Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Die toename van fanboys voor een willekeurige buitenlandse grootmacht vind ik echt een walgelijke ontwikkeling.
Precies. Wat een stelletje zoutzakken van zogenaamde voetbalfans hier johquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.
Dat mag.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben geen fanboy van Barca. Hou gewoon van dat soort voetbal. Was het Real geweest dan had ik ze net zoveel credits gegeven.
De klassieker is zondag pas.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hebben de blinden al gewonnen van de lammen?
Is aanstaande zondag pas om 12:30.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef msnk het volgende:
Hebben de blinden al gewonnen van de lammen?
Ja, dat snap ik ook niet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb het meer over gasten die opeens diehard supporter zijn na een rondleiding door Camp nou op vakantie.
Pipo bedoel jequote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Serko het volgende:
Als pinto er niet in had gestaan was de defensie van barca veel stabieler. die man zorgt voor enorme paniek
en barca zeggen. en een avatar nemen van het clublogoquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat mag.
Heb het meer over gasten die opeens diehard supporter zijn na een rondleiding door Camp nou op vakantie.
Als er 1 maffe Real supporter het zat is en Messi omlegd.. dan maken ze kans.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef NumberSeven het volgende:
Ik gun zowel barca als real geen overwinning maar eerlijk is eerlijk; barca is gewoon te goed. ze domineren de wereld nog wel komende paar jaar.
quote:
Huhuuuu.quote:Op woensdag 25 januari 2012 23:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is aanstaande zondag pas om 12:30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |