Ik ben er enkel bang voor dat Swerts ook weer zal mogen opdraven...quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Cara het volgende:
Grappig eigenlijk dat ik in mijn hoofd Nelom gewoon als onmisbare vaste waarde reken, terwijl hij door Koeman de eerste maanden pas na Ramsteijn werd gebruikt.
Wat zal Boerrigter dan balen dat hij geblesseerd is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ben er enkel bang voor dat Swerts ook weer zal mogen opdraven...
Wees gerust. Ebecilio staat waarschijnlijk wel in de basis als je Frank de boer kent.quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat zal Boerrigter dan balen dat hij geblesseerd is.
Hij is geruisloos het eerste elftal in gekomen en heeft het gewoon prima gedaan. Net als zn neefje Leerdam een onopvallende stille krachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 13:17 schreef Cara het volgende:
Grappig eigenlijk dat ik in mijn hoofd Nelom gewoon als onmisbare vaste waarde reken, terwijl hij door Koeman de eerste maanden pas na Ramsteijn werd gebruikt.
Transferwaarde zegt helemaal niks, verleden nog minder. En ik denk dat de ontwikkeling van de meeste spelers momenteel bij Feyenoord toch wel ff wat beter verloopt dan bij Ajax. Wat zegt die stand in de competitie dan? Als Feyenoord zondag wint staan ze op gelijke hoogte..quote:Op donderdag 26 januari 2012 13:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Transferwaarde, ontwikkeling, verleden, stand competitie en logisch verstand. Al
Ik kan wel goed kokenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Transferwaarde zegt helemaal niks, verleden nog minder. En ik denk dat de ontwikkeling van de meeste spelers momenteel bij Feyenoord toch wel ff wat beter verloopt dan bij Ajax. Wat zegt die stand in de competitie dan? Als Feyenoord zondag wint staan ze op gelijke hoogte..
En de eerste Ajacied met gezond verstand moet ik nog tegenkomen.
Ik ga een lijstje bijhouden met users die naar aanleiding van de wedstrijd van zondag geband zullen worden. Jij staat hoog gastquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Transferwaarde zegt helemaal niks, verleden nog minder. En ik denk dat de ontwikkeling van de meeste spelers momenteel bij Feyenoord toch wel ff wat beter verloopt dan bij Ajax. Wat zegt die stand in de competitie dan? Als Feyenoord zondag wint staan ze op gelijke hoogte..
En de eerste Ajacied met gezond verstand moet ik nog tegenkomen.
AD moet je niet geloven. Feyenoord.nl kan je geloven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Het AD melde toch dat Janmaat deze week zou gaan tekenen? of is dit weer gewoon sensatiemakerij?
Is dit het definitieve einde van FeyeNoord-Korea? Happel die aangeeft dat je Feyenoord.nl kan geloven, so hell did freeze over...quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:46 schreef Happel het volgende:
[..]
AD moet je niet geloven. Feyenoord.nl kan je geloven.
Van Geel heeft noch ontkend, noch bevestigd dat hij met Janmaat in gesprek is.
In het geval van transfernieuws kan je ze geloven.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is dit het definitieve einde van FeyeNoord-Korea? Happel die aangeeft dat je Feyenoord.nl kan geloven, so hell did freeze over...
Ik beheers me hopelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga een lijstje bijhouden met users die naar aanleiding van de wedstrijd van zondag geband zullen worden. Jij staat hoog gast
quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:10 schreef Happel het volgende:
[..]
Kom ik rond 1.00 thuis, dan zou je zelfs van mij rare dingen kunnen verwachten.
Eind deze week of begin volgende week gaat hij tekenen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef zoekeenleven het volgende:
Het AD melde toch dat Janmaat deze week zou gaan tekenen? of is dit weer gewoon sensatiemakerij?
Bron?quote:Op donderdag 26 januari 2012 16:46 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Eind deze week of begin volgende week gaat hij tekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |