joden gaan eraan jongenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:13 schreef icebodhi het volgende:
Ik hoop dat Feyenoord gaat winnen van ajax,dus succes !
Kampioen worden we toch niet en winnen van FC neuzenvreug is prachtig. WIe we daar mee helpen zal ons een zorg zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:42 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Verwacht niks anders van feyenoord,moeten wel PSV helpen he jongen !
Denk dat feyenoord liever psv kampioen ziet worden dan ajax als ik me feyenoord vrienden spreekt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kampioen worden we toch niet en winnen van FC neuzenvreug is prachtig. WIe we daar mee helpen zal ons een zorg zijn.
Ik begin nu al zenuwachtig te worden en zondag zal het helemaal erg zijn.
Als PSV nu 3 punten uitloopt, loopt Ajax die op 26 februari wel weer in.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Denk dat feyenoord liever psv kampioen ziet worden dan ajax als ik me feyenoord vrienden spreekt.
Alles liever dan ajax. Moet je die jankbekken zometeen weer een jaar aanhoren dat ze kampioen zijn geworden. Het liefste heb ik dat dat tuig degradeert.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Denk dat feyenoord liever psv kampioen ziet worden dan ajax als ik me feyenoord vrienden spreekt.
Denk dat 99 % van nederland dat vind vandemarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Alles liever dan ajax. Moet je die jankbekken zometeen weer een jaar aanhoren dat ze kampioen zijn geworden. Het liefste heb ik dat dat tuig degradeert.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 13:19:35John Guidetti heeft vanochtend deelgenomen aan de het afsluitende trainingspartij. #Feyenoord #feyaja reageer retweet
Dat weet ik wel bijna 100% zeker. Alleen dat tuig zelf denkt er anders over.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:20 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Denk dat 99 % van nederland dat vind vandemar
Ik ben ook van de straat, ik weet hoe negers rollen en daar maak ik gebruik vanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Vandermar stiekem vind ik jou altijd wel een held met je extreem stoere teksten
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben ook van de straat, ik weet hoe negers rollen en daar maak ik gebruik van
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kampioen worden we toch niet en winnen van FC neuzenvreug is prachtig. WIe we daar mee helpen zal ons een zorg zijn.
Ik begin nu al zenuwachtig te worden en zondag zal het helemaal erg zijn.
AZ zou ik wel prima vinden, ik gun het Verbeek heel ergquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
Al heb ik persoonlijk ook liever fc twente niet als kampioen.Komt omdat ik er woon.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)d-van-blessures.htmlquote:De Vrij en Nelom zijn hersteld van blessures
In aanloop naar de klassieker tegen Ajax stroomt de blessureboeg van Feyenoord langzaam maar zeker leeg. Stefan de Vrij en Miquel Nelom zijn hersteld van blessures en kunnen zondag meedoen, hetzelfde geldt mogelijk voor John Guidetti.
Guidetti kreeg een week geleden te maken met ontstoken amandelen. Hij miste daardoor de wedstrijd tegen VVV Venlo en werkte de eerste dagen van deze week een aangepast trainingsprogramma af, maar trainde vrijdag deels met de groep mee. "Een positief signaal", vindt coach Ronald Koeman, die echter nog niet wilde zeggen over de Zweedse topscorer fit genoeg is om in de basis te beginnen tegen Ajax.
Een andere spits, Guyon Fernandez, keert terug in de wedstrijdselectie. Hij moest de afgelopen zes wedstrijden wegens een schorsing aan zich voorbij laten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |