Neequote:Op woensdag 1 februari 2012 18:45 schreef Kolonia het volgende:
Bianca.
Fijn dat het zo snel kan Poezebeest!
De vorige keer moest je zo lang wachten, nu ben je misschien over een paar maanden alweer zwanger.
IVF nr2 is officieel mislukt...
Hebben ze je getest of de kans op herhaling aanwezig is?quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:29 schreef Poezebeest het volgende:
Koloon; dat is niet het nieuws wat ik hoopte te lezenSterkte! Had je nog cryo's of moet je helemaal opnieuw?
Ladyblack; hier zwangerschapsvergiftiging, bevallen met 35 weken met spoedkeizersnee, angst voor herhaling is groot. Wil ik ook bespreken met gyn. Maar denk dat die angst er over 2 of 3 jaar ook is. Ik wil graag 2 kindjes en zwanger zijn vind ik stom, dus dan zsm er vanaf zijn
Nee, kan dat dan? Hebben ze niks over gezegd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Hebben ze je getest of de kans op herhaling aanwezig is?
Mmm, niks over gehoord, zal het op mijn lijst met vragen zetten voor de gyn. Was er bij jou iets uitgekomen?quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:30 schreef ferrari_rood het volgende:
Ja. Bij mij hebben ze 15 buisjes bloed afgenomen om te kijken of ik een stollingsafwijking had.
Voortvarende pbquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:17 schreef Poezebeest het volgende:
Bianca: even eenvoor jou. En veel succes morgen!
Ik heb vanmiddag de "stoute" schoenen aangetrokken en naar het z'huis gebeld wanneer ik weer zou mogen starten met een traject voor een brusje. Ze houden een half jaar aan na een ks, wat ik al wel verwacht had. Vervolgens zei ze dat er sowieso een wachtlijst is van 4 tot 6 maandenvanaf het eerste gesprek en dat ik het beste nu al een afspraak kon maken. Vervolgens werd ik doorverbonden naar de afsprakenbalie en die zei dat we eind februari al terecht konden, ik heb de afspraak maar gemaakt
Ze zei er daarna wel bij dat de 4 tot 6 maanden wachttijd was vanwege de prikinstructie en aangezien ik die niet meer hoef omdat we net uit een traject komen, we sneller aan de beurt zouden zijn. Dat hoeft van mij niet zo zeer, eerst maar eens in gesprek met de gyn en dan zien we wel verder.
Bij mijn nicht is er wel een test uitgevoerd (haar eerste kindje is met 30 weken geboren en een week later overleden) daaruit kwam wel een verhoogd risico, maar ook het advies om binnen de 1,5 jaar weer zwanger te raken, ivm bepaalde anti stoffen (ofzo) die dan nog aanwezig zijn.. Het lichaam herkent e.e.a. dan nog.quote:Op woensdag 1 februari 2012 21:22 schreef Poezebeest het volgende:
[..]
Nee, kan dat dan? Hebben ze niks over gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |