Draagt wel bij aan de Hipster-image...quote:Op donderdag 2 februari 2012 14:21 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Als designer bij Pentax snap je toch ook wel dat dat hondslelijk is?!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
De vrouw vertrekt zaterdag naar India, wilde ze zonder camera gaan. De sufferd, gauw maar even een Ixusje gekocht.
220HS, heb hem even getest net. Maakt prima plaatjes.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:27 schreef freud het volgende:
[..]verstandige zet.
Trouwens f*cking koud in limbabwe. Net even dagje daar geweest. Was gewoon -11C toen we naar het restaurant liepen.
Ja, zijn echt mooi die kleintjes, viel mij ook al op. Ben zelf helemaal flieft op de sx30. Een ixus en controlfreak gingen niet samen.quote:Op donderdag 2 februari 2012 16:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
220HS, heb hem even getest net. Maakt prima plaatjes.
Die doet 't vaak wel goed jaquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:05 schreef problematiQue het volgende:
Er is deze januari helemaal geen 'jouw jaar in 12 foto's'-topic geweest!
Oh? Vertelquote:Op donderdag 2 februari 2012 18:52 schreef kanovinnie het volgende:
Misschien krijg ik binnenkort een photo award
Vorig jaar naar Rome geweest, aangezien 2 vrienden van me een betere foto wilde maken dan ik (want ik heb een dslr, hun niet) heeft de derde zich opgeoffert als jury. Nu zijn we een jaar verder en is zaterdag de grote onthullingquote:
je moet je aandacht er ook wel bij houden!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Rome geweest, aangezien 2 vrienden van me een betere foto wilde maken dan ik (want ik heb een dslr, hun niet) heeft de derde zich opgeoffert als jury. Nu zijn we een jaar verder en is zaterdag de grote onthulling![]()
Binnenkort met dezelfde groep naar Berlijn
Trouwens lekker gay. Heb ik zondag een groepsfoto van een damesvollybalteam gemaakt, loopt er een ouwe kerel achter. En juist op de enige foto waar ik hem er af kan croppen staat er 1 nogal lelijk op
Tsjahquote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
je moet je aandacht er ook wel bij houden!
Pas croppen als je niet kan shoppenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Rome geweest, aangezien 2 vrienden van me een betere foto wilde maken dan ik (want ik heb een dslr, hun niet) heeft de derde zich opgeoffert als jury. Nu zijn we een jaar verder en is zaterdag de grote onthulling![]()
Binnenkort met dezelfde groep naar Berlijn
Trouwens lekker gay. Heb ik zondag een groepsfoto van een damesvollybalteam gemaakt, loopt er een ouwe kerel achter. En juist op de enige foto waar ik hem er af kan croppen staat er 1 nogal lelijk op
Ja, chineesje. Maakte kortsluitingquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:53 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Lol!
Hier trouwens Canon mensen die ervaring hebben met B merk batterij grip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |