Waarom kan het niet én én zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben ook opgegeven. Geniet 100x meer van de counters van Madrid. Nu nog afmaken alleen
Slap smoesje van een vent zonder ballen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen is het geen tussenstand en het is een gokHelaas mattie.
stik er toch bijna inquote:
Kan, hoeft nietquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom kan het niet én én zijn?
Inderdaad, én het doelloze getik met dito schwalbes verachten én het houthakken van Pepequote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hou gewoon je bek en ga de wedstrijd kijken ipv andere users een ban proberen aansmeren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Slap smoesje van een vent zonder ballen.
Heb ik iets gezegd over een lekkere Duitser?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
Pics van die 'lekkere' Duitser, geloof er weinig van.
Dat kan ook, maar 10 passen op een redelijke snelheid naar elkaar gaat mijn hart niet sneller van kloppen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
mijn haat tegen driehoekjes is gegroeid tijdens mijn amateur dagen met trainingen. ik was altijd de lul en moest in het midden :")quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach ja. Ik accepteer dat jullie anders zijn. Ik begrijp het alleen niet.![]()
Daar doe je het toch echt mee te kort hoor. Gaat razendsnel, in één tijd.quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar 10 passen op een redelijke snelheid naar elkaar gaat mijn hart niet sneller van kloppen.
Zit je nu met mijn werk te pronken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
Posts verwijderd. Wat een onzin wordt er uitgekraamd zeg.
Zo beegrijp ik niet dat er mensen zijn die kunnen genieten van het spel van Barcelonaquote:Op woensdag 25 januari 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ach ja. Ik accepteer dat jullie anders zijn. Ik begrijp het alleen niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |