobbykelder, een grote berging op zolder...quote:Op zondag 29 januari 2012 10:05 schreef Leandra het volgende:
Gewoon een aparte woonkamer en eetkamer (die mogen wel aan elkaar gekoppeld zijn), een keuken en een bijkeuken.
Ooit 'ns een onderzoek gelezen dat (jonge) kinderen onbewust/van nature bittere en zure smaken ontwijken omdat ze dat associėren met giftig of bedorven. Vooral spruitjes zodat hierom hoog scoren.quote:Op zondag 29 januari 2012 09:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |