Ging meer om het effect van de plaat, niet om de nabewerking. Waar woon je ongeveer?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:24 schreef jack4ya het volgende:
Ow... een UWA produceert HDR![]()
Vind het overigens geen mooie plaat.
Juist.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 22:25 schreef jack4ya het volgende:
[ link | afbeelding ]
^ ZuidTirol
[ link | afbeelding ]
^ Noord Italie... ergens, en ik weet niet meer waar
Die laatste is met een oude Sony DSC-H1 die kneiter goede foto's maakte (deze foto doet trouwens afbreuk aan die uitspraak) en in PS aan elkaar gemerged (foei). Helaas was de lucht hopeloos uitgebeten.
Bij gebrek aan UWA en soms kan het gewoon niet (ik kán echt niet met een camera tas van 2.5+ kg gaan sjouwen) maak ik dan maar reeksen en zet ze aan elkaar. Niet zoals het hoort, maar dan heb ik tenminste nog íets.
fokfotograaf@fok.nlquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:20 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand enig idee bij wie je moet zijn voor een perskaart namens Fok! ?
Rare vrouw heb jij zeg! Hoe lang is ze weg?quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vrouw vertrekt zaterdag naar India, wilde ze zonder camera gaan. De sufferd, gauw maar even een Ixusje gekocht.
Maandjequote:Op donderdag 2 februari 2012 12:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Rare vrouw heb jij zeg! Hoe lang is ze weg?
Gewoon alle 3.. Wij zoeken het wel verder uitquote:Op donderdag 2 februari 2012 12:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Waarom drie barcodes op de doosjes van mijn lenzen. Welke moet ik nu opsturen naar Canon?! Aaargh, vervelend...
'Wij'? Jij werkt bij Canon :p? Er zit er 1 met sticker op de doos en de andere twee hebben EAN/JAN en UPC erbij staan...quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:45 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Gewoon alle 3.. Wij zoeken het wel verder uit
Werk bij de helpdesk jep..quote:Op donderdag 2 februari 2012 12:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
'Wij'? Jij werkt bij Canon :p? Er zit er 1 met sticker op de doos en de andere twee hebben EAN/JAN en UPC erbij staan...
Ik ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijkquote:
http://www.dsv-insurance.nl/quote:Op donderdag 2 februari 2012 13:07 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Ik ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk
Mijn set begint ook alweer tegen de 3000,- te lopen geloof ik, en ik ben naar een body-upgrade (naar FF) aan het kijken....
Ja is een goeie, ik moet de boel ook maar weer eens verzekerenquote:
Ik heb even op de Bart Smit website gekeken, maar daar staat hij nog niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |