Moet je daar doen dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!
Met de vuisten als wapen of er een koevoet bij gepakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb gisteren nog wat feyenoorders kapot gemaakt.
Oma weer eens een bezoekje brengen. Soms ben ik best een lieve jongen hoorquote:
Insectenspray.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de vuisten als wapen of er een koevoet bij gepakt?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ba dum tssch, maar ok ik zag de grap niet aankomen
Daar heb ik nooit wat mee te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kreeg wel steeds een ban op de beste dagen, dat is wel een verband.
Vindt ik nie kune.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lik op de poes wil nog wel eens helpen.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Hoezo heeft helpmefok een ban btw?
Ubertroll man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Hoezo heeft helpmefok een ban btw?
Appelsap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
Gabon - Marokko of PSV - Vitesse?
11% biertje of vodka?
Hersenbrekers hoor, zo op vrijdagavond.
Jij hebt tenminste nog de keus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
11% biertje of vodka?
VI. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
PSV - Vitessequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
11% biertje of vodka?
Ja, maar ik ben helemaal niet van plan om te gaan biljarten.quote:
Nee. Helaas nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag je dat wel drinken van je ma?
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben helemaal niet van plan om te gaan biljarten.
Kijk ik liever The Big Bang Theory denk ik. Indien al gezien; Hm... Denk ook wel psv vitesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een halfuurtje Potje Slecht Voetbal kijken
Big Bang Theoryquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Kijk ik liever The Big Bang Theory denk ik. Indien al gezien; Hm... Denk ook wel psv vites
Kut nerds zijn kut.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Big Bang Theory. Dankzij mijn vriendin ben ik er ook fan van. Ben nu bij seizoen 1 begonnen met kijken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Oh en de planning is vanavond om Flikken Maastricht Telefilm te gaan kijken
Dat geweldig valt ook wel mee. Er is nog nooit een Marokkaanse wereldtopper geweest. Baggermentaliteit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef icebodhi het volgende:
individueel zijn marokanen gewedlige voetballers , als elftal blijkt het niks te zijn !
Ibi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geweldig valt ook wel mee. Er is nog nooit een Marokkaanse wereldtopper geweest. Baggermentaliteit.
Ibrahim Afellay !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geweldig valt ook wel mee. Er is nog nooit een Marokkaanse wereldtopper geweest. Baggermentaliteit.
Vast waarde bij Barca ofniet Leon.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:32 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Wat een dapies die ibi niks vinden , gewoon jaloers
Heet geen leon jongen en hij is gebleseerd wel opletten he Calandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast waarde bij Barca ofniet Leon.
Vind het ook geen slechte voetballer, alleen geen wereldtopper.
En daarvoor Leon?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Heet geen leon jongen en hij is gebleseerd wel opletten he Caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |