http://en.wikipedia.org/wiki/Chavquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een Chav, is dat zoiets als een pauper, ik ken deze uitdrukking niet, is dat grof taalgebruik?
Gelukkig zuip jij alleen maar azijn en verneukt daarbij bij iedereen een gezellige avond, dus dat compenseert het weer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig sta jij niet bekend om het spuien van domme vooroordelen het hersenscheten
Ik eet wel vaak bij Britten thuis en degene die graag koken kunnen dat ook vaak goed. En degenen die niet graag koken daar eet ik nooit.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Het valt me altijd op hoe geweldig het product aanbod in Britse Supermarkten is, echt, daar kan AH nog een puntje aan zuigen. Nu eten ik zelden of nooit bij britten thuis, maar heb het idee dat het bij tenminste een deel van de bevolking niet slecht moet zijn
Sluit me hierbij aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij is dit een keiharde hoax, ik geloof er niets van. Dan had ze allang scheurbuik gehad.
Zit op moment aan korenwijn van zuidamquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gelukkig zuip jij alleen maar azijn en verneukt daarbij bij iedereen een gezellige avond, dus dat compenseert het weer.
Ik ook, al vanaf mijn 2dequote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zit op moment aan korenwijn van zuidam
Tekort aan vitaminen is lang niet zo dodelijk als Nederlanders denken. Geloof me, ik heb in de VS gewoond en woon nu in het VK. Er zijn echt mensen die puur leven op fastfood, en zelfs de sla en tomaat van hun hamburger halen. Het is heel slecht voor de gezondheid, en dat is vaak aan die mensen te zien. Het leidt ook tot een lagere levensverwachting, maar het is niet direct dodelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Moffol het volgende:
Dit is onwaar. Ze zou dan zo'n groot tekort aan vitaminen en andere stoffen hebben dat ze niet eens meer van haar plaats zou kunnen komen. Het zal wel weer uit een of andere onbetrouwbare Engelse tabloid komen.
Klopt, een paar van mijn Britse vrienden kunnen echt heel goed koken. Er is hier ook een enorme culinaire cultuur.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:01 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik eet wel vaak bij Britten thuis en degene die graag koken kunnen dat ook vaak goed. En degenen die niet graag koken daar eet ik nooit.
En Britse supermarkten. Waitrose
.
Dat mis ik hier idd... maar goed, trots zijn op je omgeving zit er niet echt in, hoewel het in de landelijkere omgeving (nog) wel gebeurt, want ik kon bij de C1000 in Westerbork gewoon Drentse eieren kopen, en dat vind ik mooi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is in de UK een enorme beweging van lokaal geproduceerde levensmiddelen aan de gang, begrijp ik. Daar liggen ze echt 10 jaar voor op NL
Klopt, je hebt hier in London echt heel veel farmer's markets, met groenten, fruit, zuivel, vlees en meer van het platteland rondom London. Vrijwel altijd biologisch geteeld ook. Niet altijd even goedkoop,maar ik ga er graag heenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Er is in de UK een enorme beweging van lokaal geproduceerde levensmiddelen aan de gang, begrijp ik. Daar liggen ze echt 10 jaar voor op NL
waarschijnlijk niet, door de ketchup.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Volgens mij is dit een keiharde hoax, ik geloof er niets van. Dan had ze allang scheurbuik gehad.
Klopt, en niet alleen in de supermarkten. Engelse kennis van mij runt een deli/cafe waar ze lokaal geproduceerde preserven/azijn/kaas/brood/etc verkoopt. In een dorp en het schijnt als een trein te lopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Kan wel, want de gevolgen zijn vaak lang niet zo direct merkbaar als je denkt. In de jaren negentig geloof ik was er ook zo'n geval in Nederland dat blind het ziekenhuis in ging. Jongen was een jaar of 14 en had vanaf zijn tweede alleen witbrood met rookworst gegeten. Het vitamine A-gebrek nekte hem toen pas als eerste (blindheid). Die is opgeknapt toen hij daar een flink shot van kreeg dus de schade was nog omkeerbaar ook. Speelde trouwens ook autisme in mee dat verhaal, dat kan ook voor rare eetgewoonten zorgen (geen rood voedsel want rood betekent gevaar, geen voedsel dat kraakt, geen klontjes).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:17 schreef J0kkebr0k het volgende:
Serieus.. waarom zou iemand vanaf zijn/haar 2e levensjaar alleen maar kip nuggets eten? Dit kan niet, dit bestaat niet, dit is bullshit. En de meesten hier nog serieus geloven ook..
Ja, maar je kinderen een beetke discipline leren is hier in het VK geen hoge prioriteit. Als ze maar stil zijn zodat je verder kan met je cider of je vodka.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:12 schreef Bot13 het volgende:
Ik neem aan dat dat kind niet op 2-jarige leeftijd elke dag kip-nuggets is gaan halen, dus die moeder vind ik een beetje hypocriet door nu te stellen dat ze haar dochter al jaren probeert over te halen om er mee te stoppen. Ze heeft haar dochter er immers ook aan geholpen.
Nouja. Geen vitaminen binnenkrijgen is wel erg slecht voor je, maar het is erg lastig om helemaal niks binnen te krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:38 schreef Viajero het volgende:
Tekort aan vitaminen is lang niet zo dodelijk als Nederlanders denken. Geloof me, ik heb in de VS gewoond en woon nu in het VK. Er zijn echt mensen die puur leven op fastfood, en zelfs de sla en tomaat van hun hamburger halen. Het is heel slecht voor de gezondheid, en dat is vaak aan die mensen te zien. Het leidt ook tot een lagere levensverwachting, maar het is niet direct dodelijk.
En hij kauwt die baked beans niet eens, maar slikt ze heel door. Vreemde eetgewoonten bestaan er soms..quote:Tom Bull, a 26-year-old IT consultant, seeks help from psychologist Felix Economakis and nutritionist Charlotte Watts to help free him from his addiction to chips, milk and baked beans. However, the experts find their task is not an easy one when they discover he suffers from panic attacks at the thought of incorporating new things into his staple diet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |