Klopt maar er zitten dus wel 2 kanten aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En als we ze waarderen komen kippetjes kakelen, dat was een beetje het punt.
Pertinent onjuist.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:23 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Klopt maar er zitten dus wel 2 kanten aan.
Leg uit?quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:23 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Klopt maar er zitten dus wel 2 kanten aan.
Dan donder je maar op.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:23 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ook goed. Maar ik zat ergens in met 2NutZ dat heeft verder vrij weinig met jou te maken
Komt erop neer dat jullie zeiken over bepaalde vrouwen (op Fok) ze is te dik, ik zou haar niet doen, ze heeft een grafhoofd... maar als jullie een vrouw mooi vinden en vrouwen gaan erover zeiken dan is dat weer niet goed.quote:
Meidje toch... het gaat er vooral om dat als mannen juist zeggen als een vrouw mooi is dat er dan weer zo'n bloedend gat aan komt krijsen dat zij juist lelijk is enzoquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:30 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Komt erop neer dat jullie zeiken over bepaalde vrouwen (op Fok) ze is te dik, ik zou haar niet doen, ze heeft een grafhoofd... maar als jullie een vrouw mooi vinden en vrouwen gaan erover zeiken dan is dat weer niet goed.
Nou dat gaat dus niet op want hier schijnen ze wel allemaal lesbo of bi te zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:34 schreef Allure_ het volgende:
Er worden hier nooit mannen gepost, anders zouden we daar ook wel op haten. En vrouwen kijken nu eenmaal niet allemaal vanuit lesbisch oog naar een andere vrouw. Dus als een SUPER HOT CHICK gepost wordt en ze draagt nepnagels, zullen wij de eerste zijn om daarover te kankeren.
Deal with it.
Ach, trek het je niet aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:30 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Komt erop neer dat jullie zeiken over bepaalde vrouwen (op Fok) ze is te dik, ik zou haar niet doen, ze heeft een grafhoofd... maar als jullie een vrouw mooi vinden en vrouwen gaan erover zeiken dan is dat weer niet goed.
Het gaat er ook om dat over elke vrouw wel wat te zeiken valt, of ze moet kate upton zijn natuurlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Meidje toch... het gaat er vooral om dat als mannen juist zeggen als een vrouw mooi is dat er dan weer zo'n bloedend gat aan komt krijsen dat zij juist lelijk is enzo
Iets met aandacht op zichzelf vestigen.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou dat gaat dus niet op want hier schijnen ze wel allemaal lesbo of bi te zijn.
quote:
Dit is het internet. Normaal gesproken zijn mannen kwijlende puppies, zo makkelijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat over elke vrouw wel wat te zeiken valt, of ze moet kate upton zijn natuurlijk
Daar heb je wel gelijk in idd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat over elke vrouw wel wat te zeiken valt, of ze moet kate upton zijn natuurlijk
Kate Upton is over een jaar of 5 niet meer om aan te gluren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:37 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Maar het is net zoals Aliana zegt, in het echt zijn jullie kwijlende puppies al tref je een mooie vrouw die wat steviger is of een scherpe kin heeftquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in idd.
Wow kate upton kende ik niet? waar is die vanmaar idd nog niks negatiefs over haar.
ff fappe
Goh, dan ken je ons al goed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Maar het is net zoals Aliana zegt, in het echt zijn jullie kwijlende puppies al tref je een mooie vrouw die wat steviger is of een scherpe kin heeft![]()
Kate Upton is wel goed te doen ja
Ik vind het jammer dat je mij over 1 kam scheert met de rest hier.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Maar het is net zoals Aliana zegt, in het echt zijn jullie kwijlende puppies al tref je een mooie vrouw die wat steviger is of een scherpe kin heeft![]()
Het kan dus wel, je geslachtsgenoot verdedigenquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef Robophatt het volgende:
Ik geloof er niets van dat zij dat is op die eerste foto.
Daarnaast heeft ze gewoon lichte ogen en licht haar. Gevolg: zonder enige vorm van make-up zie je er al snel wat flets uit want: lichte wimpers. Dat is het punt waar een beetje mascara/eyeliner al wonderen doet.
Vind het geen extreem mooie vrouw, maar om nu te zeggen dat ze lelijk is, of haar af te kraken op een ongelukkige foto.. niet echt nodig.
Ik bedoelde meer dat ze op het internet kleine dingetjes afkraken maar als ze in het echt een leuk meisje ontmoeten, ze de mindere dingen voor lief nemen. Heel positief hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:43 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Inderdaad. Lekker boeiend of ze dan een lange kin/puntige knieën/wat dan ook heeft als ze gewoon leuk is.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze op het internet kleine dingetjes afkraken maar als ze in het echt een leuk meisje ontmoeten, ze de mindere dingen voor lief nemen. Heel positief hoor
Leef jij maar lekker verder in die waan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze op het internet kleine dingetjes afkraken maar als ze in het echt een leuk meisje ontmoeten, ze de mindere dingen voor lief nemen. Heel positief hoor
quote:
Zeg, jullie begonnen met over 1 kam scheren hrquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat je mij over 1 kam scheert met de rest hier.
Helemaal niet. Dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
[..]
Zeg, jullie begonnen met over 1 kam scheren hr
Nu speelt er ook geen gevoel mee en kan iedereen het neutraal bekijken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef Aliana het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:51 schreef Aliana het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:53 schreef ilovelamp het volgende:
[..]
Leef jij maar lekker verder in die waan.
Precies.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef kedge het volgende:
[..]
Nu speelt er ook geen gevoel mee en kan iedereen het neutraal bekijken.
Ben ervaringsdeskundigequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het kan dus wel, je geslachtsgenoot verdedigen
Jouw posts zijn over het algemeen prima tho
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Helemaal niet. Dat maak jij ervan.
Wellesquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Of dat mannen zeggen dat ze een vrouw mooi vinden en een vrouw: "NEE! Ze is DIK!" komen gillen.
Leg je er nou maar gewoon bij neer dat wij gelijk hebbenquote:
'Een' vrouw, niet alle vrouwen.quote:
Ohja, ok jullie hebben gelijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Een' vrouw, niet alle vrouwen.
Dus nietus.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En hier is ze dan zogenaamd knap.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ook xDquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
'Een' vrouw, niet alle vrouwen.
Dus nietus.
boks allebeiquote:
Ze is wel mooi hr en ze heeft mooie borstenquote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Heb liever een mooi make-up-vrij hoofd dan mooie borsten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ze is wel mooi hr en ze heeft mooie borsten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:02 schreef NDAsilenced het volgende:
[..]
Zou haar niet raken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 15:08 schreef FreckleSs het volgende:
[..]
Ze is wel mooi hr en ze heeft mooie borsten
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |