Als iemand het nodig vindt om zich met het leven van een huurder te bemoeien dan is diegene er gewoon niet klaar voor om een verhuurder te zijn. Jij bent er met je rookverbod ook niet klaar voor. Zoals ik een paar posts eerder vertelde verhuren mijn vriendin en ik 2 huizen en het zal ons een rotzorg zijn of er in wordt gerookt. Het zijn gewoon 2 objecten die geld in het laatje moeten brengen, niets meer en minder. Ook al woont er een lesbisch stel met een rookfetish die elke avond elkaars kutten vol met rook blazen, zolang de 1e van de maand de huur wordt overgemaakt gaan ze maar lekker hun gang. Zij moeten op tijd de huur overmaken en wij moeten de woning structureel onderhouden, verder dan dat gaat het niet en hoort het niet te gaan. Als je aankomt met onzinnige zoekplaatjes moet je er gewoon niet aan beginnen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:44 schreef DS4 het volgende:
Nou, heel eerlijk: ik heb daar an sich geen bezwaar tegen. Waarom zou iemand niet een huurder mogen zoeken die past in zijn zoekplaatje?
Dat mag iedere verhuurder voor zichzelf uitmaken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:49 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Als iemand het nodig vindt om zich met het leven van een huurder te bemoeien dan is diegene er gewoon niet klaar voor om een verhuurder te zijn. Jij bent er met je rookverbod ook niet klaar voor. Zoals ik een paar posts eerder vertelde verhuren mijn vriendin en ik 2 huizen en het zal ons een rotzorg zijn of er in wordt gerookt. Het zijn gewoon 2 objecten die geld in het laatje moeten brengen, niets meer en minder. Ook al woont er een lesbisch stel met een rookfetish die elke avond elkaars kutten vol met rook blazen, zolang de 1e van de maand de huur wordt overgemaakt gaan ze maar lekker hun gang. Zij moeten op tijd de huur overmaken en wij moeten de woning structureel onderhouden, verder dan dat gaat het niet en hoort het niet te gaan. Als je aankomt met onzinnige zoekplaatjes moet je er gewoon niet aan beginnen.
Natuurlijk maakt het mij niet uit, ik hoef er niet te wonen. Waarom zou ik andere mensen zoiets als roken willen verbieden als ik er zelf geen last van heb? Als we op die manier gaan beginnen dan kunnen we alles wat ons niet aanstaat wel gaan verbieden. Donder op zeg.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
Dat mag iedere verhuurder voor zichzelf uitmaken natuurlijk.
Jou maak het niet uit, hem maakt het wel uit.
Ff een paar dagen luchten en de stofzuiger er doorheen en je bent klaar.quote:Hij is misschien iets langer bezig om huurders te vinden maar juist gezinnen waar leden zijn met een allergie of astma zullen het kunnen waarderen als de vorige eigenaren het huis niet blauw (en geel) gerookt hebben of als er geen huisdieren gewoond hebben.
Precies.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:54 schreef MaGNeT het volgende:
Hij is misschien iets langer bezig om huurders te vinden maar juist gezinnen waar leden zijn met een allergie of astma zullen het kunnen waarderen als de vorige eigenaren het huis niet blauw (en geel) gerookt hebben of als er geen huisdieren gewoond hebben.
Euh... nee!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef PalmRoyale het volgende:
Ff een paar dagen luchten en de stofzuiger er doorheen en je bent klaar.
Wat kan jou die pré schelen? Ze staan in de rij om van je te mogen huren, zei je.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Euh... nee!
Maar dan nog: al is zit het puur tussen de oren... er zijn gewoon mensen die het feit dat de vorige huurder niet heeft gerookt als een pré zullen zien.
Wat maakt het ook uit? Jij zegt dat het jou niet uitmaakt wat mensen in jouw woning allemaal doen. Waarom maakt het jou dan wel uit wat anderen afspreken over andere woningen? Daar heb jij veel minder belang bij... (lees: geen enkel)
Het is jou niet opgevallen had ik al begrepen, maar het ging hier dus niet om mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wat kan jou die pré schelen? Ze staan in de rij om van je te mogen huren, zei je.
Hoe kan jij nou begrijpen wat mij niet opvalt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het is jou niet opgevallen had ik al begrepen, maar het ging hier dus niet om mij.
vraag maar aan de hofstadtgruppequote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Hoe kan jij nou begrijpen wat mij niet opvalt?
Er zijn veel meer huurders die het een pre vinden dat de verhuurder zich niet gaat bemoeien met wat je wel of niet doet in je eigen leven.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Euh... nee!
Maar dan nog: al is zit het puur tussen de oren... er zijn gewoon mensen die het feit dat de vorige huurder niet heeft gerookt als een pré zullen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |