abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107330097
Ik ben net ff met m'n dochter wezen schaatsen en het was echt onwijs kneuterig leuk. Hoe top is het dan thuis te komen en te zien dat Uber _O_ DS4 _O_ weer aan het zinnetjes quoten is geslagen met mede UBer _O_ Weltschmerz _O_

Is Weltschmerz soms je broer, DS4? En zitten jullie in hetzelfde huis 2 kamers verderop elkaar via Fok voor rotte vis uit te maken? En dan tijdens het eten geen woord tegen elkaar wisselen?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_107330431
Ja
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 17:49:55 #253
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_107333187
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef DS4 het volgende:
Nou, heel eerlijk: ik heb daar an sich geen bezwaar tegen. Waarom zou iemand niet een huurder mogen zoeken die past in zijn zoekplaatje?
Als iemand het nodig vindt om zich met het leven van een huurder te bemoeien dan is diegene er gewoon niet klaar voor om een verhuurder te zijn. Jij bent er met je rookverbod ook niet klaar voor. Zoals ik een paar posts eerder vertelde verhuren mijn vriendin en ik 2 huizen en het zal ons een rotzorg zijn of er in wordt gerookt. Het zijn gewoon 2 objecten die geld in het laatje moeten brengen, niets meer en minder. Ook al woont er een lesbisch stel met een rookfetish die elke avond elkaars kutten vol met rook blazen, zolang de 1e van de maand de huur wordt overgemaakt gaan ze maar lekker hun gang. Zij moeten op tijd de huur overmaken en wij moeten de woning structureel onderhouden, verder dan dat gaat het niet en hoort het niet te gaan. Als je aankomt met onzinnige zoekplaatjes moet je er gewoon niet aan beginnen.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_107333355
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:49 schreef PalmRoyale het volgende:

[..]

Als iemand het nodig vindt om zich met het leven van een huurder te bemoeien dan is diegene er gewoon niet klaar voor om een verhuurder te zijn. Jij bent er met je rookverbod ook niet klaar voor. Zoals ik een paar posts eerder vertelde verhuren mijn vriendin en ik 2 huizen en het zal ons een rotzorg zijn of er in wordt gerookt. Het zijn gewoon 2 objecten die geld in het laatje moeten brengen, niets meer en minder. Ook al woont er een lesbisch stel met een rookfetish die elke avond elkaars kutten vol met rook blazen, zolang de 1e van de maand de huur wordt overgemaakt gaan ze maar lekker hun gang. Zij moeten op tijd de huur overmaken en wij moeten de woning structureel onderhouden, verder dan dat gaat het niet en hoort het niet te gaan. Als je aankomt met onzinnige zoekplaatjes moet je er gewoon niet aan beginnen.
Dat mag iedere verhuurder voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
Jou maak het niet uit, hem maakt het wel uit.

Hij is misschien iets langer bezig om huurders te vinden maar juist gezinnen waar leden zijn met een allergie of astma zullen het kunnen waarderen als de vorige eigenaren het huis niet blauw (en geel) gerookt hebben of als er geen huisdieren gewoond hebben.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 18:11:09 #255
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_107333817
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
Dat mag iedere verhuurder voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
Jou maak het niet uit, hem maakt het wel uit.
Natuurlijk maakt het mij niet uit, ik hoef er niet te wonen. Waarom zou ik andere mensen zoiets als roken willen verbieden als ik er zelf geen last van heb? Als we op die manier gaan beginnen dan kunnen we alles wat ons niet aanstaat wel gaan verbieden. Donder op zeg.

quote:
Hij is misschien iets langer bezig om huurders te vinden maar juist gezinnen waar leden zijn met een allergie of astma zullen het kunnen waarderen als de vorige eigenaren het huis niet blauw (en geel) gerookt hebben of als er geen huisdieren gewoond hebben.
Ff een paar dagen luchten en de stofzuiger er doorheen en je bent klaar.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_107334015
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 17:54 schreef MaGNeT het volgende:

Precies.
pi_107334084
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef PalmRoyale het volgende:

Ff een paar dagen luchten en de stofzuiger er doorheen en je bent klaar.
Euh... nee!

Maar dan nog: al is zit het puur tussen de oren... er zijn gewoon mensen die het feit dat de vorige huurder niet heeft gerookt als een pré zullen zien.

Wat maakt het ook uit? Jij zegt dat het jou niet uitmaakt wat mensen in jouw woning allemaal doen. Waarom maakt het jou dan wel uit wat anderen afspreken over andere woningen? Daar heb jij veel minder belang bij... (lees: geen enkel)
pi_107336745
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Euh... nee!

Maar dan nog: al is zit het puur tussen de oren... er zijn gewoon mensen die het feit dat de vorige huurder niet heeft gerookt als een pré zullen zien.

Wat maakt het ook uit? Jij zegt dat het jou niet uitmaakt wat mensen in jouw woning allemaal doen. Waarom maakt het jou dan wel uit wat anderen afspreken over andere woningen? Daar heb jij veel minder belang bij... (lees: geen enkel)
Wat kan jou die pré schelen? Ze staan in de rij om van je te mogen huren, zei je.
pi_107344484
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Wat kan jou die pré schelen? Ze staan in de rij om van je te mogen huren, zei je.
Het is jou niet opgevallen had ik al begrepen, maar het ging hier dus niet om mij.
  zaterdag 28 januari 2012 @ 23:20:05 #260
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_107344817
DS4 laat gewoon graag zijn macht gelden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_107344836
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef DS4 het volgende:

[..]

Het is jou niet opgevallen had ik al begrepen, maar het ging hier dus niet om mij.
Hoe kan jij nou begrijpen wat mij niet opvalt?
pi_107345481
Hier in Engeland worden veel gemeubileerde apartementen en huizen aangeboden en ik vind het heel logisch dat daar niet in mag worden gerookt. Ik mag ook geen huisdieren in mijn huis, maar andere verhuurders zijn daar veel relaxter in.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
pi_107345694
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Hoe kan jij nou begrijpen wat mij niet opvalt?
vraag maar aan de hofstadtgruppe
  zaterdag 28 januari 2012 @ 23:50:49 #264
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_107346008
Het gaat allemaal wat ver dergelijke regels, maar ik ben een klein jaar geleden in een andere huurwoning terecht gekomen waarbij zelfs de binnenkant van de keukenkastjes die gele aanslag hadden en je de zooi gewoon op de muur voelde zitten.

Wat een pleuris werk om alles weer schoon te krijgen, de muren en het plafond, de radiatoren, kozijnen en ga zo maar door want echt alles kan/mag eraan geloven wanneer er jarenlang een roker in gezeten heeft.
De geur is in ieder geval wel vrij snel uit een huis te krijgen, maar de rest ... wat een ellende. _O-

Wat dat betreft kan ik het me dus wel voorstellen dat men het verbied, al gaat het ver en ondanks mijn ervaringen vind ik het ook te ver gaan.
pi_107346133
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef DS4 het volgende:

[..]

Euh... nee!

Er zijn veel meer huurders die het een pre vinden dat de verhuurder zich niet gaat bemoeien met wat je wel of niet doet in je eigen leven.
Als je het emotioneel niet aan kan dat niet iedereen dezelfde levenswijze heeft als jijzelf ga dan geen huizen verhuren.
Je bent er gewoon nog niet klaar voor. Neem afstand van je huizen en ga het zien als een object wat geld moet opleveren. Dwangmatig verwachten dat iedereen hetzelfde is jijzelf gaat het alleen maar moeilijker maken voor jezelf.

[ Bericht 0% gewijzigd door Daksijs op 29-01-2012 00:07:24 (Typo) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')